• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач)

Торги не відбулися

6 288 660.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 62 886.00 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 11:50 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на результати розгляду тендерної пропозиції

Номер: 302f9978fdac4b7994fd4b06f183e97f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003766-a.a2
Назва: Вимога на результати розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! На виконання абз. 2 п. 46 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на відповідні норми, які регламентують порядок підтвердження локалізації товарів, якщо виробником таких товарів є нерезидент, оскільки Учасником надано в складі тендерної пропозиції свідоцтво дилера №01/23-TRUA Çukurova Makina İmalat ve Ticaret A. Ş. та Авторизаційний лист від 09.06.2023 р., а також довідку №1103/16 від 11.03.2024 р., в якій зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» має повноваження щодо здійснення пуско-налагоджувальних робіт, комплектування навісним та додатковим обладнанням, вдосконалення та налагодження систем охолодження, гідравлічної системи, систем контролю, передпродажної підготовки, навчання персоналу, гарантійного та сервісного обслуговування при повній технічній підтримці Çukurova Makina İmalat ve Ticaret A.Ş., що повністю підтверджує право Учасника бути уповноваженим представником виробника. Додатково повідомляємо, що відповідно до Запиту про надання роз'яснень ТОВ "Смарттендер" № 774 від 07.09.2022 року, Мінекономіки надало відповідь, що у разі, якщо виробником товарів є нерезидент, разом з тим в Україні є виробництво вузлів, комплектуючих тощо до цих товарів та/або здійснюється їх гарантійне і післягарантійне обслуговування вважається доцільним подання документів для участі у тендері здійснювати уповноваженому в Україні представнику.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 4 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861) (далі-Порядок): - ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Згідно пунктів 6 та 7 Порядку: - п.6 - Заявка разом із калькуляцією собівартості товару у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал) з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі - електронний підпис) керівника виробника товару або уповноваженої ним особи. - п.7 - Ступінь локалізації розраховується виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару. Тобто, інформація про виробника запропонованого учасником товару повинна відповідати виробнику, інформація про якого міститься в Переліку, у зв’язку з тим, що ступінь локалізації виробництва товарів підтверджується на підставі заяви ВИРОБНИКА товару. Також інформуємо, що відповідно до вимог підпункту 3.5.1 пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації відомості, що надаються у складі тендерної пропозиції про виробника запропонованого учасником товару, повинні відповідати інформації з Переліку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо технічних характеристик екскаватора-навантажувача

Номер: 47ba8515e8df43a0a1d0fe0e156996ab
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003766-a.b1
Назва: Щодо технічних характеристик екскаватора-навантажувача
Вимога:
Шановний Замовник, Вивчивши тендерну документацію на закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-003766-a), звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені Вами технічні характеристики обмежують коло потенційних учасників. А саме показник щодо об’єму баку, який має бути не меншим ніж 140 літрів, унеможливлює участь потенційних постачальників техніки із меншим баком. Екскаватор-навантажувач, який наша компанія може запропонувати, в цілому відповідає вимогам, зазначеним Замовником у технічних вимогах, та навіть є кращим та потужнішим. Об’єм баку нашого екскаватора-навантажувача закономірно відповідає об’єму його двигуна, що забезпечує економність його роботи. У зв’язку з наведеним, просимо внести зміни до п. 1.10 Додатку І до тендерної документації та зазначити Об’єм паливного бака, не менше 129 л. Дана зміна не призведе до погіршення предмету закупівлі, а дасть змогу розширити коло учасників та відновити справедливу конкуренцію серед потенційних постачальників. Наразі Тендерна документація є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Серед принципів здійснення державних закупівель, зокрема, закріпленні у п. 4 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо те, що наразі Замовник нехтує дотриманням принципу ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживання, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури Закупівлі У разі відмови внесення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою в порядку та строки, визначені чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. З вашою вимогою ознайомились і повідомляємо, що при плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка в повному обсязі повинна забезпечувати виробничі та технологічні процеси виробничої діяльності нашого підприємства, з урахуванням пропозицій на подібну техніку на ринку в Україні. Умови, встановлені тендерною документацією процедури закупівлі, не можуть бути визнані такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки існує достатня кількість всім відомих надійних марок екскаваторів-навантажувачів з зазначеними параметрами (JCB, HIDROMEK, Bobcat, CUKUROVA та ін.), що ніяк не обмежує конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено