-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (Плити електричні для їдальні філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Завершена
180 446.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 902.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 902.23 UAH
Період оскарження:
29.02.2024 11:21 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо прийняти дану вимогу до розгляду та скасувати повністю своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Номер:
870c13d8f13d46d2acbff245dc521f60
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-003099-a.b1
Назва:
Просимо прийняти дану вимогу до розгляду та скасувати повністю своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Вимога:
Філією «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» проведено процедуру на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (Плити електричні для їдальні філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") оголошення UA-2024-02-29-003099-a.
У ході аукціону найнижчу ціну запропонував ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а саме — 59 990,00 грн. без ПДВ, яка була аномально низькою. Після чого учасник розмістив пояснення щодо аномально низької ціни своєї пропозиції, пояснивши що вона є ринковою. Замовник прийняв таке пояснення, не зважаючи на те, що першочергова ціна пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ складала 126 500,00 грн. без ПДВ.
В подальшому Замовник надав 24 години на усунення невідповідностей ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, зокрема на завантаження документів щодо п. 2.3. Таблиці 3 Додатку 1 із зазначенням запропонованої моделі електричної плити.
Проте, хочемо звернути увагу на те, що в складі тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав довідку №0684 від 07.03.2024 року, в якій він підтверджує, що запропонований ним товар відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України та підтверджує це документами: сертифікатом відповідності, висновоком ДСЕЕ та деклараціями про відповідність, проте жоден з цих документів не містить інформацію про запропоновану ним до постачання модель товару, а саме: Плита електрична ПЕ-4 “Профі” (М).
Тобто у складі тендерної пропозиції відсутні документи які підтверджують якість запропонованого учасником товару, а також зазначених у довідці технічних характеристик обладнання.
Що стосується паспорту якості, який ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ завантажив після вимоги Замовника про усунення невідповідностей, то цей документ не може підтверджувати якість товару, оскільки він не виданий акредитованою установою з оцінки якості та відповідності та не містить інформації щодо відповідності запропонованого товару державним стандартам (ДСТУ). Посилання на відповідну вимогу в тендерній документації:
ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ
1. Документ (-и), який підтверджує, що товар відповідає державним стандартам, екологічним та санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України.
1.1. Довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України.
1.2. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість/ декларація виробника та ін.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до розділу V. “Розгляд та оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме п. 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” зазначено наступне:
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).”
Тобто у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ невідповідностей в електронній системі закупівель, що неодноразово підтверджував Антимонопольний комітет України (рішення №17730-р/пк-пз від 06.11.2023).
Також ТОВ “МАРЕСТО УКРАЇНА”звертає увагу на наступне::
ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ пропонує у своїй тендерній пропозиції піч, яка згідно наданої у тендерній пропозиції інформації має найменування Плита електрична ПЕ-4 “Профі” (М), маркування: ПЕ-4, бренд: ТМ Aplanta (ПП “АРТЕ-Н”). На сайті виробника дане маркування товару розміщене за посиланням: https://aplanta.ua/ua/product/plita_elektricheskaya_chetirehkonforochnaya_bez_duhovki_pe4 проте з опцій, які можна обрати є 2 варіанти виконання: “Оптіма” та “Преміум” із матеріалом конфорок: чавун або сталь. Також звертаємо увагу на те, що технічні характеристики даної моделі обладнання відрізняються від технічних характеристик наданих учасником у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
ДОВЖИНА: 1000 мм, замість 800 мм;
ШИРИНА: 745 мм, замість 900 мм;
ВИСОТА: 850 мм, замість 900 мм
СПОЖИВАННЯ ЕНЕРГІЇ: 12 кВт, замість 10 кВт.
Тобто на сайті виробника відсутня будь-яка інформація про можливість виготовлення печі моделі ПЕ-4 в варіанті виконання “Профі” (М), а технічні характеристики даної плити відрізняються по всіх габаритних параметрах та потужності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 15:31
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою учасника процедури закупівлі ТОВ «МАРЕСТО УКРАЇНА» № UA-2024-02-29-003099-a з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (Плити електричні для їдальні філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"). Замовник повідомляє про наступне.
Відповідно пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника ТОВ «МАРЕСТО Україна» не підлягає задоволенню, оскільки вона не розглядалася Замовником та не була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною та допущеною до оцінки.
Статус вимоги:
Не задоволено