• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

755 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 775.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2024 18:42 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника

Номер: b863be860bce4f79baebf6548819179f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-012311-a.a1
Назва: Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2024 15:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.04.2024 11:03
Автор: ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", Роман Сеник +380977115817, +380966060035, +380677684587 rozmitka@gmail.com

Пункт скарги

Номер: e50af238e66d4bd79fb9522b50b89e31
Заголовок пункту скарги: Рішення про дискваліфікацію ТОВ "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП"
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 18.03.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Як видно з інформації викладеної в протоколі на думку замовника було виявлено невідповідності в частині зазначення в локальному кошторисі довжини улаштування розмітки тип лінії 1.5 (ширина 15см)
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з наступних причин:
У відповідності до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник не заперечує проти того, що він допустив невідповідність в частині зазначення в локальному кошторисі довжини улаштування розмітки тип лінії 1.5 (ширина 15см) замість – 0,06 км зазначив – 0,072 км. Проте, дана невідповідність не впливає на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Більше того з цього випливає , що учасник в локальному не зменшив об’єми згідно технічної специфікації, а навпаки збільшив, за ту ж саму ціну.
Тому замовник керуючись вищезгаданими Особливостями зобов’язаний був надати 24 години на виправлення невідповідностей, попри те , що помилка дійсно стосується технічної частини предмету закупівлі.
Виходячи з усього вищенаведеного вважаємо, що Замовник мав надати можливість усунути навідповідність протягом 24 годин шляхом завантаження скоригованого розрахунку, проте з незрозумілих причин неправомірно відхилив тендерну пропозицію TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь [код CPV за кодом ДК 021:2015: 45230000-8](Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді)» Затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 27 від 04.03.2024 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-012311-a та порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника