• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 для розробки містобудівної документації села Нові Петрівці Вишгородського району Київської області

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2018 16:41 - 05.05.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до АМКУ щодо порушення Замовником процедури закупівлі

Номер: 28e4c1288bf94c7296a3fff3e9387551
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-23-000615-c.c1
Назва: Скарга до АМКУ щодо порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі внаслідок необ'єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій ВЦ «ГЕОСЕРВІС» Державне підприємство «Українське державне аерогеодезичне підприємство», Виробничий центр по ремонту та метрологічному забезпеченню топографо-геодезичних інструментів та приладів ВЦ «ГЕОСЕРВІС» (далі – ВЦ «Геосервіс»), як учасник процедури закупівлі, відповідно до п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує процедуру закупівлі ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 для розробки містобудівної документації села Нові-Петрівці Вишгородського району Київської області), ідентифікатор закупівель UA-2018-04-23-000615-c, у зв'язку з порушенням Новопетрівською сільською радою (далі – Замовник) процедури проведення закупівлі в частині нездійснення добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки учасників, чим порушено права та законні інтереси ВЦ «Геосервіс» на надання послуг з вищевказаного предмету закупівлі. Обґрунтування порушення процедури закупівлі Замовником та фактичні обставини, що підтверджують зазначені фактичні обставини, зазначаються нижче: Рішення Замовника, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 20/ВТ (далі – Протокол №20/ВТ) та протоколі засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 21/ВТ (далі – Протокол №21/ВТ), свідчить про недотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки учасників торгів з наступних підстав: П.п. 8) п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлені неоднозначні та дискримінаційні умови щодо подання учасниками довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше місячної давнини до дати оголошення про проведення закупівлі. На виконання п.п. 8) п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, ВЦ «Геосервіс» подало Довідку ПАТ «Укрсоцбанк» від 11.04.2018р. № 09.301-86/136 про відсутність заборгованості за комерційними кредитами. Однак, у розумінні Замовника, зазначена довідка з банку повинна містити дату реєстрації не менше ніж за місяць до дати опублікування оголошення проведення закупівлі Замовником (23.04.2018 р.), тобто видану до 23.03.2018р., що суперечить порядку надання ПАТ «Укрсоцбанк» відповідних довідок, які видаються заявнику на дату звернення. При цьому, переможець закупівлі ПрАТ «НВ КУРС» вочевидь знав від Замовника про його намір провести процедуру закупівлі та про наявність у кваліфікаційних вимогах до учасників особливої умови щодо дати довідки, оскільки у складі тендерної пропозиції ПрАТ «НВ КУРС» було надано довідку ПАТ «Міжнародний інвестиційний банк» за № 280/104, видану 27.03.2012 року. Таким чином, ВЦ «Геосервіс» на відміну від ПрАТ «НВ КУРС», яке було кваліфіковано Замовником переможцем, було поставлено Замовником в нерівні (неконкурентні) умови під час проведення закупівлі, що фактично вплинуло на порушення прав та захищених законом інтересів ВЦ «Геосервіс» на укладання відповідного договору. Крім цього, зазначення Замовником як підстави дискваліфікації ВЦ «Геосервіс» у абз. 4 мотивувальної частини Протоколу №20ВТ вимоги, що банківська гарантія повинна бути з обслуговуючого банку, не відповідає приписам Закону України «Про банки і банківську діяльність», ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 627 Цивільного кодексу України, яка передбачає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Слід зазначити, що термін обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) визначений Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою Постановою Правління Національного банку України від 29 березня 2001 року № 135 (далі – Інструкція № 135), згідно якої обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність». Функції банку, що обслуговує установи та організації, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган державного казначейства. Банківська гарантія була видана ПАТ «Банк Альянс» для ВЦ «Геосервіс» на підставі договору про надання банківської гарантії від № 2636-18 08.05.2018р., тому в розумінні Інструкції № 135 ПАТ «Банк Альянс» є обслуговуючим банком для ВЦ «Геосервіс». Таким чином, Замовником при складанні протоколу засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 20/ВТ та протоколу засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 21/ВТ, були порушені приписи ст. 5 та ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікації переможця та відхилення тендерних пропозицій ВЦ «Геосервіс». З огляду на викладене ВЦ «Геосервіс» вважає, що наведені факти свідчать про упередженість Замовника та здійснення ним необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій конкурсних умов, що не відповідає вимогам Замовника та законодавству України, чим були порушені законні права ВЦ «Геосервіс» бути визначеним переможцем торгів за даною процедурою закупівлі, тому на підставі викладеного відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Прийняти рішення про встановлені порушення Процедури закупівлі з боку Замовника. 4. Зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення, затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 20/ВТ та протоколом засідання тендерного комітету від 15.05.2018р. за № 21/ВТ. Додаток: платіжне доручення №97 від 17.05.2018р. про оплату за подання скарги з відміткою про зарахування до державного бюджету.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Державне підприємство «Українське державне аерогеодезичне підприємство», Виробничий центр по ремонту та метрологічному забезпеченню топографо-геодезичних інструментів та приладів ВЦ «ГЕОСЕРВІС» (далі – ВЦ «Геосервіс»), як суб’єкт оскарження, відповідно до п. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відкликає скаргу від 17.05.2018р. №1/102 щодо порушення Замовником процедури закупівлі та просить Антимонопольний комітет України прийняти рішення про припинення розгляду скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.05.2018 17:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.06.2018 15:34
Автор: ДП ВЦ "Геосервіс", Бичек Анжеліка Володимирівна +380633286206 vc_geoservis@ukr.net