• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції на об’єктах КП «Харківводоканал»

Завершена

825 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 125.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2024 10:19 - 16.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скасування рішення Замовника (Протокольне рішення (Протокол) № 166/5 від 27 березня 2024 року) про відміну закупівлі № UA-2024-03-05-002641-a

Номер: 3ac330f159644a41bd13aa7e7fe33076
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-002641-a.a1
Назва: Скасування рішення Замовника (Протокольне рішення (Протокол) № 166/5 від 27 березня 2024 року) про відміну закупівлі № UA-2024-03-05-002641-a
Скарга:
У протоколі відхилення Замовник зазначає, що у пункті 1 Розділу додатку 1 тендерної документації Замовником помилково зазначено, що Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції, ціна (сума) якого (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі, що потягло за собою порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники , які прийняли участь у закупівлі, не оскаржували цю вимогу , та подали документи які вимагав Замовник. Аналогічні договори підтверджували досвід надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування згідно ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. ФОП "СЕМЕНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" надав аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «Аналогічні договори» (додається до скарги) Таблиця №4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА САНТЕК" також надало аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «аналог Договір» Щодо відміни проведення закупівлі Замовник помиляється щодо вимог тендерної документації про «Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі. Також помилково зазначено те, що на виконання даної вимоги Замовника Учасник надає лист в довільній формі про наявність похилого манометру (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або тягонапороміру типу ТНЖ у закритому металевому корпусі». Наявність таких приборів надасть можливість виконати технічне завдання Учасником закупівлі. Така вимога відноситься до кваліфікаційної вимоги та може бути надана можливість Учаснику, який не має такого прибору, протягом 24 годин усунути невідповідність. Будь який учасник може придбати такий прибор, або взяти в оренду, або скористатися таким прибором у Замовника. Замовник у протоколі відміни торгів 166/5 помилково вважає що вимога щодо надання Учасником копії ліцензії Державної Архітектурно-Будівельної Інспекції України на виконання пуско-налагоджувальних робіт, систем вентиляції та кондиціонування повітря порушує Постанову Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» , для предмету закупівлі цих торгів учасник замість ліцензії подає декларацію про провадження господарської діяльності. Також хочу звернути увагу на те, що згідно ч.11. ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 12.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2024 12:31
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6563-р/пк-пз від 12.04.2024 скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції на об’єктах КП Харківводоканал", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-05-002641-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА САНТЕК", Зеленський Анатолій 380503022419 santek2016@i.ua

Пункт скарги

Номер: ea2415718fe44572a17e10c08650d987
Заголовок пункту скарги: Безпідставна відміна торгів. Безпідставне посилання Замовника на підпункт 2 пункту 50 Особливостей Замовником та відміну відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли начебто через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення: По-перше: Замовник визначив підставу для відхилення:
- у пункті 1 Розділу додатку 1 тендерної документації Замовником помилково
зазначено, що Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції, ціна (сума) якого (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі, що потягло за собою порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Згідно вимог тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційні критерії:
Таблиця №3 пункт 1 Розділу додатку 1 тендерної документації
№ з/п
Кваліфікаційні
критерії Документальне підтвердження

1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*

Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про виконання аналогічного договору, учасник надає:
копію аналогічного договору (не менше 1 штуки) з усіма додатками;
- копію акту/актів надання послуг за аналогічним договором.
*Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції, ціна (сума) якого (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі.
2 Наявність обладнання У Учасника має бути обладнання для виміру підпору повітря згідно наказу №579 від 09.07.2018 МВС України Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту в наявності мати Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі. На виконання даної вимоги Замовника Учасник надає лист в довільній формі про наявність похилого манометру (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або тягонапороміру типу ТНЖ у закритому металевому корпусі.
Скаржник не погоджується з цим рішенням:
Ці кваліфікаційні критерії ґрунтуються на підставі ст. 28 постанови №1178 про Особливості та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і те що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: 1. «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» - «Наявність обладнання» (вимога з ТД таблиця №3); 2. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (вимога з ТД таблиця №3);.3. «наявність фінансової спроможності…» - «ціна (сума) … (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі» (вимога з ТД таблиця №3);
Кваліфікаційний критерій 3. Збігається з вимогами закону ч.3. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
У протоколі відхилення Замовник зазначає, що у пункті 1 Розділу додатку 1 тендерної документації Замовником помилково зазначено, що Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції, ціна (сума) якого (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі, що потягло за собою порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники , які прийняли участь у закупівлі, не оскаржували цю вимогу , та подали документи які вимагав Замовник. Аналогічні договори підтверджували досвід надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування згідно ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. ФОП "СЕМЕНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" надав аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «Аналогічні договори» (додається до скарги) Таблиця №4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА САНТЕК" також надало аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «аналог Договір» Таблиця №5

По-друге: Замовник визначив підставу для відхилення:
-у пункті 2 Розділу 1 додатку 1 тендерної документації Замовником помилково зазначено, що у Учасника має бути обладнання для виміру підпору повітря згідно наказу №579 від 09.07.2018 МВС України Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту в наявності мати Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі. Також помилково зазначено те, що на виконання даної вимоги Замовника Учасник надає лист в довільній формі про наявність похилого манометру (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або тягонапороміру типу ТНЖ у закритому металевому корпусі, що потягло за собою порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»;

З цим рішенням Замовника не можна погодитися, адже пункт 2 Розділу 1 додатку 1 тендерної документації відноситься до кваліфікаційних критеріїв -«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» - «Наявність обладнання» (вимога з ТД таблиця №3), а саме: «у Учасника має бути обладнання для виміру підпору повітря згідно наказу №579 від 09.07.2018 МВС України Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту в наявності мати Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі. На виконання даної вимоги Замовника Учасник надає лист в довільній формі про наявність похилого манометру (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або тягонапороміру типу ТНЖ у закритому металевому корпусі».
Згідно вимог тендерної документації у Розділі №1 Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію» Зазначено найменування 126 послуг та об’єктів з їх адресами, для яких необхідно надати послуги згідно предмету закупівлі.
Важливо, для перевірки герметичності сховища (виміру підпора повітря) та визначення повного тиску вентиляційної системи (п. Б основні технічні характеристики устаткування системи паспорту системи вентиляції) треба мати мікроманометр або діфманометр та комбінований приймач тиску конструкції Пито-Прантдля, звертаємо увагу, що анемометрами тиск не вимірюють.
Надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції на об’єктах КП «Харківводоканал» (126 послуг).
Надання цих послуг згідно предмету закупівлі регламентується наступними нормативними документами:
Наказ МВС України від 09.07.2018 № 579 Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 18 від 10.01.2024.
ІІІ. Утримання та експлуатація сховищ
п.8.2 Забезпечення нормальних умов життєдіяльності населення
Під час використання сховища за призначенням допустимі рівні газового складу повітря забезпечуються утворенням нормативного надмірного тиску (підпору) усередині захисної споруди.
У режимі фільтровентиляції підпір має бути на рівні не нижче 50 Па, у режимі чистої вентиляції підпір не нормується, але приплив повітря має перевищувати витяжку.
Додаток 8, ІV. Проведення випробувань
Для перевірки герметичності сховища (виміру підпора повітря) треба провести випробування на здатність підтримувати установлені параметри надмірного тиску у режимі ІІ (фільтровентиляції) одночасно вмикають систему повітропостачання у режимі ІІ (фільтровентиляції) і витяжну вентиляцію. КНТ мають бути розстопорені і відрегульовані під нормативний надмірний тиск.
Для проведення випробувань треба мати прилади згідно особливостей вимірювань та використання окремих вимірювальних приладів (п. 5 таблиця 1)
Серед приладів є манометр з нахиленою трубкою, який є законодавчо регульованим засобом вимірювальної техніки (Стаття 3. Сфера законодавчо регульованої метрології: 1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; 4) контроль безпеки умов праці); підлягає періодичній повірці та повірці після ремонту ( Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації п.1) з інтервалом раз на рік згідно Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.10.2016 № 1747 МІЖПОВІРОЧНІ ІНТЕРВАЛИ законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями згідно переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки , що підлягають періодичній повірці (п. 43 Додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374) згідно Закону України Про метрологію та метрологічну діяльність 2014, № 30, ст.1008 ;
Для визначення повного тиску вентиляційної системи (п. Б основні технічні характеристики устаткування системи паспорту системи вентиляції) треба мати мікроманометр або електронний діфманометр та комбінований приймач тиску конструкції Пито-Прантдля, бо анемометри тиск не вимірюють.
Щодо відміни проведення закупівлі Замовник помиляється щодо вимог тендерної документації про «Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі. Також помилково зазначено те, що на виконання даної вимоги Замовника Учасник надає лист в довільній формі про наявність похилого манометру (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або тягонапороміру типу ТНЖ у закритому металевому корпусі». Наявність таких приборів надасть можливість виконати технічне завдання Учасником закупівлі. Така вимога відноситься до кваліфікаційної вимоги та може бути надана можливість Учаснику, який не має такого прибору, протягом 24 годин усунути невідповідність. Будь який учасник може придбати такий прибор, або взяти в оренду, або скористатися таким прибором у Замовника.
Отже, у цій частині, Замовник безпідставно відмінив торги.

По-третє: Замовник визначив підставу для відхилення:

- у пункті 3.2.1 Розділу 3 додатку 2 тендерної документації Замовником помилково зазначена вимога щодо надання Учасником копії ліцензії Державної Архітектурно-Будівельної Інспекції України на виконання пуско-налагоджувальних робіт, систем вентиляції та кондиціонування повітря, що потягло за собою порушення Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314.

У відповідності до вимог тендерної документації згідно Додатку №1 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) п. 2 Інші документи від учасника: «Якщо для провадження виду діяльності законом передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, Учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми , у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Замість довідки довільної форми Учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Учасник не погоджується з рішенням замовника у цій частині:
Згідно постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/314-2022-%D0%BF#Text у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, а саме дозвіл на виконання будівельних робіт (Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками).
Учасник згідно до додатку №1 «ПЕРЕЛІК відомостей, які вносяться до декларації про провадження господарської діяльності» подає декларацію.
Замовник у протоколі відміни торгів 166/5 помилково вважає що вимога щодо надання Учасником копії ліцензії Державної Архітектурно-Будівельної Інспекції України на виконання пуско-налагоджувальних робіт, систем вентиляції та кондиціонування повітря порушує Постанову Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» , для предмету закупівлі цих торгів учасник замість ліцензії подає декларацію про провадження господарської діяльності. Також хочу звернути увагу на те, що згідно ч.11. ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже, Замовнику не потрібно вносити зміни до тендерної документації та відміняти процедуру закупівлі у цій частині, адже Учасники мають усі підстави зазначити необхідну інформацію у відповідності до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Згідно постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/314-2022-%D0%BF#Text у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, а саме дозвіл на виконання будівельних робіт (Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками).
Учасник згідно до додатку №1 «ПЕРЕЛІК відомостей, які вносяться до декларації про провадження господарської діяльності» подає декларацію.

Сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки.

Згідно вимог тендерної документації у Розділі №1 Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію» Зазначено найменування 126 послуг та об’єктів з їх адресами, для яких необхідно надати послуги згідно предмету закупівлі.
Важливо, для перевірки герметичності сховища (виміру підпора повітря) та визначення повного тиску вентиляційної системи (п. Б основні технічні характеристики устаткування системи паспорту системи вентиляції) треба мати мікроманометр або діфманометр та комбінований приймач тиску конструкції Пито-Прантдля, звертаємо увагу, що анемометрами тиск не вимірюють.
Надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції на об’єктах КП «Харківводоканал» (126 послуг).
Надання цих послуг згідно предмету закупівлі регламентується наступними нормативними документами:
Наказ МВС України від 09.07.2018 № 579 Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 18 від 10.01.2024.
Серед приладів є манометр з нахиленою трубкою, який є законодавчо регульованим засобом вимірювальної техніки (Стаття 3. Сфера законодавчо регульованої метрології: 1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; 4) контроль безпеки умов праці); підлягає періодичній повірці та повірці після ремонту ( Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації п.1) з інтервалом раз на рік згідно Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.10.2016 № 1747 МІЖПОВІРОЧНІ ІНТЕРВАЛИ законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями згідно переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки , що підлягають періодичній повірці (п. 43 Додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374) згідно Закону України Про метрологію та метрологічну діяльність 2014, № 30, ст.1008 ;
Для визначення повного тиску вентиляційної системи (п. Б основні технічні характеристики устаткування системи паспорту системи вентиляції) треба мати мікроманометр або електронний діфманометр та комбінований приймач тиску конструкції Пито-Прантдля, бо анемометри тиск не вимірюють.
Щодо відміни проведення закупівлі, то Замовник помиляється щодо вимог тендерної документації про «Похилий манометр (манометр багатодіапазонний з похиленою трубкою ММН-240) або Тягонапоромір типу ТНЖ у закритому металевому корпусі.

Замовник не вірно розглянув тендерну документацію щодо кваліфікаційних критеріїв після аукціону. Нашу думку у тендерній документації кваліфікаційні критерії ґрунтуються на підставі ст. 28 постанови №1178 про Особливості та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і те що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: 1. «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» - «Наявність обладнання» (вимога з ТД таблиця №3); 2. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (вимога з ТД таблиця №3);.3. «наявність фінансової спроможності…» - «ціна (сума) … (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі» (вимога з ТД таблиця №3). Учасники не оскаржували ТД та подали свої пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.
Кваліфікаційний критерій 3. Збігається з вимогами закону ч.3. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
У протоколі відхилення Замовник зазначає, що у пункті 1 Розділу додатку 1 тендерної документації Замовником помилково зазначено, що Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування на відповідність санітарним нормам систем вентиляції, ціна (сума) якого (аналогічного договору) не повинна бути меншої суми цієї закупівлі, що потягло за собою порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники , які прийняли участь у закупівлі, не оскаржували цю вимогу , та подали документи які вимагав Замовник. Аналогічні договори підтверджували досвід надання послуг з випробування, перевірки та налагоджування згідно ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. ФОП "СЕМЕНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" надав аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «Аналогічні договори» (додається до скарги) Таблиця №4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА САНТЕК" також надало аналогічний договір у складі тендерної пропозиції у файлі «аналог Договір» Таблиця №5
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення