-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
595 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 975.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 17:19 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
befcdf78085f4e5d8acc19c80c71b776
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-010861-a.c1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-01-010861-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Синергія СУЯ 2018.pdf 05.03.2024 14:10
- скарга у текстовому форматі.docx 05.03.2024 14:10
- Сертифікати_декларації на всі види Дизельного палива_removed.pdf 05.03.2024 14:10
- СКАРГА 05.03.24 1.pdf 05.03.2024 14:10
- Паспорт Дт-3 15.10.2023 -25_.pdf 05.03.2024 14:10
- Дог. з НТК Авіас.pdf 05.03.2024 14:10
- A-95-Євро5-Е0 серт відповід (1).pdf 05.03.2024 14:10
- Паспорт А-95 17.10.2023.pdf 05.03.2024 14:10
- Зразки талонів АВІАС.pdf 05.03.2024 14:10
- sign.p7s 05.03.2024 14:13
- повідомлення амку.docx 06.03.2024 17:48
- Тендерна документацiя.doc 06.03.2024 17:48
- Додаток 2 Технічна специфікація.docx 06.03.2024 17:48
- Перелік змін від 06.03.2024.docx 06.03.2024 17:48
- Пояснення по суті скарги.docx 11.03.2024 14:17
- Додаток 2 Технічна специфікація.docx 11.03.2024 14:17
- Перелік змін від 06.03.2024.docx 11.03.2024 14:17
- пояснення по суті скарги.pdf 11.03.2024 14:17
- Тендерна документацiя.doc 11.03.2024 14:17
- рішення від 07.03.2024 № 4256.pdf 07.03.2024 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4843.pdf 19.03.2024 15:50
- рішення від 18.03.2024 № 4843.pdf 21.03.2024 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 14:37
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2024 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
49672a61975b4b0ebe7e61afd94895ea
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат відповідності виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності та договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат.
Опис заперечення:
Відповідно до Розділу: «Технічні вимоги» визначеної у Додатку № 2 до тендерної документації:
«1. Бензин А-95 має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат.
• Паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.
2.Паливо дизельне має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат.
• Паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.»
«1. Бензин А-95 має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат.
• Паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.
2.Паливо дизельне має за всіма своїми показниками відповідати вимогам ДСТУ.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат.
• Паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності на паливо, який виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (на ім’я Учаснику) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС або партнерами емітентами талонів, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження та засвідчення якості продукції у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 2 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 3 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність Дизельного палива ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 4 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат - має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з постачання палива (продажу талонів) для заправки палива через АЗС.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 1- Додаток № 4 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника, оскільки потенційний учасник не має договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документа (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива та акту відбирання зразка палива.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС Авіас. На виконання п. 56 Особливостей - якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС або партнерами емітентами талонів, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження та засвідчення якості продукції у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 2 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 3 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність Дизельного палива ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 4 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат - має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з постачання палива (продажу талонів) для заправки палива через АЗС.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 1- Додаток № 4 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника, оскільки потенційний учасник не має договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документа (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива та акту відбирання зразка палива.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС Авіас. На виконання п. 56 Особливостей - якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
×
-
Назва доказу:
партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
- Паспорт якості що підтверджує відповідність Дизельного палива ДСТУ 7688:2015
-
Опис доказу:
- Паспорт якості що підтверджує відповідність Дизельного палива ДСТУ 7688:2015
-
Повʼязаний документ:
Паспорт Дт-3 15.10.2023 -25_.pdf
-
-
Назва доказу:
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015
-
Опис доказу:
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015
-
Повʼязаний документ:
Паспорт А-95 17.10.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95
-
Опис доказу:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 2 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
-
Повʼязаний документ:
A-95-Євро5-Е0 серт відповід (1).pdf
-
-
Назва доказу:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам
-
Опис доказу:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність палива Дизельного вимогам ДСТУ 7688:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати_декларації на всі види Дизельного палива_removed.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-01-010861-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)».
Номер:
7bd32dbb42a940829a9080fd2923f2c7
Заголовок пункту скарги:
На бланку-дозволі (талоні) обов’язково повинні бути вказані логотип бренду Постачальника
Опис заперечення:
Відповідно до п. 3 Розділу: «Загальні вимоги» визначеної у Додатку № 2 до тендерної документації:
«3. Талони повинні бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованих території). Талони мають бути єдиного взірця (єдиного бренду) Постачальника з можливими номіналами 10л, 20л. На бланку-дозволі (талоні) обов’язково повинні бути вказані вид палива, номінал в кількості літрів, дата до якої дійсний талон та логотип бренду Постачальника. Учасник повинен надати копії взірців талонів до своєї тендерної пропозиції.»
«3. Талони повинні бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованих території). Талони мають бути єдиного взірця (єдиного бренду) Постачальника з можливими номіналами 10л, 20л. На бланку-дозволі (талоні) обов’язково повинні бути вказані вид палива, номінал в кількості літрів, дата до якої дійсний талон та логотип бренду Постачальника. Учасник повинен надати копії взірців талонів до своєї тендерної пропозиції.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена дискримінаційна вимога щодо обов’язкової наявності на талоні (бланку-дозволі) логотипу бренду Постачальника.
Встановлюючи вимогу до учасниками БУТИ ЕМІТЕНТОМ ТАЛОНІВ, які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Скаржник не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Талони, які ми пропонуємо Замовнику емітовані власником АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є власник АЗС або його партнер, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Скаржник працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів, та поставляє Замовником вже придбане у власність паливо через партнерські АЗС. Суб’єкту господарювання не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС партнерів Скаржника.
Вимагаючи від учасників наявність саме емітованих Учасниками талонів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
На підставі наявних у нас партнерських догорів плануємо постачати Замовникові паливо через мережу АЗС Укрнафта згідно Партнерського договору з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 5 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 6 до скарги.
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - Палива дизельного та Бензину А- 95, визначено наявність у учасників талонів, емітентом яких є безпосередньо учасник.
Встановлюючи вимогу до учасниками БУТИ ЕМІТЕНТОМ ТАЛОНІВ, які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Скаржник не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Талони, які ми пропонуємо Замовнику емітовані власником АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є власник АЗС або його партнер, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Скаржник працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів, та поставляє Замовником вже придбане у власність паливо через партнерські АЗС. Суб’єкту господарювання не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС партнерів Скаржника.
Вимагаючи від учасників наявність саме емітованих Учасниками талонів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
На підставі наявних у нас партнерських догорів плануємо постачати Замовникові паливо через мережу АЗС Укрнафта згідно Партнерського договору з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 5 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 6 до скарги.
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - Палива дизельного та Бензину А- 95, визначено наявність у учасників талонів, емітентом яких є безпосередньо учасник.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 6 до скарги.
-
Опис доказу:
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 6 до скарги.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - Палива дизельного та Бензину А- 95, визначено наявність у учасників талонів, емітентом яких є безпосередньо учасник. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-01-010861-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)».
Номер:
0b321061ed494168b435d6ba13c39a11
Заголовок пункту скарги:
Наявність впровадженної системи управління якістю на підприємстві САМЕ ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю»
Опис заперечення:
Відповідно до Розділу: «Технічні вимоги» визначеної у Додатку № 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.»
«Учасник у складі пропозиції надає скановану копію оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 7).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ИСО Скаржника
-
Опис доказу:
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-01-010861-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)».
Номер:
3196777d065e4e96abb89c04a9e5cc4e
Заголовок пункту скарги:
наявність партнерських договорів на використання АЗС
Опис заперечення:
Відповідно до п. 3 Розділу: «У складі пропозиції Учасником надається:» визначено вимогу у Додатку № 2 до тендерної документації:
«3.Копії договорів оренди, партнерських договорів, у разі використання стаціонарних АЗС, які не є власністю Учасника.»
Відповідно до п. 3 Розділу: «У складі пропозиції Учасником надається:» визначено вимогу у Додатку № 2 до тендерної документації:
«3.Копії договорів оренди, партнерських договорів, у разі використання стаціонарних АЗС, які не є власністю Учасника.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві використання( синонім користування) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають у користуванні АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач(використання)» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
Отже, зазначені вище партнерський договір надає право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. АЗС відповідної мережі наявні АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач(використання)» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
Отже, зазначені вище партнерський договір надає право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. АЗС відповідної мережі наявні АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території).
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Оскільки Замовник вимагає від учасників АЗС у м. Львові та АЗС по всій території України (крім тимчасово окупованої території), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо: І. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 5 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить Скаржнику на праві користуванні/використанні:
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-01-010861-a за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)».