-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»
Завершена
1 106 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 532.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 532.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2024 15:40 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На відміну торгів
Номер:
3c79d1a7939b490094a1853ba469dc74
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-009216-a.a1
Назва:
На відміну торгів
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Інформація Веренчанська сільська рада.pdf 28.03.2024 09:28
- Інформація Веренчанська сільська рада.docx 28.03.2024 09:28
- ТД Запчастини.pdf 28.03.2024 09:28
- Протокол відміна торгів 2024.docx 28.03.2024 09:28
- Додаток 5 Технічні вимоги.pdf 28.03.2024 09:28
- Протокол про виконання вимог Антимонопольноого.docx 05.04.2024 14:32
- Протокол відміна торгів 2024.pdf 28.03.2024 09:28
- Протокол про виконання вимог Антимонопольноого.pdf 08.04.2024 08:58
- Протокол про виконання вимог Антимонопольноого.pdf 05.04.2024 14:32
- рішення від 26.03.2024 № 5338.pdf 26.03.2024 15:38
- рішення від 02.04.2024 № 5878.pdf 05.04.2024 12:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5878.pdf 03.04.2024 13:42
- sign.p7s 23.03.2024 20:51
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 23.03.2024 20:50
- Протокол відміна торгів 2024.pdf 23.03.2024 20:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2024 20:54
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2024 12:04
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2024 08:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розглянувши рішення №5878-р/пк-пз від 02.04.2024 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України на закупівлю «UA-2024-03-04-009216-a» «Запасні частини до транспортних засобів, код 34330000-9 за ДК 021:2015 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»» Уповноважена особа вирішила скасувати рішення уповноваженої особи №1 від 14.03.2024 про про відміну процедури закупівлі.
Пункт скарги
Номер:
f27090627af64d1bbec2896cb74d3bf4
Заголовок пункту скарги:
На відміну торгів
Опис заперечення:
Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі 1 від 14.03.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі 1 від 14.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі 1 від 14.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Скаржник на підставі наведеного у протоколі 1 від 14.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі 1 від 14.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
5. Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол 1 від 14.03.2024р ). про відміни торгів.