• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Котельня модульна

Торги не відбулися

12 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 000.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 17:25 - 05.03.2024 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 71bb95bdf6ca4dc69fd2d778c7309ad5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.b8
Назва: Вимога
Вимога:
Оскарження порушень виявлених в процесі проведення спрощеної закупівлі та визначення переможця ТОВ Фабрика "Варіант"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Під час повторного детального розгляду пропозиції Замовником було з’ясовано, що пропозиція ТОВ Фабрика «Варіант» не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Замовником прийнято скасувати рішення про визначення ТОВ Фабрика «Варіант» переможцем спрощеної закупівлі та повернути на кваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.03.2024 16:38
Вимога
Відхилено

Договірний тендер. Я думаю працівникам БЕБ буде цікаво розглянути заяву про порушення чинного закодавства про неправомірне використання державних коштів під час воєнного стану!!! Також заява буде подана до ДБР з аналогічним зверненням.

Номер: 511b775a1baa40bba90174de5905b97b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.a7
Назва: Договірний тендер. Я думаю працівникам БЕБ буде цікаво розглянути заяву про порушення чинного закодавства про неправомірне використання державних коштів під час воєнного стану!!! Також заява буде подана до ДБР з аналогічним зверненням.
Вимога:
Порвшення норм чинного закодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі були сформовані керуючись Законами України: «Про публічні закупівлі, «Про оборонні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.22р № 1275 (зі змінами) «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – постанова КМУ №1275) та керуючись наказами і розпорядженнями командувача Національної гвардії України. Кожна фізична чи юридична особа може звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Якщо оскаржуються умови документації, разом із скаргою мають бути надані документальні підтвердження/докази. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації, несе суб’єкт оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Терміни.

Номер: 7df0e74160894bfb93543171823c3ab1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.a6
Назва: Терміни.
Вимога:
Ябо Ви міняєте термін на реальний, або скарга в АМКУ і будем бодатись місяці!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі були сформовані керуючись Законами України: «Про публічні закупівлі, «Про оборонні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.22р № 1275 (зі змінами) «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – постанова КМУ №1275) та керуючись наказами і розпорядженнями командувача Національної гвардії України. Кожна фізична чи юридична особа може звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Якщо оскаржуються умови документації, разом із скаргою мають бути надані документальні підтвердження/докази. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації, несе суб’єкт оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Домовлений заздалегіть тендер!!!!!

Номер: bc196285244546afbe081e8bbe19bf9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.b5
Назва: Домовлений заздалегіть тендер!!!!!
Вимога:
Згідно Вашого договора про построчення поставки до 20. 03.2024 тендер є договорний і промисапий під одно учасника який заздалегіть почав виробництво котелен під Ваші ТУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час дії правового режиму воєнного стану Національна гвардія України відноситься до державних замовників у сфері оборони і насамперед керується законами України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.22р № 1275 (зі змінами) «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – постанова КМУ №1275) та наказами і розпорядженнями командувача Національної гвардії України. Відповідно до розпорядження ГУ НГУ від 20.02.2024 р. визначено, що за нагальної потреби здійснити закупівлю згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ № 1275 (далі – Особливості). Окрім того, зазначеним розпорядженням визначено провести спрощену закупівлю в електронній системі з урахуванням вимог пункту 8 Особливостей. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару до 20 березня 2024 року, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів Національної гвардії України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога.

Номер: 42d148e6d263423a8b6206bd38a2b14f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.a4
Назва: Вимога.
Вимога:
Модульна котельня!!!! Виготовляється під певного замовника і під певні ТУ. Це не є товар який виробляється масово за однією стандартною схемою. Воготовити 8 модульних котелен за тиждень неможливо!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів зазначені технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником вимагається саме такий товар, з такими характеристиками. Але Учасник може на свій розсуд запропонувати еквівалент. У разі надання еквіваленту Учасник надає порівняльну таблицю основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Строки постачання

Номер: 52d373caa6e54897b528080e98bf9993
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.c3
Назва: Строки постачання
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно тендерної документації строк постачання Вам котелен модульних, у кількості 8 шт, має бути кінець березня місяця поточного року. З урахуванням того, що тендерна пропозиція приймається до 07.03.2024 рокуплюс п'ять днів після оголошення результатів. В кращому випадку тендер закінчеться числа 12-15 березня. За п'ять днів виробити котельні НЕМОЖЛИВО, звідци у скаденій Вами документації проявляються дескремінаційні умови для інших ппостачальників. Термін виготовлення 8 котелен складає близько 2-х місяців. Ваші умови, складені по домовленісті із заздалегідіь укладеними домовленностями з певнним виробником. Вимагаю зміпити строк отриманння котелен на кінець квітня місяця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час дії правового режиму воєнного стану Національна гвардія України відноситься до державних замовників у сфері оборони і насамперед керується законами України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.22р № 1275 (зі змінами) «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – постанова КМУ №1275) та наказами і розпорядженнями командувача Національної гвардії України. Відповідно до розпорядження ГУ НГУ від 20.02.2024 р. визначено, що за нагальної потреби здійснити закупівлю згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ № 1275 (далі – Особливості). Окрім того, зазначеним розпорядженням визначено провести спрощену закупівлю в електронній системі з урахуванням вимог пункту 8 Особливостей. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару до 20 березня 2024 року, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів Національної гвардії України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

СТРОКИ ПОСТАЧАННЯ

Номер: ff556246fb0c486fb0f0e9e28cdc6b08
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.a2
Назва: СТРОКИ ПОСТАЧАННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо від Вас внести зміни у тендерну документацію, а саме розбити кількість по лотам, а також збільшити строки виготовлення та постачання! Умови які Ви надали у тендерній документації є корупційними та неконкурентноспроможніми. Після тендеру з "Вашим" учасником будете укладати доп.угоду на подовження строків постачання???? ЗРАДА!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та додатків до такого оголошення (далі – документація) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено документацією. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в спрощеній закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення Замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з п. 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок Замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за Замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси Замовника, які прямо передбачені Законом. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару до 20 березня 2024 року, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів Національної гвардії України. Після укладення договору про закупівлю з Учасником-переможцем даної закупівлі немає об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди на продовження строку постачання товару. Тому Учаснику-переможцю необхідно поставити товар у повному обсязі до 20 березня 2024 року. У разі прострочення терміну постачання, на нього будуть накладені відповідні штрафні санкції згідно договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО ФОРМАТУ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 3dae920ed56743279eede0f6d7bda040
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-011318-a.a1
Назва: ВИМОГА ЩОДО ФОРМАТУ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику! Вимагаємо від Вас внести зміни у закупівлю, а саме додати файли додатків та тендерної документації у форматі Word!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документацію на закупівлю котельні модульної Замовником безоплатно оприлюднено разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Документація містить необхідну та достатню для подання Учасниками своїх пропозицій інформацію, яку Замовник вважав за необхідне до неї включити. Разом з тим, вимог до формату поданого Замовником файлів документації законодавством не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено