-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з діагностування, ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів
Торги не відбулися
34 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 168.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 168.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 14:14 - 06.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На тендерну документація незаконне надання 24 години
Номер:
006d8abcf5f64331b87a163a544c2520
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-007462-a.c2
Назва:
На тендерну документація незаконне надання 24 години
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» - ЛОТ 2
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 2.pdf.p7s.zip 18.03.2024 23:43
- Протокол 17-1.pdf 18.03.2024 23:43
- 2 Довідка лот 2.pdf 18.03.2024 23:43
- sign.p7s 18.03.2024 23:44
- рішення від 20.03.2024 № 5055.pdf 20.03.2024 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5584.pdf 28.03.2024 13:27
- рішення від 27.03.2024 № 5584.pdf 01.04.2024 14:02
- Протокол 17-2.pdf 04.04.2024 11:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 23:45
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення замовника від «14» березня 2024 року (протокол УО №17-1/24) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайки В.В. щодо закупівлі послуг за предметом закупівлі: ЛОТ 1 - Технічне обслуговування автомобіля TOYOTA HILUX д.н. АВ 366 Е — ТО-30000 (ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: ID: UA-2024-03-01-007462-a.
Пункт скарги
Номер:
4017772551a94616a6a3d81914aeb982
Заголовок пункту скарги:
Незаконне надання 24 години
Опис заперечення:
Незаконне надання 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Замовником на майданчику електронних закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 14 березня 2024 12:50 наступного змісту: Відсутність відповідного сертифікату про те. що підприємець являється авторизованим центром FIAT. відповідно до абз.1 п.2 Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ЛОТа №2".
Опис суті пункту скарги:
Додаток 2 містить наступні вимогами по другому лоту:
2. Вимоги до інформації про якісні характеристики надання послуг:
Роботи з технічного обслуговування техніки має проводити виключно авторизований центр FIAT, за наявності відповідних сертифікатів.
Технічне обслуговування техніки спеціалістами центру повинно проводитись на авторизованому сервісному центрі.
Усі витратні матеріали, мастила, оливи, фільтри повинні бути оригінальними та якісними або допускається використання аналогів які не є нижчими за якістю.
Якість таких послуг з технічного обслуговування і ремонту повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводу - виробника.
Виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх не пізніше 22 грудня 2024 року.
Виконавець повинен дотримуватись вимог виробничої санітарії, охорони праці, техніки безпеки, правил пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища для виробничих підприємств та автотранспортних підприємств (станцій технічного обслуговування) з обслуговування та ремонтування транспортних засобів та супутнього обладнання.
Виконавець гарантує якість та надійність наданих за цим Договором послуг протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації транспорного засобу в період гарантійного строку.
Вказаний в протоколі відхилення пункт не містить вимоги про надання сертифікатів про те, що підприємець являється авторизованим центром FIAT.
Абзац 1 п.2 Додатку № 2 не містить вимоги про надання в складі тендерної документації документів.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано відповідне роз’яснення, яке міститься в документі Вих. №01 від 14.03.2024 р. але Замовником воно було проігнороване.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
2. Вимоги до інформації про якісні характеристики надання послуг:
Роботи з технічного обслуговування техніки має проводити виключно авторизований центр FIAT, за наявності відповідних сертифікатів.
Технічне обслуговування техніки спеціалістами центру повинно проводитись на авторизованому сервісному центрі.
Усі витратні матеріали, мастила, оливи, фільтри повинні бути оригінальними та якісними або допускається використання аналогів які не є нижчими за якістю.
Якість таких послуг з технічного обслуговування і ремонту повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводу - виробника.
Виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх не пізніше 22 грудня 2024 року.
Виконавець повинен дотримуватись вимог виробничої санітарії, охорони праці, техніки безпеки, правил пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища для виробничих підприємств та автотранспортних підприємств (станцій технічного обслуговування) з обслуговування та ремонтування транспортних засобів та супутнього обладнання.
Виконавець гарантує якість та надійність наданих за цим Договором послуг протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації транспорного засобу в період гарантійного строку.
Вказаний в протоколі відхилення пункт не містить вимоги про надання сертифікатів про те, що підприємець являється авторизованим центром FIAT.
Абзац 1 п.2 Додатку № 2 не містить вимоги про надання в складі тендерної документації документів.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано відповідне роз’яснення, яке міститься в документі Вих. №01 від 14.03.2024 р. але Замовником воно було проігнороване.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
×
-
Назва доказу:
доказ 1
-
Опис доказу:
доказ 1
-
Повʼязаний документ:
2 Довідка лот 2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайки Вікторії Василівни зазначене у ПРОТОКОЛІ №17-1/24 від 14.03.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На тендерну документацію ЛОТ 1
Номер:
8f2ec4f55faf43edad7a9264fa01ae94
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-007462-a.c1
Назва:
На тендерну документацію ЛОТ 1
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 1.pdf.p7s.zip 18.03.2024 23:33
- Протокол 17-1.pdf 18.03.2024 23:33
- 1 Довідка лот 1.pdf 18.03.2024 23:33
- sign.p7s 18.03.2024 23:35
- рішення від 20.03.2024 № 5015.pdf 20.03.2024 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5591.pdf 28.03.2024 13:29
- рішення від 27.03.2024 № 5591.pdf 01.04.2024 11:40
- Протокол 17-2.pdf 04.04.2024 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 23:37
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення замовника від «14» березня 2024 року (протокол УО №17-1/24) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайки В.В. щодо закупівлі послуг за предметом закупівлі: ЛОТ 2 Технічне обслуговування автомобіля FIAT Fullback 2,5d МКПП д.н. АВ 367 Е — ТО-2 (ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: ID: UA-2024-03-01-007462-a.
Пункт скарги
Номер:
aa8be4db25484260b9e3e04276af2d9d
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання документів які не передбачені вимогами тендерної документації, незаконне надання 24 години
Опис заперечення:
Щодо надання документів які не передбачені вимогами тендерної документаці, незаконне надання 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Замовником на майданчику електронних закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 14 березня 2024 12:49 наступного змісту: Відсутність відповідного сертифікату про те. що підприємець являється авторизованим центром TOYOTA. відповідно до абз.1 п.2 Додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ЛОТа №1".
Опис суті пункту скарги:
Додаток 2 містить наступні вимогами по першому лоту:
2. Вимоги до інформації про якісні характеристики надання послуг:
Роботи з технічного обслуговування техніки має проводити виключно авторизований центр TOYOTA, за наявності відповідних сертифікатів.
Технічне обслуговування техніки спеціалістами центру повинно проводитись на авторизованому сервісному центрі.
Усі витратні матеріали, мастила, оливи, фільтри повинні бути оригінальними та якісними або допускається використання аналогів які не є нижчими за якістю.
Якість таких послуг з технічного обслуговування і ремонту повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводу - виробника.
Виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх не пізніше 22 грудня 2023 року.
Виконавець повинен дотримуватись вимог виробничої санітарії, охорони праці, техніки безпеки, правил пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища для виробничих підприємств та автотранспортних підприємств (станцій технічного обслуговування) з обслуговування та ремонтування транспортних засобів та супутнього обладнання.
Виконавець гарантує якість та надійність наданих за цим Договором послуг протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації транспорного засобу в період гарантійного строку.
Вказаний в протоколі відхилення пункт не містить вимоги про надання сертифікатів про те, що підприємець являється авторизованим центром TOYOTA.
Абзац 1 п.2 Додатку № 2 не містить вимоги про надання в складі тендерної документації документів.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано відповідне роз’яснення, яке міститься в документі Вих. №01 від 14.03.2024 р. але Замовником воно було проігнороване.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
2. Вимоги до інформації про якісні характеристики надання послуг:
Роботи з технічного обслуговування техніки має проводити виключно авторизований центр TOYOTA, за наявності відповідних сертифікатів.
Технічне обслуговування техніки спеціалістами центру повинно проводитись на авторизованому сервісному центрі.
Усі витратні матеріали, мастила, оливи, фільтри повинні бути оригінальними та якісними або допускається використання аналогів які не є нижчими за якістю.
Якість таких послуг з технічного обслуговування і ремонту повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводу - виробника.
Виконавець зобов’язаний приступити до надання Послуг, не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної заявки Замовника та завершити їх не пізніше 22 грудня 2023 року.
Виконавець повинен дотримуватись вимог виробничої санітарії, охорони праці, техніки безпеки, правил пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища для виробничих підприємств та автотранспортних підприємств (станцій технічного обслуговування) з обслуговування та ремонтування транспортних засобів та супутнього обладнання.
Виконавець гарантує якість та надійність наданих за цим Договором послуг протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг, за умови дотримання Замовником рекомендацій по експлуатації транспорного засобу в період гарантійного строку.
Вказаний в протоколі відхилення пункт не містить вимоги про надання сертифікатів про те, що підприємець являється авторизованим центром TOYOTA.
Абзац 1 п.2 Додатку № 2 не містить вимоги про надання в складі тендерної документації документів.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано відповідне роз’яснення, яке міститься в документі Вих. №01 від 14.03.2024 р. але Замовником воно було проігнороване.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
×
-
Назва доказу:
доказ 1
-
Опис доказу:
доказ 1
-
Повʼязаний документ:
1 Довідка лот 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайки Вікторії Василівни зазначене у ПРОТОКОЛІ №17-1/24 від 14.03.2024 року.