-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
1 118 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 188.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 188.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 12:06 - 08.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо неправомірного визначення переможця процедури
Номер:
5b8624f3ca514bc4ac4499d1b48f696c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-005091-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця процедури
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №3 від 21.03.2024р..pdf 26.03.2024 13:38
- скарга козацький шлях україна.pdf 26.03.2024 13:39
- Декларація виробника якісне посвідчення №574 від 04.03.2024р..pdf 26.03.2024 13:39
- Витяг з каталогу технічних стандартів України.pdf 26.03.2024 13:39
- Лист від 22.03.2024р. №2203-01.pdf 26.03.2024 13:39
- Лист ДП Укрметртестстандарт.pdf 26.03.2024 13:39
- Акт.pdf 26.03.2024 13:40
- Договір.pdf 26.03.2024 13:40
- sign.p7s 26.03.2024 13:43
- Скарга козацький шлях україна.doc 26.03.2024 14:31
- Рішення від 28.03.2024 №5608.pdf 28.03.2024 17:21
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 08.04.2024 №518.pdf 08.04.2024 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 №6662.pdf 16.04.2024 13:16
- Рішення від 15.04.2024 №6662.pdf 18.04.2024 12:16
- Пояснення.pdf 01.04.2024 21:58
- пояснення по суті скарги косів.docx 01.04.2024 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 14:29
Дата розгляду скарги:
08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 17:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2024 12:16
Пункт скарги
Номер:
850f4e3ab3724d9f84e0a3375ed88432
Заголовок пункту скарги:
21 березня 2024 року за підписом уповноваженої особи (Вікторія Близнюк) прийнято рішення №3 про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Кирничук Тараса Васильовича на закупівлю «СPV (ДК 021:2015) 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені фрукти та овочі)» та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлі.
Опис заперечення:
Товариство з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна» вважає рішення про визнання переможцем ФОП Кирничук Тараса Васильовича незаконним, з підстав неналежної оцінки замовником тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича.
Невідповідність тендерної документації ФОП Кирничук Тараса Васильовича умовам тендерної документації у межах закупівлі UA-2024-03-01-005091-a виключає визнання ФОП Кирничук Тараса Васильовича переможцем закупівлі.
Упущення/ігнорування замовником невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича вимогам тендерної документації щодо підтвердження якості продукції є свідченням порушення при проведенні закупівлі принципів добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, а відтак і порушення прав заявника за цією скаргою.
Невідповідність тендерної документації ФОП Кирничук Тараса Васильовича умовам тендерної документації у межах закупівлі UA-2024-03-01-005091-a виключає визнання ФОП Кирничук Тараса Васильовича переможцем закупівлі.
Упущення/ігнорування замовником невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича вимогам тендерної документації щодо підтвердження якості продукції є свідченням порушення при проведенні закупівлі принципів добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, а відтак і порушення прав заявника за цією скаргою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) санаторій "Косів" МОЗ України" (надалі - Замовник) в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднив оголошення про проведення закупівлі СPV (ДК 021:2015) 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені фрукти та овочі)».
Тендерні пропозиції подано:
- Товариством з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна», ціна пропозиції – 1 005 780 гривень.
- Фізичною особою- підприємцем Кирничук Тарас Васильович, ціна пропозиції – 1 118 650 гривень.
20 березня 2024 року за підписом уповноваженої особи (Вікторія Близнюк) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна», що оформлено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи №2.
21 березня 2024 року за підписом уповноваженої особи (Вікторія Близнюк) прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Кирничук Тараса Васильовича на закупівлю «СPV (ДК 021:2015) 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені фрукти та овочі)» та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлі.
В протоколі №3 від 21 березня 2024 року замовником зазначено, що рішення прийнято зокрема « на підставі ч. 15 ст. 29 закону та особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей»
Товариство з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна» вважає рішення про визнання переможцем ФОП Кирничук Тараса Васильовича незаконним, з підстав неналежної оцінки замовником тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича.
Невідповідність тендерної документації ФОП Кирничук Тараса Васильовича умовам тендерної документації у межах закупівлі UA-2024-03-01-005091-a виключає визнання ФОП Кирничук Тараса Васильовича переможцем закупівлі.
Упущення/ігнорування замовником невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича вимогам тендерної документації щодо підтвердження якості продукції є свідченням порушення при проведенні закупівлі принципів добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, а відтак і порушення прав заявника за цією скаргою.
Нормативно-правове регулювання
Відповідно до ч. 1 ст. ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У разі якщо учасник стає переможцем декількох, або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про державні закупівлі» невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 50 Особливостей, з яким кореспондуються умови тендерної документації замовник відміняє відкриті торги у разі:
1. відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3. скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4. коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
В силу ст. 17 Закону України « Про державні закупівлі» відхилення всіх пропозицій є підставою для відміни спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Фактичні обставини
Відповідно до умов технічної документації, учасник в межах тендерної пропозиції повинен подати документи, що підтверджують якість товару (сертифікат, паспорт, свідоцтво, посвідчення і тд.) ( п. 1.1.12 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно п.4.3. тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ CPV (ДК 021:2015) Оброблені фрукти та овочі - 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) предметом закупівлі був перелік оброблених фруктів та овочів, в тому числі:
-Овочі консервовані кабачки (цукіні) без оцту;
- Овочі консервовані (помідори) без оцту.
В межах тендерної документації ФОП Кирничук Тарас Васильович подав декларацію виробника якісне посвідчення №574 від 04.03.2024 року.
Так, в декларації зазначено підтвердження продукції – Кабачки консервовані без оцту – ТУ У10.3-35185378-002-2015, Помідори консервовані без оцту - ТУ У10.3-35185378-002-2015 - видавник ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», код у ЄДРПОУ -35185376.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про стандартизацію» залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, вони поділяються на:
1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про стандартизацію» національний орган стандартизації організовує та координує діяльність з проведення перевірки національних стандартів та кодексів усталеної практики на відповідність законодавству, потребам виробників та споживачів, рівню розвитку науки і техніки, інтересам держави, вимогам міжнародних, регіональних стандартів та кодексів усталеної практики.
Національні стандарти та кодекси усталеної практики перевіряються не рідше одного разу на п’ять років з дня їх прийняття.
Як підтверджується витягом з каталогу технічних стандартів України ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», код у ЄДРПОУ -35185376 з 01.06.2021 року строком на 5 років (що узгоджується із зазначеною вище нормою) до 31.05.2026 року зареєстровано технічні умови ТУУ10.3-35185378-002-2021 Консерви. Овочі мариновані. ТУ У10.3-35185378-002-2015 – відсутні.
Тобто, на продукцію, що є предметом закупівлі UA-2024-03-01-005091-a розроблено інші технічні умови, ніж вказані ФОП Кирничук Тарас Васильович у декларації виробника. Не діючі технічні умови не можуть підтверджувати якість продукції а товари, що предметом закупівлі, відповідно до поданої тендерної пропозиції ФОМ Кирничук Тарас Васильович не відповідають вимогам заявленої якості.
З метою підтвердження вищезазначених обставин Товариство з обмеженою відповідальністю «козацький шлях Україна звернулось до «ДП «Укрметртестстандарт».
У відповідь ДП «Укрметртестстандарт» листом від 25.03.2024 року № 20-57/68 підтвердило реєстрацію технічних умов ТУ У 10.3-35185378-002:2021»Консерви. Овочі мариновані, термін чинності 01.06.2021 -31.05.2026 року, власник технічних умов.
ОТЖЕ, ТУ У10.3-35185378-002-2015 - видавник ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», по спливу 5 років переглянуті та затверджено нові .
Більше того, як зазначено ДП «Укрметртестстандарт» призначенням та сферою застосування є: Ці технічні умови поширюються на консерви, овочі мариновані, які виготовлені зі свіжих або заздалегідь засолених цілих чи нарізаних овочів одного чи кількох видів у розчині кухонної солі, оцту (або лимонної кислоти), цукру, з додаванням чи без додавання олії, яблучного чи томатного соусу, прянощів, зелені, свіжої, солоної або сушеної, ароматизаторів натуральних та прянощів. Продукція призначена для реалізації в торговельній мережі, як повністю готовий для вживання продукт або як компонент інших страв і реалізовується в торгівельній мережі та мережі громадського харчування..
Тобто, діючі технічні умови ТОВ «Консервний завод «Консерваторія» передбачають додавання оцту до консервації, що не відповідає продукції, що є предметом закупівлі. Як зазначено в цій скарзі предметом закупівлі є овочі консервовані без оцту.
З цього слідує, що навіть у випадку надання ФОП Кирничук Тарас Васильович декларації відповідності із зазначенням діючих технічних умов- ТУ У10.3-35185378-002:2021, такі не можуть вважатися технічними умовами, що підтверджують якість предмета закупівлі.
Отже, ФОП Кирничук Тарасом Васильовичем не надано документів в підтвердження якості продукції Кабачки консервовані без оцту, Помідори консервовані без оцту.
Прийняте оскаржуване рішення є порушенням процедури закупівлі та підлягає скасуванню.
Тендерні пропозиції подано:
- Товариством з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна», ціна пропозиції – 1 005 780 гривень.
- Фізичною особою- підприємцем Кирничук Тарас Васильович, ціна пропозиції – 1 118 650 гривень.
20 березня 2024 року за підписом уповноваженої особи (Вікторія Близнюк) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна», що оформлено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи №2.
21 березня 2024 року за підписом уповноваженої особи (Вікторія Близнюк) прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Кирничук Тараса Васильовича на закупівлю «СPV (ДК 021:2015) 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені фрукти та овочі)» та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлі.
В протоколі №3 від 21 березня 2024 року замовником зазначено, що рішення прийнято зокрема « на підставі ч. 15 ст. 29 закону та особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей»
Товариство з обмеженою відповідальністю «козацький шлях україна» вважає рішення про визнання переможцем ФОП Кирничук Тараса Васильовича незаконним, з підстав неналежної оцінки замовником тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича.
Невідповідність тендерної документації ФОП Кирничук Тараса Васильовича умовам тендерної документації у межах закупівлі UA-2024-03-01-005091-a виключає визнання ФОП Кирничук Тараса Васильовича переможцем закупівлі.
Упущення/ігнорування замовником невідповідності тендерної пропозиції ФОП Кирничук Тараса Васильовича вимогам тендерної документації щодо підтвердження якості продукції є свідченням порушення при проведенні закупівлі принципів добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, а відтак і порушення прав заявника за цією скаргою.
Нормативно-правове регулювання
Відповідно до ч. 1 ст. ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про державні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У разі якщо учасник стає переможцем декількох, або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про державні закупівлі» невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є підставою відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 50 Особливостей, з яким кореспондуються умови тендерної документації замовник відміняє відкриті торги у разі:
1. відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3. скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4. коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
В силу ст. 17 Закону України « Про державні закупівлі» відхилення всіх пропозицій є підставою для відміни спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Фактичні обставини
Відповідно до умов технічної документації, учасник в межах тендерної пропозиції повинен подати документи, що підтверджують якість товару (сертифікат, паспорт, свідоцтво, посвідчення і тд.) ( п. 1.1.12 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно п.4.3. тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ CPV (ДК 021:2015) Оброблені фрукти та овочі - 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) предметом закупівлі був перелік оброблених фруктів та овочів, в тому числі:
-Овочі консервовані кабачки (цукіні) без оцту;
- Овочі консервовані (помідори) без оцту.
В межах тендерної документації ФОП Кирничук Тарас Васильович подав декларацію виробника якісне посвідчення №574 від 04.03.2024 року.
Так, в декларації зазначено підтвердження продукції – Кабачки консервовані без оцту – ТУ У10.3-35185378-002-2015, Помідори консервовані без оцту - ТУ У10.3-35185378-002-2015 - видавник ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», код у ЄДРПОУ -35185376.
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про стандартизацію» залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, вони поділяються на:
1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про стандартизацію» національний орган стандартизації організовує та координує діяльність з проведення перевірки національних стандартів та кодексів усталеної практики на відповідність законодавству, потребам виробників та споживачів, рівню розвитку науки і техніки, інтересам держави, вимогам міжнародних, регіональних стандартів та кодексів усталеної практики.
Національні стандарти та кодекси усталеної практики перевіряються не рідше одного разу на п’ять років з дня їх прийняття.
Як підтверджується витягом з каталогу технічних стандартів України ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», код у ЄДРПОУ -35185376 з 01.06.2021 року строком на 5 років (що узгоджується із зазначеною вище нормою) до 31.05.2026 року зареєстровано технічні умови ТУУ10.3-35185378-002-2021 Консерви. Овочі мариновані. ТУ У10.3-35185378-002-2015 – відсутні.
Тобто, на продукцію, що є предметом закупівлі UA-2024-03-01-005091-a розроблено інші технічні умови, ніж вказані ФОП Кирничук Тарас Васильович у декларації виробника. Не діючі технічні умови не можуть підтверджувати якість продукції а товари, що предметом закупівлі, відповідно до поданої тендерної пропозиції ФОМ Кирничук Тарас Васильович не відповідають вимогам заявленої якості.
З метою підтвердження вищезазначених обставин Товариство з обмеженою відповідальністю «козацький шлях Україна звернулось до «ДП «Укрметртестстандарт».
У відповідь ДП «Укрметртестстандарт» листом від 25.03.2024 року № 20-57/68 підтвердило реєстрацію технічних умов ТУ У 10.3-35185378-002:2021»Консерви. Овочі мариновані, термін чинності 01.06.2021 -31.05.2026 року, власник технічних умов.
ОТЖЕ, ТУ У10.3-35185378-002-2015 - видавник ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», по спливу 5 років переглянуті та затверджено нові .
Більше того, як зазначено ДП «Укрметртестстандарт» призначенням та сферою застосування є: Ці технічні умови поширюються на консерви, овочі мариновані, які виготовлені зі свіжих або заздалегідь засолених цілих чи нарізаних овочів одного чи кількох видів у розчині кухонної солі, оцту (або лимонної кислоти), цукру, з додаванням чи без додавання олії, яблучного чи томатного соусу, прянощів, зелені, свіжої, солоної або сушеної, ароматизаторів натуральних та прянощів. Продукція призначена для реалізації в торговельній мережі, як повністю готовий для вживання продукт або як компонент інших страв і реалізовується в торгівельній мережі та мережі громадського харчування..
Тобто, діючі технічні умови ТОВ «Консервний завод «Консерваторія» передбачають додавання оцту до консервації, що не відповідає продукції, що є предметом закупівлі. Як зазначено в цій скарзі предметом закупівлі є овочі консервовані без оцту.
З цього слідує, що навіть у випадку надання ФОП Кирничук Тарас Васильович декларації відповідності із зазначенням діючих технічних умов- ТУ У10.3-35185378-002:2021, такі не можуть вважатися технічними умовами, що підтверджують якість предмета закупівлі.
Отже, ФОП Кирничук Тарасом Васильовичем не надано документів в підтвердження якості продукції Кабачки консервовані без оцту, Помідори консервовані без оцту.
Прийняте оскаржуване рішення є порушенням процедури закупівлі та підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) санаторій "Косів" МОЗ України" скасувати своє на рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Кирничук Тараса Васильовича на закупівлю «СPV (ДК 021:2015) 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (оброблені фрукти та овочі)» та прийняти рішення про набір укласти договір на закупівлі - протокол №3 від 21.03.2024 року.