-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛЬВ-24Т_085_ВО Акумулятори до радіостанцій
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 0.2% або 689.45 UAH
Визнання неправомірним рішення Замовника торгів
- Лист щодо тех регламентів.PDF 11.04.2024 17:29
- Скарга до АМКУ 10.04 МОНО ІНВЕСТ ГРУПП.PDF 11.04.2024 17:29
- sign.p7s 11.04.2024 17:31
- Рішення від 15.04.2024 № 6617.pdf 15.04.2024 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7210.pdf 24.04.2024 15:24
- Рішення від 23.04.2024 № 7210.pdf 26.04.2024 15:59
- Відповідь АМКУ.docx 17.04.2024 11:37
- Відповідь.pdf 17.04.2024 11:37
- Відповідь АМКУ.docx 17.04.2024 11:38
- Відповідь.pdf 17.04.2024 11:38
Пункт скарги
В результаті розгляду встановлено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених статтею 16 Закону, пункту 47 Особливостей та умовам тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно тендерної документації відсутні.
Вирішено: Пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО" визнати переможцем процедури закупівлі № UA-2024-03-04-003092-a (ЛЬВ-24Т_085_ВО Акумулятори до радіостанцій ЛОТ 1, код ДК 31430000-9 Електричні акумулятори) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Скаржник не погоджується з таким рішенням повністю та вважає дії Замовника такими, що грубо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси Скаржника.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО" (далі – Переможець) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником, зокрема, з наступних підстав.
Відповідно до вимог п.2 Додатку №1 до Тендерної документації:
2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
Переможець надав документи, відповідно до яких визначено, що продукція виготовлена відповідно до документу іноземного походження – IEC 61951-2:2017 (EN 61951-2:2017 IDT).
Разом із тим, Переможець не надав повну скановану копію даного документу та не підтвердив відсутність необхідності його надання, якщо така існує. Крім того, в зв’язку із відсутністю повної сканованої копії такого документу не можливо визначити чи містить він розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95, як передбачено вищезазначеними вимогами тендерної документації.
Також зазначимо, що відповідно до вимог ч.9 п.5.3 Тендерної документації:
У випадку закупівлі товарів, які відповідно до вимог пункту 6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону потребують підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, учасник у складі тендерної пропозиції надає такі документи:
- довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
- сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI- сертифікат про походження товару (для товару, закупівля якого підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України).
Переможець вищезазначені документи не надав, причину для такого ненадання також не обґрунтував. В зв’язку з чим не можливо визначити чи дотримано вимоги ч.9 п.5.3 Тендерної документації.
Зважаючи на це можливо констатувати, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена з цих підстав.
На підставі вищезазначеного, Скаржник вважає, що Замовник, при прийнятті рішення (оформленого Протоколом № 4/11 від 09.04.2024 р. розгляду тендерної пропозиції), що оскаржується, значним чином порушив принципи здійснення закупівель, передбачені положеннями ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також Замовник допустив грубі порушення норми ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо оскаржуване рішення тендерного комітету безпідставним, необґрунтованим та таким, що прийняте у порушення вимог діючого законодавства.
Вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО", що в свою чергу призвело до порушення законних прав та інтересів скаржника.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено його права та законні інтереси.
-
1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях замовника, що стосується визнання переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО". 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛСІ-РАДІО" (Протокол № 4/11 від 09.04.2024 р. розгляду тендерних пропозицій).
Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи замовника та вважає рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим та неправомірним.
На обґрунтування своєї позиції повідомляємо наступне.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника стала відсутність у складі тендерної пропозиції документу щодо підтвердження відповідності, а саме оригіналу або копії сертифікату відповідності.
Надання такого документу передбачене положеннями пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, де зазначено, що на продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства відповідно до 11 статті Закону України «Про залізничний транспорт» необхідно надати оригінал або копію сертифікату відповідності.
Разом із тим, вважаємо що продукція, яка є предметом даної закупівлі: Портативний акумулятор KNB-29N, код УКТЗЕД 8507 5000, виробництва фірми "Ennopro Group Limited", Китай, що ввозиться ТОВ «МОНО ІНВЕСТ ГРУПП» згідно з контрактом №º21/03/24 від 21.03.2024 не підлягає оцінці та не належить до контрольованих товарів відповідно до наступного: через втрату чинності (на підставі Постанови КМ Nº960 від 24.10.2018р.) «Переліку товарів, які під час переміщення через митний кордон України підлягають оцінці відповідності згідно з вимогами технічних регламентів», затверджений постановою КМУ за Nº 436 від 21.05.2012р., додаток 12 (Постанов Кабінету Міністрів України про затвердження технічних регламентів); Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за Лº28, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі Nº 93 від 26.01.2018 р.) ПКМУ 28.12.2016 р. за Nº 1055; від 24 травня 2017 р. за №º 355; від 02.03.2016 р. за Nº 142); результату розгляду технічної документації.
Відповідний лист ТОВ «Тестметрстандарт» від 22.03.2024 р. №62/Д-2024 на підтвердження висченаведеного надавався ТОВ «МОНО ІНВЕСТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, вимога, щодо необхідності надання оригіналу або копії сертифікату відповідності в даному випадку не відповідає вимогам діючого законодавства та є незаконною та необґрунтованою.
Додатково зазначимо, що ТОВ «МОНО ІНВЕСТ ГРУПП» звернувся 30 березня 2024 року із відповідною вимогою (Вимога UA-2024-03-04-003092-a.a2) про визнання протоколу №4/7 розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2024 року незаконним. Разом із тим така вимога була необґрунтовано відхилена замовником закупівлі без надання детальних пояснень та оцінки правової позиції ТОВ МОНО ІНВЕСТ ГРУПП». Замовник закупівлі в порушення ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» не надав додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення діючого законодавства.
Вважаємо, що протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до порушення його прав та інтересів. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. принцип добросовісної конкуренції; 2. принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; 3. принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено його права та законні інтереси.
-
Назва доказу:
Лист ТОВ «Тестметрстандарт» від 22.03.2024 р. №62/Д-2024
-
Опис доказу:
Доказ того що товар не підлягає оцінці та не належить до контрольованих товарів.
-
Повʼязаний документ:
Лист щодо тех регламентів.PDF
-
1. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника; 2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Протокол №4/7 від 29.03.2024 року розгляду тендерних пропозицій).
Скасування протоколу №4/7 розгляду тендерних пропозицій від 29.03.2024
- вимога Моно.docx 30.03.2024 13:23
Подовження термінів
Документів не завантажено.