• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Соки

Завершена

625 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 129.00 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 15:35 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: e0c9d357884b4a5286bc8ef33b609ccc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-007433-a.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
29.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат ( село Великорибальське ), код ЄДРПОУ: 03189127 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний). 13.03.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме: «Надати: - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.) - Скан-копію оригіналу договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2024 рік, а сакме з ТОВ"ЕКО-СФЕРА" - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту, саме наданої копії довідки № 227 - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини.» 13.03.2024 о 19:54 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Акт № 154/21-24 від 08.03.2024р., файл- «акт склад авто.PDF»; Акт № 153/21-24 від 08.03.2024р., файл-«акт НАССР.PDF»; Договір дистрибуції 33-22/с від 23.05.2022 року, файл- «Дог Еко сфера.pdf»; Довідку № 227 про санітарну обробку автомобіля, файл- «сан обр 2789.pdf»; Акт № 109 за лютий 2024р та Акт № 37 за січень 2024р, файл- «акти склад.pdf». 14.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 45 від 14.03.2024 року Замовником було визначено переможцем у відкритих торгах з Особливостями Учасника ТОВ «СПАРТА 2015». 19.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46 від 19.03.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015». 23.03.2024 об 17:42 Скаржником була подана скарга на дії Замовника , яка була задоволена Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до РІШЕННЯ №5910-р/пк-пз від 02.04.2024. 08.04.2024 року об 14:44 Замовник на вимогу РІШЕННЯ Комісії повертає пропозицію Скаржника на розгляд, після чого 10.04.2024 р. відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015». ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з наступних причин. По-перше: Замовник, відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року зазначає, цитую: «Детально розглянувши висновок було встановлено , що скарга була задоволена частково, а саме з причин відсутності даних про реєстрацію потужності з транспортування , так як під час подання скарги ТОВ «СПАРТА 2015» надали копію реєстрації потужності на Шеремет Сергія Олександровича, яке видане у 2023 році, в той час як зазначені ТОВ «СПАРТА 2015» транспортні засоби передані Шеремет С.О. ТОВ «СПАРТА 2015» ще у 2020 році і не були зареєстровані як потужність з транспортування продуктів харчування ні ТОВ «СПАРТА 2015», ні власником транспортного засобу » Хочемо Зауважити , що Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі даних скарги та доданих документів до неї, але жодним чином(шляхом вимоги до Учасника надавши йому 24 години на виправлення невідповідностей) не дав змоги Скаржнику додати їх до складу своєї пропозиції. Додатково повідомляємо Вас, що в Скаржника є право та законодавчі підстави звернутися до уповноважених на те державних органів , які видали відповідні документи , щодо будь-яких уточнень чи то внесення поправок та інше… Вважаємо , що Замовник порушив права Скаржника не надавши 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації, а саме : ДОДАТОК №4 до тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , Учасник надає скан-копії оригіналів документів: «-Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі (потужність - споруда або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби).» Хочемо зауважити, що вищевказана вимога тендерної документації не містить «особливих» вимог щодо виконання. Замовник відповідно до умов тендерної документації не зобов’язав Учасників надавати РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ видане в той же рік , в який було укладено договір оренди транспортних засобів. Додатково повідомляємо Вас, що на підставі раніше укладеного договору оренди транспортних засобів, на ім’я Скаржника уповноваженим органом було видано РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р., стосовно транспортування, зберігання та реалізації що відповідає чинному законодавству. (РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р- додається). Отже, враховуючи вищевказане, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та неправомірним.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2024 13:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол щодо прийняття рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 24.04.2024р. №7322-р/пк-пз " Соки"
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 828bb164fefb4b169c5d803a5b44f186
Заголовок пункту скарги: Учасник не може погодитися з рішенням Замовника , щодо відхилення своєї пропозиції
Опис заперечення: 29.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат ( село Великорибальське ), код ЄДРПОУ: 03189127 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний).


13.03.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
«Надати: - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.) - Скан-копію оригіналу договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2024 рік, а сакме з ТОВ"ЕКО-СФЕРА" - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту, саме наданої копії довідки № 227 - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини.»


13.03.2024 о 19:54 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Акт № 154/21-24 від 08.03.2024р., файл- «акт склад авто.PDF»; Акт № 153/21-24 від 08.03.2024р., файл-«акт НАССР.PDF»; Договір дистрибуції 33-22/с від 23.05.2022 року, файл- «Дог Еко сфера.pdf»; Довідку № 227 про санітарну обробку автомобіля, файл- «сан обр 2789.pdf»; Акт № 109 за лютий 2024р та Акт № 37 за січень 2024р, файл- «акти склад.pdf».


14.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 45 від 14.03.2024 року Замовником було визначено переможцем у відкритих торгах з Особливостями Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


19.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46 від 19.03.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


23.03.2024 об 17:42 Скаржником була подана скарга на дії Замовника , яка була задоволена Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до РІШЕННЯ
№5910-р/пк-пз від 02.04.2024.

08.04.2024 року об 14:44 Замовник на вимогу РІШЕННЯ Комісії повертає пропозицію Скаржника на розгляд, після чого 10.04.2024 р. відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з наступних причин.


По-перше: Замовник, відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року зазначає, цитую: «Детально розглянувши висновок було встановлено , що скарга була задоволена частково, а саме з причин відсутності даних про реєстрацію потужності з транспортування , так як під час подання скарги ТОВ «СПАРТА 2015» надали копію реєстрації потужності на Шеремет Сергія Олександровича, яке видане у 2023 році, в той час як зазначені ТОВ «СПАРТА 2015» транспортні засоби передані Шеремет С.О. ТОВ «СПАРТА 2015» ще у 2020 році і не були зареєстровані як потужність з транспортування продуктів харчування ні ТОВ «СПАРТА 2015», ні власником транспортного засобу »
Хочемо Зауважити , що Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі даних скарги та доданих документів до неї, але жодним чином(шляхом вимоги до Учасника надавши йому 24 години на виправлення невідповідностей) не дав змоги Скаржнику додати їх до складу своєї пропозиції.

Додатково повідомляємо Вас, що в Скаржника є право та законодавчі підстави звернутися до уповноважених на те державних органів , які видали відповідні документи , щодо будь-яких уточнень чи то внесення поправок та інше…

Вважаємо , що Замовник порушив права Скаржника не надавши 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної
пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та
якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його
тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються
учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета
закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета
закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної
пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


По-друге: відповідно до вимог тендерної документації, а саме : ДОДАТОК №4
до тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , Учасник надає скан-копії оригіналів документів:

«-Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі (потужність - споруда або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби).»

Хочемо зауважити, що вищевказана вимога тендерної документації не містить «особливих» вимог щодо виконання. Замовник відповідно до умов тендерної документації не зобов’язав Учасників надавати РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ видане в той же рік , в який було укладено договір оренди транспортних засобів.

Додатково повідомляємо Вас, що на підставі раніше укладеного договору оренди транспортних засобів, на ім’я Скаржника уповноваженим органом було видано РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р., стосовно транспортування, зберігання та реалізації що відповідає чинному законодавству. (РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р- додається).




Отже, враховуючи вищевказане, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та неправомірним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680


Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015»
код ЄДРПОУ 39625877
вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500
Sparta_2015i@ukr.net


Замовник закупівлі Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат
код ЄДРПОУ 03189127
68260, Україна, Одеська область, Саратський район, село Великорибальське
timochenkosergey@ukr.net

Процедура закупівлі UA-2024-02-29-007433-a
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний). Очікувана вартість: 625800,00 грн. з ПДВ


СКАРГА
На дії замовника

29.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат ( село Великорибальське ), код ЄДРПОУ: 03189127 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний).


13.03.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
«Надати: - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.) - Скан-копію оригіналу договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2024 рік, а сакме з ТОВ"ЕКО-СФЕРА" - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту, саме наданої копії довідки № 227 - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини.»


13.03.2024 о 19:54 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Акт № 154/21-24 від 08.03.2024р., файл- «акт склад авто.PDF»; Акт № 153/21-24 від 08.03.2024р., файл-«акт НАССР.PDF»; Договір дистрибуції 33-22/с від 23.05.2022 року, файл- «Дог Еко сфера.pdf»; Довідку № 227 про санітарну обробку автомобіля, файл- «сан обр 2789.pdf»; Акт № 109 за лютий 2024р та Акт № 37 за січень 2024р, файл- «акти склад.pdf».


14.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 45 від 14.03.2024 року Замовником було визначено переможцем у відкритих торгах з Особливостями Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


19.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46 від 19.03.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


23.03.2024 об 17:42 Скаржником була подана скарга на дії Замовника , яка була задоволена Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до РІШЕННЯ
№5910-р/пк-пз від 02.04.2024.

08.04.2024 року об 14:44 Замовник на вимогу РІШЕННЯ Комісії повертає пропозицію Скаржника на розгляд, після чого 10.04.2024 р. відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з наступних причин.


