• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна та двері металопластикові

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

430 667.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 153.34 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 13:27 - 07.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Замовник корупціонер

Номер: bd9123796efe49a58be7542a5c341fc2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-005221-a.c4
Назва: Замовник корупціонер
Вимога:
Попередня вимога стосується і приміщень для працівників. Вказаною вами вимогою ви піддаєте життя та здоров'я працівників Учасників ще більшим ризикам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, зазначені додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро щодо розташування працівників, обладнання, інструменту та технології учасників в межах м. Дніпра обґрунтовані, та пов’язані з тим, що строки виконання договору про закупівлю обмежені у часі, а саме - до 30 квітня 2024 р. А у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів строк виконання договору за цією закупівлею може бути порушено, що є неприйнятним для Замовника, адже на цей час на території проходять поточні ремонти будівель для забезпечення належних умов проживання та навчання курсантів учбового закладу. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: b38366e99e1045248fab33f3bf223a6e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-005221-a.c3
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
У вимогах вашої тендерної документації вказано:Додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро, або у яких місце реєстрації не відповідає фактичному місцезнаходженню, в межах (за адресою) м. Дніпро: у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів, матеріально – технічна база, обладнання, інструмент та технології учасників, повинні мати можливість розміщення в межах м. Дніпра для зберігання та/або виробництва, та/або постачання, товару що є предметом закупівлі. Зазначена вимога підтверджується шляхом надання: договору оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму, або права власності складських приміщень, або виробничих приміщень тощо в межах міста Дніпра для зберігання та/або виробництва товарів на увесь строк дії договору. Строк дії наданих договорів оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму, або права власності складських приміщень, або виробничих приміщень тощо мають бути не меншим ніж строк дії договору. Додатково учасники надають листи власників щодо погодження надання складських або виробничих приміщень в межах міста Дніпра на увесь термін постачання товарів. Зазначені листи мають містити контактні данні власників (ПІБ, контактний номер телефону Дана вимога є дискримінаціною для Учасників з яким Замовник не має домовленості та перебуває за межами Дніпра. Дана вимога є нелогічною , оскільки у зв'язку з військовою агресією навпаки у межах міста Дніпра наявність приміщень, є більш небезпечною, ніж в багатьох інших частинах України. Тому, що якраз в Дніпрі частіше відбувають атакаи ракетами та дронами. Тому не прикривайтесь війною і припиніть зазначати дискримінаційні вимоги та вчиняти корупційні дії. Приберіть дану вимогу з ТД.У випадку незадоволення даної вимоги або її ігнорування ми звернемось да АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, зазначені додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро щодо розташування працівників, обладнання, інструменту та технології учасників в межах м. Дніпра обґрунтовані, та пов’язані з тим, що строки виконання договору про закупівлю обмежені у часі, а саме - до 30 квітня 2024 р. А у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів строк виконання договору за цією закупівлею може бути порушено, що є неприйнятним для Замовника, адже на цей час на території проходять поточні ремонти будівель для забезпечення належних умов проживання та навчання курсантів учбового закладу. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимоги

Номер: 58e47b5031814531ad2ecae6af508d85
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-005221-a.a2
Назва: вимоги
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. Всі розміри, вказані у специфікації, є приблизними, проведення замірів на місці встановлення для Учасника є обов’язковим. Для підтвердження можливості постачання товару та здійснення замірів, учасники повинні здійснити огляд об’єкту на якому необхідно встановити товари. Акт огляду об’єкту підготовлюється в довільній формі Учасником та має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис керівника або уповноваженого представника Замовника. Акт огляду об’єкту повинен бути наданий в складі тендерної пропозиції Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, в чому полягає дискримінація учасників? Замовник оголосив закупівлю товару з монтажем. Замовник у своєму штаті не має технічних спеціалістів у цій галузі. Обстеження об’єкту перед подачею пропозиції - це скоріш необхідно учаснику - виробнику для визначення точної витратної частини на матеріали для виготовлення вікон та обсягу робіт з монтажу. Відповідальний виробник, а тим більш якщо він територіально знаходиться за межами м. Дніпро, не буде визначати вартість, попередньо не оглянувши об’єкт монтажу. Адже не існує десяти однакових прорізей для вікон, тому завжди можуть виникнути нюанси, які треба врахувати при розрахунку вартості. Не запланована кількість матеріалів та обсягу робіт може призвести до збільшення витрат Учасника. Також треба врахувати, що додаткові витрати в процесі виконання договору про закупівлю не компенсуються Замовником. Також хочемо зазначити, що тендерна документація (Додаток №4) не містить інформації про те, що факт відсутності учасника на об'єкті до аукціону, або відсутність довідки про огляд об’єкту у складі пропозиції призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовник не порушив жодного з принципів здійснення закупівлі. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимоги

Номер: b2c54d99791b4db09527fb227c4e5030
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-005221-a.a1
Назва: вимоги
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро, або у яких місце реєстрації не відповідає фактичному місцезнаходженню, в межах (за адресою) м. Дніпро: у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів, матеріально – технічна база, обладнання, інструмент та технології учасників, повинні мати можливість розміщення в межах м. Дніпра для зберігання та/або виробництва, та/або постачання, товару що є предметом закупівлі. Зазначена вимога підтверджується шляхом надання: договору оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму, або права власності складських приміщень, або виробничих приміщень тощо в межах міста Дніпра для зберігання та/або виробництва товарів на увесь строк дії договору. Строк дії наданих договорів оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму, або права власності складських приміщень, або виробничих приміщень тощо мають бути не меншим ніж строк дії договору. Додатково учасники надають листи власників щодо погодження надання складських або виробничих приміщень в межах міста Дніпра на увесь термін постачання товарів. Зазначені листи мають містити контактні данні власників (ПІБ, контактний номер телефону). Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду або довідка про надання супровідних послуг з постачання та монтажу особисто в разі якщо учасником є ФОП. Додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро, або у яких місце реєстрації не відповідає фактичному місцезнаходженню, в межах (за адресою) м. Дніпро: у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів, учасники, повинні мати можливість розміщення персоналу (робітника/робітників для монтажу) у м. Дніпрі на увесь час дії договору. Зазначена вимога підтверджується шляхом надання: договору оренди, або користування, або суборенди, або лізингу, або найму житлових приміщень або готельних номерів, або право власності приміщень (квартир, будинків тощо) кожного робітника в межах міста Дніпро, де знаходитиметься персонал на увесь строк дії договору. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників які не є виробниками та знаходяться за межами Дніпра, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, зазначені додаткові вимоги до учасників які не зареєстровані та/або фактично не знаходяться в межах (за адресою) м. Дніпро щодо розташування працівників, обладнання, інструменту та технології учасників в межах м. Дніпра обґрунтовані, та пов’язані з тим, що строки виконання договору про закупівлю обмежені у часі, а саме - до 30 квітня 2024 р. А у зв’язку із військовою агресією та можливим руйнуванням міжміських автомобільних шляхів строк виконання договору за цією закупівлею може бути порушено, що є неприйнятним для Замовника, адже на цей час на території проходять поточні ремонти будівель для забезпечення належних умов проживання та навчання курсантів учбового закладу. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено