-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 32230000-4 – Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Камера для системи відеоспостереження – 32234000-2)
Завершена
86 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 431.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 431.50 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 16:41 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
edb56e542122419b85cef54da06872e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-010616-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Вимагаємо прибрати з Додатку 3 пункт 6.3 як дискримінаційний за територіальною ознакою.
А саме, пункт А повністю, пункт Б у частині "власними силами протягом одного дня після надходження виклику від Замовника забрати обладнання на сервісне обслуговування", пункт В у частині "співпрацювати з сервісним центром, що дозволяє Учаснику власними силами протягом одного дня після надходження виклику від Замовника забрати обладнання на сервісне обслуговування" і далі по тексту. Такі послуги жодним сервіс-центром не надаються. Єдиний сервіс-центр з гарантійного обслуговування вказаного обладнання знаходиться у м. Києві.
Додаток 4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ
Вімагаємо змінити пункт 5.1. Строк поставки Товару: Протягом 1 дня з моменту підписання договору на термін від 5 робочих днів, враховуючи умову післяплати Замовником, та сам процес передачі Догвору фізично в інше місто, та пересилку самого обладнання.
Всі ці вимоги обмежують можливість участі компаній, які не знаходяться фізично у м. Полтава.
Якщо Замовник вважає, що наявність у Додатку 3 пункту 4 несе за собою зобов'язання зі встановлення обладнання за адресою замовника, то в самому Договорі про це не згадується жодним словом. Це ДОГОВІР ПОСТАВКИ. І Додаток 3 не є його невід'ємною частиною.
Весь пункт 2 Додатку 2 побудований навколо 1 дня на реакцію на запит Замовника, та прийняття рішень Замовником самостійно щодо якості обладнання. Це може робити лише авторизований сервіс-центр. Який розташований у м. Києві.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №УО1-227В.pdf 15.03.2024 16:03
Дата подачі:
04.03.2024 13:46
Вирішення:
Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 04 березня 2024 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в частині сервісного обслуговування. Проте у зв'язку з виробничим процесом термін поставки товару не може бути збільшено.
Статус вимоги:
Задоволено