-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності)
Завершена
54 485.66
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 272.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 272.43 UAH
Період оскарження:
29.02.2024 10:31 - 11.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на не правомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" замовником Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» по закупівлі: Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності).
Номер:
c730a7f03819484a82921a6f4801aa4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-001982-a.b3
Назва:
Скарга на не правомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" замовником Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» по закупівлі: Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності).
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 нова редакція від 06.03.2024 (2).docx 21.03.2024 17:37
- Технічний опис перекладений на укр. мову.pdf 21.03.2024 17:37
- Тендерна документацiя нова редакція від 06.03.2024.doc 21.03.2024 17:37
- Порівняльна таблиця тех. характеристики.pdf 21.03.2024 17:37
- ПРОПОЗИЦІЯ (4).pdf 21.03.2024 17:37
- Гарантійний лист виробника та технічна характеристика товару .pdf 21.03.2024 17:37
- гарантійний лист про відповідність тех. характеристикам.pdf 21.03.2024 17:37
- Протокол УО відхилення ТОВ Центр слуху (2).pdf 21.03.2024 17:37
- sign.p7s 22.03.2024 09:24
- рішення від 26.03.2024 № 5344.pdf 26.03.2024 15:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 5973.pdf 04.04.2024 17:23
- рішення від 03.04.2024 № 5973.pdf 08.04.2024 10:51
- Інформація UA-2024-02-29-001982-a.pdf 27.03.2024 16:39
- Інформація UA-2024-02-29-001982-a.doc 27.03.2024 16:39
- Протокол УО скасування відхилення ТОВ Центр слуху (1).docx 12.04.2024 12:20
- Протокол УО скасування відхилення ТОВ Центр слуху.docx.p7s 12.04.2024 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 14:29
Дата розгляду скарги:
03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2024 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2024 №5973 виконано в повному обсязі. Учасника ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" повернено на етап квалтіфікації.
Пункт скарги
Номер:
21994b66ae4744e8b03ae0d7f957c421
Заголовок пункту скарги:
1. Оскарження не правомірності дискваліфікації ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" на підставі нібито не надання учасником порівняльної таблиці з посиланням на сторінку технічної документації виробника (інструкції з експлуатації або посібника користувача або проспекту або технічного опису або технічних умов або іншого технічного документу виробника українською або російською мовою).
Опис заперечення:
На виконання умов п. 6 Додатку №3 тендерної документації, учасник має надати: порівняль таблицю технічної характеристики з посиланням сторінку технічної документації виробника (інструкції з експлуатації або посібника користувача або проспекту або технічного опису або технічних умов або іншого технічного документу виробника українською або російською мовою).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На виконання умов п. 6 Додатку №3 тендерної документації, ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" надав: порівняльну таблицю технічної характеристики товару який пропонує учасник з посиланням на сторінку технічної документації виробника (інструкції з експлуатації або посібника користувача або проспекту або технічного опису або технічних умов або іншого технічного документу виробника українською або російською мовою)та додав до пропозиції технічні характеристики на яких посилався в таблиці. Тобто виконанав вимогу в цій чатистині тендерної документації, в повному обсязі.
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист з технічними характеристиками Виробника товару
-
Опис доказу:
На підтвердження заданим характеристикам товару на які ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" посилається в Порівняльній таблиці надаємо Гарантійний лист від Виробника товару, який гарантує здійснити поставку товару відповідно до заданих замовником технічних характеристик та на наступних сторінках надає технічні характеристики на які учасник посилався в порівняльній таблиці мовою оригіналу.
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист виробника та технічна характеристика товару .pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист з технічними характеристиками Виробника товару
-
Опис доказу:
на підтвердження заданим характеристикам на які ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" посилається в Порівняльній таблиці надаємо Гарантійний лист від Виробника товару та технічні характеристики на які учасник посилався в порівняльній таблиці перекладена на українську мову.
-
Повʼязаний документ:
Технічний опис перекладений на укр. мову.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця з посиланням на сторінку технічного документу в якій міститься підтвердження заданим характеристикам учасника та Замовника
-
Опис доказу:
Надаємо порівняльну таблицю з посиланням на сторінку технічного документа виробника в якій міститься підтвердження заданим технічним характеристикам запропонованого товару.
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця тех. характеристики.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобо'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" прийнятої на підставі Протоколу уповноваженої особи про відхилення № 20/03/2 від 20.03.2024р. та визнати ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" переможцем торгів.
Номер:
56176646fd2d4cfa91b236bd75ea5514
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 10 Додатку №3 тендерної документації визначено: Учасником надається Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Опис заперечення:
На виконання п. 10 Додатку № 3 тендерної документації Учасником надано Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
На виконання п. 10 Додатку № 3 тендерної документації Учасником ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" надано Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а отже виконано вимогу Замовника в цій частині в повному обсязі.
×
-
Назва доказу:
гарантійний лист про відповідність технічним характеристикам
-
Опис доказу:
на виконання вимоги п. 10 Додатку 3 тендерної документації додаємо як доказ гарантійний лист про відповідність технічним характеристикам
-
Повʼязаний документ:
гарантійний лист про відповідність тех. характеристикам.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобо'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" прийнятої на підставі Протоколу уповноваженої особи про відхилення № 20/03/2 від 20.03.2024р. та визнати ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" переможцем торгів.
Вимога
Є відповідь
АБСОЛЮТНЕ ІГНОРУВАННЯ ЗАМОВНИКОМ ПОДАНИХ ДОКУМЕНТІВ ТА РЕАЛЬНІСТЬ ЇХ НАДАННЯ.
Номер:
383d7055e1544ce8b4f4ef70a24c4b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-001982-a.a2
Назва:
АБСОЛЮТНЕ ІГНОРУВАННЯ ЗАМОВНИКОМ ПОДАНИХ ДОКУМЕНТІВ ТА РЕАЛЬНІСТЬ ЇХ НАДАННЯ.
Вимога:
Шановний Замовнику! Прошу надати відповідь стосовно дискваліфікації ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" з наступних підстав:
1. Не надано порівняльної таблиці, якщо учасник надає еквівалент товару: уважно дивимося на файл з назвою "ПРОПОЗИЦІЯ": зі сторінки 16 по 21 включно зазначено ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ , далі вказана колонка запропонованого екваваленту товару і з посиланням на технічний документ який надаємо як українською, так і мовою оригігалу.
2. Учасником ТОВ «ЦЕНТР СЛУХУ» в складі тендерної пропозиції не надано Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Уважно дивимось цей же файл "ПРОПОЗИЦІЯ" і на сторіночку - 22 щоб побачити в цей раз відповідний гарантійний лист який і вимагає Замовник. Прошу переглянути повторно пропозицію та скасувати Протокол про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" та прийняти новий - про обрання ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" переможцем. В Антимонопольний комітет скарга буде подана в обов'язковому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 17:20
Вирішення:
Протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 № 20/03/2 вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ», подану до закупівлі за предметом Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності) на підставі абзацу 2 підпункту 2) пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Також, 20.03.2024 учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» в якому викладено незгоду з прийнятим рішенням Замовника та наведено відповідне обгрунтування з посиланням на документи подані у складі пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ».
В зв’язку з хаотичним розміщенням документів, що вимагались тендерною документацією, а також непослідовне об’єднання різних документів в один файл, назва якого не відповідає змісту документів, що наявні в такому файлі, для уповноваженої особи Замовника створено умови, за яких дослідження документів пропозиції ускладнюється.
Таким чином, поза увагою залишились наступні документи, подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ», а саме:
- порівняльна таблиця пропонованого еквіваленту товару.
- гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оскільки в Замовника відсутня технологічна можливість повернення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» на етап кваліфікації, то реалізація вказаного, з урахуванням розгляду вищевказаних документів, можлива лише після відповідного рішення органу Оскарження.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційний підхід у вимогах технічної характеристики
Номер:
877d44c795804f258b45c9f0f3862b21
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-29-001982-a.c1
Назва:
Дискримінаційний підхід у вимогах технічної характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально дослідивши технічні характеристики тендерної документації виявлено вимогу в пункті 3 Додатку 3 Технічних характеристик, а саме: «Товар, запропонований Учасником повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Для підтвердження Учасником надається копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи»
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова) визначено, що у період воєнного стану суб’єктами господарювання може здійснюватись господарська діяльність за декларативним принципом (шляхом відповідного подання до Міністерства економіки декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за Переліком згідно з додатком 2 Постанови.
У зазначеному Переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, відсутні посилання на висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації до Міністерства економіки без отримання висновків державної санітарноепідеміологічної експертизи, підготовлених відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2001 за № 4/5195.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності;
Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови Міністерству економіки у період воєнного стану, а також протягом одного тижня з дня припинення чи скасування воєнного стану щодня повідомляти відповідним органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг інформацію про суб’єктів господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, види господарської діяльності, які ними провадяться, та їх місцезнаходження, шляхом перенаправлення отриманих декларацій.
Тобто, станом на сьогодні у військовий час господарські підприємства здійснюють діяльність на підставі декларації. З метою виконання вимоги тендерної документації, керуючись можливістю оформити декларацію на слухові апарати онлайн - реєструємось через «Дію» для отримання цієї декларації.
Заповнюємо необхідні поля про компанію, переходимо до напрямку діяльності компанії в якому наявні наступні напрями діяльності:
1. Підакцизні товари.
2. Охорона рослинного та тваринного світу
3. Охорона здоров’я.
4. Освіта та наука.
5. Надрокористування
6. Лісове госопдарство
7. Культура, розваги, туризм.
8. Інше.
9. Інформаційно- телекомунікаційні послуги
10. Землеустрій
11. Залізничний транспорт
12. Енергетика
13. ГМО
14. Водо та теплопостачання
15. Водні ресурси.
16. Водний транспорт
17. Цивільний захист та безпека
18. Відходи та забрудження
19. Харчова промисловість
20. Виробництво
21. Видачнича діяльність та ЗМІ
22. Ветеренарія
23. Фармакологія
24. Будівництво та благоустрій
25. Сільське господарство
26. Автомобільний транспорт
27. Рибне господарство
28. Авіація
29. Працевлаштування.
З цього достатньо великого переліку обираємо наближений до діяльності компанії з
постачання та продажу слухових апаратів, а саме «Охорона здоров’я». Із запропонованого списку бачимо можливість отримати наступний перелік документів, а саме:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності із заготівлі і тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробки, зберігання, розподілу та реалізації донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії
- Атестаційно-експертний висновок, що підтверджує наявність в особи цілительських здібностей
- Державна реєстрація (перереєстрація) дезінфекційних засобів
- Дозвіл на проведення клінічних випробувань клітинних та тканинних трансплантатів
- Спеціальний дозвіл на зайняття народною медициною (цілительством)
Тобто, можливості отримати декларацію на слухові апарати із запропонованого списку не є можливим, адже жодна із запропонованих варіантів «ЄДекларації» не передбачає обрання об’єкту деларації, який підпрадав би під медичні вироби слухових апаратів, або хоча б наближені до цього списку медичних виробів.
На підтвердження зазначеного, додаємо скріни з покроковим оформленням декларації, з метою переконання Замовника у неможливості оформити декларацію яка наразі видається замість Висновку СЕС.
Отже, враховуючи зазначене, вимога щодо надання Висновку СЕС який наразі скасовано на підставі Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - є не можливим.
З урахуванням викладеного та з метою уникнення штучного звуження кола учасників, які можуть прийняти участь у тендері, просимо вимогу в пункті 3 Додатку 3 Технічних характеристик, а саме: «Товар, запропонований Учасником повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Для підтвердження Учасником надається копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» - видалити у повному обсязі.
Додаток
1. Докази у вигляді скрінів.
2. Відповідь від СЕС.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо висновку СЕС _Миколаїв_ 29.02.2024docx.pdf 29.02.2024 19:19
- Скін докази щодо відсутності можливості оформити декларацію.docx 29.02.2024 19:19
- декларація замість висновку (1).pdf 29.02.2024 19:19
Дата подачі:
29.02.2024 19:19
Вирішення:
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено