• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

філе куряче охолоджене , стегно куряче охолоджене, свинина вирізка ( корейка без кістки) охолоджена , печінка яловича заморожена

Завершена

405 391.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 026.96 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 16:16 - 04.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Оскарження прийнятого рішення Замовником щодо переможця

Номер: 344c1d5e4d8642409aadda383ef9ab53
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010205-a.c2
Назва: Оскарження прийнятого рішення Замовником щодо переможця
Скарга:
Скарга що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.03.2024 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДД", Маргарита Варбанська-Козирь 380990460977 M.Varbanska@apelmon.ua

Пункт скарги

Номер: 0beb70d406d64cb1b12d6a4810ee1809
Заголовок пункту скарги: Скарга що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерної пропозиції учасника
Опис заперечення: СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ", Замовником закупівлі - Комунальним закладом "Запорізький обласний спортивний ліцей" Запорізької обласної ради, визнано переможцем відповідно до Протокольного рішення (Протокол) уповноваженої особи від 11.03.2024 року № 018.
З даним рішенням категорично не згодні з наступних підстав:
І.Уповноваженою особою замовника затверджено Тендерну документацію (протокол Уповноваженої особи ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" від «11» березня 2024р.), яка була завантажена в електронну систему закупівель, і в якій була визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники ДК 021:2015::15110000-2-М’ясо (філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене, свинина вирізка (корейка без кістки)охолоджена, печінка яловича заморожена)
(Додаток № 2,3 до Тендерної документації) в якій вказані документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності до кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст.16 Закону України.
Так, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) установлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Тобто, Замовник самостійно встановлює критерії оцінки та документи, які учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації щодо ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Ціна тендерної пропозиції» (додаток 1);
- інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених у пункті 47 Особливостей;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- інших документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції (додаток 3).

Додаток 3 Тендерної документації містить перелік «Інших документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:

1. Копія виписки з протоколу засновників, або наказу про призначення, або довіреності (доручення), або іншого документу, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору (для юридичної особи).
2. Довідка учасника у довільній формі, яка містить відомості про учасника : а) реквізити (місцезнаходження, телефон для контактів, електронна пошта); б) керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів);
в) інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі перемоги.
3. Копія документу, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платників єдиного податку тощо).
4. Копія Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно- правової форми) (для юридичної особи).
5. Довідка, складена в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (для юридичної особи).
6. Сертифікат відповідності, та/або декларація виробника, та/або чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, та/або посвідчення про якість від виробника, та/або протокол випробувань харчової продукції, або інший, передбачений законодавством України документ, яким підтверджується походження товарів за зазначеним замовником переліком.
7. Копія акту інспектування або лист територіального органу Держспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів») на виробниче та/або складське приміщення, виданий не раніше року від дати оголошення даної процедури закупівлі року.
8. Копія договору або договорів на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень дійсний до 31.12.2024р. з установами, які мають право на проведення таких робіт, завірену печаткою Учасника (за наявності) та акт виконаних робіт/наданих послуг за перший та другий квартал 2024 року до цього договору/договорів;
9. Копія чинного договору з лабораторією про надання послуг на лабораторні дослідження харчових продуктів та продовольчої сировини по санітарно-хімічним показникам.
10. Копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно послуг щодо складування, зберігання, транспортування та оптової та роздрібної торгівлі (реалізації) продуктами харчування , напоями та соками (ДСТУ ISO 22000:2019) виданого на ім’я учасника разом зі звітом за останній календарний рік про проведення первинного аудиту, або наглядового аудиту, або аудиту повторної сертифікації, або спеціального аудиту органу з сертифікації систем менеджменту.
11. Копію чинного сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) виданого на ім’я учасника разом зі звітом за останній календарний рік про проведення первинного аудиту, або наглядового аудиту, або аудиту повторної сертифікації, або спеціального аудиту органу з сертифікації систем менеджменту.
12. Копія чинного сертифікату на систему екологічного менеджменту послуг щодо складування, зберігання., транспортування та оптової та роздрібної торгівлі (реалізації) продуктами харчування, напоями та соками ДСТУ ISO 14001:2015.
13. Копія чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019.
На виконання п.6 даного Переліку у складі документів тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" містяться документ, що посвідчує якість та безпечність запропонованого товару, а саме:
1. декларація невідомого виробника за №557 від 06.03.2024 (додано до Скарги), що містить посилання на товар: «3.вирізка свиняча (охолоджена), що є предметом закупівлі; Дана декларація не містить найменування підприємства виробника та посилання на контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу.
На найменування «філе куряче охолоджене», «стегно куряче охолоджене» «печінка яловича заморожена» відсутні документи що посвідчують відповідність товару (предмету закупівлі)у пропозиції учасника ФОП «КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНТОЛІЙОВИЧ».

З урахуванням вищевикладеного, у складі документів тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" відсутні документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку №4 Тендерної документації, зокрема відсутні документи, що посвідчують якість та безпечність предмету закупівлі (Сертифікат відповідності, та/або декларація виробника, та/або чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, та/або посвідчення про якість від виробника, та/або протокол випробувань харчової продукції, або інший, передбачений законодавством України документ, яким підтверджується походження товарів за зазначеним замовником переліком) та відсутні документи, що посвідчують відповідність товару (предмету закупівлі), як того вимагав Замовник у Тендерній документації.

ІІ.Відповідно до затвердженого Додатку 1 , учасником ФОП «КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ» надано форму цінової тендерної пропозиції від 05.03.2023 року№35 та зазначено: «Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, цим подаємо тендерну пропозицію на участь у закупівлі: ДК 021:2015:-15110000-2 М’ясо (філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене, свинина вирізка (корейка без кістки)». Найменування «печінка яловича заморожена» відсутня.
ІІІ.Відповідно до Тендерної документації. А саме до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (надати гарантійний лист, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує». Учасником ФОП «КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ» даний гарантійний лист не надано.

Підсумовуючи вище викладене, рішення Уповноваженої особи Замовника оформлене Протоколом від 11.03.2024 року № 018 про визнання переможцем закупівлі ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" є незаконним.
ТОВ «РДД» зверталось із вимогою від 12.03.2024 року №150 до Замовника, проте вона була відхилена та за результатами розгляду Вимоги було повідомлено, що «Замовник у своїй діяльності намагається ретельно дотримуватися норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» стурбоване даним фактом, та звертає Вашу увагу на те, що продукція та її якість, (враховуючи що Замовником є навчальний заклад) має відповідати діючим стандартам ДСТУ; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою наказом Міносвіти та Мінохорони здоров`я від 17.04.2006 № 298/227; Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання;
ТОВ «РДД», враховуючи протокольне рішення (протокол) №018 від 11 березня 2024р. Комунального закладу «Запорізький обласний спортивний ліцей» Запорізької обласної ради, категорично не згодне з прийнятим рішенням про визначення переможцем ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ".
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі, а саме до статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» наголошуємо на тому, що закупівля здійснюється за наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» являється виробником м’ясної продукції з 2017 року, відмінною рисою роботи Товариства серед постачальників є високий професіоналізм, організованість співробітників.
Вважаємо, що Замовник розглянувши пропозицію ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" на постачання м’ясної продукції ризикує отримати товар сумнівного походження та виніс не обґрунтоване, незаконне рішення від 11.03.2024 року № 018.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 55, абзацом третім пункту 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями),

ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.03.2024 року № 018, щодо обрання переможцем ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ".
3.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.

Директор ТОВ «РДД» Богдана МАКІЙ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі документів тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" відсутні документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатках №3,4 Тендерної документації, зокрема відсутні документи, що посвідчують якість та безпечність предмету закупівлі (Сертифікат відповідності, та/або декларація виробника, та/або чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, та/або посвідчення про якість від виробника, та/або протокол випробувань харчової продукції, або інший, передбачений законодавством України документ, яким підтверджується походження товарів за зазначеним замовником переліком) та відсутні документи, що посвідчують відповідність товару (предмету закупівлі), як того вимагав Замовник у Тендерній документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення щодо визначеного переможця

Номер: a90fa691525942a1aa2f057717c0b203
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010205-a.a1
Назва: Оскарження рішення щодо визначеного переможця
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ", Замовником закупівлі - Комунальним закладом "Запорізький обласний спортивний ліцей" Запорізької обласної ради, визнано переможцем відповідно до Протокольного рішення (Протокол) уповноваженої особи від 11.03.2024 року № 018. З даним рішенням категорично не згодні з наступних підстав: Уповноваженою особою замовника затверджено Тендерну документацію (протокол Уповноваженої особи від «26» лютого 2024р. №010), яка була завантажена в електронну систему закупівель, і в якій була визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні показники ДК 021:2015::15110000-2-М’ясо (філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене, свинина вирізка (корейка без кістки)охолоджена, печінка яловича заморожена), UA-2024-02-28-010205-a (Додаток № 4 до Тендерної документації) в якій вказано: Найменування предмета закупівлі: 1. філе куряче охолоджене 895 кг 2. стегно куряче охолоджене 915 кг 3. свинина вирізка (корейка без кістки)охолоджена 500 кг 4. печінка яловича заморожена 250 кг В складі тендерної пропозиції відповідно до додатку 3 Учасник повинен надати «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції: 6. Сертифікати відповідності, та/або декларації виробника, та/або чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, та/або посвідчення про якість від виробника, та/або протокол випробувань харчової продукції, або інший, передбачений законодавством України документ, яким підтверджується походження товарів за зазначеним замовником переліком». Статтею 21 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" визначено, що виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки, зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг. Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назва та адреса виробника; 2) назва харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та інша інформація, необхідна для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дата видачі, ім'я, підпис та посада особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 Закону України. Замовник при оцінці тендерної пропозиції Учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" не звернув увагу на відсутність запитуваних документів передбачених тендерною документацією та головне на те, що Декларація виробника № 557 (виробник невідомий) не відповідає вимогам, а саме: • Походження заявленої продукції не відомо саме від якого виробника; • Сканована декларація має вид з ухиленням тексту документа, що дає неможливим отримання повної інформації по продукції (ДСТУ, ТУ); • Сканована декларація подана в чорно-білому скані, не засвідчена підписом, печаткою та з надписом «з оригіналом згідно». • Із переліка Замовника для закупівлі продукції (чотири найменування) в декларації зазначено тільки одна категорія товару, а саме: свинина вирізка (корейка без кістки) охолоджена. • Вказана декларація містить посилання на Експертний висновок №000003 п 1/22 від 10 січня 2022 року, який не надано ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" та не містить посилання на експлуатаційний дозвіл наданий Виробнику. Таким чином, рішення Уповноваженої особи Замовника оформлене Протоколом від 11.03.2024 року № 018 про визнання переможцем закупівлі ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" є незаконним. Товариство з обмеженою відповідальністю «РДД» стурбоване даним фактом, та звертає Вашу увагу на те, що Учасником-ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" пропонується товар невідомого походження та ТОВ «РДД» наголошує на тому, що продукція та її якість, (враховуючи що Замовником є навчальний заклад) має відповідати діючим стандартам ДСТУ; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою наказом Міносвіти та Мінохорони здоров`я від 17.04.2006 № 298/227; Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. З урахуванням того, що вказані вище документи та/або інформація не підпадають під виправлення на підставі пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України «№1178 від 12.10.2022р. (зі змінами та доповненнями) Замовник повинен відхилити пропозицію учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" у складі тендерної пропозиції не підтвердив вимоги щодо надання інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, у зв’язку з відсутністю підтвердження необхідними документами, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Отже, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями) та умовами своєї тендерної документації Замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ", що призвело до порушення фундаментальних принципів здійснення закупівель, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип добросовісної конкуренції серед учасників, передбачені статтею 5 Закону. Такі дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, зокрема Скаржника, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Наявність порушених прав також обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «РДД» є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ «РДД» є постачальником продуктів харчування з великим досвідом та відмінною репутацією. ПРОСИМО: Скасувати рішення, передбачене протоколом №018 від 11 березня 2024р. по закупівлі UA-2024-02-28-010205-a, щодо визначення переможцем Закупівлі учасника ФОП "КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ". Директор ТОВ «РДД» Богдана МАКІЙ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення, номер вимоги: UA-2024-02-28-010205-a.a1, від ТОВ "РДД", код ЄДРПОУ:41532436, повідомляємо про відсутність підстав для її задоволення: 1. Додаток 3 тендерної документації містить вимогу про надання у складі тендерної пропозиції одного з наступних документів: «6. Сертифікат відповідності, та/АБО декларація виробника, та/АБО чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, та/ АБО посвідчення про якість від виробника, та/ АБО протокол випробувань харчової продукції, АБО інший, передбачений законодавством України документ, яким підтверджується походження товарів за зазначеним замовником переліком.» Замовник використовує займенник «або» саме на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (документів і т. ін.) можливий тільки один. Замовник не заявляв про необхідність дотримання якоїсь особливої форми та/або необхідність надання усіх документів, що зазначені в п.6. Додатку 3. Документи, що надані учасником ФОП КОЗЛЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції, відповідають тендерній документації. Змушені звернути Вашу увагу, що у своїй вимозі ви посилаєтесь на ст. 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» в редакції, що діяла до 20.09.2015 р. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» було викладено у новій редакції. Стаття 21 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в чинній редакції та взагалі чинне законодавство не містять конкретних вимог до декларації виробника продукції. З законом в чинній редакції взагалі та з чинною редакцією статті 21 «Вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» зокрема ви маєте можливість ознайомитись на офіційному сайті Верховної ради https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/771/97-%D0%B2%D1%80/ed20231026#n587. 2. Відповідно до пп. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено у додатку 4 тендерної документації. В своїй скарзі із незрозумілих підстав, всупереч прямій вказівці, що міститься в тендерній документації, ви зазначаєте, що ненадання учасником документів, що вимагаються в додатку 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» є «ненаданням документів та інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку 4 надана учасником в повному обсязі, у відповідності до форми, наведеної в додатку 4. Тобто навіть у випадку, якби мале б місце ненадання учасником інших документів та/або інформації, що вимагаються тендерною документацією, це підпадало б під дію пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (зі змінами та доповненнями). Це означає, що у випадку відсутності документів, Замовник повинен надати учаснику час для усунення невідповідностей. 3. Замовник у своїй діяльності намагається ретельно дотримуватися норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.22р. (зі змінами та доповненнями). Як й в інших пунктах вимоги, Ви помилково або навмисно не зазначили повну інформацію, зокрема, не згадали про фундаментальний принцип публічних закупівель «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Замовником оголошено переможцем учасника, що запропонував під час аукціону (у «добросовісній конкурентній боротьбі») найнижчу ціну, тобто чия пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Не задоволено