• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, по вул. Пирогова,5 смт.Ріпки, Чернігівської обл. з виділенням черговості: 1 черга – утеплення перекриття корпусу №1; 2 черга – утеплення покриття корпусу №2; 3 черга – утеплення перекриття корпусу №3 (в рамках впровадження комплексу заходів з енергозбереження)

Торги не відбулися

7 860 265.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 602.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2018 15:37 - 03.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

не згодні з рішенням Замовника

Номер: c741dc44b768476d89a42ab74afe3366
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.b6
Назва: не згодні з рішенням Замовника
Вимога:
Ми не згодні з наданою Вами відповідю. У наказ все гарно видно. Зверніть увагу на виділене маркером _ саме там вказана вся необхідна інформація . По цивільно правовим угодам також не згодні . Відповідно до умов договору , оплата проводиться після підписання сторонами акиів виконанних робіт з переліком робіт. Ми не бюджетна установа і маємо право заключати договори на свій розсуд. Що і було надано у попередній скарзі. Робітники найняті по ЦПУ виконують роботи на всіх наших об*єктах згідно потреб. Ви вимагали підтвердити наявність трудових або цівільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками. Вважаємо ,що надані документи вичерпно це підтверджують.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет вважає, що не всі вимоги тендерної документації виконано. Тому вашу пропозицію відхилено. В попередніх відповідях на ваші звернення надані відповідні роз'яснення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

не згодні з відповіддю Замовника

Номер: 7b250f03eaee4e21ac859bcb79fdfae4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.a5
Назва: не згодні з відповіддю Замовника
Вимога:
1).Відповідно до ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, №№ 40-44, ст.356) КНИГА ПЕРША ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Розділ I ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯГлава 1 ЦИВІЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ стаття 6 "Цивільно-правовою угодою може вважатися будь-який договір, укладений відповідно до Цивільного кодексу. Цивільним кодексом України передбачені окремі види цивільно-правових договорів. Разом з тим, сторони можуть укласти цивільно-правовий договір як передбачений, так і не передбачений законодавством. Основне правило при укладанні договору полягає в тому, щоб його умови не суперечили Закону." Тому цивільно правові угоди не суперечать діючому законодавству. У тендерній документації не було вимоги що до форми чи змісту цивільно правових угод. 2). Яку саме інформацію Ви не змогли прочитати у наказах? Назва документу - наявна, Ким завірна тако ж, П.І.П та посада робітника ТА ІНША ІНФОРМАЦІЯ ЧИТАБЕЛЬНА. 3),Згідно 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції"Копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином. Всі сторінки тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі. Копії документів отриманих Учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються Учасником, після чого робиться сканкопія документа та завантажується в електронну систему закупівель. Оригінали документів, створені Учасником(довідки, листи, договори, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), підписуються уповноваженою особою Учасника, після чого скануються та завантажуються в електронну систему закупівель." Вважаємо дану причину не ссутєвою . Так як документ був створений учасником і він завірений печаткою та підписом уповноваженої особи і відсутність 1 печатки на 1 сторінці завіреного документа вважаємо упередженим. Так як це не впливає на ціну та змість нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно до листа Міністерства соціальної політики України від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12 Згідно зі сиаттею 837 Цивільного кодексу України за договором підряду (цивільно-правовим договором) злбов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Тобто в договорі повинно бути вказано конкретно яку роботу виконуватиме викрнавець, сроки виконання та оплата. За цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а його результат. Не зрозуміло, на яких роботах і на якому об'єкті залучені працівники, з якими заключені цивільно-правові договори. 2. Відсутня частини слів, що означають назву підприємства та назву професії (посаду). 3. Всі сторінки тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

не згодні з рішенням замовника

Номер: f8e0061f5deb4ae18b24a5a46a5816c2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.a4
Назва: не згодні з рішенням замовника
Вимога:
Шановний замовнику , вважаємо Ваше рішення , що до дискваліфікації нашої пропозиції не обґрунтованою та упередженою . 1). Ви вказуєте , що не видно частини документа , а саме наказу про призначення Ткаченко Г.П. , але нами надано 2 накази , один про прийняття на посаду Ткаченко Г.П. менеджера ( де незначна частина наказу не відображена ) але уся інформація наявна та читабельна , а другий на переведення на посаду кошторисника , який належної якості. 2). Ви посилаєтесь на договори від 02 жовтня 2017р. , але ми надали договори за 2018 рік. Також вважаємо не аргументованим відхиляти нашу пропозицію , через те що в договорі не вказано об’єкт будівництва по якому проводилися торги. У договорі чітко зазначено, що працівник виконує роботи на об’єктах Замовника (нас). Ми не можемо заключати договори з фізичними чи будь яким іншими особами на об’єктах по яким у нас не заключенні офіційні договори. Тому згідно чинного Законодавства ми не могли вказувати об’єкт у якому ми не являємося генпідрядником. 3).Що до відсутності печаток на деяких документах . Відсутні печатки на розрахунку показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи із структури будівельної організації) фактично за попередній рік. Печатка стоїть у кінці документа та вважається завіреним , як такий ,що являється оригіналом. Просимо переглянути та скасувати Ваше рішення , що до відхилення нашої пропозиції. У іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету , Прокуратури та інших інстанцій задля вирішення цього питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Частини документу не видно і тому не можливо прочитати вказану там інформацію. 2. За цивільно-правовим договором відносини регламентується Цивільним Кодексом. Тобто дві рівноправні сторони домовляються про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. 3.В тендерній документації (Розділ 3 п.1) вказано: "Всі сторінки тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі". В вашій тендерній пропозиції не всі сторінки містять підпис уповноваженої особи Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення тендерного комітету

Номер: f2b9b4b2b45d45b5afb9e32d3caca622
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.c3
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
Скарга на рішення тендерного комітету (протокол від 16.05.2018 №36) https://www.dzo.com.ua/tenders/2320112
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилковий документ
Дата скасування: 24.05.2018 17:54
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: b32a50b0b59f49aca349d1bf24d7b135
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.a2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику , Ви не прибрали дискримінаційні умови , у п.2 залишили вимоги що до стоків виконаних договорів. а саме: Копія/ї аналогічн/их договорів укладених за період 2016-2018 рр. (додатки не обов’язково) та копії довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).Просимо виправити цю вимогу .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни внесено в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 17d01277a05140dabcd271616b3a367e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001960-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику , Ви вимагаєте у Додатку №2 ТД , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання договорів аналогічних за предметом закупівлі (а саме будівництво, капітальний ремонт або реконструкція покрівлі (даху)) протягом 2016-2018 років. Вважаємо вимогу , що до строків виконаних договорів дискримінаційною та таку , що звужує коло потенційних учасників . Та порушує ст.3 Про публічні закупівлі. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Та Статті 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо внести зміни у тендерну документацію , а саме прибрати строки виконання аналогічних договорів (2016-2018 років)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація із змінами оприлюднена
Статус вимоги: Задоволено