• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

FPV-дрони

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ FPV-дрони", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2024 08:19 - 06.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимогу на усунення порушення

Номер: 6384e579c87b4532a024edb4c73c17a0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-01-000112-a.a1
Назва: Вимогу на усунення порушення
Вимога:
Добрий день. Ми, потенційний учасник процедури закупівлі, ознайомилися із змістом та вимогами тендерної документації та зауважуємо наступне: - вимогами додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» замовником передбачено для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції серед іншого: 1. «Протоколу випробувань на запропоновані FPV-дрони» (надалі – Протокол). При цьому замовником не зазначено – яким органом (установою, організацією і т .д.) має бути виданий Протокол, на відповідність яким нормативно – технічним документам має бути проведене випробування дронів. Адже відсутність такої формації тягне за собою вільний (такий, що не відповідає законним вимогам) розгляд замовником такого Протоколу та дасть підстави упереджено здійснювати його оцінку. 2. «На адаптер USB Type-C Multi Adapter 4K 30Hz HDMI, USB 3.0, USB-C надати оригінал гарантійного листа від виробника, або постачальника офіційної продукції, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником, або довідку від суб’єкта господарської діяльності, який має такий гарантійний лист. Гарантійний лист та довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу». Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом цієї закупівлі є FPV-дрони - код ДК 021:2015 «34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», а не адаптер USB Type-C Multi Adapter 4K 30Hz HDMI, USB 3.0, USB-C – код ДК 021:2015 32420000-3 - Мережеве обладнання. А відтак надання оригіналу гарантійного листа від виробника, або постачальника офіційної продукції, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником, можливе лише на предмет закупівлі FPV-дрони. При цьому наголошуємо на тому, що адаптер USB Type-C Multi Adapter 4K 30Hz HDMI, USB 3.0, USB-C не міститься у самому виробі – дроні, що є предметом закупівлі, а є лише частиною комплекту до дрону, про, що сам замовник зазначив у Вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. Зважаючи на наведене вважаємо зазначені вимоги замовника нелогічними, некоректними такими, що суперечать положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу - недискримінація учасників. Беручи до увагу на викладене, з метою приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, прибравши названі дискримінаційні вимоги. У разі незадоволення цього питання, будемо вимушені звертатися до органу оскарження з цього приводу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення замовником надається наступна інформація: доводимо до Вашого відома, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. В свою чергу, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята на виконання вимог Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Щодо протоколу випробувань на запропоновані FPV-дрони, який має бути наданий учасником у складі тендерної пропозиції, замовником не встановлено жодних вимог щодо того, яким органом даний протокол має бути виданий, а так само не визначено форми, змісту, обсягу інформації яка має бути в ньому зазначена тощо, що в свою чергу дає можливість учасникам закупівлі надати вказаний протокол щодо різних випробувань (наприклад: дальність польоту, час польоту, вантажопідйомність, маневреність, вплив випромінювання комплексів РЕБ, стійкість до придушення сигналу відеозв’язку, каналу керування тощо). Отже, в зазначеній частині учасники жодним чином не обмежені в частині надання того чи іншого протоколу випробувань. Щодо другої частини Вашого звернення, зазначаємо, що в пункті 22 частини першої статті 1 Закону міститься визначення терміну «предмет закупівлі», відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пунктів 22 та 34 частини першої статті 1 Закону. Також Замовником при визначені предмету закупівлі враховано положення пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, відповідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається ЗАМОВНИКОМ згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Звертаємо Вашу увагу, на те що визначення предмета закупівлі як і формування технічної специфікації до предмета закупівлі, є виключною компетенцією замовника, що, в свою чергу, жодним чином не забороняє Вам, як потенційному учаснику, подати свою тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Отже, підсумовуючи вищезазначене, повідомляємо, що тендерна документація замовника розроблена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, жодним чином не суперечить положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Разом з тим, якщо Ви вважаєте будь-яку вимогу тендерної документації дискримінаційною, Ви можете звернутися з відповідною скаргою до органу оскарження в порядку, передбаченому статтею 18 Закону та відповідним розділом Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено