-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПК-24Т_073_ВО Рукоятка та тримач для мопа
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_073_ВО) ДК 021:2015 - 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Рукоятка та тримач для мопа) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39220000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 635 008.00 грн. без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 6 350.08 UAH
Скарга
- Рішення від 30.08.2023 № 13765.pdf 24.04.2024 19:41
- Скарга.pdf 24.04.2024 19:41
- rdvsee_lipen_2020 (відкривати через блокнот).csv 24.04.2024 19:41
- Відповідь OGUZHAN PLASTIK VE KALIP SANAYL.LTD.STI.png 24.04.2024 19:41
- sign.p7s 24.04.2024 19:43
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 19.04.24.doc 03.05.2024 15:25
- Переклад.pdf 03.05.2024 15:25
- Відповідь на пояснення Замовника.pdf 03.05.2024 15:25
- Витяг-скрін з Прозорро.png 03.05.2024 15:25
- Відповідь на пояснення Замовника_Validation_Report.pdf 03.05.2024 15:30
- Відповідь на пояснення Замовника.rar 03.05.2024 15:30
- Відповідь на пояснення Замовника.rar.asice 03.05.2024 15:30
- Рішення від 26.04.2024 № 7462.pdf 26.04.2024 16:39
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.05.2024 № 704.pdf 06.05.2024 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 № 8526.pdf 15.05.2024 13:29
- Рішення від 14.05.2024 № 8526.pdf 17.05.2024 14:08
- Пояснення по суті Скарги_29.04.2024.docx 29.04.2024 13:31
- Пояснення по суті Скарги_29.04.2024.docx.asice 29.04.2024 13:31
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 26.03.24.doc 29.04.2024 13:31
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір проведення закупівлі 26.03.24.docx 29.04.2024 13:31
- Пояснення по суті Скарги_29.04.2024.pdf 29.04.2024 13:31
- Протокол скасув 22.05.2024.docx 22.05.2024 11:11
Пункт скарги
• Тримач (основа) (ПЛАСТИКОВА) – 1600шт
• Рукоятка під тримач для мопів (АЛЮМІНІЄВА)– 1600шт
Відповідно: п. 2.2 розділу 2 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)»
Відповідно: п. 3.1 розділу 3 Тендерної Документації (стр. 4 ТД),
«інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно: п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Відповідно: п. 3.2. розділу 3 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
ПРОТЕ УЧАСНИКОМ БУЛО НАДАНО:
- підроблений сертифікат ISO 9001:2015 №QMS-05175 від 01.10.2022р. на: виробництво та продажу засобів для чищення та миття, виготовлених з алюмінію.
- підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рукоятки
- підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тримачі
-Декларація виробника видана на підставі ПІДРОБЛЕНИХ висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
-
-
Назва доказу:
Відповідь OGUZHAN PLASTIK VE KALIP SANAYL.LTD.STI
-
Опис доказу:
Підтверджує надання ТОВ "СЕРВІС ПРО" в складі тендерної пропозиції підробленого сертифікату ISO 9001:2015 №QMS-05175 від 01.10.2022р. на: виробництво та продажу засобів для чищення та миття, виготовлених з алюмінію.
-
Повʼязаний документ:
Відповідь OGUZHAN PLASTIK VE KALIP SANAYL.LTD.STI.png
-
-
Назва доказу:
Реестр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою виданих у липні 2020 р.
-
Опис доказу:
Підтверджує надання ТОВ "СЕРВІС ПРО" в складі тендерної пропозиції - підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рукоятки;- підроблені висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тримачі
-
Повʼязаний документ:
rdvsee_lipen_2020 (відкривати через блокнот).csv
-
Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій 1 - 19/04-24 від 19.04.2024року, в якому переможцем вищевказаної закупівлі визначено, ТОВ «СЕРВІС ПРО».
Скарга
- Тендерна документація Док_233 від 06.02.2024.docx 28.03.2024 16:28
- сертифікат ISO та вимоги ТД.pdf 28.03.2024 16:28
- 2. Цінова пропозиція.doc 28.03.2024 16:28
- Перелік акредитованих органів з сертифікації.xlsx 28.03.2024 16:28
- Протокол 2 2603-24 від 26.03.2024 року.doc 28.03.2024 16:28
- 1.3.1. Декларація відповідності UKR.pdf 28.03.2024 16:28
- 1.1. Декларація постачальника.pdf 28.03.2024 16:28
- Скарга.pdf 28.03.2024 16:28
- sign.p7s 28.03.2024 16:29
- Рішення від 01.04.2024 № 5734.pdf 01.04.2024 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6331.pdf 10.04.2024 12:49
- Рішення від 09.04.2024 № 6331.pdf 12.04.2024 13:35
- 1.1. Декларація постачальника.pdf 02.04.2024 12:50
- 1.2. Висновки ДСЕЕ.pdf 02.04.2024 12:50
- 1.4. Паспорт якості (рукоятка під тримач).pdf 02.04.2024 12:50
- 1.4.1. Паспорт якості (тримач).pdf 02.04.2024 12:50
- Пояснення по суті Скарги_02.04.2024.docx 02.04.2024 12:50
- 1.7. Сертифікат ІСО 9001 (турция)_ з переклад UA.pdf 02.04.2024 12:50
- 17025-VL_31_01_2024.xlsx 02.04.2024 12:50
- Пояснення по суті Скарги_02.04.2024.pdf 02.04.2024 12:50
- Пояснення по суті Скарги_02.04.2024.docx.zip 02.04.2024 12:50
- скасування 18.04.2024.docx 18.04.2024 11:30
Пункт скарги
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЕРВІС ПРО" не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією. Докази додаються
Рукоятка під тримач для мопів
Технічні вимоги:
Призначення: для миття підлоги.
Вид: алюмінієва рукоятка з пластиковою ручкою для тримача без різьблення
Ручка: пластик.
Корпус: алюмінієва труба з анодованим покриттям (попереджає окислення алюмінію).
Розмір: довжина в межах 1300 - 1400 мм, діаметр 23 (±1) мм.
Вага (гр.): в межах 270 - 330 гр.
Відповідно: п. 3.2. розділу 3 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 15 ТД),
«Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «1.7. Сертифікат ІСО 9001 (турция)_ з переклад UA»
який містить сертифікат на систему контролю якості виробництва та продажу засобів для чищення та миття, виготовлених з пластику.
Інших сертифікатів на системи управління якості, тендерна пропозиція ТОВ "СЕРВІС ПРО", не містить.
Відтак, у супереч даної вимоги ТД, тендерна пропозиція Учасника не надано атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію.
-
Назва доказу:
Сертифікат ІСО 9001 (турция)_ з переклад UA» наданий ТОВ «СЕРВІС ПРО» у складі тендерної пропозиції та витяг з ТД
-
Опис доказу:
фіксує що у супереч вимог ТД, тендерна пропозиція Учасника не надано атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію.
-
Повʼязаний документ:
сертифікат ISO та вимоги ТД.pdf
Відповідно Додатку 5 ТД, Замовником встановлено вимогу
Зазначити у ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИУІЇ - Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)
Відповідально повідомляємо, що станом на сьогодення в Україні немає діючого державного стандарту на вироби «є Рукоятки та тримачі для мопів». Відтак зазначена продукція може вироблятися тільки за ТУ або ТЗ. (посилання на реєстр НД: https://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=1)
Відповідно: п. 2.1. розділу 2 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
«Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»
Проте, у супереч даної вимоги ТД, тендерна пропозиція Учасника не містить сканованої копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або нормативний документ іноземного походження за яким виготовляється продукція.
Відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.
-
Назва доказу:
Вимоги Тендерної Документації
-
Опис доказу:
Фіксує що тендерна пропозиція Учасника не містить сканованої копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або нормативний документ іноземного походження за яким виготовляється продукція.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Док_233 від 06.02.2024.docx
Відповідно підпункту 3, пункту 3.1. Розділу 3
Тендерна пропозиція подається в електронній формі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• цінової пропозиції за формою відповідно до Додатку 5 до тендерної документації;
Відповідно Додатку 5 ТД, встановлено чітку форму та зміст цінової пропозиції.
Зазначена форма цінової пропозиції містить вимогу (передбачає) заповнення стовбця 5, а саме - треба зазначити Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає товар креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)
На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «2. Цінова пропозиція», який містить цінову пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРО"
Зауважуємо, що зазначений документ не містить посилання на нормативні документи стандарти, технічні умови тощо, яким відповідає товар, креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У.
Отже, учасником не надано заповнену цінову пропозицію вимог тендерної документації, відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.
-
Назва доказу:
Документ «2. Цінова пропозиція»
-
Опис доказу:
Підтверджує що, учасником не надано заповнену цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації, відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.
-
Повʼязаний документ:
2. Цінова пропозиція.doc
Відповідно до Тендерної документації, предметом даної закупівлі є Рукоятки та тримачі для мопів, а саме:
• Тримач (основа) – 1600шт
• Рукоятка під тримач для мопів – 1600шт
Відповідно: п. 3.1 розділу 3 Тендерної Документації (стр. 4 ТД),
«інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності відповідно до Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно: п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації (стр. 14 ТД),
На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
На виконання зазначених вимог ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ " СЕРВІС ПРО " було надано:
• Документ «1.1. Декларація постачальника », який містить декларацію про відповідність відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Зауважуємо, що в зазначеній декларації ВІДСУТНІ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ. (посилання на реєстр акредитованих ОРГАНІВ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)
• документ «1.3.1. Декларація відповідності _UKR », який містить декларацію про відповідність. Зауважуємо, що зазначений документ:
-складено не на предмет закупівлі (як вимагалося ТД)
- складена НЕ у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, та без посилань на нього (як вимагалося ТД)
-в зазначеній декларації ВІДСУТНІ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ.
(посилання на реєстр акредитованих ООВ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)
Інших Декларацій, або документів відповідно переліку в п. 1.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної Документації тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО ", не містить.
Отже, учасником не виконано вимогу ТД п. 1.1 розділу 1 Додатку 1, про необхідність надання на продукцію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
на предмет закупки (Тримач (основа); Рукоятка під тримач для мопів), відтак тендерна пропозиція ТОВ " СЕРВІС ПРО " не відповідає вимогам тендерної Документації, та підлягає відхиленню.
-
Назва доказу:
документ «1.3.1. Декларація відповідності _UKR »
-
Опис доказу:
Підтверджує не відповідність ТД, а саме: зазначений документ -складено не на предмет закупівлі (як вимагалося ТД) - складена НЕ у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, та без посилань на нього (як вимагалося ТД) -в зазначеній декларації ВІДСУТНІ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ. (посилання на реєстр акредитованих ООВ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)
-
Повʼязаний документ:
1.3.1. Декларація відповідності UKR.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ «1.1. Декларація постачальника »
-
Опис доказу:
Встановлює ВІДСУТНІСТЬ посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, АКРЕДИТОВАНИМИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ. (посилання на реєстр акредитованих ОРГАНІВ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov)
-
Повʼязаний документ:
1.1. Декларація постачальника.pdf
-
1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті. 2. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 2 - 26/03-24 від 26.03.2024 року, в якому переможцем вищевказаної закупівлі визначено, ТОВ «СЕРВІС ПРО».