-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціалізованих легкових автомобілів
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 11:57 - 08.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Номер:
d63d27e86cf14c19b83e7eb1ecb8d7b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-004731-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Скарга:
Замовником прийнято рішення про визначення переможця закупівлі, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, не звернувши уваги на ряд помилок допущених Переможцем закупівлі під час подання документів тендерної пропозиції, що призвело до невідповідності тендерної документації Переможця, як вимогам самого Замовника, так і порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги".
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення Замовника завірений_ PDF.pdf 11.04.2024 16:23
- Оскарження рішення Замовника текстовий документ.doc 11.04.2024 16:23
- sign.p7s 11.04.2024 16:28
- рішення від 15.04.2024 № 6586.pdf 15.04.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7025.pdf 22.04.2024 15:20
- рішення від 19.04.2024 № 7025.pdf 24.04.2024 12:27
- Пояснення.docx 17.04.2024 17:45
- Пояснення.pdf 17.04.2024 17:46
- Додаток 4 (ТВ) (3).docx 18.04.2024 09:03
- 2024-04-16.png 18.04.2024 09:04
- 18 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (2).pdf 18.04.2024 09:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 16:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.04.2024 12:27
Пункт скарги
Номер:
007d03e94ed243978602696b53ba3dd0
Заголовок пункту скарги:
Заперечення щодо рішення визначення Замовником переможця торгів документи якого не відповідають вимогам Замовника та порушують ряд вимог законів України, в т.ч. "Про публічні закупівлі""
Опис заперечення:
Зважаючи на те, що Замовник визначив переможцем ФОП Чайку В.В. не звернувши уваги на ряд порушень у її документації - заперечую таке рішення і вважаю його незаконним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Замовник визначає переможцем учасника (ФОП Чайку В.В.) документи якого не відповідають вимогам Замовника та порушують законодавство України.
Опис суті пункту скарги:
Замовник, не звернувши уваги на невідповідність пропрозиції учасника, як власним вимогам, так і ряду вимог законів України, визначає такого учасника переможцем та пропонує укласти договір про закупівлю. Перелік порушень визначейни у скарзі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу розглянути мою скаргу та скасувати рішення про визначення ФОП Чайки В.В. переможцем закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На відміну торгів
Номер:
dc43965ab1a246ffb4daefb464086105
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-004731-a.c1
Назва:
На відміну торгів
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 26.pdf 08.04.2024 16:49
- 27 Довідка-досвід Чайка В.В..pdf 29.03.2024 17:41
- Додаток 1 до ТД.docx 29.03.2024 17:39
- Заперечення.docx 29.03.2024 13:19
- Заперечення.pdf 29.03.2024 13:15
- рішення від 03.04.2024 №6019.pdf 08.04.2024 13:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 №6019.pdf 04.04.2024 18:01
- рішення від 26.03.2024 №5432.pdf 26.03.2024 18:09
- sign.p7s 23.03.2024 20:37
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 23.03.2024 20:36
- Рішення.pdf 23.03.2024 20:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2024 20:38
Дата розгляду скарги:
03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2024 13:30
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2024 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення від 15.03.2024 р. № 21 про відміну відкритих торгів UA-2024-03-01-004731-а щодо закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціалізованих легкових автомобілів
Пункт скарги
Номер:
68da9640a9fe4236b864046ea68a940a
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна торгів
Опис заперечення:
Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 21 від 15.03.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 21 від 15.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 21 від 15.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 21 від 15.03.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 21 від 15.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 21 від 15.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
5. Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 21 від 15.03.2024р ). про відміни торгів