• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПК-24Т_073_ВО Рукоятка та тримач для мопа

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_073_ВО) ДК 021:2015 - 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Рукоятка та тримач для мопа) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39220000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 635 008.00 грн. без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

635 008.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 350.08 UAH
Період оскарження: 04.03.2024 13:28 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1595cf91061a4ee1aba5a8bef4212971
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-005516-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2024 14:08
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2024 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №2-22/05/24 від 22.05.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-03-04-005516-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" 6. результат розгляду : Рішенням №8526-р/пк-пз від 14.05.2024комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО"переможцемпроцедуризакупівлі. ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО"переможцем процедури закупівлі. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", Олександр Ширина +380953711189 spectorgtrade@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7f8372e22f404be1b1f8026fa3f90829
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання ТОВ " СЕРВІС ПРО " переможцем закупівлі
Опис заперечення: в ході ознайомлення з документами надаваними ТОВ "СЕРВІС ПРО" в складі тендерної пропозиції, було виявлено підроблені документи, та невідповідності всім умовам, встановленим тендерною документацією
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Тендерної документації, предметом даної закупівлі є Рукоятки та тримачі для мопів, а саме:
• Тримач (основа) (ПЛАСТИКОВА) – 1600шт
• Рукоятка під тримач для мопів (АЛЮМІНІЄВА)– 1600шт


Відповідно: п. 2.2 розділу 2 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)»


Відповідно: п. 3.1 розділу 3 Тендерної Документації (стр. 4 ТД),
«інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;»


Відповідно: п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.


Відповідно: п. 3.2. розділу 3 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»

ПРОТЕ УЧАСНИКОМ БУЛО НАДАНО:
- підроблений сертифікат ISO 9001:2015 №QMS-05175 від 01.10.2022р. на: виробництво та продажу засобів для чищення та миття, виготовлених з алюмінію.
- підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рукоятки
- підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тримачі
-Декларація виробника видана на підставі ПІДРОБЛЕНИХ висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
-
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 0ef46103fd554f158901a137dee2bffb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-04-005516-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №3-18/04/24 від 18.04.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-03-04-005516-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" 6. результат розгляду : Рішенням №6331-р/пк-пз від 09.04.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначенняТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО"переможцем за процедурою закупівлі (ПК-24Т_073_ВО) ДК 021:2015 - 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Рукоятка та тримач для мопа). ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначенняТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" переможцем Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", Олександр Ширина +380953711189 spectorgtrade@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 76027ce68d034621b920e5f46c76d7ce
Заголовок пункту скарги: Заперечуємо стосовно визнання переможцем закупівлі ТОВ «СЕРВІС ПРО».
Опис заперечення: За результатами цінового аукціону Замовник торгів здійснив оцінку пропозиції переможця торгів ТОВ " СЕРВІС ПРО ", на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Відповідно Протоколу № 2 - 26/03-24 від 26.03.2024 року, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" було визнано переможцем процедури закупівлі.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЕРВІС ПРО" не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією. Докази додаються
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Додатком А до Додатку 1 Тендерної документації (стр. 18 ТД) встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:

Рукоятка під тримач для мопів
Технічні вимоги:
Призначення: для миття підлоги.
Вид: алюмінієва рукоятка з пластиковою ручкою для тримача без різьблення
Ручка: пластик.
Корпус: алюмінієва труба з анодованим покриттям (попереджає окислення алюмінію).
Розмір: довжина в межах 1300 - 1400 мм, діаметр 23 (±1) мм.
Вага (гр.): в межах 270 - 330 гр.

Відповідно: п. 3.2. розділу 3 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»


На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «1.7. Сертифікат ІСО 9001 (турция)_ з переклад UA»
який містить сертифікат на систему контролю якості виробництва та продажу засобів для чищення та миття, виготовлених з пластику.

Інших сертифікатів на системи управління якості, тендерна пропозиція ТОВ "СЕРВІС ПРО", не містить.
Відтак, у супереч даної вимоги ТД, тендерна пропозиція Учасника не надано атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію.

Відповідно Додатку 5 ТД, Замовником встановлено вимогу
Зазначити у ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИУІЇ - Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)

Відповідально повідомляємо, що станом на сьогодення в Україні немає діючого державного стандарту на вироби «є Рукоятки та тримачі для мопів». Відтак зазначена продукція може вироблятися тільки за ТУ або ТЗ. (посилання на реєстр НД: https://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=1)

Відповідно: п. 2.1. розділу 2 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
«Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»

Проте, у супереч даної вимоги ТД, тендерна пропозиція Учасника не містить сканованої копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або нормативний документ іноземного походження за яким виготовляється продукція.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.


Відповідно підпункту 3, пункту 3.1. Розділу 3
Тендерна пропозиція подається в електронній формі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• цінової пропозиції за формою відповідно до Додатку 5 до тендерної документації;


Відповідно Додатку 5 ТД, встановлено чітку форму та зміст цінової пропозиції.
Зазначена форма цінової пропозиції містить вимогу (передбачає) заповнення стовбця 5, а саме - треба зазначити Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)
На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «2. Цінова пропозиція», який містить цінову пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРО"
Зауважуємо, що зазначений документ не містить посилання на нормативні документи стандарти, технічні умови тощо, яким відповідає товар, креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У.
Отже, учасником не надано заповнену цінову пропозицію вимог тендерної документації, відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.

Відповідно до Тендерної документації, предметом даної закупівлі є Рукоятки та тримачі для мопів, а саме:
• Тримач (основа) – 1600шт
• Рукоятка під тримач для мопів – 1600шт

Відповідно: п. 3.1 розділу 3 Тендерної Документації (стр. 4 ТД),
«інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;»

Відповідно: п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.

Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.

На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «1.1. Декларація постачальника », який містить декларацію про відповідність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Зауважуємо, що в зазначеній декларації ВІДСУТНІ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ. (посилання на реєстр акредитованих ОРГАНІВ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)

• документ «1.3.1. Декларація відповідності _UKR », який містить декларацію про відповідність. Зауважуємо, що зазначений документ:
-складено не на предмет закупівлі (як вимагалося ТД)
- складена НЕ у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, та без посилань на нього (як вимагалося ТД)
-в зазначеній декларації ВІДСУТНІ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ.
(посилання на реєстр акредитованих ООВ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)


Інших Декларацій, або документів відповідно переліку в п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО ", не містить.
Отже, учасником не виконано вимогу ТД п. 1.1 розділу 1 Додатку 1, про необхідність надання на продукцію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
на предмет закупки (Тримач (основа); Рукоятка під тримач для мопів), відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір