-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Порошок пральний, мило туалетне, засіб для миття скла, засіб відбілюючий, засіб чистячий, кондиціонер - ополіскувач, засіб для миття посуду, засіб для чищення унітазів, сода кальцинована, засіб для миття посуду в посудомийних машинах за ДК 021:2015 код 39830000-9 - Продукція для чищення
Завершена
582 636.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 913.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 913.18 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 13:28 - 06.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
59906d2f4542495f9b06ea5b5e1eb9bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-006520-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Бородянський ПНІ Матвійчук В.А.docx 19.03.2024 15:39
- Скарга Бородянський ПНІ Матвійчук В.А.pdf 19.03.2024 15:39
- паспорт, код копія.pdf 19.03.2024 15:40
- виписка єдр.pdf 19.03.2024 15:40
- Скарга Бородянський ПНІ Матвійчук В.А.docx.p7s 19.03.2024 15:40
- Скарга Бородянський ПНІ Матвійчук В.А.pdf.p7s 19.03.2024 15:40
- паспорт, код оригінал.pdf 19.03.2024 15:40
- sign.p7s 19.03.2024 15:40
- Заперечення на пояснення замовника.docx.p7s 27.03.2024 20:51
- Заперечення на пояснення замовника.docx 27.03.2024 20:51
- Рішення від 21.03.2024 № 5135.pdf 21.03.2024 17:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2024 № 5713.pdf 01.04.2024 11:26
- Рішення від 29.03.2024 № 5713.pdf 03.04.2024 18:03
- відповідь на скаргу.pdf 22.03.2024 14:37
- відповідь на скаргу.docx 22.03.2024 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 16:04
Дата розгляду скарги:
29.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.03.2024 17:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.04.2024 18:04
Пункт скарги
Номер:
8e88c7a751c146229907b8039b3377c0
Заголовок пункту скарги:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника протоколом №89 від 14.03.2024 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника протоколом №89 від 14.03.2024 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович з декількох підстав.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного:
А) Підставою для відхилення стало:
Тендерна документація містить такі вимоги: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі до Додатку 2 позиція 7:
«3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Технічна специфікація» де зазначено:
«3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Відповідно до п1. Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інші вимоги щодо предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації;»
Відповідно до п7. Розділу 3 ТД «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим Замовником (у разі потреби), наведена у додатку 2 до тендерної документації.»
Додаток 2 до тендерної документації вимагає надання технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена в цьому додатку до тендерної документації
Також Додаток 2 до тендерної документації містить таблицю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», згідно якої до позиції 7 встановлено вимоги до технічних характеристик та інші вимоги щодо предмета закупівлі, в тому числі і сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам:
«3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
…
16. На засіб надати :
-висновок ДСЕЕ,
- інструкцію виробника щодо застосування,
-сертифікат (паспорт) якості виробника
-сертифікати ISO 9001 та 14001, видані незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту. Національний орган сертифікації систем менеджменту (сертифікаційний орган або орган з оцінки відповідності) що видав данні стандарти має бути акредитований на вказані стандарти (видані сертифікати мають бути в сфері акредитації даного органу),
-лист від виробника на ім’я Замовника з гарантією забезпечення поставки в повному обсязі та підтверджденням партнерського статусу учасника по відношенню до виробника з вказанням номеру та предмету закупівлі, виданий не раніше дати оголошення закупівлі»
На виконання зазначених вище вимог , в складі тендерної пропозиції скаржника міститься, зокрема:
- Технічна специфікація (файл 10. Технічна специфікація.pdf), згідно якого скаржником на позицію 7 пропонується товар «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л», технічні характеристики якого, зокрема: «3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»;
- Інструкція виробника щодо застосування на «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л» (файл 12. Інструкції щодо застосування.pdf) згідно якого «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
- Сертифікат (паспорт) якості виробника на «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л» (файл 13. Сертифікати якості.pdf) згідно якого «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Враховуючи наведене, в складі тендерної пропозиції скаржника міститься документальне підтвердження технічної характеристики «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» відповідно до вимог замовника у вигляді наданих інструкції виробника щодо застосування та сертифікату (паспорту) якості виробника.
Разом з тим, слід зазначити, що скаржником було допущено технічну помилку (описку) при заповненні технічної специфікації.
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно протоколу рішення уповноваженої особи, невідповідність полягає у заповненні технічної специфікації, зокрема колонки «Технічні характеристики товару», де зазначені вимоги до відсутності певних речовин у складі були вказані з помилкою (опискою) – пропущена частка «не», в результаті чого було зазначено «3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» замість «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Водночас, звертаємо увагу колегії, що:
- вищенаведена невідповідність не стосується відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки інформація про технічну характеристику «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» в складі тендерної пропозиції скаржника наявна і документально підтверджена у вигляді інструкції виробника щодо застосування та сертифікату (паспорту) якості виробника;
- виправлення вказаних Замовником невідповідностей в Додатку 3 до тендерної документації жодним чином не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо;
- невідповідності не стосуються забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович вважає, що Замовник неправомірно відхилив мою тендерну пропозицію з наведеної підстави.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не погоджується з наданою Замовником аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного:
А) Підставою для відхилення стало:
Тендерна документація містить такі вимоги: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі до Додатку 2 позиція 7:
«3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Технічна специфікація» де зазначено:
«3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Відповідно до п1. Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інші вимоги щодо предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до тендерної документації;»
Відповідно до п7. Розділу 3 ТД «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим Замовником (у разі потреби), наведена у додатку 2 до тендерної документації.»
Додаток 2 до тендерної документації вимагає надання технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена в цьому додатку до тендерної документації
Також Додаток 2 до тендерної документації містить таблицю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», згідно якої до позиції 7 встановлено вимоги до технічних характеристик та інші вимоги щодо предмета закупівлі, в тому числі і сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам:
«3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
…
16. На засіб надати :
-висновок ДСЕЕ,
- інструкцію виробника щодо застосування,
-сертифікат (паспорт) якості виробника
-сертифікати ISO 9001 та 14001, видані незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту. Національний орган сертифікації систем менеджменту (сертифікаційний орган або орган з оцінки відповідності) що видав данні стандарти має бути акредитований на вказані стандарти (видані сертифікати мають бути в сфері акредитації даного органу),
-лист від виробника на ім’я Замовника з гарантією забезпечення поставки в повному обсязі та підтверджденням партнерського статусу учасника по відношенню до виробника з вказанням номеру та предмету закупівлі, виданий не раніше дати оголошення закупівлі»
На виконання зазначених вище вимог , в складі тендерної пропозиції скаржника міститься, зокрема:
- Технічна специфікація (файл 10. Технічна специфікація.pdf), згідно якого скаржником на позицію 7 пропонується товар «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л», технічні характеристики якого, зокрема: «3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»;
- Інструкція виробника щодо застосування на «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л» (файл 12. Інструкції щодо застосування.pdf) згідно якого «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
- Сертифікат (паспорт) якості виробника на «Засіб для миття посуду з антимікробною дією та антимікробним ефектом ТМ Донат, 1л» (файл 13. Сертифікати якості.pdf) згідно якого «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Враховуючи наведене, в складі тендерної пропозиції скаржника міститься документальне підтвердження технічної характеристики «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» відповідно до вимог замовника у вигляді наданих інструкції виробника щодо застосування та сертифікату (паспорту) якості виробника.
Разом з тим, слід зазначити, що скаржником було допущено технічну помилку (описку) при заповненні технічної специфікації.
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно протоколу рішення уповноваженої особи, невідповідність полягає у заповненні технічної специфікації, зокрема колонки «Технічні характеристики товару», де зазначені вимоги до відсутності певних речовин у складі були вказані з помилкою (опискою) – пропущена частка «не», в результаті чого було зазначено «3. До складу засобу входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» замість «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.»
Водночас, звертаємо увагу колегії, що:
- вищенаведена невідповідність не стосується відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки інформація про технічну характеристику «3. До складу засобу не входять наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.» в складі тендерної пропозиції скаржника наявна і документально підтверджена у вигляді інструкції виробника щодо застосування та сертифікату (паспорту) якості виробника;
- виправлення вказаних Замовником невідповідностей в Додатку 3 до тендерної документації жодним чином не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо;
- невідповідності не стосуються забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович вважає, що Замовник неправомірно відхилив мою тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович