• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (код ДК 021:2015 - 32320000-2) комплект мультимедійного обладнання (в складі: інтерактивна дошка і проектор)

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, технічні, якісні та кількістні характеристики в додатку 2 до ТД, ДБ - 404647 грн., МБ - 173162 грн.

Торги не відбулися

577 809.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 889.05 UAH
Період оскарження: 29.02.2024 11:07 - 05.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірні вимоги Замовника

Номер: ca3474714ba94a16aeaa37dcab912fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-002788-a.b3
Назва: Неправомірні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство освіти і науки України не має у своєму підпорядкуванні установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації по використанню програмного забезпечення конкретної торгової марки. В такому разі виникає питання, яку чинність будуть мати такі сертифікати і для чого вони взагалі будуть потрібні вчителю? Розміщення таких курсів на сайтах інших установ, що не підпорядковані МОН, є платним, тобто додається до вартості запропонованого Вам обладнання. Кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням. Проаналізувавши Вашу вимогу, можна зробити висновок, що Ви встановили її з метою надання переваги одному КОНТКРЕНОМУ Постачальнику та в результаті закупите обладнання по вищій ціні, ніж Вам би могли запропонувати інші Учасники. Тож, чи вартий зазначений Вами «намальований» сертифікат додатково витрачених бюджетних коштів? Крім цього, наголошуємо, що предметом Вашої закупівлі є ТОВАРИ, а надання можливості підвищення кваліфікації – це послуги, до того ж із залученням посередників (установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації). Тому, виникає сумнів щодо правильності визначення Вами предмета закупівлі та законності встановлення вимоги щодо надання можливості підвищення кваліфікації. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватися принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації, видалити вимогу "Учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження он-лайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення користувачами від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Лектор повинен мати сертифікат, що підтверджує його рівень кваліфікації в даному напрямку (надати посилання на курс та скан-копію сертифікату Лектора)" та викласти її в наступній редакції – «Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник закупівлі, просимо звернути увагу що відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи. Здійснювати освітню діяльність мають право всі, хто має відповідний КВЕД діяльності. Замовник промоніторивши ринок України , на рахунок курсів підвищення кваліфікації для вчителів виявив як мінімум два учасника, які можуть пропонувати це. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: b92ffeb25b33419b9170f56aeea3f579
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-002788-a.b2
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 2 у вимогах до програмного забезпечення Ви зазначаєте "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу". Зазначена Вами вимога є цілком диcкримінаційною, оскільки підлаштована саме під конкретного Постачальника. Чому саме 9 годин ефірного часу? Хто встановив, що цього часу достатньо? Наказ МОН №574 взагалі не встановлює таких вимог. Для ознайомлення з функціоналом програмного забезпечення достатньо одного відео та/або однієї інструкції та/або завантаження пробної версії програмного забезпечення. Своєю вимогою Ви навмисне обмежили коло Учасників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі та готові навіть провести Вам безкоштовні навчання по користуванню програмним забезпеченням. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - щодо недискримінації Учасників та прибрати наступну вимогу " Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо Ваша пропозиція є еквівалентною до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то вона буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення навчального процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Зазначаємо, що Замовником було промоніторено всіх постачальників в Україні інтерактивного обладнання та програмного забезпечення і виявлено, що запропонувати еквівалент можуть мінімум 2 виробники/дистриб’ютори. Тому Ваше зауваження стосовно не можливості запропонувати товар не є обґрунтованим. Мінімум 9годин навчального контенту потрібно для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань, використання інформаційних та комунікаційних технологій, використовувати знання, отримані в процесі вивчення курсу для сучасного навчального процесу. Якщо ваша пропозиція буде містити більше за часом відео матеріалу, для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 612e2c351e7140dba6a7bb4bf69145fd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-29-002788-a.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. Також, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг фактично позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви НАВМИСНО встановили таку вимогу з метою ОБМЕЖННЯ КОНКУРЕНЦІЇ у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ вимогу щодо необхідності надання Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Для перевірки відповідності надати посилання на реєстр Мін-економіки з підтвердженою інформацією В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав, що вплине на збільшення строків проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так, як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін Виконання такої вимоги можуть забезпечити, як мінімум два виробники такого товару, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. На підтвердження цього надаємо ідентифікатори закупівель, де надано відповідне Свідоцтво від різних виробників: UA-2021-08-09-008887-a UA-2021-06-07-002014-a Таким чином, зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, та в свою чергу повністю відповідає нормам чинного законодавства України, в т.ч. Закону 3689, і правомірно встановлена в порядку абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону 922. Ви не позбавлені можливості отримати таке свідоцтво для участі у даній закупівлі. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому Законом 3689 , має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. ДП «Український інститут інтелектуальної власності» надає Свідоцтво на знак для товарів та послуг (з додатками) терміном дії 10 років, а не на кожну окрему закупівлю. Аналогічна позиція викладена у пункті 1 рішенні Антимонопольного комітету України №19699 -р/пк-пз від 30.08.2021. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено