Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
374 580.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 872.90 UAH
Період оскарження:04.03.2024 15:59 - 10.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо необєктивності при відхиленні пропозиції
Номер:d1bdb0b352224db2860fc90d81aa1137
Пов'язана кваліфікація:ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", UA-EDR 2288101199
Ідентифікатор запиту:UA-2024-03-04-009848-a.b1
Назва:Щодо необєктивності при відхиленні пропозиції
Вимога:
Як зазначено в документації Замовника "Учасник мав надати сертифікат відповідності (якості) та/або декларацію про відповідність, та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або паспорт (технічний опис), або інший документ в якому буде зазначено про відповідність вимозі". В складі наданих документів був наданий паспорт виробу, в якому були зазначені характеристики, що відповідали або були кращими за вимоги Замовника. Якщо цього було не достатньо для Замовника він міг протягом часу відведеного на кваліфікацію пропозиції звернутися до Постачальника і ми би надали додатково декларацію відовідномті на даний виріб. Таким чином було б усунено питання Замовника щодо відповідності вимогам повністю. Замовник не звернувся до нас з таким питанням, що говорить в його небажанні отримати якісний товар за меншу ціну і вказує на дискримінаційні дії по відношенню до нас. Таке відношення не тількивикликає сумніви у неупередженості Замовника під час розгляду пропозиції, але і в необгрунтованому витрачанні додаткових державних коштів під час війни. Вважаю що рішення про відхилення нашої пропозиції було зроблено з порушенням процедури і повинно бути переглянуте.
Вирішення:Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу щодо прийнятого рішення та надає роз’яснення: відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а це означає, що у кожного Учасника є 7 календарних днів для того щоб ознайомитися з умовами Тендерної документації Замовника та зібрати всі необхідні документи відповідно до вимог Замовника. А також керуючись абзацом другим пункту 43 Особливостей, Замовник повідомляє, що виявив невідповідності, а саме відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" (далі – Учасник) не надав документи які стосуються якісних та технічних характеристик вуличного світильника, а саме:
а) пунктом 3 Додатку вимагається підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам Товару за предметом закупівлі, які мають відповідати ДСТУ EN 62722-1:2018 та ДСТУ EN 60598-1:2017, а саме надати сертифікат відповідності (якості) та/або декларацію про відповідність, та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або свідоцтво про визнання відповідності. Учасник не надав визначеного пунктом 3 документу та не підтвердив відповідність товару вищезазначеним ДСТУ.
б) відповідно до пункту 4 Додатку світильник має відповідати вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого ПКМУ №1077 від 16.12.2015 року та вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого ПКМУ №139 від 10.03.2017 року, для підтвердження чого Учасник мав надати сертифікат відповідності (якості) та/або декларацію про відповідність, та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або паспорт (технічний опис), або інший документ в якому буде зазначено про відповідність вимозі, проте Учасник надав паспорт товару, в якому НЕ зазначалися відомості про відповідність пропонованого товару вищезазначеним регламентам.
в) пунктом 7 Додатку визначено, що Учасник для підтвердження відповідності товару визначеним Замовником параметрам, Учасник обов’язково повинен надати паспорт або інший документ, в якому будуть зазначені перелічені технічні характеристики. Учасник надав паспорт на Товар, проте в ньому вказані лише частина параметрів товару, які необхідні Замовнику, а саме не зазначено який саме тип світловипромінювального діода використовується у пропонованому Учасником Товарі, також не зазначені клас світлорозподілу, індекс передачі кольору, діапазон мережі змінного струму, світлова ефективність та сила струму. Також вивчивши паспорт світильника Замовнику не зрозуміло які саме параметри має світильник, оскільки потужність та світловий потік вказані надто обширно, для всіх трьох моделей світильників, та включають показники цього параметру набагато гірші ніж визначені Замовником. В примітці Замовник дав визначення поняттю ЕКВІВАЛЕНТ, тобто Учасник мав брати до уваги, що Замовник очікує світильники які відповідають вказаним в табличній частині Додатку 3 тендерної документації параметрам, або еквівалент, а саме рівнозначний, рівноцінний товар за своїми характеристиками, тобто такий товар який має якісні та технічні параметри не гірші ніж ті, що визначені Замовником. У розумінні Замовника, товар має мати визначені параметри товару, які властиві саме тому товару який пропонує Учасник. Замовнику не зрозуміло які параметри притаманні вуличному світильнику LED ДКУ Efa 50 М-002 У1, адже в паспорті, окрім пропонованої Учасником моделі Товару, зазначаються моделі М-001 та М-003, що унеможливлює визначення відповідності товару, оскільки параметри зазначаються не окремо для кожної моделі, а загально для всіх трьох моделей світильників, а саме М-001, М-002, М-003.
Згідно з вищезазначеним, відсутність цих документів не підпадає під вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, щодо яких застосовується право виправлення 24 години. Відповідно до законодавства Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей тих документів, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Також повторно наголошуємо, що паспорт (технічний опис) надається для 1) підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого ПКМУ №1077 від 16.12.2015 року та вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого ПКМУ №139 від 10.03.2017 року (відповідно до пункту 4 Додатку 3 тендерної документації), 2) відповідності параметрів пропонованого товару зазначеним параметрам необхідного Замовнику товару (відповідно до пункту 7 Додатку 3 тендерної документації), а також 3) основного технічного параметру, а саме строку служби товару (відповідно до пункту 9 Додатку 3 тендерної документації). Просимо взяти до уваги, що наданий Учасником паспорт товару відповідно до вищезазначених вимог підтверджує строк служби товару (п. 9 Додатку 3), підтверджує лише частину показників, які необхідні замовнику, а також НЕ підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого ПКМУ №1077 від 16.12.2015 року та вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого ПКМУ №139 від 10.03.2017 року.
Звертаємо увагу, що пунктом 3 Додатку 3 Тендерної документації вимагається підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам Товару за предметом закупівлі, які мають відповідати ДСТУ EN 62722-1:2018 та ДСТУ EN 60598-1:2017, а саме надати сертифікат відповідності (якості) та/або декларацію про відповідність, та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або свідоцтво про визнання відповідності. Тобто паспорта для підтвердження цієї вимоги в переліку немає, тому відповідно Учасник не надав документу із визначених пунктом 3 Додатку 3 Тендерної Документації та НЕ підтвердив, що технічні та якісні показники пропонованого світильника дійсно відповідають вимогам ДСТУ EN 62722-1:2018 та ДСТУ EN 60598-1:2017.
Нагадуємо, що Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для підготовки/отримання необхідних документів.