-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
755 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 775.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2024 18:42 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
b863be860bce4f79baebf6548819179f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-012311-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- p.pdf 23.03.2024 14:47
- Скарга UA-2024-03-04-012311-a .docx 23.03.2024 14:47
- Скарга UA-2024-03-04-012311-a .pdf 23.03.2024 14:47
- sign.p7s 23.03.2024 14:49
- рішення від 26.03.2024 №5377.pdf 26.03.2024 15:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 №6069.pdf 05.04.2024 14:28
- рішення від 04.04.2024 №6069.pdf 09.04.2024 11:03
- Пояснення_по_суті_скарги.pdf 28.03.2024 14:28
- Пояснення_ по_суті_скарги.docx 28.03.2024 14:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2024 16:43
Дата розгляду скарги:
04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 15:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.04.2024 11:03
Пункт скарги
Номер:
e50af238e66d4bd79fb9522b50b89e31
Заголовок пункту скарги:
Рішення про дискваліфікацію ТОВ "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП"
Опис заперечення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 18.03.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Як видно з інформації викладеної в протоколі на думку замовника було виявлено невідповідності в частині зазначення в локальному кошторисі довжини улаштування розмітки тип лінії 1.5 (ширина 15см)
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з наступних причин:
У відповідності до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник не заперечує проти того, що він допустив невідповідність в частині зазначення в локальному кошторисі довжини улаштування розмітки тип лінії 1.5 (ширина 15см) замість – 0,06 км зазначив – 0,072 км. Проте, дана невідповідність не впливає на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Більше того з цього випливає , що учасник в локальному не зменшив об’єми згідно технічної специфікації, а навпаки збільшив, за ту ж саму ціну.
Тому замовник керуючись вищезгаданими Особливостями зобов’язаний був надати 24 години на виправлення невідповідностей, попри те , що помилка дійсно стосується технічної частини предмету закупівлі.
Виходячи з усього вищенаведеного вважаємо, що Замовник мав надати можливість усунути навідповідність протягом 24 годин шляхом завантаження скоригованого розрахунку, проте з незрозумілих причин неправомірно відхилив тендерну пропозицію TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь [код CPV за кодом ДК 021:2015: 45230000-8](Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді)» Затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 27 від 04.03.2024 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-012311-a та порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з наступних причин:
У відповідності до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник не заперечує проти того, що він допустив невідповідність в частині зазначення в локальному кошторисі довжини улаштування розмітки тип лінії 1.5 (ширина 15см) замість – 0,06 км зазначив – 0,072 км. Проте, дана невідповідність не впливає на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Більше того з цього випливає , що учасник в локальному не зменшив об’єми згідно технічної специфікації, а навпаки збільшив, за ту ж саму ціну.
Тому замовник керуючись вищезгаданими Особливостями зобов’язаний був надати 24 години на виправлення невідповідностей, попри те , що помилка дійсно стосується технічної частини предмету закупівлі.
Виходячи з усього вищенаведеного вважаємо, що Замовник мав надати можливість усунути навідповідність протягом 24 годин шляхом завантаження скоригованого розрахунку, проте з незрозумілих причин неправомірно відхилив тендерну пропозицію TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь [код CPV за кодом ДК 021:2015: 45230000-8](Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді)» Затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 27 від 04.03.2024 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-012311-a та порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 18.03.2024 року.
-
Опис доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 18.03.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
p.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 18.03.2024 року. , яким відхилено нашу пропозицію процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь [код CPV за кодом ДК 021:2015: 45230000-8](Нанесення або відновлення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення в Луцькій міській територіальній громаді)» Затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 27 від 04.03.2024 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-012311-a