• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт - утеплення рулонної покрівлі житлового будинку №19 по вул. Будівельників в м.Ладижин Вінницької області – з проведенням ресурсозберігаючих заходів (коригування)

Завершена

6 938 708.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 693.54 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 11:35 - 10.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

В тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.

Номер: c04245d5ee0b4aabae434969933160c5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-003141-a.c1
Назва: В тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.
Вимога:
Шановний замовник. При підготовці технічного завдання Замовник повинен керувався принципами здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (Чинний ), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Детально ознайомившись з тендерною документацією за предметом закупівлі UA-2024-02-29-003141-a, звертаємо Вашу увагу, що в даній документації наявні признаки дискримінації учасників закупівлі, а саме в додатку 1 до тендерної документації ч. 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п.3 "Копія дозвільного документа на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті)" намає чіткого тлумачення який саме дозвільний документ мається на увазі відповідно постанови КМУ від 3.02.2021 № 77, а також п. 2 "Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру." дана вимога також має дискримінаційний характер адже відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 замість ліцензій, на період дії воєнного стану, запроваджені декларації про провадження господарської діяльності, а відповідно, якщо раніше для початку певного виду діяльності вимагалася ліцензія, то сьогодні замість проходження процедури отримання ліцензії, можна подати до відповідного органу Декларацію, та розпочинати роботу. Звертаємо Вашу увагу що в додатку 2 до тендерної документації. а саме п. 12 "Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану. На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа." данна вимога має дискримінаційних характер, незрозуміло яким чином наявність в учасника закупівлі договору на вивіз будівельного сміння, може гарантувати приведення території до належного санітарного стану на якій знаходиться обєкт будівництва, також на зрозуміло що саме вимагає замовник в данній вимозі адже виконання робіт проводиться у відповідності ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" відповідно, ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. У додатку 3 до тендерної документації п. 7.8 "У разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин, на вимогу будь-якого з них, має бути призначена експертиза. Витрати на проведення експертизи несе Підрядник, крім випадків, коли експертизою встановлена відсутність порушень цього договору або причинного зв'язку між діями Підрядникам та виявленими недоліками. У цих випадках витрати на проведення експертизи несуть обидві сторони порівну." прохання вилучити з договору данний пункт яким порушуються норми чинного законодавства, адже відповідно постанові КМУ від 11.07.2007 № 903 ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури ч.2 Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта", а також вимагаємо внести зміни в п. 17.1 та виправити термін дії договору з 2023 на 2024 рік. Виходячи з вищезазначеного, в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. При підготовці Тендерної документації, Замовник керується принципами публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням). Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Тому повідомляємо, що дозволи на роботи підвищеної небезпеки підприємства отримують відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107. Відповідно до Додатку 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пункту 2 Замовник у складі тендерної документації просить надати Учасника Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Однією з найважливіших соціальних функцій держави є збереження життя і здоров’я населення країни та захист навколишнього середовища від результатів масового виробництва. У зв’язку з цим, певні види підприємницької діяльності, що мають високий вплив на екологічну або суспільну безпеку населення, підлягають посиленому контролю з боку уповноважених державних органів. Фізичні або юридичні особи, які бажають здійснювати діяльність, що може становити підвищену небезпеку, повинні узгодити з державою своє право на провадження такої діяльності шляхом отримання відповідних дозволів. У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів, то Учасник, у відповідності з вимогами тендерної документації, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти законодавства. Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. а саме п. 12 Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану. На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа. Повідомляємо, що Замовник – бюджетна організація і бюджетом не передбачені витрати на вивіз будівельного сміття після проведення ремонтно-будівельних робіт, тому тендерна документація і містить вимогу щодо дотримання Учасником чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язання після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану в тому числі вивезенні будівельного сміття. На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа. Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою. Вимога замовника, що зазначена у п. 7.8. додатку 3 до тендерної документації щодо призначення експертизи, у разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин убезпечує Замовника від недобросовісного виконання робіт та не є дискримінаційною, тому вносити зміни до пунктів Договору Замовник не буде. Термін дії договору, зазначений у п. 17.1. додатку 3 до тендерної документації «до 31 грудня 2023 року», також не є дискримінацією учасника, а є технічною помилкою, що буде виправлена, шляхом внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено