Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул.Соборна,20, м.Баранівка, Звягельського району Житомирської області, в період з 8:00 до 16:00год. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
Завершена
477 150.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 385.75 UAH
Період оскарження:29.02.2024 14:38 - 05.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:3bb54a910a394a6ebcf4e3f53be9bf9f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-29-006551-a.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA2019-03-14-000597-a) та №4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника товару, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції та ставить в нерівні умови учасників закупівель.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного, для отримання найбільш економічно вигідних пропозицій, економії державних коштів та ефективнішої допомоги нашим захисникам та захисницям ВИМАГАЄМО встановити умови, що збільшують конкурентоспроможність та коло потенційних Учасників, прибрати всі дискримінаційні вимоги і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.03.2024 14:06
Вирішення:Доброго дня, щиро вдячні за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Ваша вимога розглянута та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення, що закріплені у Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з дотриманням чинного законодавства в цілому. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представника/ дистриб’ютора виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Закупівля товару здійснюється для подальшої його передачі на безоплатній основі військовій частині за її запитом (з питань безпеки назва та місцезнаходження не розголошуються) для забезпечення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації. Тому неможна допустити ситуацію, коли кінцевий користувач буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника/ дистриб’ютора виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником/ дистриб’ютором виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та не створює перешкод для участі в закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі тому у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:08.03.2024 00:03