• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 396 робочих днів

109 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 545.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2024 18:46 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1

Номер: bf882d6c7cfb46988580e6d100a83e96
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-012322-a.c3
Назва: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2024 15:45
Дата прийняття рішення по скарзі: 07.05.2024 18:55
Автор: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ", Олександр Курніков +380667106647 so.vimpel.favorit@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 6a0344d57f414693b24aa85b98a82da5
Заголовок пункту скарги: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, за яким Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79710000-4 - Охоронні послуги) ( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ - 42508535)
Опис заперечення: 04.03.2024 р. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Обласна інфекційна клінічна лікарня" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ оголосило про проведення Відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-012322-a. Дата і час розкриття: 12.03.2023 14:44.
Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено рішенням Уповноваженої особи, оприлюднено відповідну тендерну документацію (далі - ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Свої пропозиції на дану закупівлі подали два учасники.
За результатом розгляду пропозицій:
ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» визнано переможцем закупівлі.
Пропозиція ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не розглядалась.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовник визнав переможцем торгів ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 22.04.2024 р. №2204-1.
В свою чергу, ТОВ «Служба охорони «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не погоджуються з рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника.
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації та при ознайомлені з тендерною пропозицією учасника ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», нами були виявлені невідповідності у документах пропозиції, які були надані останнім на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а тому Скаржник прийшов до висновку, що Уповноваженою особою Замовника прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо визнання переможця закупівлі.
На підтвердження зазначеного, Скаржник надає обґрунтування своєї позиції з цього приводу.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79710000-4 - Охоронні послуги) ( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ - 42508535).
Позиція скаржника у даному випадку наступна:
ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду згоду на обробку персональних ( файл «згоді про обробку персональних даних.pdf») Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «СФЕРА», тоді як згоду на обробку персональних даних Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надано не було. Згідно з інформацією, яка міститься в Єдиному державною реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у відомостях про найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності), наявна назва «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР»». Документів, що підтверджують зміну назви підприємства або про залучення субпідрядників у тендерній документації надано не було. На підставі вищевикладеного, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не підтвердило наявність згоди про обробку персональних даних усіх осіб наведених у пропозиції. Даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, оскільки надає недостовірну інформацію, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки Замовник, відповідно до пункту 40 Особливостей, вже встановлював учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей у документальному підтвердженні учасником наявності згоди на обробку персональних даних, а ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не надав вищезазначені документи, пропозиція ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» підлягає відхиленню, відповідно до абзацу третього частини 1 пункту 41 Особливостей.

Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79710000-4 - Охоронні послуги) ( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ - 42508535).
Позиція скаржника у даному випадку наступна: 1) ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду лист-відгук від Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області, на якому відсутня печатка контрагента. Слід зазначити, що Замовником не висувалась вимога про усунення зазначених невідповідностей. Вказані вимоги щодо невідповідності є обґрунтованими та підтверджуються рішенням АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6203 -р/пк-пз від 09.05.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-011113-a).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Скарга
Скасована
КЕП

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, за яким Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР". ТОВ «Служба охорони «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не погоджуються з рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема: Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:1) добросовісної конкуренції серед учасників;2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII). Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника. Проте, нами були виявлені невідповідності у документах пропозиції ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», наданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Ми не згодні з рішенням Замовника щодо визнання ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» переможцем даної закупівлі, з наступних причин: 1.Щодо невідповідності листів-відгуків вимогам тендерної документації.У пунктів 3-4 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційну вимогу щодо документального підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору: «…3) Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (в кількості не менше 5), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 4.1.) Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Аналогічний договір: Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний коду ДК предмету закупівлі. Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується...». ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду, зокрема, лист-відгук від Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області (файл «Аналогічний договір 4_compressed.pdf») (доказ 1), на якому відсутня печатка контрагента. Слід зазначити, що Замовником не висувалась вимога про усунення зазначених вище невідповідностей. Незважаючи на наявні невідповідності у одному з документів (листі-відгуку), що підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, Замовник визнав ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» переможцем процедури, не прийнявши до увагу те, що лист-відгук, наданий учасником не відповідає вимогам визначеним у тендерній документації. Вказані вимоги щодо невідповідності є обґрунтованими та підтверджуються рішенням АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6203 -р/пк-пз від 09.05.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-011113-a) (доказ 2). 2. Щодо невідповідності критерію згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, наведених у пропозиції.Відповідно до Пункту 5 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу про надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції учасника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації встановлена форма надання згоди на обробку персональних даних. У свою чергу, ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у тендерній пропозиції не було надано згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи з охорони праці «Дубіна Андрій Миколайович». У тендерній пропозиції містився лише pdf файл «Згода-перс-дані» у якому надано документ під назвою «Заява-згода суб’єкта персональних даних» (доказ 3), а суб’єктом персональних даних визначено «Дубина Андрій Миколайович». 17.04.2023р о 19:15 Замовник оприлюднив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», а саме: «…3. Відповідно до Пункту 5 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації вставлено вимогу про надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції учасника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації становлена форма надання згоди на обробку персональних даних. У свою чергу, Учасником не надано згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи з охорони праці «Дубіна Андрій Миколайович». У тендерній пропозиції міститься лише pdf файл «Згода-перс-дані» у якому надано документ під назвою «Заява-згода суб’єкта персональних даних», а суб’єктом персональних даних визначено «Дубина Андрій Миколайович». Таким чином, Учасник повинен надати наступні документи: 1) Приведену у відповідність до тендереної документації довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2) Належним чином оформлений лист-відгук до договору №012 від 12.01.2023 з проставленням печатки контрагента ФОП Шунякова Ф.П. 3) Належним чином оформлена згода про обробку персональних даних усіх осіб, персональні дані яких наведені у пропозиції учасника…» (доказ 4). 17.04.2023р. учасник ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надало встановлені вимогою документи. Так, ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду, зокрема, згоду на обробку персональних ( файл «згоді про обробку персональних даних.pdf») (доказ 5) Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «СФЕРА», тоді як згоду на обробку персональних даних Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надано не було. Згідно з інформацією, яка міститься в Єдиному державною реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у відомостях про найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності), наявна назва «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР»» (доказ 6). Документів, що підтверджують зміну назви підприємства або про залучення субпідрядників у тендерній документації надано не було. На підставі вищевикладеного, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не підтвердило наявність згоди про обробку персональних даних усіх осіб наведених у пропозиції. До того ж даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, оскільки надає недостовірну інформацію, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки Замовник, відповідно до пункту 40 Особливостей, вже встановлював учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей у документальному підтвердженні учасником наявності згоди на обробку персональних даних, а ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не надав вищезазначених документів, пропозиція ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» підлягає відхиленню, відповідно до абзацу третього частини 1 пункту 41 Особливостей. До того ж даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, що також не відповідає вимогам тендерної документації.Враховуючи вищевикладене, Замовник, відповідно до абзацу першого та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства, не відповідає встановленим вимогам. Таким чином, Замовник, визнавши переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» з наявністю вище перелічених невідповідностей тендерної пропозиції учасника, порушив частини першу, другу та п’яту статті 5, частину першу статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», частину 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО:1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі ; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи

Номер: 29ec9291b02b422992582c571eb93d9d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-012322-a.a2
Назва: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, за яким Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР". ТОВ «Служба охорони «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не погоджуються з рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема: Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:1) добросовісної конкуренції серед учасників;2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII). Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника. Проте, нами були виявлені невідповідності у документах пропозиції ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», наданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Ми не згодні з рішенням Замовника щодо визнання ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» переможцем даної закупівлі, з наступних причин: 1.Щодо невідповідності листів-відгуків вимогам тендерної документації.У пунктів 3-4 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційну вимогу щодо документального підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору: «…3) Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (в кількості не менше 5), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 4.1.) Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Аналогічний договір: Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний коду ДК предмету закупівлі. Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується...». ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду, зокрема, лист-відгук від Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області (файл «Аналогічний договір 4_compressed.pdf») (доказ 1), на якому відсутня печатка контрагента. Слід зазначити, що Замовником не висувалась вимога про усунення зазначених вище невідповідностей. Незважаючи на наявні невідповідності у одному з документів (листі-відгуку), що підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, Замовник визнав ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» переможцем процедури, не прийнявши до увагу те, що лист-відгук, наданий учасником не відповідає вимогам визначеним у тендерній документації. Вказані вимоги щодо невідповідності є обґрунтованими та підтверджуються рішенням АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6203 -р/пк-пз від 09.05.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-011113-a) (доказ 2). 2. Щодо невідповідності критерію згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, наведених у пропозиції.Відповідно до Пункту 5 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу про надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції учасника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації встановлена форма надання згоди на обробку персональних даних. У свою чергу, ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у тендерній пропозиції не було надано згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи з охорони праці «Дубіна Андрій Миколайович». У тендерній пропозиції містився лише pdf файл «Згода-перс-дані» у якому надано документ під назвою «Заява-згода суб’єкта персональних даних» (доказ 3), а суб’єктом персональних даних визначено «Дубина Андрій Миколайович». 17.04.2023р о 19:15 Замовник оприлюднив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», а саме: «…3. Відповідно до Пункту 5 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації вставлено вимогу про надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції учасника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації становлена форма надання згоди на обробку персональних даних. У свою чергу, Учасником не надано згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи з охорони праці «Дубіна Андрій Миколайович». У тендерній пропозиції міститься лише pdf файл «Згода-перс-дані» у якому надано документ під назвою «Заява-згода суб’єкта персональних даних», а суб’єктом персональних даних визначено «Дубина Андрій Миколайович». Таким чином, Учасник повинен надати наступні документи: 1) Приведену у відповідність до тендереної документації довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2) Належним чином оформлений лист-відгук до договору №012 від 12.01.2023 з проставленням печатки контрагента ФОП Шунякова Ф.П. 3) Належним чином оформлена згода про обробку персональних даних усіх осіб, персональні дані яких наведені у пропозиції учасника…» (доказ 4). 17.04.2023р. учасник ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надало встановлені вимогою документи. Так, ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду, зокрема, згоду на обробку персональних ( файл «згоді про обробку персональних даних.pdf») (доказ 5) Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «СФЕРА», тоді як згоду на обробку персональних даних Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надано не було. Згідно з інформацією, яка міститься в Єдиному державною реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у відомостях про найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності), наявна назва «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР»» (доказ 6). Документів, що підтверджують зміну назви підприємства або про залучення субпідрядників у тендерній документації надано не було. На підставі вищевикладеного, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не підтвердило наявність згоди про обробку персональних даних усіх осіб наведених у пропозиції. До того ж даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, оскільки надає недостовірну інформацію, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки Замовник, відповідно до пункту 40 Особливостей, вже встановлював учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей у документальному підтвердженні учасником наявності згоди на обробку персональних даних, а ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не надав вищезазначених документів, пропозиція ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» підлягає відхиленню, відповідно до абзацу третього частини 1 пункту 41 Особливостей. До того ж даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, що також не відповідає вимогам тендерної документації.Враховуючи вищевикладене, Замовник, відповідно до абзацу першого та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства, не відповідає встановленим вимогам. Таким чином, Замовник, визнавши переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» з наявністю вище перелічених невідповідностей тендерної пропозиції учасника, порушив частини першу, другу та п’яту статті 5, частину першу статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», частину 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО:1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі ; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.04.2024 00:01
Автор: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ", Олександр Курніков +380667106647 so.vimpel.favorit@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 3e79a94e68d9498781ad40c9bafd6bc6
Заголовок пункту скарги: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, за яким Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79710000-4 - Охоронні послуги) ( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ - 42508535)
Опис заперечення: 04.03.2024 р. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Обласна інфекційна клінічна лікарня" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ оголосило про проведення Відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, 67), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-012322-a. Дата і час розкриття: 12.03.2023 14:44.
Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено рішенням Уповноваженої особи, оприлюднено відповідну тендерну документацію (далі - ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Свої пропозиції на дану закупівлі подали два учасники.
За результатом розгляду пропозицій:
ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» визнано переможцем закупівлі.
Пропозиція ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не розглядалась.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовник визнав переможцем торгів ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 22.04.2024 р. №2204-1.
В свою чергу, ТОВ «Служба охорони «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» не погоджуються з рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника.
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації та при ознайомлені з тендерною пропозицією учасника ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР», нами були виявлені невідповідності у документах пропозиції, які були надані останнім на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а тому Скаржник прийшов до висновку, що Уповноваженою особою Замовника прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо визнання переможця закупівлі.
На підтвердження зазначеного, Скаржник надає обґрунтування своєї позиції з цього приводу.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради від 22 квітня 2024 р. № 2204-1, Замовником неправомірно та безпідставно було визначено переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79710000-4 - Охоронні послуги) ( UA-2024-03-04-012322-a) учасника ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ - 42508535).
Позиція скаржника у даному випадку наступна: 1) ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду лист-відгук від Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області, на якому відсутня печатка контрагента. Слід зазначити, що Замовником не висувалась вимога про усунення зазначених невідповідностей. Вказані вимоги щодо невідповідності є обґрунтованими та підтверджуються рішенням АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №6203 -р/пк-пз від 09.05.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-011113-a); 2) ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей у складі своєї пропозиції надало, а Замовник прийняв до розгляду згоду на обробку персональних ( файл «згоді про обробку персональних даних.pdf») Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «СФЕРА», тоді як згоду на обробку персональних даних Дубини Андрія Миколайовича та директора Гурковського С.В. від Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» надано не було. Згідно з інформацією, яка міститься в Єдиному державною реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» у відомостях про найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності), наявна назва «Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР»». Документів, що підтверджують зміну назви підприємства або про залучення субпідрядників у тендерній документації надано не було. На підставі вищевикладеного, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не підтвердило наявність згоди про обробку персональних даних усіх осіб наведених у пропозиції. Даний факт свідчить про те, що ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства, оскільки надає недостовірну інформацію, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки Замовник, відповідно до пункту 40 Особливостей, вже встановлював учаснику ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей у документальному підтвердженні учасником наявності згоди на обробку персональних даних, а ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» не надав вищезазначені документи, пропозиція ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР» підлягає відхиленню, відповідно до абзацу третього частини 1 пункту 41 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради № № 1503-3/В від 15 березня 2024 року

Номер: bf4988b4c1b9429d867e131d9e651427
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-012322-a.b1
Назва: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради № № 1503-3/В від 15 березня 2024 року
Скарга:
ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА – ЦЕНТР» не погоджується с цим рішенням і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому. 1) Скаржником на виконання вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів у складі тендерної документації надано файл “Довідка наявність аналогічних договорів” (доказ 1), якій повністю відповідає усім встановленим вимогам з повним зазначенням інформації відповідно до Пункту 3 частини 5 Розділу 3 тендерної документації. У якості приводу для відхилення пропозиції Скаржника Замовник вказує, що нібито предмет наданого договору № 1157 від 31.05.2022 року з фізичною особою-підприємцем Шуняковим Ф.П. не відповідає зазначеним критеріям, при цьому Замовник не довів та не визначив якім саме критеріям не відповідає наданий договір. У якості доказу (доказ 2) Скаржник надає файл “Аналогічний договір 5_compressed”, що був наданий у складі тендерної документації 11.03.2024 року, зміст якого повністю відповідає предмету закупівлі та укладений у відповідності до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. 2) Замовник вважає що Скаржником на підтвердження виконання аналогічного договору було надано листи- відгуки, що не відповідають критеріям. Як докази (докази 3,4,5,6,7) Скаржник надає файлі “Аналогіч. договір 1_compressed”, “Аналогічний договір 2_compressed”, “Аналогічний договір 3_compressed”, “Аналогічний договір 4_compressed”, “Аналогічний договір 5_compressed”, які були надані у складі тендерної документації Скаржником 11.03.2024 року, зміст відгуків у яких повністю відповідає вказаним вимогам Замовника. Кожний лист-відгук оформлений на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) (у разі, якщо підприємство замовник працює з офіційним бланком), кожен має вихідний номер і дату, містить інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; кожен скріпленій підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) (у разі, якщо підприємство замовник працює з печаткою). При цьому Замовник не довів та не визначив якім саме критеріям не відповідають надані Скаржником листі – відгуки. 3) Замовник вважає що Скаржником на підтвердження наявності офісного приміщення (власного або орендованого) було надано договір оренди нежитлового приміщення від 03.04.2023, підписаного не уповноваженого на те особою. Скаржником у складі тендерної документації надано файл “Довідка про наявність мат. бази та технологій”, (доказ 8) якій повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим у пункті 5.1. Розділу 3 Тендерної документації. У якості документального доказу Скаржником надано файл: “Договір оренда офісу та трен. база_compressed (1)” (доказ 9) разом з документами, що підтверджують право власності, якій укладений уповноваженими на цей правочин особами відповідно до вимог законодавства України. Оформлення документів контрагентів з іншими суб’єктами та відповідальність за вірне чи невірне їх оформлення, не є правовим полем Закону України «Про публічні закупівл» та Постанови № 1178 та не входить до компетенції уповноважених осіб Замовника. Більш того, ця відповідальність покладена повністю на Сторони договору і Замовник не має повноважень визначати юридичну складову данних документів чи вирішувати чи законні документи чи ні. Ця прерагатива залишаеться виключно за судом (стаття 204 ЦКУ «Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.»). Тобто ствердження Замовника про не підтвердження наявності офісного приміщення (власного або орендованого) у Скаржника є безпідставним та таким, що не відповідає законодавству України. 4) Замовник вважає що Скаржником не надано належних підтверджень того, що місцезнаходження учасника не зареєстроване на тимчасово окупованій території. Скаржником у складі тендерної пропозиції надано файл “Довідка неокупована теріторія”, (доказ 10) який повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерної документації. Довідка доводить, що Скаржник, як учасник закупівлі не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, місцезнаходження його не зареєстроване на тимчасово окупованій території, тому ніяких підтверджень зміни податкової адреси на іншу територію України виданих уповноваженим на це органом надавати не зобов'язаний. У якості додаткового доказу Скаржником у складі тендерної документації надано файл “Виписка ЄДРПОУ” (доказ 11), якій повністю підтверджує інформацію, вказану у довідці, при цьому вимог щодо надання інформації про місце проживання або його зміну бенефіціарів, або інших уповноважених осіб Замовником встановлено не було. Таким чином, ствердження Замовника про не надання належних підтверджень того, що місцезнаходження Скаржника не зареєстроване на тимчасово окупованій території є безпідставним. 5) Замовник вважає що Скаржник не підтвердив наявність відкритого рахунку в Банку. Додатком 3 до тендерної документації Замовником оприлюднений “Проект ДОГОВОРУ №_ про надання охоронних послуг”, якій передбачає умови не для Учасників закупівлі, а вже для Виконавців договору, що не є тотожним по відношенню до Скаржника. Виконавцем договору може бути лише Учасник, якій визнаний переможцем та між ним та замовником укладений договір про закупівлю. На етапі кваліфікації Скаржник ніяк не може бути Виконавцем. Скаржником у файлах “Довідка відомості про Учасника” (доказ 12) та “ Довідка інформація про учасника закупівлі” (доказ 13) надано всю вичерпну інформацію для Замовника про наявність відкритих банківських рахунків. Таким чином ствердження Замовника про не надання Скаржником, як Учасником закупівлі наявності відкритого рахунку в Банку є безпідставними. Перелічені у ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року підставі для відхилення Скаржника є виключно невідповідностями, тому Замовник повинен був надати 24 години на їх виправлення або обґрунтування. Обмеживши наше правом на виправлення невідповідностей чи надання пояснень Замовник порушив вимоги п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови 1178. Таким чином Замовник навіть не намагався дотримуватись чинного законодавства та не надав нашому підприємству законне право використати 24 години на виправлення невідповідностей чи надання пояснень за наданими документами. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Скаржником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, та відхиливши пропозицію Скаржника не надавши йому можливість виправити наведені вище невідповідності порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, а також п. 40 Постанови № 1178. На підставі вищезгаданого ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА - ЦЕНТР» вважає, що рішення ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року є не законним, безпідставним та дискримінаційним, тому що Замовник закупівлі порушив права Скаржника (ст..5. ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 1,3,4,5), а його бездіяльність суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель – прозорості, відсутності корупційності та не упередженої оцінки пропозицій, та може дискредитувати усю систему публічних державних закупівель. ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду скаргу; 2. Зобов’язати Замовника відмінити ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року 3. Зобов’язати Замовника повернуті на кваліфікацію ТОВ “ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА – ЦЕНТР” та забезпечити його законні права як Учасника закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника виконати всі вимоги Закону та Постанови щодо дотримання умов проведення процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2024 16:45
Дата прийняття рішення по скарзі: 10.04.2024 15:16
Автор: ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР", Свинчук Кристина 380503260789 42508535@I.UA

Пункт скарги

Номер: c01b642369f74ee698694724afd3e099
Заголовок пункту скарги: ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024, за яким Замовником неправомірно та безпідставно була відхилена тендерна пропозиція Скаржника
Опис заперечення: 04.03.2024р. в 18:46 Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) були оголошені відкриті торги з особливостями: Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 –79710000-4 – Охоронні послуги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-012322-a). Очікувана вартість: 109 000 грн. з ПДВ. Аукціон відбувся 14.03.2024р. в 14:46 год.
Участь в закупівлі брали:
1) ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА – ЦЕНТР» з пропозицією за аукціоном 84 000,00 без ПДВ.
2) ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" з пропозицією за аукціоном 102 000,00 з ПДВ.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Уповноваженою особою Замовника ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА – ЦЕНТР» (надалі Скаржник) було дискваліфіковано на підставі (цитуємо):
«…Тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей”.
В свою чергу, ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА – ЦЕНТР» не погоджується с цим рішенням і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника.
Уважно вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, останній прийшов до висновку, що Уповноваженою особою Замовника прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
На підтвердження зазначеного, Скаржник надає обґрунтування своєї позиції з цього приводу:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо невиконання Замовником діючого законодавства: Пунктом 3.3 розділу V тендерної документації передбачено : “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 
Теж саме передбачено пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) якщо Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Перелічені у ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року підставі для відхилення Скаржника є виключно невідповідностями, тому Замовник повинен був надати 24 години на їх виправлення або обґрунтування. Обмеживши наше правом на виправлення невідповідностей чи надання пояснень Замовник порушив вимоги п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови 1178. Таким чином Замовник навіть не намагався дотримуватись чинного законодавства та не надав нашому підприємству законне право використати 24 години на виправлення невідповідностей чи надання пояснень за наданими документами.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Скаржником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, та відхиливши пропозицію Скаржника не надавши йому можливість виправити наведені вище невідповідності порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, а також п. 40 Постанови № 1178.

На підставі вищезгаданого ТОВ «ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА - ЦЕНТР» вважає, що рішення ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року є не законним, безпідставним та дискримінаційним, тому що Замовник закупівлі порушив права Скаржника (ст..5. ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 1,3,4,5), а його бездіяльність суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель – прозорості, відсутності корупційності та не упередженої оцінки пропозицій, та може дискредитувати усю систему публічних державних закупівель.
Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року Замовник вважає що Скаржник не підтвердив наявність відкритого рахунку в Банку.

Позиція Скаржника у даному питанні наступна :
Додатком 3 до тендерної документації Замовником оприлюднений “Проект ДОГОВОРУ №_ про надання охоронних послуг”, якій передбачає умови не для Учасників закупівлі, а вже для Виконавців договору, що не є тотожним по відношенню до Скаржника. Виконавцем договору може бути лише Учасник, якій визнаний переможцем та між ним та замовником укладений договір про закупівлю. На етапі кваліфікації Скаржник ніяк не може бути Виконавцем. Скаржником у файлах “Довідка відомості про Учасника” (доказ 12) та “ Довідка інформація про учасника закупівлі” (доказ 13) надано всю вичерпну інформацію для Замовника про наявність відкритих банківських рахунків. Таким чином ствердження Замовника про не надання Скаржником, як Учасником закупівлі наявності відкритого рахунку в Банку є безпідставними.

Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року Замовник вважає що Скаржником не надано належних підтверджень того, що місцезнаходження учасника не зареєстроване на тимчасово окупованій території.

Позиція Скаржника у даному питанні наступна :
Частиною 3 Розділу 5 встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Скаржником у складі тендерної пропозиції надано файл “Довідка неокупована теріторія”, (доказ 10) який повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерної документації. Довідка доводить, що Скаржник, як учасник закупівлі не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, місцезнаходження його не зареєстроване на тимчасово окупованій території, тому ніяких підтверджень зміни податкової адреси на іншу територію України виданих уповноваженим на це органом надавати не зобов'язаний. У якості додаткового доказу Скаржником у складі тендерної документації надано файл “Виписка ЄДРПОУ” (доказ 11), якій повністю підтверджує інформацію, вказану у довідці, при цьому вимог щодо надання інформації про місце проживання або його зміну бенефіціарів, або інших уповноважених осіб Замовником встановлено не було. Таким чином, ствердження Замовника про не надання належних підтверджень того, що місцезнаходження Скаржника не зареєстроване на тимчасово окупованій території є безпідставним.

3) Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року Замовник вважає що Скаржником на підтвердження наявності офісного приміщення (власного або орендованого) було надано договір оренди нежитлового приміщення від 03.04.2023, підписаного не уповноваженого на те особою.

Позиція Скаржника у даному питанні наступна :
Пунктом 5.1. Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки у довільній формі з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору. В довідці обов’язково зазначити про наявність: - автомобілів (у кількості не менше двох одиниць); - офісне приміщення; - тренувальна база. Зазначена в довідці інформація має бути підтверджена документально.
Скаржником у складі тендерної документації надано файл “Довідка про наявність мат. бази та технологій”, (доказ 8) якій повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим у пункті 5.1. Розділу 3 Тендерної документації. У якості документального доказу Скаржником надано файл: “Договір оренда офісу та трен. база_compressed (1)” (доказ 9) разом з документами, що підтверджують право власності, якій укладений уповноваженими на цей правочин особами відповідно до вимог законодавства України. Цивільним та господарським законодавством, зокрема ст.ст. 651-653 ЦК України та ст. 188 ГК України визначено, що договори припиняють дію тільки за згодою сторін та рішенням суду. Недійсними також договори визнаються за рішенням суду. Тобто тільки сторони договору вирішують його правомірність та або виконують його, або вирішують питання щодо його розірвання при необхідності звертаючись до суду. Треті особи не можуть коментувати положення договору та ставити його під сумнів. Сторони вказаного договору належним чином виконували його їх все влаштовувало і у замовника торгів нема ніяких підстав та повноважень коментувати положення договору та брати під сумнів повноваження його підписантів. Ствердженням про, начебто відсутність або сумнівність повноважень підписанта договору замовник торгів перевищив свої повноваження, чим порушив законодавство України.
Скаржник звертає увагу на те, що оформлення документів контрагентів з іншими суб’єктами та відповідальність за вірне чи невірне їх оформлення, не є правовим полем Закону України «Про публічні закупівл» та Постанови № 1178 та не входить до компетенції уповноважених осіб Замовника. Більш того, ця відповідальність покладена повністю на Сторони договору і Замовник не має повноважень визначати юридичну складову данних документів чи вирішувати чи законні документи чи ні. Ця прерагатива залишаеться виключно за судом (стаття 204 ЦКУ «Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.»). Тобто ствердження Замовника про не підтвердження наявності офісного приміщення (власного або орендованого) у Скаржника є безпідставним та таким, що не відповідає законодавству України.

2) Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року Замовник вважає що Скаржником на підтвердження виконання аналогічного договору було надано листи- відгуки, що не відповідають критеріям, зазначеним у Пункті 4 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації, на підставі чого Скаржник не підтвердив якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця.
Позиція Скаржника у даному питанні наступна :
Пунктом 4 частини 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено надання для взаємної ідентифікації наданої Учасником інформації щодо аналогічного договору у зазначеній довідці та листа-відгуку до нього.
Замовником чітко було визначено яку саме інформації має містити відгук. Умовами тендерної документації передбачена вимога щодо оформлення листів-відгуків на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Як докази (докази 3,4,5,6,7) Скаржник надає файлі “Аналогіч. договір 1_compressed”, “Аналогічний договір 2_compressed”, “Аналогічний договір 3_compressed”, “Аналогічний договір 4_compressed”, “Аналогічний договір 5_compressed”, які були надані у складі тендерної документації Скаржником 11.03.2024 року, зміст відгуків у яких повністю відповідає вказаним вимогам Замовника. Кожний лист-відгук оформлений на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) (у разі, якщо підприємство замовник працює з офіційним бланком), кожен має вихідний номер і дату, містить інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; кожен скріпленій підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) (у разі, якщо підприємство замовник працює з печаткою). При цьому Замовник не довів та не визначив якім саме критеріям не відповідають надані Скаржником листі – відгуки.

1) Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій № 1503-3/В від 15.03.2024 року Замовник вважає що наданий Скаржником аналогічний договір - Договір № 1157 від 31.05.2022 року з фізичною особою-підприємцем Шуняковим Ф.П. не відповідає предмету закупівлі та зазначеним критеріям.
Позиція Скаржника у даному питанні наступна :
Пунктом 3 частини 5 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу для Учасників надати “3) Довідка у довільній формі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (в кількості не менше 5), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань”. Скаржником на виконання цей вимоги у складі тендерної документації надано файл “Довідка наявність аналогічних договорів” (доказ 1), якій повністю відповідає усім встановленим вимогам з повним зазначенням інформації відповідно до Пункту 3 частини 5 Розділу 3 тендерної документації. У якості приводу для відхилення пропозиції Скаржника Замовник вказує, що нібито предмет наданого договору № 1157 від 31.05.2022 року з фізичною особою-підприємцем Шуняковим Ф.П. не відповідає зазначеним критеріям, при цьому Замовник не довів та не визначив якім саме критеріям не відповідає наданий договір. У якості доказу (доказ 2) Скаржник надає файл “Аналогічний договір 5_compressed”, що був наданий у складі тендерної документації 11.03.2024 року, зміст якого повністю відповідає предмету закупівлі та укладений у відповідності до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)