-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПК-24Т_067_ВО Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_067_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 555 625.00 грн. без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 5 556.25 UAH
Неправомірне відхилення
- Скарга на дії Замовника 20.03.2024 08:52
- sign.p7s 20.03.2024 08:59
- Заперечення на пояснення 27.03.2024 03:13
- Рішення від 22.03.2024 № 5224.pdf 22.03.2024 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5908.pdf 03.04.2024 14:20
- Рішення від 02.04.2024 № 5908.pdf 05.04.2024 13:35
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.docx.zip 25.03.2024 12:12
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.pdf 25.03.2024 12:12
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:12
- Протокол скасув 10.04.2024.docx 10.04.2024 15:16
Пункт скарги
Відповідно до Протоколу №1-15/03/24 від 15.03.2024 р. причиною відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне:
Пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» була відхилена «на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»., а саме:
« 1) На вимогу пп. 4.1 п. 4 додатку 1 ТД пропозиція ТОВ ЕКОВІН ТМ не містить порівняльної таблиці.»
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника не тільки безпідставними а ще й неправомірними, такими, що порушують його права та інтереси.
Скаржник відповідально стверджує, що його тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в т.ч. – умові Замовника, за якою порівняльна таблиця не надається.
У пп.4.1. п.4 «Інші вимоги» Додатку 1 ТД Замовником надано єдину і виключну вимогу щодо надання Учасниками закупівлі в складі тендерної документації документу – «порівняльна таблиця». А саме:
«4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно зразка наданого нижче…»
Пунктом 2. «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» розділу «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Замовником наведено виключний перелік нормативно-технічних документів на виготовлення продукції та виключний перелік вимог до цих документів у випадках:
1) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений виробником за власними ТУ (ТЗ);
2) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений за ТУ (ТЗ),що не належать виробнику;
3) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений виробником за ТУ (або за іншим нормативним документом) іноземного походження.
А саме:
« 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
2.3 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.»
Таким чином, єдиними та виключними вимогами ТД до нормативно – технічних документів є :
вимога1) чинність ТУ ( ТЗ) на момент подання пропозиції;
вимога 2) факт розрозроблення ТУ за формою , що відповідає вимогам ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – вимогам ДСТУ 3974-2000;
вимога 3) факт надання в складі пропозиції зразку документів виробника (паспорту або сертифікату якості), які підтверджують якість та походження предмету закупівлі;
вимога 4) довідкове підтвердження передбачення заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
На виконання вимоги 1 в складі тендерної пропозиції Скаржника ( який, до речі, є виробником предмету закупівлі за власними ТУ ) надано повну скановану копію діючих на момент складання пропозиції ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами), за якими поставлено на виробництво та вироблено предмет закупівлі. Відповідність виготовлення продукції наданим ТУ У підтверджено Висновком ДСЕЕ від 13.02.2020 року за № 12.2-18-1/2551, наявним в складі пропозиції Скаржника.
Виконання вимоги 2 забезпечується належним оформленням титульного аркушу ТУ У 20.4-41426106-001:2017 в складі пропозиції за наявністю відповідних позначок ДП «Тернопільстандартметрологія» - установи, яка при первинній реєстрації перевірила ці ТУ на відповідність законодавству України ( в т.ч. на відповідність СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016).
Звертаємо увагу Органу оскарження, що у відповідності до п.7.1. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 відсутність аналогічної позначки на титульному аркушу Зміни №1 до ТУ У 20.4-41426106-001:2017 ніяким чином не свідчать про невідповідність розробки та оформлення Зміни № положенням СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. Абзацем третім п.7.1. застосован п’ятирічний термін щодо обов’язкової перевірки відповідним органом від дати запровадження зміни№1, який, в свою чергу ,спливає 15.01.2025року, а згідно абзацу першому п.7.1 та пункту 7.2 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 саме власник технічних умов проводить їх періодичну перевірку та визначає необхідність і порядок внесення змін до них.
Слід зазначити, що в ТД Замовник не вимагає внесення ТУ, за якими вироблено предмет закупівлі до бази даних ТУ України, тому що відповідно підпункту 4. Пункту 5.3 тендерної документації :
«4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
За посиланням https://www.me.gov.ua/Documents/Print?lang=uk-UA&id=16ef8b1e-b84a-4697-8c2e-1af81a326c02 на порталі Міністерства економіки України ( тобто у відкритих джерелах) міститься «Повідомлення щодо скасування державної реєстрації технічних умов на продукцію та змін до них.» із переліком законодавчих підстав. Копію Повідомлення додаємо до Скарги.
Замовник вимагає саме відповідності складання ТУ за формою щодо положень СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 . При цьому, ні в ТД, ні в протоколі про відхилення пропозиції Скаржника Замовником жодним чином не доведено, яким саме пунктам ( чи положенням) СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 не відповідає нормативна технічна документація на виготовлення предмету закупівлі - ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами).
Суттєвим доказом відповідності розроблення та оформлення ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами) положенням СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 є лист компетентної організації – Тернопільської філії ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», отриманий на запит Скаржника. Долучаємо лист до Скарги.
За вимогою 3, на підтвердження якості та походження предмету закупівлі Скаржником надані в складі пропозиції належним чином оформлені документи :
- Інформація про товар
- Сертифікат якості
- Пояснення до сертифікату якості
- Інструкція з використання
- Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)
- Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів
За вимогою 4 в складі пропозиції надано Довідку про захист довкілля
Технічні характеристики предмету закупівлі, викладені в перелічених документах стовідсотково співпадають з технічними вимогами Замовника в складі ТД.
Нормативний документ на виготовлення предмету закупівлі ( ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами)) – відповідає вимогам до нормативної документації, які викладені в ТД.
Висновки Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, хибні, безпідставні і не можуть бути використані як привід для застосування положень абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
-
Назва доказу:
Скарга з додатками
-
Опис доказу:
Орган оскарження: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» Код ЄДРПОУ 41426106 вул. Волошкова, буд.8/85.,м. Вінниця 21034 телефон (097)8922438, (067)5052150. ecovintm@gmail.com Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" вул. Уманська, буд. 8, м. Київ, 03049 Контактна особа: Чорний Олексій Сергійович тел. +3(044) 309 75 09, e-mail: pk_chornyi@uz.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-005093-a ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером Скарга на дії Замовника Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги), опублікувавши оголошення № UA-2024-03-04-005093-a в електронній системі закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» (далі по тексту – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері. Згідно ТД Скаржник подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення. Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером. 11.03.2024 року Скаржником було надано (завантажено) свою пропозицію № 03/09-50 від 09.03.2024 року щодо участі у процедурі електронних торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення. Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером, яка відповідає вимогам ст. 25 Закону порядку подання тендерних пропозицій. . Тендерну пропозицію подано в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації За результатами розкриття цінова пропозиція Скаржника була мінімальною – 406 400,00 грн. 15.03.2024 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено Протокол №1-15/03/24 від 15.03.2024 р. про дискваліфікацію Скаржника. Відповідно до Протоколу №1-15/03/24 від 15.03.2024 р. причиною відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне: Пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» була відхилена «на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»., а саме: « 1) На вимогу пп. 4.1 п. 4 додатку 1 ТД пропозиція ТОВ ЕКОВІН ТМ не містить порівняльної таблиці.» Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника не тільки безпідставними а ще й неправомірними, такими, що порушують його права та інтереси. Скаржник відповідально стверджує, що його тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в т.ч. – умові Замовника, за якою порівняльна таблиця не надається. У пп.4.1. п.4 «Інші вимоги» Додатку 1 ТД Замовником надано єдину і виключну вимогу щодо надання Учасниками закупівлі в складі тендерної документації документу – «порівняльна таблиця». А саме: «4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно зразка наданого нижче…» Пунктом 2. «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар» розділу «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Замовником наведено виключний перелік нормативно-технічних документів на виготовлення продукції та виключний перелік вимог до цих документів у випадках: 1) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений виробником за власними ТУ (ТЗ); 2) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений за ТУ (ТЗ),що не належать виробнику; 3) якщо Учасник пропонує предмет закупівлі, виготовлений виробником за ТУ (або за іншим нормативним документом) іноземного походження. А саме: « 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. 2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). 2.3 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.» Таким чином, єдиними та виключними вимогами ТД до нормативно – технічних документів є : вимога1) чинність ТУ ( ТЗ) на момент подання пропозиції; вимога 2) факт розрозроблення ТУ за формою , що відповідає вимогам ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – вимогам ДСТУ 3974-2000; вимога 3) факт надання в складі пропозиції зразку документів виробника (паспорту або сертифікату якості), які підтверджують якість та походження предмету закупівлі; вимога 4) довідкове підтвердження передбачення заходів із захисту довкілля в технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. На виконання вимоги 1 в складі тендерної пропозиції Скаржника ( який, до речі, є виробником предмету закупівлі за власними ТУ ) надано повну скановану копію діючих на момент складання пропозиції ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами), за якими поставлено на виробництво та вироблено предмет закупівлі. Відповідність виготовлення продукції наданим ТУ У підтверджено Висновком ДСЕЕ від 13.02.2020 року за № 12.2-18-1/2551, наявним в складі пропозиції Скаржника. Виконання вимоги 2 забезпечується належним оформленням титульного аркушу ТУ У 20.4-41426106-001:2017 в складі пропозиції за наявністю відповідних позначок ДП «Тернопільстандартметрологія» - установи, яка при первинній реєстрації перевірила ці ТУ на відповідність законодавству України ( в т.ч. на відповідність СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016). Звертаємо увагу Органу оскарження, що у відповідності до п.7.1. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 відсутність аналогічної позначки на титульному аркушу Зміни №1 до ТУ У 20.4-41426106-001:2017 ніяким чином не свідчать про невідповідність розробки та оформлення Зміни № положенням СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. Абзацем третім п.7.1. застосован п’ятирічний термін щодо обов’язкової перевірки відповідним органом від дати запровадження зміни№1, який, в свою чергу ,спливає 15.01.2025року, а згідно абзацу першому п.7.1 та пункту 7.2 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 саме власник технічних умов проводить їх періодичну перевірку та визначає необхідність і порядок внесення змін до них. Слід зазначити, що в ТД Замовник не вимагає внесення ТУ, за якими вироблено предмет закупівлі до бази даних ТУ України, тому що відповідно підпункту 4. Пункту 5.3 тендерної документації : «4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» За посиланням https://www.me.gov.ua/Documents/Print?lang=uk-UA&id=16ef8b1e-b84a-4697-8c2e-1af81a326c02 на порталі Міністерства економіки України ( тобто у відкритих джерелах) міститься «Повідомлення щодо скасування державної реєстрації технічних умов на продукцію та змін до них.» із переліком законодавчих підстав. Копію Повідомлення додаємо до Скарги. Замовник вимагає саме відповідності складання ТУ за формою щодо положень СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 . При цьому, ні в ТД, ні в протоколі про відхилення пропозиції Скаржника Замовником жодним чином не доведено, яким саме пунктам ( чи положенням) СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 не відповідає нормативна технічна документація на виготовлення предмету закупівлі - ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами). Суттєвим доказом відповідності розроблення та оформлення ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами) положенням СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 є лист компетентної організації – Тернопільської філії ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», отриманий на запит Скаржника. Долучаємо лист до Скарги. За вимогою 3, на підтвердження якості та походження предмету закупівлі Скаржником надані в складі пропозиції належним чином оформлені документи : - Інформація про товар - Сертифікат якості - Пояснення до сертифікату якості - Інструкція з використання - Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) - Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів За вимогою 4 в складі пропозиції надано Довідку про захист довкілля Технічні характеристики предмету закупівлі, викладені в перелічених документах стовідсотково співпадають з технічними вимогами Замовника в складі ТД. Нормативний документ на виготовлення предмету закупівлі ( ТУ У 20.4-41426106-001:2017 «Засоби мийні та чистильні побутового та технічного призначення. Технічні умови» (зі змінами)) – відповідає вимогам до нормативної документації, які викладені в ТД. Висновки Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, хибні, безпідставні і не можуть бути використані як привід для застосування положень абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО: зєзж Додатки: 1 . СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 2. Лист Тернопільської філії ДП «Івано-Франківськстандартметрологія 3. Повідомлення щодо скасування державної реєстрації технічних умов на продукцію та змін до них З повагою, директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дії Замовника
-
1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при здійсненні процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення Засіб для видалення смоли, залишків клею, жувальних гумок з тригером Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-005093-a 3.Зобов’язати Замовника - Філію "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати Протокол №1-15/03/24 від 15.03.2024 р про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» код ЄДРПОУ 41426106 .