• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лампи світлодіодні 20Вт

Завершена

284 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 844.00 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 15:00 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника

Номер: 42e7dcdbd6454a49823494fa0afaa337
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-007097-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2024-02-29-007097-a, предмет закупівлі: 31531000-7- Лампи/лампи світлодіодні 20Вт, яка була оголошена Замовником ЛКП "Львівсвітло". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу № UA-2024-02-29-007097-a від 14.03.2024 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № UA-2024-02-29-007097-a від 14.03.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі частини 1 підпункту 2.2 пункту 44 Особливостей. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № UA-2024-02-29-007097-a від 14.03.2024 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі частини 1 підпункту 2.2 пункту 44 Особливостей. Як підставу відхилення Замовник зазначає: «…1.Тендерною документацією нова редакція від 1 березня 2024 року вимагався п.1.1.10 ДОДАТОК № 2: 1.1.10. Для підтвердження високої якості товару, учасник повинен надати копії Декларації(ій)відповідності чинним технічним регламентам, видану виробником або Сертифікату(ів) про відповідність виданих акредитованим органом на пропонований товар, завірені печаткою учасника (за наявності), у випадку імпорту продукції.…. …» Вважаємо такі підстави дискваліфікації незаконними та такими, що протиречать умовам Тендерної документації з наступних підстав: По-перше: В складі своєї тендерної пропозиції Учасником було надано Декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання №1067 № UA.TR.0356-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”. В п.6 вказані декларації наступні стандарти: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ EN 55015:2015, ДСТУ ЕN 61547:2016. Станом на момент подачі тендерної пропозиції ДСТУ EN 55015:2015 дійсно втратило чинність з 01.09.2022р., дана інформація є в загальному доступі за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=74321, на зміну вказаного документу прийнято ДСТУ EN IEC 55015:2021, проте на момент видачі наданої Декларації, ДСТУ 55015:2015 був чинним, ДСТУ EN IEC 55015:2021 є новою редакцією попереднього ДСТУ, тобто суттєво не змінює зміст норм попереднього ДСТУ, який втратив чинність, до того ж інші ДСТУ, вказані в Декларації, а саме: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ ЕN 61547:2016 є чинними на сьогоднішній день. Додатково зазначаємо, що Замовник у своїй Тендерній документації не зазначав, яким конкретно ДСТУ повинні відповідати документи, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції. Замовник вимагав, що «…учасник повинен надати копії Декларації(ій)відповідності чинним технічним регламентам, видану виробником…» Надана Учасником Декларація відповідності відповідає вимогам Технiчного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1067. Додатково Учасником надано Декларацію про відповідність Технiчному регламенту з електромагнiтної cvмісності обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1077 № UA.TR.0355-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”. Таким чином, вважаємо, що Учасником було повністю виконано вимогу Замовника. По-друге: В паспорті якості № 33/01, який надано Учасником у складі тендерної пропозиції, п.8 Свідоцтво про приймання, зазначено: “Світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів; ДСТУ EN 61000-3-2:2016; ДСТУ EN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547-2016 та визнані придатними до використання». Твердження Замовника, що в паспорті не перелічені назви технічних регламентів, не вважаємо законною підставою для дискваліфікації, оскільки в паспорті перелічені номери чинних ДСТУ, та зазначено, в цілому, що світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів. Додатково наголошуємо, що ні Тендерною документацією, ні чинним законодвством не передбачені жорсткі вичерпні вимоги до оформлення паспортів якості виробника, таким чином зазначення відомостей в паспорті якості виробника залишається на розсуд виробника. Наголошуємо, що в наданому паспорті якості зазначені всі технічні та якісні характеристики товару, який пропонує Учасник та який повністю відповідає вимогам Замовника, викладеним у Технічному завданні та інших вимогах Тендерної документації. Твердження Замовника про невідповідність перелічених стандартів технічним характтеристикам також вважаємо необгрунтованим. Таким чином, надавши зазначені документи, Учасник в повній мірі підтвердив та гарантував відповідність своєї тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, у зв’язку з чим підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» вважаємо необгрунтованими та незаконними. На підставі вищезазначеного, вважаємо дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» безпідставною, дії Замовника незаконними, а тому змушені звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до АМКУ. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що Замовник порушив вимоги статей 29, 31 Закону «Про публічні закупівлі» та умови Тендерної документації. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Учасника, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2024-02-29-007097-a. .
Дата розгляду скарги: 01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2024 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.04.2024 14:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: задоволено рішення від 01.04.2024 № 5775.
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 1eaa9d0dbafa4748aaa09c229d037c23
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення щодо дискваліфікації Учасника
Опис заперечення: По-перше: В складі своєї тендерної пропозиції Учасником було надано Декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання №1067 № UA.TR.0356-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”.
В п.6 вказані декларації наступні стандарти: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ EN 55015:2015, ДСТУ ЕN 61547:2016.
Станом на момент подачі тендерної пропозиції ДСТУ EN 55015:2015 дійсно втратило чинність з 01.09.2022р., дана інформація є в загальному доступі за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=74321, на зміну вказаного документу прийнято ДСТУ EN IEC 55015:2021, проте на момент видачі наданої Декларації, ДСТУ 55015:2015 був чинним, ДСТУ EN IEC 55015:2021 є новою редакцією попереднього ДСТУ, тобто суттєво не змінює зміст норм попереднього ДСТУ, який втратив чинність, до того ж інші ДСТУ, вказані в Декларації, а саме: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ ЕN 61547:2016 є чинними на сьогоднішній день. Додатково зазначаємо, що Замовник у своїй Тендерній документації не зазначав, яким конкретно ДСТУ повинні відповідати документи, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції. Замовник вимагав, що «…учасник повинен надати копії Декларації(ій)відповідності чинним технічним регламентам, видану виробником…» Надана Учасником Декларація відповідності відповідає вимогам Технiчного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1067. Додатково Учасником надано Декларацію про відповідність Технiчному регламенту з електромагнiтної cvмісності обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1077 № UA.TR.0355-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”. Таким чином, вважаємо, що Учасником було повністю виконано вимогу Замовника.

По-друге: В паспорті якості № 33/01, який надано Учасником у складі тендерної пропозиції, п.8 Свідоцтво про приймання, зазначено: “Світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів; ДСТУ EN 61000-3-2:2016; ДСТУ EN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547-2016 та визнані
придатними до використання». Твердження Замовника, що в паспорті не перелічені назви технічних регламентів, не вважаємо законною підставою для дискваліфікації, оскільки в паспорті перелічені номери чинних ДСТУ, та зазначено, в цілому, що світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів. Додатково наголошуємо, що ні Тендерною документацією, ні чинним законодвством не передбачені жорсткі вичерпні вимоги до оформлення паспортів якості виробника, таким чином зазначення відомостей в паспорті якості виробника залишається на розсуд виробника. Наголошуємо, що в наданому паспорті якості зазначені всі технічні та якісні характеристики товару, який пропонує Учасник та який повністю відповідає вимогам Замовника, викладеним у Технічному завданні та інших вимогах Тендерної документації. Твердження Замовника про невідповідність перелічених стандартів технічним характтеристикам також вважаємо необгрунтованим.

Таким чином, надавши зазначені документи, Учасник в повній мірі підтвердив та гарантував відповідність своєї тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, у зв’язку з чим підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» вважаємо необгрунтованими та незаконними.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: По-друге: В паспорті якості № 33/01, який надано Учасником у складі тендерної пропозиції, п.8 Свідоцтво про приймання, зазначено: “Світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів; ДСТУ EN 61000-3-2:2016; ДСТУ EN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547-2016 та визнані
придатними до використання». Твердження Замовника, що в паспорті не перелічені назви технічних регламентів, не вважаємо законною підставою для дискваліфікації, оскільки в паспорті перелічені номери чинних ДСТУ, та зазначено, в цілому, що світлодіодні лампи відповідають вимогам технічних регламентів. Додатково наголошуємо, що ні Тендерною документацією, ні чинним законодвством не передбачені жорсткі вичерпні вимоги до оформлення паспортів якості виробника, таким чином зазначення відомостей в паспорті якості виробника залишається на розсуд виробника. Наголошуємо, що в наданому паспорті якості зазначені всі технічні та якісні характеристики товару, який пропонує Учасник та який повністю відповідає вимогам Замовника, викладеним у Технічному завданні та інших вимогах Тендерної документації. Твердження Замовника про невідповідність перелічених стандартів технічним характтеристикам також вважаємо необгрунтованим.

Таким чином, надавши зазначені документи, Учасник в повній мірі підтвердив та гарантував відповідність своєї тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, у зв’язку з чим підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» вважаємо необгрунтованими та незаконними.

По-перше: В складі своєї тендерної пропозиції Учасником було надано Декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання №1067 № UA.TR.0356-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”.
В п.6 вказані декларації наступні стандарти: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ EN 55015:2015, ДСТУ ЕN 61547:2016.
Станом на момент подачі тендерної пропозиції ДСТУ EN 55015:2015 дійсно втратило чинність з 01.09.2022р., дана інформація є в загальному доступі за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=74321, на зміну вказаного документу прийнято ДСТУ EN IEC 55015:2021, проте на момент видачі наданої Декларації, ДСТУ 55015:2015 був чинним, ДСТУ EN IEC 55015:2021 є новою редакцією попереднього ДСТУ, тобто суттєво не змінює зміст норм попереднього ДСТУ, який втратив чинність, до того ж інші ДСТУ, вказані в Декларації, а саме: ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017 та ДСТУ ЕN 61547:2016 є чинними на сьогоднішній день. Додатково зазначаємо, що Замовник у своїй Тендерній документації не зазначав, яким конкретно ДСТУ повинні відповідати документи, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції. Замовник вимагав, що «…учасник повинен надати копії Декларації(ій)відповідності чинним технічним регламентам, видану виробником…» Надана Учасником Декларація відповідності відповідає вимогам Технiчного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1067. Додатково Учасником надано Декларацію про відповідність Технiчному регламенту з електромагнiтної cvмісності обладнання, затвердженого постановою КМУ вiд 16.12.2015 № 1077 № UA.TR.0355-22 від 15 серпня 2022р, терміном дії до 14 серпня 2024р., видана ООВ ПП “Еталон”. Таким чином, вважаємо, що Учасником було повністю виконано вимогу Замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)