• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Р-55 Одеса-Вознесенськ-Новий Буг в межах території Веселинівського району Миколаївської області)

Розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Р-55 Одеса-Вознесенськ-Новий Буг в межах території Веселинівського району Миколаївської області

Завершена

437 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 180.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2018 14:44 - 20.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Про сумнівне трактування ст. 24 Закону

Номер: 8f66e3d458f84851a8052a4137f4bb91
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001223-b.a2
Назва: Про сумнівне трактування ст. 24 Закону
Вимога:
Ознайомившись з відповіддю Замовника на вимогу Учасника зазначаємо що Прислівник «зокрема» - уживається для виділення чого-небудь однотипного Таким чином Закон України “Про публічні закупівлі” обмежив вимоги замовника до умови надання забезпечення: -вид -розмір -строк дії -та застереження щодо випадків не повернення. Просимо припинити порушеня Закону України “Про публічні закупівлі” шляхом спотворення результатів торгів та вчинення антиконкурентних узгоджених дій на користь іншого Учасника та його статиста. Відповідно до вищевикладеного просимо скасувати Відхилення тендерної пропозиції НВФ “Нові технології” та подальші дії вчиняти в межах законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянув Вашу вимогу від 05.06.2018 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне. Відповідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно ч.3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ваше підприємство не звернулось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у встановлені Законом терміни. Ви звернулись до Замовника вимогою від 03.06.2018 року (Ідентифікатор вимоги:UA-2018-05-08-001223-b.c1) на його рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, на яку Замовник надав відповідь у встановлені Законом терміни, яка містить вичерпну інформацію щодо причин відхилення Вашої тендерної пропозиції. Ваша Вимога, розміщена в електронній системі закупівель 05.06.2018 року не містить вимог щодо надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, а лише трактує поняття прислівника «зокрема» з Вашої власної точки зору, при цьому перекручуючи зазначене поняття, та безпідставно звинувачує Замовника в спотворенні результатів торгів та вчиненні антиконкурентних узгоджених дій. Враховуючи вищевикладене, Ваша Вимога не підлягає задоволенню замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Де зазначено право виходити за межі ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”?

Номер: 203836b65dbd473eb8ab73326f53b40f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001223-b.c1
Назва: Де зазначено право виходити за межі ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”?
Вимога:
НВФ “Нові технології” ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій в якому відхилена тендерна пропозиція НВФ “Нові технології”, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. В аргументації своїх дій Замовник послався на довільне трактування тексту банківської гарантії наданої ПАТ “Банк Кредит Дніпро”. Згідно п.1, ч. 1, ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником: Відповідно до ч.1, ст.24 Закону України “Про публічні закупівлі” У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Банківська гарантія ПАТ “Банк Кредит Дніпро” надана в складі пропозиції НВФ “Нові технології” містить всі умови зазначені в ч. 1 ст. 24 , зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Вимагаємо надати інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації а саме де в тексті тендерної документації зазначено право Замовника виходити за межі ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. В разі якшо таке право в тендерній документації зазначено просимо обґрунтувати його законодавчими актами. В іншому випадку просимо скасувати Відхилення тендерної пропозиції НВФ “Нові технології” та подальші дії вчиняти в межах законодавства України. Призначення платежу: - за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Без ПДВ. Код: 24061800
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Вашу вимогу від 03.06.2018 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне. Відповідно п.14 ч. 2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. При цьому вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику не є вичерпними умовами надання тендерного забезпечення, про що свідчить прислівник «зокрема», тобто статтею 24 Закону межі щодо визначення умов тендерного забезпечення не встановлено, як Ви стверджуєте у Вимозі. Відповідно ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 3.2. тендерної документації визначені умови, якім повинна відповідати гарантія, надана учасником як тендерне забезпечення в складі тендерної пропозиції. Так, умовами п. 3.2. тендерної документації визначено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму у розмірі 4 370,00 грн. (чотири тисячі триста сімдесят гривень 00 коп.) єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Учасником в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №325Т/UAH/4027 від 23 травня 2018 року, при цьому в тексті Гарантії: - передбачається сплата зобов’язання за Гарантією після отримання Гарантом першої письмової вимоги Бенефіціара. Словосполучення «після отримання» не визначає дату, з якої починається відлік 15 робочих днів для сплати Гарантом зобов’язання за Гарантією – на 5-й день після отримання вимоги, або на 10-й день після отримання вимоги, або на 48-й день…. - зазначено:«Письмова вимога Бенефіціара за Гарантією та супровідні документи повинні бути представлені належним чином у письмовій формі … з приміткою «до уваги Управління міжнародного бізнесу», разом із документами, що підтверджують повноваження та справжність підписів осіб, які підписали таку вимогу Бенефіціара, та печатку Бенефіціара. Документи, що будуть отримані після 12-00 вважаються наданими наступним операційним днем. », тобто вимагається подання інших документів та виконання інших умов – що явно не відповідає умовам тендерної документації в частині вимог до гарантії. Умовами п. 3.2. тендерної документації визначено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару. У Гарантії, наданої учасником як тендерне забезпечення, зазначена вище норма відсутня, що явно не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Умовами п. 3.2. тендерної документації визначено, що в тексті гарантії не повинно міститися обмеження суми, на яку надано гарантію, у разі настання відповідальності банку-гаранта в разі порушення ним свого обов’язку та умов про зменшення відповідальності банка – гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). У Гарантії, наданої учасником як тендерне забезпечення зазначено, що сума максимальних виплат за цією гарантією не може перевищувати суму цієї гарантії, сума за цією гарантією залишається незмінною, тобто умови гарантії містять обмеження суми, що суперечить умовам тендерної документації. Відповідно п.4 ч.1 ст.30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, що і будо зроблено замовником на законних підставах. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції законними та обґрунтованими. Факти, наведені Вами у Вимозі, не спростовують підстави відхилення, зазначені у протоколі розгляду від 01.06.2018 №4/28/2018, тому Ваша Вимога не підлягає задоволенню замовником.
Статус вимоги: Відхилено