• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали 33140000-3 (Медичні матеріали одноразового та багаторазового застосування)

Завершена

2 633 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 165.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2018 17:34 - 31.05.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 451453dcc3184ba497829ba97ed3b36f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-17-001529-b.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2479289 номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-17-001529-b 17.05.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгах із закупівлі: код за ДК 021:2015 - Медичні матеріали 33140000-3 (Медичні матеріали одноразового та багаторазового застосування). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Найменування К-ть, шт. Голка для спінальної анестезії (тип вістря «Квінке»); розмір 20G x 3 ½ (0,9мм x 88мм) шт. 1000 Голка для спінальної анестезії (тип вістря «Квінке»); розмір 22G x 3 ½ (0,7мм x 88мм) шт. 1000 Катетер Фолея латексний, 2-ходовий, розмір Fr14 шт. 5000 Катетер Фолея латексний, 2-ходовий, розмір Fr16 шт. 7000 Катетер Фолея латексний, 2-ходовий, розмір Fr18 шт. 2000 Контур дихальний з вологозбірником одноразовий (для дорослих) шт. 2000 Краник 3-ходовий з подовжувачем інфузійних магістралей (10см) шт. 5000 Мішок дихальний типу АМБУ багаторазового використання (для дорослих) шт. 20 Трубка ендотрахеальна (з манжетою та аспіраційним портом) розмір 7 шт. 2000 Трубка ендотрахеальна (з манжетою та аспіраційним портом) розмір 7,5 шт. 2000 Трубка трахеостомічна (з манжетою та аспіраційним портом) розмір 7,0 шт. 10 Фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний (електростатичний, з портом, для дорослих) шт. 5000 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 50,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 1,2 x 38мм) шт. 1000 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп 2,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,6 x 25мм) шт. 50000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп 5,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,7 x 38мм) шт. 80000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп 10,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 20000 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп 20,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8 x 38мм) шт. 80000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп 2,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,6 x 25мм) шт. 50000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп 5,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,7 x 38мм) шт. 80000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп 10,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 20000 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп 20,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8 x 38мм) шт. 80000 Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство одноз
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону розглянув вимогу ПАТ «Гемопласт» про усунення порушення за № UA-2018-05-17-001529-b про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2479289, номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-17-001529-b) та повідомляє. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. У відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, т.я. медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, а отже жодним чином не обмежують коло потенційних учасників. Визначений замовником предмет закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника. З огляду на викладене, тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону складена з дотриманням вимог чинного у сфері публічних закупівель законодавства та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено