-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі комунального закладу «Жмеринський ліцей №5» по вул. Короленка, 7 в м. Жмеринка Вінницької області
Завершена
40 849 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 204 248.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 204 248.99 UAH
Період оскарження:
04.03.2024 10:24 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
97e06a1388c9496e9fedc4f8d5ee30ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-001997-a.a3
Назва:
На рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Заперечуємо щодо незаконого рішення замовника (Протокол №139 13.04.2024р)
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 139 .pdf 24.04.2024 13:51
- скарга.docx 24.04.2024 13:51
- 09_Аналогічні_договори_та_відгуки.pdf 24.04.2024 13:51
- 15Довідка_щодо_аналогічних_договорів_.pdf 24.04.2024 13:51
- VN04A_01_ТД роботи зміни 21.03.docx 24.04.2024 13:51
- 15_Довідка_щодо_аналогічних_договорів.pdf 24.04.2024 13:51
- Довідка_щодо_прийняття_в_експлуатацію.pdf 24.04.2024 13:51
- 09_Аналогічні_договори_та_відгуки_pdf.p7s 24.04.2024 13:51
- 3_акт_готовності_до_експлуатації_.pdf 24.04.2024 13:51
- 2. ду №2 до 443.pdf 24.04.2024 13:51
- 2. ду №2 до 443.pdf.p7s 24.04.2024 13:51
- 1. ду №1 до 443.pdf 24.04.2024 13:51
- 1. ду №1 до 443.pdf.p7s 24.04.2024 13:51
- sign.p7s 24.04.2024 13:52
- скарга.docx.p7s 24.04.2024 15:18
- лист щодо друкарської помилки в заповнені полів скарги.docx 24.04.2024 16:11
- лист щодо друкарської помилки в заповнені полів скарги.docx.p7s 24.04.2024 16:11
- Рішення від 26.04.2024 № 7451.pdf 26.04.2024 16:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 8005.pdf 07.05.2024 13:06
- Рішення від 06.05.2024 № 8005.pdf 08.05.2024 17:18
- Відповідь АМКУ 5 школа.docx 29.04.2024 16:21
- Пояснення 5 школа.pdf 29.04.2024 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 14:34
Дата розгляду скарги:
06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2024 17:18
Дата виконання рішення Замовником:
10.05.2024 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений та погоджується з рішенням АМКУ
Пункт скарги
Номер:
d100c5a7ad484db9923b8a068faafd4f
Заголовок пункту скарги:
На рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення:
Заперечуємо щодо незаконого рішення замовника (Протокол №139 13.04.2024р)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Скаржником усунуто усі невідповідності щодо підтвердження наявності досвіду, які були виявлені Замовником. Замовником не враховано надані Скаржником документи щодо підтвердження наявності у нього досвіду та пропозиція Скаржника була відхилена. Неправомірне відхилення економічно більш вигідної пропозиції Скаржника порушує його права у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Неправомірні дії Замовника призвели до спотворення результатів аукціону і дискримінації Скаржника, що в свою чергу спричинило упущену вигоду для Скаржника, а саме втрату потенційного прибутку, реально не отриманого Скаржником. Замовником не забезпечено об’єктивного розгляду пропозицій що призвело до порушення прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника торгів щодо відхилення пропозиції Скаржника
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника торгів щодо відхилення пропозиції Скаржника
×
-
Назва доказу:
Рішення щодо відхилення, документ Протокол 139 19.04.2024р
-
Опис доказу:
Неправомірні дії Замовника призвели до спотворення результатів аукціону і дискримінації Скаржника, що в свою чергу спричинило упущену вигоду для Скаржника, а саме втрату потенційного прибутку, реально не отриманого Скаржником. Неправомірне відхилення економічно більш вигідної пропозиції Скаржника порушує його права у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Замовником не забезпечено об’єктивного розгляду пропозицій що призвело до порушення прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника торгів щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи №139 від 19.04.2024)
-
Повʼязаний документ:
Протокол 139 .pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника (протокол №139 від 19.04.2024)
Вимога
Вирішена
Щодо фінансової спроможності
Номер:
588d7ee6eacf4735b47324f86416008c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-001997-a.b2
Назва:
Щодо фінансової спроможності
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що умова тендерної документації:
«5.4.Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.3.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.3.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
– Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.»
Зазначена вище умова ТД є дискримінаційною для Учасників торгів, у яких мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахування періоду дії військового стану становить не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Беручи до уваги офіційну інформацію, яка зазначається на сайті Служби підтримки Програма з відновлення України (ПВУ) за посиланням https://urphelpdesk.com/, в розділі закупівлі знаходяться «Керівні Принципи Імплементації Програми – ПРОГРАМА з ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ», а саме Додаток 1: Посібник – Національні процедури закупівлі Програма з відновлення України, ПОСІБНИК Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)
де в пункті 4.3 Кваліфікаційні критерії чітко зазначається «Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні обов’язкові кваліфікаційні критерії у тендерній документації:
«…Фінансова спроможність учасника закупівлі: – якщо вартість менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (Замовник на власний розсуд зазначає -- без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі».
Враховуючи вищевикладену інформацію замовник своїми діями (вимогами в тендерній документації) порушує ч. 4 ст.5, ч.1 ст.6, ч. 3 ст. 6 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII , також дії замовника призводять до порушення Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX., а саме в ст. 6 (Фінансової угоди) Зобов'язання та заяви Позичальника п. 6.4 Процедура закупівель «(a) Позичальник зобов’язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель.» та «(c) Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції.
З огляду на викладене вище, з метою недопущення дискримінації учасників, просимо внести зміни у ТД та передбачити фінансову спроможність учасника закупівлі: – якщо вартість менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2 щодо фінспроможності.docx 04.03.2024 17:05
Дата подачі:
04.03.2024 17:05
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник! Нами будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо аналогічних договорів
Номер:
f88477806f59437287002b640f384772
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-04-001997-a.b1
Назва:
щодо аналогічних договорів
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що умова тендерної документації: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі» є дискримінаційною для Учасників торгів, зокрема для учасників, які мають загальний досвід роботи не менше 4 років та мають досвід виконання аналогічних договорів під час військового стану у 2022-2023 роках.
Беручи до уваги офіційну інформацію, яка зазначається на сайті Служби підтримки Програма з відновлення України (ПВУ) за посиланням https://urphelpdesk.com/, в розділі закупівлі знаходяться «Керівні Принципи Імплементації Програми – ПРОГРАМА з ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ», а саме Додаток 1: Посібник – Національні процедури закупівлі Програма з відновлення України, ПОСІБНИК Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)
де в пункті 4.3 Кваліфікаційні критерії чітко зазначається «Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні обов’язкові кваліфікаційні критерії у тендерній документації:
1. Загальний досвід роботи: не менше 4 років.
2. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає -- без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищевикладену інформацію замовник своїми діями (вимогами в тендерній документації) порушує ч. 4 ст.5, ч.1 ст.6, ч. 3 ст. 6 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII , також дії замовника призводять до порушення Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX., а саме в ст. 6 (Фінансової угоди) Зобов'язання та заяви Позичальника п. 6.4 Процедура закупівель «(a) Позичальник зобов’язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель.» та «(c) Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції.
З огляду на викладене вище, просимо внести зміни у ТД та передбачити можливість надання учасником не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років з урахуванням періоду військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі з метою недопущення дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_1_щодо_аналогічних_договорів.docx 04.03.2024 16:53
Дата подачі:
04.03.2024 16:53
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник! Нами будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено