• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) – 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 397 робочих днів

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 14:15 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

порушення норм Закону України про публічні закупівлі при кваліфікації

Номер: b11292d574fc44da967c976ee9d8900a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-006067-a.b2
Назва: порушення норм Закону України про публічні закупівлі при кваліфікації
Скарга:
СКАРГА Щодо порушення Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-02-29-006067-a. Розгляд скарги: По першому питанню: Не відповідність послуг запропонованих Фізичною особою-підприємцем Коноплею В’ячеславом Васильовичем технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі. Замовником: Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою: відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану), в якому прийняли участь п’ять учасників: ТОВ "АРХБУДЗЕМ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 71 980,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП Конопля В′ячеслав Васильович (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "АРТІНЖИНІРИНГ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,99 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР "БАМ ПРОЕКТ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 72 000,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП МОЛОДІД ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 247 500,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП. По першому питанню: 25.03.2024 р. замовником було розпочато кваліфікацію учасників після проведення аукціону, за підсумками аукціону першою компанією, документи якої потрапили на розгляд Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександру Осадчому, було ТОВ "АРХБУДЗЕМ", яке було дискваліфіковано згідно Протоколу № 39/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «18» березня 2024 року. Наступного учасника ФОП Коноплю В′ячеслава Васильовича згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року було визнано переможцем. Згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та завантаження наступних файлів та/або інформації: п.п. 2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 11. Організація закупівельної діяльності замовника п. 6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель в інтересах замовника. Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 22. Тендерна документація ч. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД)» п. 6 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде стверджувати що Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. В жодному документі цього не стверджується. Натомість ФОП Конопля В′ячеслав Васильович надав у складі тендерної пропозиції лист від «04» березня 2024 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) ДК 021:2015 – 71240000-2 від Замовника, даний лист не може бути інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Даний лист є копією ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ на надання послуг від замовника. Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій ч. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі п. 1 учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Таким чином вважаємо тендерну пропозицію ФОП Конопля В′ячеслав Васильович по першому питанню такою що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі та тендерній документації Замовника. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» керується Законом України Про публічні закупівлі, Тендерною документацією Замовника та іншими нормативно-правових актами, а також практикою Антимонопольного комітету України з аналогічних порушень, яка є прецедентною (РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5968-р/пк-пз від 22.09.2022 р. (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/27428002/)), вважає що рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в аналогічних справах, а дані справи є аналогічними на 100% по першому питанню повинні бути теж тотожними. По другому питанню: Не відповідність тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим пунктом 47 Особливостей. Замовником: Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою: відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану), в якому прийняли участь п’ять учасників: ТОВ "АРХБУДЗЕМ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 71 980,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП Конопля В′ячеслав Васильович (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "АРТІНЖИНІРИНГ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,99 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР "БАМ ПРОЕКТ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 72 000,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП МОЛОДІД ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 247 500,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП. По другому питанню: 25.03.2024 р. замовником було розпочато кваліфікацію учасників після проведення аукціону, за підсумками аукціону першою компанією, документи якої потрапили на розгляд Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександру Осадчому, було ТОВ "АРХБУДЗЕМ", яке було дискваліфіковано згідно Протоколу № 39/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «18» березня 2024 року. Наступного учасника ФОП Коноплю В′ячеслава Васильовича згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року було визнано переможцем. Згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Згідно п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого цього пункту. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого та шістнадцятого цього пункту та умовами тендерної документації замовника. Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій ч. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі п. 1 учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Таким чином вважаємо тендерну пропозицію ФОП Коноплі В′ячеслава Васильовича по другому питанню такою, що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі та тендерній документації Замовника. Відповідно до всього вищенаведеного замовник порушує ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме такі принципи, як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 18 Закону України про публічні закупівлі ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» просить: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями: № UA-2024-02-29-006067-a; 2. По першому питанню та другому питанню: Скасувати Рішення згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року де було визнано переможцем торгів на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» – Фізичну особу-підприємця Коноплю В’ячеслава Васильовича. Додаток: 1. РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5968-р/пк-пз від 22.09.2022 р.; 2. Копії документів Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, наданих ним для участі у закупівлі (документи завантажені та зберігаються за посиланням: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/33419649/).
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2024 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» щодо визначення Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича переможцем торгів за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)», Уповноваженою особою УДЦР (Протокол № 83/О від 16.04.2024) було прийнято рішення скасувати рішення Уповноваженої особи УДЦР щодо визначення переможцем торгів Фізичну особу-підприємця Коноплю В’ячеслава Васильовича (протокол № 49/О від 15 березня 2024 року).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІНЖИНІРИНГ", Олександр Чупахін 380958755662 tvisl777@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5629e339417743729994d048ea02ad4e
Заголовок пункту скарги: Не відповідність послуг запропонованих Фізичною особою-підприємцем Коноплею В’ячеславом Васильовичем технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Опис заперечення: Не відповідність послуг запропонованих Фізичною особою-підприємцем Коноплею В’ячеславом Васильовичем технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.

Замовником: Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою: відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану), в якому прийняли участь п’ять учасників: ТОВ "АРХБУДЗЕМ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 71 980,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП Конопля В′ячеслав Васильович (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "АРТІНЖИНІРИНГ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,99 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР "БАМ ПРОЕКТ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 72 000,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП МОЛОДІД ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 247 500,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП.


25.03.2024 р. замовником було розпочато кваліфікацію учасників після проведення аукціону, за підсумками аукціону першою компанією, документи якої потрапили на розгляд Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександру Осадчому, було ТОВ "АРХБУДЗЕМ", яке було дискваліфіковано згідно Протоколу № 39/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «18» березня 2024 року. Наступного учасника ФОП Коноплю В′ячеслава Васильовича згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року було визнано переможцем.
Згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та завантаження наступних файлів та/або інформації:
п.п. 2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД).
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 11. Організація закупівельної діяльності замовника п. 6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель в інтересах замовника.
Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 22. Тендерна документація ч. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД)» п. 6 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде стверджувати що Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. В жодному документі цього не стверджується.
Натомість ФОП Конопля В′ячеслав Васильович надав у складі тендерної пропозиції лист від «04» березня 2024 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) ДК 021:2015 – 71240000-2 від Замовника, даний лист не може бути інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Даний лист є копією ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ на надання послуг від замовника.
Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій ч. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі п. 1 учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації).
Таким чином вважаємо тендерну пропозицію ФОП Конопля В′ячеслав Васильович по першому питанню такою що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі та тендерній документації Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» керується Законом України Про публічні закупівлі, Тендерною документацією Замовника та іншими нормативно-правових актами, а також практикою Антимонопольного комітету України з аналогічних порушень, яка є прецедентною (РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5968-р/пк-пз від 22.09.2022 р. (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/27428002/)), вважає що рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в аналогічних справах, а дані справи є аналогічними на 100% по першому питанню повинні бути теж тотожними.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право чи законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ef37f5aa5ae74ba09799c9aed5ff0b64
Заголовок пункту скарги: Не відповідність тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим пунктом 47 Особливостей.
Опис заперечення: Не відповідність тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим пунктом 47 Особливостей.

Замовником: Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою: відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану), в якому прийняли участь п’ять учасників: ТОВ "АРХБУДЗЕМ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить : 71 980,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП Конопля В′ячеслав Васильович (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "АРТІНЖИНІРИНГ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 71 999,99 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ТОВ "НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР "БАМ ПРОЕКТ" (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 72 000,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП; ФОП МОЛОДІД ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ (цінова пропозиція за результатом аукціону становить: 247 500,00 грн. з ПДВ), Пропозиція підписана КЕП/УЕП.


25.03.2024 р. замовником було розпочато кваліфікацію учасників після проведення аукціону, за підсумками аукціону першою компанією, документи якої потрапили на розгляд Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександру Осадчому, було ТОВ "АРХБУДЗЕМ", яке було дискваліфіковано згідно Протоколу № 39/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «18» березня 2024 року. Наступного учасника ФОП Коноплю В′ячеслава Васильовича згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року було визнано переможцем.
Згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).

Згідно п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого цього пункту. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого та шістнадцятого цього пункту та умовами тендерної документації замовника.
Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій ч. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі п. 1 учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації).
Таким чином вважаємо тендерну пропозицію ФОП Коноплі В′ячеслава Васильовича по другому питанню такою, що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі та тендерній документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право чи законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 70c91932eaa440ea9829fa2343a41a96
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-006067-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року Вирішено: 1. Визнати переможцем торгів на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» – Фізичну особу-підприємця Коноплю В’ячеслава Васильовича. 2. Доручити відповідальному підрозділу забезпечити укладання договору на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» з переможцем торгів. 3. Оприлюднити протокол розгляду тендерної пропозиції і повідомлення про намір укласти договір на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)». За результатами оцінки відповідності тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації встановлено, що його пропозиція відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам та вимогам тендерної документації Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 11. Організація закупівельної діяльності замовника п. 6. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 22. Тендерна документація ч. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД)» п. 6 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде стверджувати що Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. В жодному документі цього не стверджується. Натомість ФОП Конопля В′ячеслав Васильович надав у складі тендерної пропозиції лист від «04» березня 2024 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) ДК 021:2015 – 71240000-2 від Замовника та не може бути інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Також згідно Тендерної документації Замовника Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей», тобто Учасник повинен надати будь-який документ який буде підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого цього пункту. ФОП Конопля В′ячеслав Васильович не надав жодного документу та інформації у складі тендерної пропозиції що могло б підтверджувати відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей абзацу чотирнадцятого цього пункту. Згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій ч. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі п. 1 учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Таким чином вважаємо тендерну пропозицію ФОП Конопля В′ячеслав Васильович такою що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі та тендерній документації Замовника. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» керуючись Законом України Про публічні закупівлі, Тендерною документацією Замовника та іншими нормативно-правових актами, а також практикою Антимонопольного комітету України з аналогічних порушень, яка є прецедентною, вважає за необхідне надати інформацію Уповноваженій особі Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександру Осадчому щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Конопля В′ячеслав Васильович, для виправлення помилково прийнятого рішення та затвердженого Протоколом № 49/О. Враховуючи вищенаведене ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» ВИМАГАЄ: 1. Скасувати Рішення згідно Протоколу № 49/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від «25» березня 2024 року де було визнано переможцем торгів на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» – Фізичну особу-підприємця Коноплю В’ячеслава Васильовича. 2. Продовжити розгляд тендерних пропозицій наступних учасників. Додаток: РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5968-р/пк-пз від 22.09.2022 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Підпунктом 2) пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД) встановлена вимога щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД). На виконання наведеної вимоги ФОП Конопля В′ячеслав Васильович надав власноручно підписаний документ від 04.03.2024 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД)». Зазначений документ повністю відповідає вимогам Додатку № 1 до ТД. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) документальне підтвердження відсутності підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому цього пункту має надавати лише переможець процедури закупівлі у відповідний строк. Натомість Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Разом з тим, за наявності обставин, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, Замовнику надане право, а не обов’язок, прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. Згідно з наявною у Замовника інформацією: переліком осіб, з якими укладалися договори, ФОП Конопля В′ячеслав Васильович, як Учасник цієї закупівлі, у наведених обставинах не перебуває. Враховуючи викладене, Замовник вважає викладену в вимозі ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» інформацію не обґрунтованою та залишає рішення Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (Протокол № 49/О) від «25» березня 2024 року без зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

порушення Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-02-29-006067-a

Номер: 8711916b9a144888a675f01969207806
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-006067-a.a3
Назва: порушення Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-02-29-006067-a
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмежувальною відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» Код ЄДРПОУ: 44661660 Адреса: 04050, місто Київ, вул. Глибочицька, будинок 17-Д Тел.: +380958755662 Ел. пошта: tvisl777@gmail.com Директор Чупахін Олександр Сергійович Замовник: Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» Код ЄДРПОУ: 01181765 Місцезнаходження: 03179, м. Київ, проспект Перемоги, 151 Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-02-29-006067-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/%20UA-2024-02-29-006067-a Предмет закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) СКАРГА Щодо порушення Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» законодавства з питань публічних закупівель під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-02-29-006067-a. Розгляд скарги: щодо скасування рішення Замовника (Протокольне рішення (Протокол) № 90/О від 18 квітня 2024 року) про відміну торгів на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)», Замовник посилається на п.п. 2 п.50 Особливостей (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) у зв’язку із неможливістю усунити порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником: Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» (надалі по тексту – Замовник), було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану) (надалі по тексту – предмет закупівлі). Замовник, 18.04.2024 року Протокольним рішенням (Протокол) № 90/О (надалі – Протокол) відмінив закупівлю № UA-2024-02-29-006067-a зазначивши наступне: Рішенням Уповноваженої особи від 25.03.2024 (Протокол № 49/О від 25.03.2024) було визнано переможцем торгів Фізичну особу-підприємця Коноплю В’ячеслава Васильовича. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз (далі - рішення № 6334-р/пк-пз) за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІНЖИНІРИНГ» зобов’язала Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» (далі - УДЦР) скасувати рішення Уповноваженої особи про визначення Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича переможцем торгів за процедурою «Відкриті торги» предмету «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)». Крім того, у рішенні № 6334-р/пк-пз також зазначено, що у складі Пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича відсутнє підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Рішення № 6334-р/пк-пз виконано 16.04.2024 (Протокол Уповноваженої особи № 83/О від 16.04.2024), а саме, скасовано рішення Уповноваженої особи від 25.03.2024 (Протокол № 49/О від 25.03.2024). Інші обов’язки УДЦР в рішенні № 6334-р/пк-пз (щодо надання учаснику повторної можливості усунути невідповідності в частині підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей) відсутні, а пункт 43 Особливостей прямо забороняє Замовнику розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Отже, в УДЦР станом на 17.04.2024 відсутня можливість надати Фізичній особі-підприємцю Коноплі В’ячеславу Васильовичу усунути невідповідності в документах його тендерної пропозиції, а саме, щодо надання підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Виходячи з наведеного, в УДЦР станом вже на сьогодні відсутня можливість усунути порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Таким чином, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, торги на закупівлю за предметом «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)» підлягають відміні. Вирішено: 1. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з підпунктом 2) пункту 50 Особливостей відмінити торги на закупівлю за предметом «71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Обстеження будівництва адміністративно-технічного корпусу з підземним паркінгом на проспекті Перемоги, 15 км у Святошинському районі м. Києва для визначення та оцінки його технічного стану)». Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає: 1. Відповідно пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз зазначила що Пропозиція Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича додатково до відсутності підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Таким чином невідповідності, які мав би виявити Замовник у Пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, є: - відсутність підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в Пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича; - невідповідність Пропозиції Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Оскільки пункт 43 Особливостей виключає виправлення невідповідності стосовно відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції то повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель не є обов’язковим для Замовника відносно невідповідності стосовно відсутності підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в його тендерній пропозиції, оскільки Пропозиція Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича мала бути відхилена на підставі вимог п.п. 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пункти 43 та 44 Особливостей кореспондуються між собою та надають чіткий алгоритм щодо критеріїв невідповідностей, які мають бути усунені, а які не можливо усунути та відповідно до яких пропозиція учасника підлягає відхиленню в пріоритетному порядку. 2. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз встановила, що враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Преюдиція – обов'язковість для всіх органів державної влади, що здійснюють розгляд і вирішення справ у встановленому законом процесуальному порядку, що розглядають справу, прийняти без перевірки доказів факти, раніше встановлені рішенням по іншій справі, яке набрало законної сили, в якому беруть участь ті ж особи. Таким чином вищенаведений факт порушення Замовником вимоги пункту 44 Особливостей вже встановлений, але в рішенні Уповноваженої особи Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» не врахований. Фізична особа-підприємець Конопля В’ячеслав Васильович не дискваліфікований на сьогодні. 3. Уповноважена особа Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександр ОСАДЧИЙ дійшов хибного помилкового рішення щодо саме такого виконання (Протокол № 90/О 18.04.2024 року) рішення від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відхиливши Пропозицію Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, як було в зазначено в даному рішенні, не перейшов до розгляду Пропозиції наступного учасника ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ», чим порушив його права. Враховуючи все викладене в цій скарзі, та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), просимо: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями № UA-2024-02-29-006067-a; 2. Скасувати рішення Замовника (Протокольне рішення (Протокол ) № 90/О від 18 квітня 2024 року), щодо відміни відкритих торгів за № UA-2024-02-29-006067-a; 3. Зобов’язати Уповноважену особу Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз відхиливши Пропозицію Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, перейти до розгляду пропозицій наступних учасників закупівлі.
Дата розгляду скарги: 02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2024 17:22
Дата прийняття рішення по скарзі: 07.05.2024 12:25
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТІНЖИНІРИНГ", Олександр Чупахін 380958755662 tvisl777@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 27f9ba04ca56472d84b30d48a8d934c4
Заголовок пункту скарги: порушення прав та законних інтересів ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ» рішенням Замовника Протокол № 90/О 18.04.2024 року
Опис заперечення: не виконання рішення від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Уповноважена особа Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» Олександр ОСАДЧИЙ дійшов хибного помилкового рішення щодо саме такого виконання (Протокол № 90/О 18.04.2024 року) рішення від 09.04.2024 № 6334-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відхиливши Пропозицію Фізичної особи-підприємця Коноплі В’ячеслава Васильовича, як було в зазначено в даному рішенні, не перейшов до розгляду Пропозиції наступного учасника ТОВ «АРТІНЖИНІРИНГ», чим порушив його права.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)