• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95 (у талонах), бензин А-92 ( у талонах) та дизельне паливо (або еквівалент) у талонах

Завершена

1 550 092.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.46 UAH
Період оскарження: 05.03.2024 11:51 - 27.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 591f050aa8b74f6dabd4dea7c37a887a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-005551-a.c1
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: ОСКІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА внести зміни до тендерної документації, оприлюдненої у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-005551-a, за предметом Бензин А-95 (у талонах), бензин А-92 ( у талонах) та дизельне паливо (або еквівалент) у талонах, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Дата розгляду скарги: 20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.03.2024 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5082-р/пк-пз від 20.03.2024 Оскільською сільською радою були внесені зміни до тендерної документації " ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю товару Бензин А-95 (у талонах), бензин А-92( у талонах) та дизельне паливо (або еквівалент ) у талонах, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код – 09130000-9 Нафта і дистиляти" Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-05-005551-a. Перелік змін додається.
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 2764ccfa91b64c608b8f98053459b28c
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови ТД
Опис заперечення: 1. Відповідно до пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації:

«Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією.»
2. Відповідно до пункту 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації:

«3.2. АЗС повинні бути діючими і у кількості не менше 2 АЗС у м. Ізюмі.»

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: порушення принципів статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та порушення статті 22 Закону
Опис суті пункту скарги: 1. Потенційний учасник має партнерські договори з емітентами талонів, а тому запитувану інформацію щодо точності відпуску палива з паливно-роздавальної колонки на АЗС, а тим більше надання документів перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок, на яких буде здійснюватися відпуск палива та якості нафтопродуктів з мобільною лабораторією, можуть тільки особи – власники таких АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційність даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС, на якій Замовник планує отримувати паливо, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності відпуску палива з паливно-роздавальної колонки на АЗС.

Відповідно до пункту 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації:

«3.2. АЗС повинні бути діючими і у кількості не менше 2 АЗС у м. Ізюмі.»

Скаржник може запропонувати Замовнику здійснювати заправку авто через АЗС мережу Маршал. При цьому, в м. Ізюм є лише одна автозаправна станція (за адресою м. Ізюм, вулиця Ростовський шлях, 2А) (раніше ця мережа мала 2 АЗС в м. Ізюм, однак під час військових дій одну з АЗС було зруйновано)


Щодо надання документів перевірки на АЗС щo пiдтвepджують здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нa зaпpoпoнoвaних AЗC нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю:

Компанія скаржника має партнерські договори з емітентами талонів, які не є власником АЗС, а отже не можуть надати документи перевірки АЗС що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Скаржник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін. Але для підтвердження якості палива, що поставляється Замовникам – учасник має документи, що підтверджують здійснення контролю якості на нафтопродуктів, а саме Скаржник направляє паливо на аналіз.
Вимагаючи в учасників документів перевірки на АЗС щo пiдтвepджують здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нa зaпpoпoнoвaних AЗC нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю – Замовник встановлює обмежувальну вимогу.
Скаржник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією, але учасник не є власником або орендарем АЗС, а працює на умовах партнерських договорів з емітентами талонів, а отже не може надати документи на здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю. Встановлена вимога обмежує потенційних учасників, які працюють на умовах партнерства та не користуються послугами мобільних лабораторій.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо паспорти якості на товар та сертифікати відповідності товару.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації