• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Завершена

528 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2024 16:02 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e181a8af9cac4769a1d19dc625b3dedd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-009961-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 04.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 17.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу від 17.04.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції учасника копії наказів про призначення (переведення) працівників на посаду. Натомість, згідно п. 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Копії наказів, або копії витягів з наказів про призначення (переведення) працівників на посаду, або копії трудових книжок або витяги з трудових книжок працівників, що вказані в довідці згідно п.2.1.». На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих. 01/03-1933/5 від 12.03.2024 р., а також підтверджуючі документи на працівників, та, між іншими копії наказів про призначення. Додатково учасником було надано лист-пояснення 01/03-1933/16 від 21.03.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог стосовно наказів про призначення працівників на посаду. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-009961-a ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2024 12:54
Дата виконання рішення Замовником: 10.05.2024 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення №7835-р/пк-пз від 02.05.2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ за процедурою закупівлі — "Послуги з управління медичними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-04-009961-a
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 6d8f56d92e144415917d2073e5dcde56
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 04.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
17.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від 17.04.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції учасника копії наказів про призначення (переведення) працівників на посаду.
Натомість, згідно п. 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Копії наказів, або копії витягів з наказів про призначення (переведення) працівників на посаду, або копії трудових книжок або витяги з трудових книжок працівників, що вказані в довідці згідно п.2.1.».
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих. 01/03-1933/5 від 12.03.2024 р., а також підтверджуючі документи на працівників, та, між іншими копії наказів про призначення. Додатково учасником було надано лист-пояснення 01/03-1933/16 від 21.03.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог стосовно наказів про призначення працівників на посаду.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-009961-a ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 04.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
17.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від 17.04.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції учасника копії наказів про призначення (переведення) працівників на посаду.
Натомість, згідно п. 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Копії наказів, або копії витягів з наказів про призначення (переведення) працівників на посаду, або копії трудових книжок або витяги з трудових книжок працівників, що вказані в довідці згідно п.2.1.».
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих. 01/03-1933/5 від 12.03.2024 р., а також підтверджуючі документи на працівників, та, між іншими копії наказів про призначення. Додатково учасником було надано лист-пояснення 01/03-1933/16 від 21.03.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог стосовно наказів про призначення працівників на посаду.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-009961-a ID у PROZORRO def994ccd1e542e5bf25c4ee9bd54495 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-009961-a Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 901df9589d8c4e60af25d49dba123f8d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-009961-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2024 18:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №5899-р/пк-пз від 02.04.2024 р. АМКУ виконано Замовником.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Номер: 74f9e4c197b74c518fc801f9b16aff58
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції
Опис заперечення: В супереч вимогам тендерної документації та Особливостей, Замовник не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог п.5.1 Розділу 5 тендерної документації розгляд та оцінка тендерних
пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої,
шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з
урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Разом з тим, згідно з п.31 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються


відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого
і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту
43 цих особливостей.
Відповідно до вимог п.3.9 Розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі виправляє
невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції,
виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну
систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24
годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про
усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, згідно з п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції
учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані
учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною
документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення
строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в
електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції
інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків
відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або
відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета
закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в
інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог
технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до
зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної
пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в
інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після
розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених
або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей.
В супереч останнім вимогам тендерної документації та Особливостей, Замовник не виявляв та не надав
Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності.
Також у складі пропозиції Скаржника було надано:
▪ Ліцензію на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним
транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на

транспорті. (файл- «Кваліфікаційний _ документ_ Документи_ транспорт _перевезення
_Екогарант. pdf»).
▪ Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю.
Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо це передбачено). (файл –
«Технічний документ - ISO 9001, 1400, 45001.pdf»).
▪ Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного
управління ISO 14001:2015 IDT, «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо
застосування». (файл – «Технічний документ - ISO 9001, 1400, 45001.pdf»).
Однак згідно Протоколу Замовником не були розглянуті зазначені документи, які були наявні в
пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник, не розглянувши всі документи пропозиції Скаржника, не виявивши та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив
вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника