-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
29.02.2024 23:45 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень замовником.
Номер:
a9c3011c9e424b2490bf8747addd4d74
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-010926-a.a1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТЕЙ ТРАСПОРТУВАННЯ.jpg 21.03.2024 15:59
- 7. ЛИСТ ГАРАНТІЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА.pdf 21.03.2024 15:59
- 4. ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАД.pdf 21.03.2024 15:59
- 5. ДОГОВІР ДЕЗІНФЕКЦІЇ ТД.pdf 21.03.2024 15:59
- 6. АКТИ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ДЕЗІНСЕКЦІЇ ДЕРАТИЗАЦІЇ ГРУДЕНЬ 23 ЛЮТИЙ 24 (2).pdf 21.03.2024 15:59
- 1.Протокол розгляду-визнання ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД на закупівлю «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».docx 21.03.2024 15:59
- Скарга щодо прийнятих рішень замовником.docx 21.03.2024 16:00
- 3. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ ХЕК АРГЕНТИНА (2).pdf 21.03.2024 16:00
- Скарга антимонопольний ЗРК - ЛНУ ім Франка 1 від 21.03.24р..pdf 21.03.2024 16:08
- 8. ЛИСТ ОБГРУНТУВАННЯ.pdf 21.03.2024 16:08
- sign.p7s 21.03.2024 16:08
- рішення від 25.03.2024 № 5251.pdf 25.03.2024 17:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5875.pdf 03.04.2024 13:37
- рішення від 02.04.2024 № 5875.pdf 05.04.2024 11:56
- Відповідь на скаргу_АМК по закупівлі «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».docx 27.03.2024 22:44
- Відповідь на скаргу_АМК по закупівлі «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».pdf 27.03.2024 22:44
- ПРОТОКОЛ про виконання рішення АМКУ №5875-рпк-пз від 02.04.2024.docx 19.04.2024 23:07
- ПРОТОКОЛ про виконання рішення АМКУ №5875-рпк-пз від 02.04.2024.docx 19.04.2024 23:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2024 16:25
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2024 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенення Антимонопольного комітету виконано.
Пункт скарги
Номер:
1c4134f64ebb4becb3963515799464d0
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД".
Опис заперечення:
29 лютого 2024 року Львівським національним університетом імені Івана Франка (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями: «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-010926-a.
Ми, ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ", (надалі – Скаржник) є учасником процедури відкритих торгів з особливостями: «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів 08 березня 2024 10:00 год, завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД", ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" (скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "АЛЬТАІР".
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД".
14 березня 2024 року о 22:40 год Замовником на сайті Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД". 18 березня 2024 року було визнано переможцем процедури закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 18 березня 2024 року).
Вважаємо, що рішення про визначення Учасника – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" переможцем процедури закупівлі було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню.
Ми, ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ", (надалі – Скаржник) є учасником процедури відкритих торгів з особливостями: «Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені».
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів 08 березня 2024 10:00 год, завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД", ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" (скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "АЛЬТАІР".
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД".
14 березня 2024 року о 22:40 год Замовником на сайті Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД". 18 березня 2024 року було визнано переможцем процедури закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 18 березня 2024 року).
Вважаємо, що рішення про визначення Учасника – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" переможцем процедури закупівлі було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що рішення про визначення Учасника – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" переможцем процедури закупівлі було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Щодо надання технічної специфікації
-
Опис доказу:
Згідно вимог п.4 ч.3.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, серед яких: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 до тендерної документації. За таких умов, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати у складі тендерної пропозиції відповідну технічну специфікацію, яка міститься в Додатку 3 до тендерної документації. В формі додатку №3 передбачено накладання на неї підпису УЧАСНИКА ТОРГІВ (підпис уповноваженої особи, ПІБ, печатка за наявності). На виконання даної вимоги Учасник-переможець надав підписаний додаток № до ТД Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги вимоги до предмету закупівлі (міститься у файлі «ЛИСТ ГАРАНТІЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА.pdf»). Проте, в наданому додатку учасником самовільно змінено окремі положення, а саме: в Замовника пункт 5 Додатку 3 був викладений наступним чином: 5) Учасник надає у складі пропозиції декларацію про відходи, видану учаснику з реєстром декларацій, що свідчить про подання такої декларації у 2024 р. а Учасник-переможець вищенаведений пункт виклав наступним чином: 5) Учасник не надає у складі пропозиції декларацію про відходи, видану учаснику з реєстром декларацій, що свідчить про подання такої декларації у 2024 р. (див. Лист обгрунтування у складі Тендерної пропозиції). Отже, Учасник-переможець не надав у складі тендерної Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 до тендерної документації.. Таким чином, пропозиція переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи все вищенаведене, не відхиливши пропозицію Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" і обравши його переможцем процедури закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
7. ЛИСТ ГАРАНТІЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА.pdf
-
-
Назва доказу:
Щодо декларації про відходи виданої учаснику з реєстром декларацій, що свідчить про подання такої декларації у 2024 р.
-
Опис доказу:
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: «Учасник надає у складі пропозиції декларацію про відходи, видану учаснику з реєстром декларацій, що свідчить про подання такої декларації у 2024 р». На виконання вищенаведеної вимоги Учасником-переможцем ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" не надано декларацію про відходи, виданої учаснику з реєстром декларацій, що свідчить про подання такої декларації у 2024 р. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції було надано Лист обгрунтування з вих.№ 22 від 07.03.2024 щодо ненадання декларації про відходи. Проте зі змісту наданого документу не випливає, що Учасник не повинен подавати декларацію про відходи. Так, в даному листі Учасник-переможець зазначає, що «предмет закупівлі UA-2024-02-29-010926-a Риба морожена за кодом ДК 0212015 -15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені не передбачає утворення відходів так як є імпортованим товаром, який надходить в Україну в стані який не потребує додаткової переробки чи упакування». Потрібно зазначити, що у разі незгоди Учасника з умовами тендерної документації, закупівельне законодавство України надає учасником можливість оскаржити умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України чи звернутися до замовника за роз’ясненнями тендерної документації, чого не було зроблено Учасником-переможцем в період часу для уточнень та оскаржень вимог тендерної документації. А отже, не оскарживши умови тендерної документації та не звернувшись за роз’ясненнями до Замовника Учасник-переможець погодився з вимогами тендерної документації та їх виконанням. Тобто, на виконання вищенаведеної вимоги Замовника Учасником-переможцем не надано жодного документа, а отже Учасник не підтвердив виконання всіх вимог тендерної документації. Враховуючи все вищенаведене слід зазначити, що наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
8. ЛИСТ ОБГРУНТУВАННЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Щодо невідповідності договору оренди приміщення та дезінфекції приміщення
-
Опис доказу:
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: «3) Учасник повинен підтвердити наявність власних або орендованих приміщень та відповідне обладнання, яке забезпечує належні умови зберігання продуктів харчування. Для підтвердження цього надає відповідні підтверджуючі документи на право власності або право користування приміщення. Також Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію договору із спеціалізованою установою на проведення дезінфекції вказаного приміщення, акт (або довідку) про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію приміщення». На виконання вищенаведеної вимоги Учасником-переможцем було надано: Договір оренди №3 від 01 липня 2022 року укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Переробне підприємство «Промінь» (міститься у файлі «ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАД.pdf»); Договір №3/01-08 Про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт від 01 серпня 2022 р. (ДОГОВІР ДЕЗІНФЕКЦІЇ ТД.pdf) та акти про проведення профілактичної дезінсекції, дератизації і дезінфекції складських та виробничих приміщень – 1675 м2, холодильні та морозильні камери-1000м2 (міститься у файлі «АКТИ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ДЕЗІНСЕКЦІЇ ДЕРАТИЗАЦІЇ ГРУДЕНЬ 23 ЛЮТИЙ 24.pdf»). Проте вищенаведені документи містять невідповідності. Так, в Договорі оренди №3 від 01 липня 2022 року предмет договору зазначений наступним чином: 1.1. Орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове (строкове) користування: - холодильне приміщення загальною площею 1363,7 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Данила Апостола 16, літ. Х-1. У наданих Учасником-переможцем актах про проведення профілактичної дезінсекції, дератизації і дезінфекції складських та виробничих приміщень зазначено адресу: м. Львів, вул. Д. Апостола, 16, а також площа приміщень, на яких проводилась профілактична дезінсекція, дератизація і дезінфекція зазначено наступним чином: профілактична дезінсекція, дератизація і дезінфекція складських та виробничих приміщень – 1675м2, холодильні та морозильні камери – 1000м2. За таких умов, адреса та площа приміщення, яка зазначена в Договорі оренди та адреса і площа приміщення де проводилась дезінсекція, дератизація і дезінфекція не відповідають одна одній, а отже, надані акти на підтвердження проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції приміщення не підтверджують проведення дезінфекції приміщення, яке перебуває в користуванні Учасника-переможця за договором оренди. Враховуючи все вищенаведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
4. ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАД.pdf
-
-
Назва доказу:
Щодо Протоколу досліджень на органолептичні показники
-
Опис доказу:
подається, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, серед яких: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно вимог ч.6 Розділу ІІІ тендерної документації предмет закупівлі має відповідати вимогам, які визначені у Додатку3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі». В додатку з до тендерної документації замовником встановлено вимоги до товару, що закуповується, зокрема і до його органолептичних показників: Розділ ІІ. ТЕХНІЧНІ ( ЯКІСНІ ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ № п\п Найменування продукції (технічні характеристики) Од.вим. Розфасовка К-ть кг Нормативно технічний документ (ГОСТ.ДСТУ.ТУ.ISO….) 1 Риба свіжоморожена хек патраний без голови (Аргентина) кг 10-15 1500 ДСТУ 4378:2005 Якісні характеристики Риба свіжоморожена хек патраний без голови (Аргентина) РИБА СУХА ЗАМОРОЖЕНА. За видами розбирання тушка 300-500г у неглазурованому вигляді, за органолептичними показниками риба повинна бути патрана без голови, поверхня рівна , чиста за кольором властива цьому виду риби, без проколів, порізів без зривів шкіри, тугої консистенції з запахом свіжої риби після розмороження. Заходи із захисту довкілля • Транспорт, що поставляє продукти, має відповідати діючим санітарним нормам та правилам; • Тара має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. Також в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: учасник подає: 4)Протокол досліджень на органолептичні показники пропонованої продукції» На виконання вищенаведених вимог Учасником – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" у складі тендерної пропозиції було надано Протокол випробувань №533/1 від 07 березня 2024 р. (Протокол випробувань) (міститься у файлі «ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ ХЕК АРГЕНТИНА.pdf»). Проте наданий Учасником-переможцем протокол випробувань не підтверджує відповідність пропонованої переможцем продукції вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником, зокрема в частині відповідності риби за органолептичними показниками. У наданому Учасником-переможцем Протоколі випробувань №533/1 від 07 березня 2024 р. Мета випробувань: визначення органолептичних показників зразків на відповідність вимогам ДСТУ 4378:2005, ДСТУ 4868:2007. у пункті 9.1 Органолептичні показники зазначено наступне: Поверхня риби чиста, без пошкоджень, без підшкірного пожовтіння, за кольором властива даному виду риби. Консистенція – туга, властива рибі цього виду. Запах після розморожування вл. Висновок: за визначеними показниками зразок риби хек замороженої обезголовленої відповідає вимогам чинного санітарного законодавства України. За таких умов, в протоколі не підтверджено відповідність риби наступним якісним характеристикам за органолептичними показниками визначеними тендерною документацією, а саме: риба повинна бути патрана; поверхня рівна; з запахом свіжої риби після розмороження. Також протоколом не підтверджено відповідність риби ДСТУ 4378:2005. З огляду на вищевикладене, наданий переможцем протокол не підтверджує відповідність товару, що пропонується технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Таким чином, пропозиція переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
3. ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ ХЕК АРГЕНТИНА (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Щодо документу, що посвідчує державну реєстрацію потужності оператора ринку.
-
Опис доказу:
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: «Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає: 6) Учасник надає у складі пропозиції копію документу, що посвідчує державну реєстрацію потужності оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів». На виконання вищенаведеної вимоги Учасником – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" у складі тендерної пропозиції було надано Рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку (міститься у файлі «РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТЕЙ ТРАСПОРТУВАННЯ.jpg»). В пункті 4 наведеного Рішенні про державну реєстрацію потужності оператора ринку, зазначено «Вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: Транспортування харчових продуктів». За таких умов учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання документа, що посвідчує державну реєстрацію потужності оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів. Враховуючи вищенаведене в документах пропозиції переможця були наявні невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
2.РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТЕЙ ТРАСПОРТУВАННЯ.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" переможцем процедури закупівлі.