-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Манометр МП4-У 25кгс/см2, М20*1,5, 160мм
Завершена
1 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10.00 UAH
мін. крок: 1% або 10.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2024 13:57 - 09.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Причини дискваліфікації вказано не вірно ( ми резиденти УКРАЇНИ та запропонований Товар був ввезений до країни офіційно без порушень законодавства УКРАЇНИ)
Номер:
99add0c42eb1479c92fb4457eb4e2a63
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-006285-a.b1
Назва:
Причини дискваліфікації вказано не вірно ( ми резиденти УКРАЇНИ та запропонований Товар був ввезений до країни офіційно без порушень законодавства УКРАЇНИ)
Вимога:
Звертаємо увагу що, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» Є РЕЗИДЕНТОМ УКРАЇНИ (в складі тендерної пропозиції надано Витяг ЄДР та Витяг ПДВ). Свою діяльність здійснюємо згідно діючого законодавства УКРАЇНИ на підставі зареєстрованого СТАТУТУ ( з якого видно, що ми не маємо відношення до Російської Федерації/Республіки Білорусь) , сплачуємо всі збори та податки тощо, згідно законодавства УКРАЇНИ. Тож Ваше виказування: «є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь» є зовсім не коректним та необґрунтованим.
Відповідно походження запропонованого нами товару:
1. Товар офіційно ввезено в УКРАЇНУ 2021р.(було сплачено всі податки та збори згідно діючого законодавства УКРАЇНИ, маємо всі офіційні документи). На теперішній час ми не маємо жодних відносин з резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь.
2. Знаючи в якому тяжкому стані зараз енергетичні потужності ми пропонували Товар з метою його використання в потребах ремонту та обслуговування. В тендерній документації не було чітко вказано з якою метою Замовник здійснює закупівлю. Тож ми й пропонували виходячі з діючого законодавства України «за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).»
3. ОПИС Товару наведений у Додатку№4 до тендерної документації на 100% описує наданий нами Товар. (Він є офіційним товаром завезеним в Україну та відповідає діючому законодавству УКРАЇНИ).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.03.2024 11:51
Дата подачі:
14.03.2024 21:24
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
«Відповідно причини дискваліфікації:
Оскільки на майданчику відсутня технічна можливість обрати саме необхідну частину підпункту Особливостей, світиться лише початок підпункту, без продовження, тому і було обрано- є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран;. Майданчиком мається на увазі весь підпункт Особливостей, в якому далі йдеться про товари російського виробництва- є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., N 84, ст. 5176). В протокольному рішенні, яке ми додали, чітко вказана причина відхилення вашої тендерної пропозиції, а саме: Учасник пропонує товар походження з Російської Федерації. Тому причину дискваліфікації було вказана вірно.
Відповідно походження, технічних та якісних характеристик товару:
Манометр, який хоче придбати Замовник це окремий прилад, він не є товаром необхідним для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., N 84, ст. 5176), це також вказувалось в протоколі відхилення тендерної пропозиції Учасника. Тому Замовник згідно чинного законодавства не має право придбати товар походження з Російської Федерації, так як даний товар не підпадає під виключення, а в паспорті на манометр, який надається Учасником чітко зрозуміло що товар походженням з Російської Федерації.
В Додатку №4 до тендерної документації Замовника чітко прописі вимоги технічні та якісні характеристики товару: Товар повинен бути новим, виготовлений відповідно до державних стандартів. Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару. Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик надає тільки Паспорт на товар. Згідно Паспорту на манометр стає зрозуміло, що манометр відповідає вже не діючим гостам Російської Федерації, дата виробництва товару - 2014р, дата свідоцтво про приймання та повірку- 07.2016р. Тобто товар, який пропонує Учасник не відповідає вимогам тендерної документації Змовника.».
Статус вимоги:
Не задоволено