По-перше: Замовник, відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 58 від 10.04.2024 року зазначає, цитую: «Детально розглянувши висновок було встановлено , що скарга була задоволена частково, а саме з причин відсутності даних про реєстрацію потужності з транспортування , так як під час подання скарги ТОВ «СПАРТА 2015» надали копію реєстрації потужності на Шеремет Сергія Олександровича, яке видане у 2023 році, в той час як зазначені ТОВ «СПАРТА 2015» транспортні засоби передані Шеремет С.О. ТОВ «СПАРТА 2015» ще у 2020 році і не були зареєстровані як потужність з транспортування продуктів харчування ні ТОВ «СПАРТА 2015», ні власником транспортного засобу »
Хочемо Зауважити , що Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі даних скарги та доданих документів до неї, але жодним чином(шляхом вимоги до Учасника надавши йому 24 години на виправлення невідповідностей) не дав змоги Скаржнику додати їх до складу своєї пропозиції.

Додатково повідомляємо Вас, що в Скаржника є право та законодавчі підстави звернутися до уповноважених на те державних органів , які видали відповідні документи , щодо будь-яких уточнень чи то внесення поправок та інше…

Вважаємо , що Замовник порушив права Скаржника не надавши 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної
пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та
якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його
тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються
учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета
закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета
закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної
пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


По-друге: відповідно до вимог тендерної документації, а саме : ДОДАТОК №4
до тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , Учасник надає скан-копії оригіналів документів:

«-Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі (потужність - споруда або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби).»

Хочемо зауважити, що вищевказана вимога тендерної документації не містить «особливих» вимог щодо виконання. Замовник відповідно до умов тендерної документації не зобов’язав Учасників надавати РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ видане в той же рік , в який було укладено договір оренди транспортних засобів.

Додатково повідомляємо Вас, що на підставі раніше укладеного договору оренди транспортних засобів, на ім’я Скаржника уповноваженим органом було видано РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р., стосовно транспортування, зберігання та реалізації що відповідає чинному законодавству. (РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ за номером r-ua-04-23-939 від 26 квітня 2017р- додається).




Отже, враховуючи вищевказане, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та неправомірним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 66a143cc6b4a46168153e54bb8a1222d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-007433-a.c2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2024 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2024 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано відповідно до висновку
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Номер: a1385f26a77b4dc69567edd2e419b629
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції Учасника
Опис заперечення: Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680


Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015»
код ЄДРПОУ 39625877
вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500
Sparta_2015i@ukr.net


Замовник закупівлі Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат
код ЄДРПОУ 03189127
68260, Україна, Одеська область, Саратський район, село Великорибальське
timochenkosergey@ukr.net

Процедура закупівлі UA-2024-02-29-007433-a
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний). Очікувана вартість: 625800,00 грн. з ПДВ


СКАРГА
На дії замовника

29.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат ( село Великорибальське ), код ЄДРПОУ: 03189127 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний).


13.03.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
«Надати: - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.) - Скан-копію оригіналу договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2024 рік, а сакме з ТОВ"ЕКО-СФЕРА" - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту, саме наданої копії довідки № 227 - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини.»


13.03.2024 о 19:54 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Акт № 154/21-24 від 08.03.2024р., файл- «акт склад авто.PDF»; Акт № 153/21-24 від 08.03.2024р., файл-«акт НАССР.PDF»; Договір дистрибуції 33-22/с від 23.05.2022 року, файл- «Дог Еко сфера.pdf»; Довідку № 227 про санітарну обробку автомобіля, файл- «сан обр 2789.pdf»; Акт № 109 за лютий 2024р та Акт № 37 за січень 2024р, файл- «акти склад.pdf».


14.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 45 від 14.03.2024 року Замовником було визначено переможцем у відкритих торгах з Особливостями Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


19.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46 від 19.03.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».


По-перше: відповідно до вимог тендерної документації, а саме : ДОДАТОК №4
до тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , Учасник надає скан-копії оригіналів документів:

«-Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі (потужність - споруда або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби).»

Хочемо зауважити, що вищевказана вимога щодо «наявності обладнання та матеріально-технічної бази» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає до вимог Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» , отже керуючись ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Замовник мав би надати 24 години Скаржнику на виправлення даної вимоги та включити до переліку невідповідностей оголошених ним 13.03.2024.



По-друге: не виявивши описану невідповідність та не зазначивши про неї під час першочергового опублікування повідомлення про усунення невідповідностей та у подальшому, після використання передбаченого пунктом 43 Особливостей способу усунення недоліків , формальне відхилення пропозиції учасника- є вираженим порушенням принципів публічних закупівель. Адже невідповідність в інформації/документах , що подані Скаржником у складі тендерної пропозиції , могла була бути усунена шляхом додаткового зазначення Замовником про неї у повідомленні про усунення невідповідностей, яке було оприлюднене у електронній системі закупівель 13.03.2024 року о 11:10. На підтвердження чого надаємо в складі скарги РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ , номер r-UA-12-02-1576 від 17 липня 2023 року видане орендодавцю транспортних засобів, на ім’я Шеремета Сергія Олександровича та спростування думки Замовника : «щодо відсутності реєстрації потужностей» вищевказаного оператора ринку.


Отже, враховуючи вищевказане, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та неправомірним.




ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46, від 19.03.2024 року.
3. Зобов’язати Замовника надати учаснику ТОВ «СПАРТА 2015» 24 години на усунення невідповідностей.





Додається:

- РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ , номер r-UA-12-02-1576 від 17 липня 2023 року видане на ім’я Шеремета Сергія Олександровича, файл- «Держ реєстр потуж Шеремет».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: 29.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат ( село Великорибальське ), код ЄДРПОУ: 03189127 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 15320000-7 фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та сік томатний).


13.03.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
«Надати: - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД 21.01.2022 № 143-22. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції). - Скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника, (форма якого затверджена наказом МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 446 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень, датований не більше піврічної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.) - Скан-копію оригіналу договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2024 рік, а сакме з ТОВ"ЕКО-СФЕРА" - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту, саме наданої копії довідки № 227 - Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складських приміщень, датоване не більше двомісячної давнини.»


13.03.2024 о 19:54 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Акт № 154/21-24 від 08.03.2024р., файл- «акт склад авто.PDF»; Акт № 153/21-24 від 08.03.2024р., файл-«акт НАССР.PDF»; Договір дистрибуції 33-22/с від 23.05.2022 року, файл- «Дог Еко сфера.pdf»; Довідку № 227 про санітарну обробку автомобіля, файл- «сан обр 2789.pdf»; Акт № 109 за лютий 2024р та Акт № 37 за січень 2024р, файл- «акти склад.pdf».


14.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 45 від 14.03.2024 року Замовником було визначено переможцем у відкритих торгах з Особливостями Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


19.03.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 46 від 19.03.2024 року Замовником було відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».


По-перше: відповідно до вимог тендерної документації, а саме : ДОДАТОК №4
до тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , Учасник надає скан-копії оригіналів документів:

«-Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі (потужність - споруда або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби).»

Хочемо зауважити, що вищевказана вимога щодо «наявності обладнання та матеріально-технічної бази» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає до вимог Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» , отже керуючись ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Замовник мав би надати 24 години Скаржнику на виправлення даної вимоги та включити до переліку невідповідностей оголошених ним 13.03.2024.



По-друге: не виявивши описану невідповідність та не зазначивши про неї під час першочергового опублікування повідомлення про усунення невідповідностей та у подальшому, після використання передбаченого пунктом 43 Особливостей способу усунення недоліків , формальне відхилення пропозиції учасника- є вираженим порушенням принципів публічних закупівель. Адже невідповідність в інформації/документах , що подані Скаржником у складі тендерної пропозиції , могла була бути усунена шляхом додаткового зазначення Замовником про неї у повідомленні про усунення невідповідностей, яке було оприлюднене у електронній системі закупівель 13.03.2024 року о 11:10. На підтвердження чого надаємо в складі скарги РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ , номер r-UA-12-02-1576 від 17 липня 2023 року видане орендодавцю транспортних засобів, на ім’я Шеремета Сергія Олександровича та спростування думки Замовника : «щодо відсутності реєстрації потужностей» вищевказаного оператора ринку.


Отже, враховуючи вищевказане, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та неправомірним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Шановний Замовнику!

Номер: bf8ee164171b4a6c916fd60899bd5877
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-007433-a.c1
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Учасник ТОВ «Спарта 2015» відповідно до Додатку 4 не надали у складі своєї пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій повинно бути посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Також учасник не надав інформацію щодо реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг, Шеремет С.О., транспортного засобу Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI, державний реєстраційний номер АЕ2789ІА, який орендує ТОВ «Спарта 2015». Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника відмінити рішення про переможця та намір підписати договір з учасником ТОВ «Спарта 2015».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за допомогу, детально розглянувши її, було встановлено, що вона є суттєвою, туму прийнято рішення про повернення на кваліфікацію пропозиціє ТОВ "Спарта 2015" з подальшим її відхилення
Статус вимоги: Задоволено