• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хімічна продукція різна

Завершена

108 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 16:10 - 04.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 325d110e3198474da84a8ef1764d270f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010057-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2024 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2024 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", Олександр Шаповал +380687762762 sale@aqua-holding.com

Пункт скарги

Номер: 83159b5734734c608d2ca7d225cd1119
Заголовок пункту скарги: 28 лютого 2024 року Замовником - Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-28-010057-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, номенклатура антискалант RPI-3000A або еквівалент, Код ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна. Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подало тільки наше підприємство. 11 березня 2024 року Протоколом уповноваженої особи Замовника №86 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аква-Холдинг», оскільки показники запропоновані учасником не відповідають вимогам Замовника, а саме Замовник вимагав щільність 1,14-1,20 г/см3, а учасник запропонував 1.15-1.20 г/см3, що на думку Замовника не відповідає вимогам Замовника. Наше підприємство не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника.
Опис заперечення: 28 лютого 2024 року Замовником - Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-28-010057-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, номенклатура антискалант RPI-3000A або еквівалент, Код ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна.

Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подало тільки наше підприємство.

11 березня 2024 року Протоколом уповноваженої особи Замовника №86 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аква-Холдинг», оскільки показники запропоновані учасником не відповідають вимогам Замовника, а саме Замовник вимагав щільність 1,14-1,20 г/см3, а учасник запропонував 1.15-1.20 г/см3, що на думку Замовника не відповідає вимогам Замовника.

Наше підприємство не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника.

Щодо підстави для відхилення:
Додатком 1 тендерної документації встановлено характеристики товару, а саме:
Антискалант RPI-3000A або еквівалент
Реагент для обслуговування установок нанофільтрації
Зовнішній вигляд – прозора, темно-жовта рідина
Щільність - 1,14 - 1,20 г/см³
pH-значення - 4,2 - 5,0
Температура замерзання - - 10 ° C
Температура (діапазон) кипіння - 100 - 105 ° C
Розчинність у воді – необмежена
Дата виробництва - 2024 рік
Гарантійний строк - не менше 24 місяців
УПАКОВКА Поліетиленова тара (ПЕ) 23,5 кг нетто
Для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які зазначені у технічному завданні Додаток 1 до тендерної документації та гарантує їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання із заповненою таблицею відповідності Товару вимогам Замовника..
2. Для підтвердження якості Товару Учасник надає копію декларації виробника та/або сертифікату відповідності ( якості ).
Нашим підприємством запропоновано реагент ITS WATER PS-887 з щільністю в діапазоні 1,15-1,20 г/см³, фактичний показник 1,181 г/см³ (файл «2024-03-01_сертифікат_PS-887.pdf»), що в межах технічних характеристик Замовника по закупівлі.
Більш того, запропонований діапазон щільності (1,15-1,20 г/см³) входить в діапазон щільності по закупівлі (1,14 - 1,20 г/см³), що свідчить про відповідність товару вимогам закупівлі.
Також, нашим підприємством надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Довідки.pdf», стр. 10-11), де зазначено показник Щільність - 1,15 - 1,20 г/см³, що також в межах закупівлі.
Таким чином, Замовник протиправно відхилив наше тендерну пропозицію.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки відхилив нашу пропозицію без врахування наданих документів з яких можливо встановити інформацію, що вимагалась.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про відхилення підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 28 лютого 2024 року Замовником - Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-28-010057-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, номенклатура антискалант RPI-3000A або еквівалент, Код ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна.

Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подало тільки наше підприємство.

11 березня 2024 року Протоколом уповноваженої особи Замовника №86 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аква-Холдинг», оскільки показники запропоновані учасником не відповідають вимогам Замовника, а саме Замовник вимагав щільність 1,14-1,20 г/см3, а учасник запропонував 1.15-1.20 г/см3, що на думку Замовника не відповідає вимогам Замовника.

Наше підприємство не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника.

Щодо підстави для відхилення:
Додатком 1 тендерної документації встановлено характеристики товару, а саме:
Антискалант RPI-3000A або еквівалент
Реагент для обслуговування установок нанофільтрації
Зовнішній вигляд – прозора, темно-жовта рідина
Щільність - 1,14 - 1,20 г/см³
pH-значення - 4,2 - 5,0
Температура замерзання - - 10 ° C
Температура (діапазон) кипіння - 100 - 105 ° C
Розчинність у воді – необмежена
Дата виробництва - 2024 рік
Гарантійний строк - не менше 24 місяців
УПАКОВКА Поліетиленова тара (ПЕ) 23,5 кг нетто
Для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які зазначені у технічному завданні Додаток 1 до тендерної документації та гарантує їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання із заповненою таблицею відповідності Товару вимогам Замовника..
2. Для підтвердження якості Товару Учасник надає копію декларації виробника та/або сертифікату відповідності ( якості ).
Нашим підприємством запропоновано реагент ITS WATER PS-887 з щільністю в діапазоні 1,15-1,20 г/см³, фактичний показник 1,181 г/см³ (файл «2024-03-01_сертифікат_PS-887.pdf»), що в межах технічних характеристик Замовника по закупівлі.
Більш того, запропонований діапазон щільності (1,15-1,20 г/см³) входить в діапазон щільності по закупівлі (1,14 - 1,20 г/см³), що свідчить про відповідність товару вимогам закупівлі.
Також, нашим підприємством надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Довідки.pdf», стр. 10-11), де зазначено показник Щільність - 1,15 - 1,20 г/см³, що також в межах закупівлі.
Таким чином, Замовник протиправно відхилив наше тендерну пропозицію.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки відхилив нашу пропозицію без врахування наданих документів з яких можливо встановити інформацію, що вимагалась.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про відхилення підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника