-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Генератор дизельний
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Закупівля здійснюється на виконання рішень виконавчого комітету Львівської міської ради, ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки", для передачі військовим частинам Збройних Сил України. Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №38 від 09.01.2024року
період кваліфікації завершився 399 днів назад
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
виявлені порушення і сфері публічних закупівель
- Скарга Ратуша - сервіс_0001 17.05.2024 15:08
- Скарга Ратуша - сервіс word 17.05.2024 15:08
- UA-2024-03-04-010146-a-Generator_dizelnii 17.05.2024 15:08
- sign.p7s 17.05.2024 15:11
- ПРОЗОРРО ДП 4080,00 17.05.2024 15:40
- Рішення від 21.05.2024 № 8885.pdf 21.05.2024 17:27
- інформація про перенесення розгляду скарги від 29.05.2024 № 861.pdf 29.05.2024 17:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2024 № 9971.pdf 07.06.2024 12:55
- Рішення від 06.06.2024 № 9971.pdf 11.06.2024 12:27
- тендерна 23.05.2024 18:26
- додатки 23.05.2024 18:26
- додатки pdf 23.05.2024 18:26
- відповідь скарга 23.05.2024 18:26
- рішення 23.05.2024 18:26
- відповідь 23.05.2024 20:12
- відповідь_ 23.05.2024 20:12
Пункт скарги
Не відповідає вимогам Тендерної документації в частині підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
У зв’язку з чим Замовник повинен був відхилити його тендерну пропозицію.
ПО-ПЕРШЕ:
1) Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015:31120000-3 – Генератори, містить вимогу:
6. У складі пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
- лист від Учасника про країну походження товару за предметом закупівлі, запропонованого учасником у складі пропозиції;
- для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції надає декларацію відповідності на товар від виробника (за наявності), або інший документ, який підтверджує якість товару;
ТОВ "ПРОФІТУЛС" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ від 07.03.2024№10/10» (файл «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (8).pdf»), в якому вказав, що Китай це країна походження товару за предметом закупівлі, запропонованого учасником у складі пропозиції:
Той факт, що Китай, це країна походження товару, ТОВ «ПРОФІТУЛС» також підтверджує у своїй Ціновій пропозиції від 06.03.2024 № 25/03 (файл «Додаток 4 Тендерна пропозиція. pdf»):
Разом з тим, ТОВ «ПРОФІТУЛС», для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі та пропонується до поставки, в своїй пропозиції надає завірені документи (декларацію, сертифікат, лист виробника), в яких зазначено, що країна походження товару, що є предметом закупівлі та пропонується ТОВ «ПРОФІТУЛС» -Туреччина:
- «ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, №UA.191.D.1371-23»,
(файл «документи генератор.pdf», стор.15-16):
- «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, №UA.РN.191.1260-23»
(файл «документи генератор.pdf», стор.14):
- «Авторизаційний лист від виробника товару TokerMakinaSanayiveTicaretLTD.STI, Туреччина», (файл «документи генератор.pdf», стор.2):
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Так як надана ТОВ «ПРОФІТУЛС» інформація про країну походження товару є взаємовиключна, то слід дійти висновку, що ним не надано такої інформації.
Оскільки відсутність такої інформації в документі учасника не належить до відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (абз. 2 п. 43 Особливостей), Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС»переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документу, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
ПО-ДРУГЕ
ДОДАТОК 1 до тендерної документації, а саме Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) яка подається у складі тендерної пропозиції (Інші документи від Учасника) містить вимогу:
9. Надати: копію сертифікату що підтверджує те, що Учасник придбав товар в офіційного дилера/виробника/імпортера, розробника та має право реалізовувати продукцію торгових марок, що є виробниками генераторів; лист від виробника (якщо учасник не є сам виробником)/імпортера генератора, що є предметом даної закупівлі про те, що Учасник є офіційним представником/дилером даної компанії в Україні; декларацію та сертифікат виробника, що підтверджує відповідність якості товару, що є предметом закупівлі.
ТОВ «ПРОФІТУЛС» у складі своєї пропозиції надав завірену копію «Авторизаційний лист Вих.№01.12./02 від 01.12.2023 (файл «документи генератор.pdf», стор.1) від ТОВ «ГЕКО-Центр», який дає право Товариству з обмеженою відповідальністю «Профітулс» монтувати, обслуговувати і рекламувати обладнання торгівельних марок ENERSOL та який уповноважує ТОВ «Профітулс» представляти інтереси ТОВ «ГЕКО-Центр» в просуванні бренду «ENERSOL» на території України.
З чого можна зробити висновок, що ТОВ «ПРОФІТУЛС» не надало в складі своєї тендерної пропозиції: -копію сертифікату що підтверджує те, що Учасник придбав товар в офіційного дилера/виробника/імпортера, розробника та має право реалізовувати продукцію торгових марок, що є виробниками генераторів; - лист від виробника (якщо учасник не є сам виробником)/імпортера генератора, що є предметом даної закупівлі про те, що Учасникє офіційним представником/дилером даної компанії в Україні.
Оскільки ця невідповідність не входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС» переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
ПО-ТРЕТЄ
1) ДОДАТОК 1 до тендерної документації, а саме Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) яка подається у складі тендерної пропозиції (Інші документи від Учасника) містить вимогу:
8. Учасник надає гарантійний лист, що перед поставкою товару проведе пробний запуск генератора, що є предметом даної закупівлі з дотриманням нормативно-правових актів з пожежної безпеки. Тому у складі пропозиції надає відповідальну особу за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора (з повною вищою освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва). Учасник надає відповідні підтверджуючі копії документів (диплом, додаток до диплому, копію наказу на прийняття/договору про надання послуг, трудових книжок та Повідомлення(-ь) про прийняття працівника на роботу (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413)., надає документи, які підтверджують проходження ним перевірки знань з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань).
В гарантійному листі № 21/10 від 07.03.2024 (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (15).pdf) ТОВ «ПРОФІТУЛС» зазначає, що Буньо Володимир Орестович є відповідальною особою за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора та надає послуги на умовах договору, в межах чинного законодавства.
В тендерній пропозиції цього учасника міститься Договір про надання послуг № 03/04/2024 від 04.03.2024 між ТОВ «ПРОФІТУЛС» (Замовник) та ФОП Буньо Володимир Орестович (Виконавець), за змістом розділу 1 якого Виконавцет зобов`язується надати Замовнику за замовленням наступні послуги: консультування з питань дотримання НАПБ щодо розміщення, роботи,запуску генераторів на підприємствах; проведення бесід з відповідальними особами Замовника, консультаційних роз`яснень щодо уникнення порушень НАПБ; організація відповідності роботи щодо дотримання чинного законодавства України з питань пожежної безпеки, а Замовник зобов`язується прийняти та оплачувати надані послуги.
Перелік послуг не є вичерпним…
Конкретний перелік послуг… погоджується сторонами в додатках до цього договору…
З наведеного вбачається, що вищевказаним договором не передбачено надання ФОП Буньо Володимира Орестовича ТОВ «ПРОФІТУЛС» послуг відповідальної особи за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора, оскільки про це прямо не зазначено в Розділі 1 договору,
ТОВ «ПРОФІТУЛС» в складі своєї тендерної пропозиції не надало додатків до договору, що свідчили про протилежне.
Оскільки ця невідповідність не входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС» переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
ПО-ЧЕТВЕРТЕ
Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015:31120000-3 – Генератори, Технічні характеристики та вимоги до товару містить вимоги до витрат палива:
Витрати палива при 100% навантаженні Не більше 30л/год
Витрати палива при 75% навантаженні Не більше 23л/год
Витрати палива при 50% навантаженні Не більше 16л/год
ТОВ "ПРОФІТУЛС" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця від 27.03.2024№27/03» (файл «Оновлена пор.таб.pdf»), в якому параметри пропонованого товару стосовно вимог до технічних характеристик «Витрати палива при 100% навантаженні», «Витрати палива при 75% навантаженні», «Витрати палива при 50% навантаженні» вказані числами «29», «22,1», «15,49» відповідно, але без конкретних одиниць вимірювання, а саме – «л/год»:
що унеможливлює визначення відповідності вказаних параметрів пропонованого товару вищезазначеним вимогам до витрат палива Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Слід зазначити, що ТОВ «ПРОФІТУЛС» у складі тендерної пропозиції надав завірену копію документа «Дизельна електростанція SCRS-165DM»(файл «керівн з експл (2).pdf», стор.1 та файл «керівн з експл (3).pdf», стор.6), в якому одиниці вимірювання таких характеристик як «Витрати палива при 100% навантаженні», «Витрати палива при 75% навантаженні» та «Витрати палива при 50% навантаженні»вказані іноземною мовою:
тобто без автентичного перекладу українською мовою зазначений документ жодним чиномне підтверджує технічні характеристики товару, щоє предметом закупівлі та пропонується ТОВ «ПРОФІТУЛС» до поставки.
Зважаючи на вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІТУЛС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Згідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зазначена вище невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІТУЛС» входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, оскільки напряму стосується умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі.
Оскільки дане порушення не могло бути усунуте ТОВ «ПРОФІТУЛС» відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав відразу відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФІТУЛС», а не визнавати його переможцем процедури закупівлі.
ПО П’ЯТЕ
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим — шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон).
Згідно з підпунктом 1 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою, визначеною цим же підпунктом.
Такий порядок затверджено постановою Кабміну від 02.08.2022 № 861 (далі — Порядок № 861). Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
За пунктом 4 Порядку № 861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі — заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та / або придбаних у постачальників, які є резидентами України) та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та / або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Пунктом 6 Порядку № 861 визначено, що згадана заявка разом із калькуляцією у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Враховуючи положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та Порядку № 861, забезпечення підтвердження ступеня локалізації товару Уповноваженим органом покладається на виробника такого товару.
За результатами перевірки інформації щодо локалізації встановлено наступне: на момент розгляду тендерної пропозиції учасника інформацію щодо локалізації товару не підтверджено виробником продукції, що пропонується до постачання, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Як зазначено вище, ТОВ «ПРОФІТУЛС» не є виробником ДГУ, зазначених у власній тендерній пропозиції.
Більше того, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products, відсутня інформація щодо запропонованих Переможцем генераторів в комплекті виробника – Toker Makina Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTI, Туреччина, зазначеного в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОФІТУЛС».
Відповідно, ТОВ «ПРОФІТУЛС» не мало правових підстав самостійно визначити ступінь локалізації їх виробництва, згідно до абзацу 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Про правильність такої правової позиції свідчить і практика АМК України, зокрема рішення № 20636 -р/пк-пз від 21.12.2023, № 20637-р/пк-пз від 21.12.2023 та 20665-р/пк-пз від 21.12.2023.
Обґрунтування позиції скаржника:
ПО-ПЕРШЕ:
1) Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015:31120000-3 – Генератори, містить вимогу:
6. У складі пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
- лист від Учасника про країну походження товару за предметом закупівлі, запропонованого учасником у складі пропозиції;
- для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції надає декларацію відповідності на товар від виробника (за наявності), або інший документ, який підтверджує якість товару;
ТОВ "ПРОФІТУЛС" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ від 07.03.2024№10/10» (файл «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (8).pdf»), в якому вказав, що Китай це країна походження товару за предметом закупівлі, запропонованого учасником у складі пропозиції:
Той факт, що Китай, це країна походження товару, ТОВ «ПРОФІТУЛС» також підтверджує у своїй Ціновій пропозиції від 06.03.2024 № 25/03 (файл «Додаток 4 Тендерна пропозиція. pdf»):
Разом з тим, ТОВ «ПРОФІТУЛС», для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі та пропонується до поставки, в своїй пропозиції надає завірені документи (декларацію, сертифікат, лист виробника), в яких зазначено, що країна походження товару, що є предметом закупівлі та пропонується ТОВ «ПРОФІТУЛС» -Туреччина:
- «ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, №UA.191.D.1371-23»,
(файл «документи генератор.pdf», стор.15-16):
- «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, №UA.РN.191.1260-23»
(файл «документи генератор.pdf», стор.14):
- «Авторизаційний лист від виробника товару TokerMakinaSanayiveTicaretLTD.STI, Туреччина», (файл «документи генератор.pdf», стор.2):
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Так як надана ТОВ «ПРОФІТУЛС» інформація про країну походження товару є взаємовиключна, то слід дійти висновку, що ним не надано такої інформації.
Оскільки відсутність такої інформації в документі учасника не належить до відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (абз. 2 п. 43 Особливостей), Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС»переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документу, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
ПО-ДРУГЕ
ДОДАТОК 1 до тендерної документації, а саме Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) яка подається у складі тендерної пропозиції (Інші документи від Учасника) містить вимогу:
9. Надати: копію сертифікату що підтверджує те, що Учасник придбав товар в офіційного дилера/виробника/імпортера, розробника та має право реалізовувати продукцію торгових марок, що є виробниками генераторів; лист від виробника (якщо учасник не є сам виробником)/імпортера генератора, що є предметом даної закупівлі про те, що Учасник є офіційним представником/дилером даної компанії в Україні; декларацію та сертифікат виробника, що підтверджує відповідність якості товару, що є предметом закупівлі.
ТОВ «ПРОФІТУЛС» у складі своєї пропозиції надав завірену копію «Авторизаційний лист Вих.№01.12./02 від 01.12.2023 (файл «документи генератор.pdf», стор.1) від ТОВ «ГЕКО-Центр», який дає право Товариству з обмеженою відповідальністю «Профітулс» монтувати, обслуговувати і рекламувати обладнання торгівельних марок ENERSOL та який уповноважує ТОВ «Профітулс» представляти інтереси ТОВ «ГЕКО-Центр» в просуванні бренду «ENERSOL» на території України.
З чого можна зробити висновок, що ТОВ «ПРОФІТУЛС» не надало в складі своєї тендерної пропозиції: -копію сертифікату що підтверджує те, що Учасник придбав товар в офіційного дилера/виробника/імпортера, розробника та має право реалізовувати продукцію торгових марок, що є виробниками генераторів; - лист від виробника (якщо учасник не є сам виробником)/імпортера генератора, що є предметом даної закупівлі про те, що Учасникє офіційним представником/дилером даної компанії в Україні.
Оскільки ця невідповідність не входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС» переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
ПО-ТРЕТЄ
1) ДОДАТОК 1 до тендерної документації, а саме Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) яка подається у складі тендерної пропозиції (Інші документи від Учасника) містить вимогу:
8. Учасник надає гарантійний лист, що перед поставкою товару проведе пробний запуск генератора, що є предметом даної закупівлі з дотриманням нормативно-правових актів з пожежної безпеки. Тому у складі пропозиції надає відповідальну особу за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора (з повною вищою освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва). Учасник надає відповідні підтверджуючі копії документів (диплом, додаток до диплому, копію наказу на прийняття/договору про надання послуг, трудових книжок та Повідомлення(-ь) про прийняття працівника на роботу (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413)., надає документи, які підтверджують проходження ним перевірки знань з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань).
В гарантійному листі № 21/10 від 07.03.2024 (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ (15).pdf) ТОВ «ПРОФІТУЛС» зазначає, що Буньо Володимир Орестович є відповідальною особою за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора та надає послуги на умовах договору, в межах чинного законодавства.
В тендерній пропозиції цього учасника міститься Договір про надання послуг № 03/04/2024 від 04.03.2024 між ТОВ «ПРОФІТУЛС» (Замовник) та ФОП Буньо Володимир Орестович (Виконавець), за змістом розділу 1 якого Виконавцет зобов`язується надати Замовнику за замовленням наступні послуги: консультування з питань дотримання НАПБ щодо розміщення, роботи,запуску генераторів на підприємствах; проведення бесід з відповідальними особами Замовника, консультаційних роз`яснень щодо уникнення порушень НАПБ; організація відповідності роботи щодо дотримання чинного законодавства України з питань пожежної безпеки, а Замовник зобов`язується прийняти та оплачувати надані послуги.
Перелік послуг не є вичерпним…
Конкретний перелік послуг… погоджується сторонами в додатках до цього договору…
З наведеного вбачається, що вищевказаним договором не передбачено надання ФОП Буньо Володимира Орестовича ТОВ «ПРОФІТУЛС» послуг відповідальної особи за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора, оскільки про це прямо не зазначено в Розділі 1 договору,
ТОВ «ПРОФІТУЛС» в складі своєї тендерної пропозиції не надало додатків до договору, що свідчили про протилежне.
Оскільки ця невідповідність не входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав надати ТОВ «ПРОФІТУЛС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник цього не зробив, визнавши ТОВ «ПРОФІТУЛС» переможцем процедури закупівлі за наявності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
ПО-ЧЕТВЕРТЕ
Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015:31120000-3 – Генератори, Технічні характеристики та вимоги до товару містить вимоги до витрат палива:
Витрати палива при 100% навантаженні Не більше 30л/год
Витрати палива при 75% навантаженні Не більше 23л/год
Витрати палива при 50% навантаженні Не більше 16л/год
ТОВ "ПРОФІТУЛС" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця від 27.03.2024№27/03» (файл «Оновлена пор.таб.pdf»), в якому параметри пропонованого товару стосовно вимог до технічних характеристик «Витрати палива при 100% навантаженні», «Витрати палива при 75% навантаженні», «Витрати палива при 50% навантаженні» вказані числами «29», «22,1», «15,49» відповідно, але без конкретних одиниць вимірювання, а саме – «л/год»:
що унеможливлює визначення відповідності вказаних параметрів пропонованого товару вищезазначеним вимогам до витрат палива Додаток 2 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Слід зазначити, що ТОВ «ПРОФІТУЛС» у складі тендерної пропозиції надав завірену копію документа «Дизельна електростанція SCRS-165DM»(файл «керівн з експл (2).pdf», стор.1 та файл «керівн з експл (3).pdf», стор.6), в якому одиниці вимірювання таких характеристик як «Витрати палива при 100% навантаженні», «Витрати палива при 75% навантаженні» та «Витрати палива при 50% навантаженні»вказані іноземною мовою:
тобто без автентичного перекладу українською мовою зазначений документ жодним чиномне підтверджує технічні характеристики товару, щоє предметом закупівлі та пропонується ТОВ «ПРОФІТУЛС» до поставки.
Зважаючи на вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІТУЛС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Згідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зазначена вище невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІТУЛС» входить до невідповідностей, передбачених абз. 2 п. 43 Особливостей, оскільки напряму стосується умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі.
Оскільки дане порушення не могло бути усунуте ТОВ «ПРОФІТУЛС» відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, Замовник мав відразу відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФІТУЛС», а не визнавати його переможцем процедури закупівлі.
ПО П’ЯТЕ
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим — шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон).
Згідно з підпунктом 1 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою, визначеною цим же підпунктом.
Такий порядок затверджено постановою Кабміну від 02.08.2022 № 861 (далі — Порядок № 861). Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
За пунктом 4 Порядку № 861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі — заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та / або придбаних у постачальників, які є резидентами України) та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та / або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Пунктом 6 Порядку № 861 визначено, що згадана заявка разом із калькуляцією у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Враховуючи положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та Порядку № 861, забезпечення підтвердження ступеня локалізації товару Уповноваженим органом покладається на виробника такого товару.
За результатами перевірки інформації щодо локалізації встановлено наступне: на момент розгляду тендерної пропозиції учасника інформацію щодо локалізації товару не підтверджено виробником продукції, що пропонується до постачання, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Як зазначено вище, ТОВ «ПРОФІТУЛС» не є виробником ДГУ, зазначених у власній тендерній пропозиції.
Більше того, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products, відсутня інформація щодо запропонованих Переможцем генераторів в комплекті виробника – Toker Makina Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTI, Туреччина, зазначеного в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОФІТУЛС».
Відповідно, ТОВ «ПРОФІТУЛС» не мало правових підстав самостійно визначити ступінь локалізації їх виробництва, згідно до абзацу 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Про правильність такої правової позиції свідчить і практика АМК України, зокрема рішення № 20636 -р/пк-пз від 21.12.2023, № 20637-р/пк-пз від 21.12.2023 та 20665-р/пк-пз від 21.12.2023.
-
Назва доказу:
тендерна докумнтація
-
Опис доказу:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015:31120000-3 – Генератори
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-03-04-010146-a-Generator_dizelnii
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі № UA-2024-03-04-010146-a в діях уповноваженої особи з публічних закупівель Львівського комунального підприємства «Ратуша-сервіс». 3. Зобов`язати Львівське комунальне підприємство "Ратуша-сервіс" повністю скасувати рішення, затверджене протоколом № 198/УО від 14 травня 2024 р. про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄС ПРОФІТУЛС» переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-03-04-010146-a. 4. Зобов’язати Львівське комунальне підприємство "Ратуша-сервіс" прийняти нове рішення відповідно до умов чинного законодавства.
СКАРГА на умови тендерної документації на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель
- Скарга _ 127 від 19.04.2024 р.pdf 19.04.2024 11:03
- sign.p7s 19.04.2024 11:20
- Платіжна інструкція.pdf 19.04.2024 11:39
- Скарга Ратуша-сервіс.doc 19.04.2024 11:39
- sign.p7s 19.04.2024 11:44
- рішення від 22.04.2024 №7068.pdf 22.04.2024 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 №7704.pdf 01.05.2024 14:06
- рішення від 30.04.2024 №7704.pdf 03.05.2024 12:43
- відповідь 24.04.2024 13:31
- пакет супровідних документів 24.04.2024 13:31
Пункт скарги
Діяльність із забезпечення пожежної безпеки та запобігання пожежам є складовою діяльності посадових осіб і працівників суб’єктів господарювання. Зазначена вимога встановлюється у трудових договорах (контрактах), посадових інструкціях, статутах і положеннях.
Забезпечення пожежної безпеки покладається на власника (власників) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна або наймачів (орендарів) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна, якщо це обумовлено договором найму (оренди), а також на керівника (керівників) суб’єкта господарювання, а щодо фізичних осіб - підприємців - особисто.
Обов’язок із забезпечення пожежної безпеки під час проектування та забудови населених пунктів, проведення робіт з будівництва будинків, будівель і споруд покладається на уповноважені органи містобудування та архітектури, замовників, забудовників, проектні та будівельні організації.
Проектування та обладнання системами протипожежного захисту будинків, будівель, споруд та їх частин здійснюються згідно з будівельними нормами. Підтримання експлуатаційної придатності (обслуговування) таких систем здійснюється згідно з правилами, затвердженими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері цивільного захисту.
Обов’язок із забезпечення пожежної безпеки в житлових приміщеннях державного, комунального, громадського житлового фондів, фонду житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлових приміщеннях приватного житлового фонду та інших спорудах, приватних житлових будинках садибного типу, дачних і садових будинках з господарськими спорудами та будівлями покладається на їхніх власників (співвласників), користувачів або наймачів, якщо це обумовлено договором найму.
Обов’язок із забезпечення пожежної безпеки в багатоквартирному будинку (крім житлових приміщень та нежитлових приміщень громадського призначення) покладається на житлово-будівельний кооператив, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та/або управителя багатоквартирного будинку.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах компетенції забезпечують розроблення та впровадження організаційних і практичних заходів щодо запобігання пожежам і їх наслідкам, гасіння пожеж, забезпечення пожежної безпеки населених пунктів, територій і майна.
Центральні органи виконавчої влади та інші органи державної влади з урахуванням особливостей щодо забезпечення пожежної безпеки галузей, підприємств, установ та організацій можуть розробляти та затверджувати відомчі правила пожежної безпеки.
Відомчі правила пожежної безпеки погоджуються із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Власники земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна або наймачі (орендарі) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна, керівники суб’єктів господарювання та їх працівники (робітники), що порушують (не виконують) встановлені законодавством вимоги пожежної безпеки, несуть відповідальність відповідно до закону.
У договорі про передачу в найм (оренду) об’єкта нерухомого майна повинні визначатися права та обов’язки сторін щодо забезпечення пожежної безпеки та відповідальність за порушення вимог пожежної безпеки на об’єкті найму (оренди).
Повноваження у сфері пожежної безпеки асоціацій, корпорацій, консорціумів, концернів, інших об’єднань підприємств, передбачених законом, визначаються їхніми статутами або договорами між суб’єктами господарювання, що утворили об’єднання. Для виконання делегованих об’єднанню функцій може утворюватися служба пожежної безпеки.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту.
Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ.
Зі змісту ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» вбачається, що підтвердженням здобуття вищої освіти є отримання її здобувачем саме диплому, а не додатку до нього.
У складі тендерної пропозиції Товариства міститься копія диплому про здобуття освіти особою, відповідальною за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора.
Відповідно, Замовник не має правових підстав вимагати від Скаржника, надання додатку до такого диплому.
Як вбачається зі змісту постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», вона набрала чинності 27.06.2015 року
В той же час, з доданої до тендерної пропозиції Скаржника копії трудової книжки особи, відповідальної за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора, вбачається, що вона прийнята на роботу до Скаржника 25.06.2015 року, тобто до набрання чинності вищевказаною постановою.
Згідно ч.1 ст. 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Таким чином на момент прийняття Мироненка М. П. на роботу до Скаржника, законодавством не було передбачено обов’язку на роботодавця подавати до Державної податкової служби та її територіального органу повідомлення про прийняття його на роботу.
Відповідно, Замовник не має правових підстав вимагати від Скаржника, надання повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття Мироненка М. П. на роботу до Товариства.
-
2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі № UA-2024-03-04-010146-a в діях уповноваженої особи з публічних закупівель Львівського комунального підприємства «Ратуша-сервіс». 3. Зобов`язати Львівське комунальне підприємство "Ратуша-сервіс" повністю скасувати рішення, затверджене протоколом №155/УО від 12.04.2024 (процедура закупівлі № UA-2024-03-04-010146-a), про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО». 4. Зобов’язати Львівське комунальне підприємство "Ратуша-сервіс" прийняти нове рішення відповідно до умов чинного законодавства.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
- СКАРГА.docx 08.03.2024 20:39
- рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf 08.03.2024 20:39
- СКАРГА.pdf 08.03.2024 20:39
- Технічний паспорт СТРУМ К100Т.pdf 08.03.2024 20:39
- sign.p7s 08.03.2024 20:41
- Заперечення на пояснення Замовника по СКАРЗІ UA-2024-03-04-010146-а-a.1.pdf 20.03.2024 16:26
- рішення від 12.03.2024 № 4443.pdf 12.03.2024 16:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5147.pdf 22.03.2024 15:09
- рішення від 21.03.2024 № 5147.pdf 25.03.2024 19:00
- інформація 14.03.2024 11:16
- інформація (doc) 14.03.2024 11:16
- паспорт 14.03.2024 11:16
- паспорт_ 14.03.2024 11:16
- лист 21.03.2024 11:39
Пункт скарги
Так, за результатами ознайомлення з тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» планує запропонувати товар власного виробництва (дизельний генератор СТРУМ К100Т), проте проаналізувавши характеристики Замовника вбачається, що тільки дизельні генератори одного виробника відповідають технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ що до закупівлі Генератор дизельний ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори).
Так, заявляємо, що якщо взяти у сукупності всі вимоги, що зазначив Замовник до Дизельного генератору, то лише Дизельний генератор одного виробника відповідає всім вимогам Замовника.
Звертаємо увагу, що спростувати наведене твердження Замовник може у разі надання документального підтвердження того, що щонайменше є як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами ТД.
Просимо Замовника надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині.
Передбачені Замовником вимоги прямо порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» як учасника процедури закупівлі на чесні та прозорі торги, оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником Товарів даної групи (дизельних генераторів, бензинових генераторів, дизель-генераторних установок) з великим досвідом і можемо заявити, що не існує більше як одного Товару згідно тих вимог, які зазначив Замовник у ТД. Тому у нас як у виробника даного виду Товарів не має можливості подати свою тендерну пропозицію із Товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником дизельних генераторів та має у наявності дизельний генератор СТРУМ К100Т, що має характеристики відповідно до встановлених замовником, проте з певними відмінностями (Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К100Т додається у вигляді Додатку до Скарги).
За технічними вимогами Замовника дизельний генератор СТРУМ К100Т не відповідає вимогам замовника лише в певним незначних показниках, які нівелюються при постійній експлуатації цих Товарів (струми, витрата палива, ємність паливного баку, тип регулятора управління та габарити).
Просимо внести зміни до тендерної документації задля того, щоб потенційні учасники, в тому числі і Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ», мали можливість прийняти участь у даній закупівлі.
Завдяки внесенню змін Замовник зможе розглянути альтернативні варіанти дизельних генераторів якості не гірше, ніж вимагає сам Замовник, та провести конкурентну закупівлю, внаслідок чого з’явиться можливість заощадити бюджетні кошти.
До Замовника також неодноразово зверталися потенційні учасники через електронний майданчик щодо внесення змін до тендерної документації у частині внесення змін до ТД щодо характеристик дизельного генератору, щоб можна було запропонувати альтернативи товару та створити конкуренцію, проте Замовник проігнорував дані прохання/вимоги.
Невнесення вищезазначених змін прямо порушує права у частині недискримінації учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язковості надання інформації про як мінімум 2 (двох) виробників Товару була закріплена рішенням №19146-р/пк-пз від 28.11.2023 Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
рішення аналогічного питання при практиці АМКУ, що підтвержує, що вказана вимога Замовника є дискримінаційною
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К100Т, який підтвержує характеристики Товару
-
Опис доказу:
Відповідність Товару, що пропонується, вимогам тендерної документації, за виключенням тих умов, що є дискримінаційними
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт СТРУМ К100Т.pdf
-
Зобов’язати Замовника – Львівське комунальне підприємство «Ратуша-сервіс» – внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги