-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Маршрутизатор
Завершена
6 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 31.74 UAH
Період оскарження:
22.05.2018 16:34 - 25.05.2018 17:30
Вимога
Відхилено
Оскарження по Рішенню №926.
Номер:
74f36ddaffc24761a1415b3d5ef23aff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-22-002211-a.a1
Назва:
Оскарження по Рішенню №926.
Вимога:
Відповідальній особі Замовника
Зіменко Людмилі Олександрівні.
Як ми вже повідомляли раніше, відразу після закінчення торгів 1 червня 2018 року в 15-45, наша підприємство ТОВ «ТоргЕксперт-Сервіс» не могли відправити на тендерний майданчик оновлене найменшу цінову пропозицію (5943 гривень), з причини переходу (без попередження) 1 червні 2018 р. з 00 годин 00 хвилин тендерної площадки privatmarket.uа на тендерну майданчик zakupivli24.pb.uа, на яку ми в покладений термін виклали всі необхідні документи. Ця можливість з'явилася лише 4 червня з 9 години 40 хвилин.
Тепер щодо причин вашого Рішення № 926 від 05.06.2018р. про відхилення нашої пропозиції:
1) Перелік кваліфікаційних вимог до Учасників перераховані в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник, можете вимагати документи, що підтверджують відповідність Учасника одному, декільком або ж всім цим критеріям.
Давайте розглянемо перші два з критеріїв: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - доцільно встановлювати цей критерій, коли ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є РОБОТИ коли потрібно перевірити чи має підрядник технічні можливості виконати роботи, які є предметом закупівлі. У поточному тендері - ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ТОВАР - ДК 021 до: 2015 - 32410000-0 Локальні мережі Маршрутизатор TP-Link TL-WR841N Wireless N Router 300Mbps, 4xRJ45 10/100 в кількості 12 штук.
До речі, ТОВ "ТоргЕксперт-Сервіс" надав Довідку про наявность наявності матеріально-технічної бази (МТБ), транспорту, інше.
2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - встановлюйте даний критерій, якщо для Вас дійсно є принципово важливою наявність працівників відповідної кваліфікації, рівня освіти тощо. Наприклад, Вам для технічного обслуговування потрібні слюсарі саме найвищого розряду чи Ви проводите тендер на закупівлю проведення якихось медичних процедур чи санаторного обслуговування і Вам необхідно, щоб у Учасника були працівники з медичною освітою тощо. Проте, якщо Ви купуєте якісь товари загального вжитку, де не має виникнути великих складнощів з поставкою ТОВАРУ, то Довідку про наявність працівників не обов'язково вимагати, а тим більше - «2.2. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копію штатного розпису, копії трудових книжок або цивільно-правові/трудові договори про співпрацю Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.»
У зв'язку з цим, відповідно Закону «Про публічні закупівлі» до статті 16, пункту 4, другий абзац – «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
3)4)6)7) Щодо пунктів 3,4,6,7 вашого Рішеннями №926 - про це зазначено, зобов'язує нас, підписана нами і поставлена кругла печатка ТОВ «ТоргЕксперт-Сервіс» «Згодні з умовами договору» в проекті Договору Поставки в розділі 5 «ЯКІСТЬ ТОВАРУ, УПАКОВКА, ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ» пункти 5.1-5.7 !!!!!
5) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо використання не токсичних матеріалів для виготовлення цього товару Державною СЕС не надається, тому що існує «Декларація про відповідальність TL-WR841N».
Директор ТОВ «ТОРГЕКСПЕРТ-СЕРВІС» Зябрев А.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- скан_Оскарження по Рішенню _926.pdf 05.06.2018 14:12
- скан_Відомості про ТоргЕксперт-Сервіс.pdf 05.06.2018 14:12
Дата подачі:
05.06.2018 14:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що закупівля № UA-2018-05-22-002211-a Маршрутизатор (ДК 021:2015: 32410000-0 Локальні мережі) проводиться відповідно до затвердженого рішення Дніпровської міської ради Положенням «Про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді (зі змінами)» від 08.06.2016 № 30/9 , та звертаємо вашу увагу, що виконання усіх вимог та надання документів відповідно до вимог тендерної документації в повному обсязі є обов’язковою умовою для усіх учасників.
Також зазначаємо, що рішення приймати участь у закупівлі учасник визначає самостійно, і тим самим дає згоду з умовами проведення закупівлі. Тим більше, що в період уточнень Вами не було надано жодних запитань щодо вимог, встановлених у закупівлі.
Вами, як Учасником, не були надані документи, що вказані у протоколі від 05.06.2018р. № 926, тому Ваша тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні