• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден

Завершена

6 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 600.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 12:05 - 04.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змiни Додатку 3 Тендерної документації

Номер: 78cd9f8c11f14f3c9f9f7ed0642c1ef8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-000525-b.c3
Назва: Вимога щодо змiни Додатку 3 Тендерної документації
Вимога:
Учасник просить внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу щодо зобов’язання Учасника надати «позитивний лист-відгук, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c3 від 20.04.2018 повідомляє наступне. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації. У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів. На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо». Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору. Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору. Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2018 17:31
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c3 від 20.04.2018 повідомляє наступне. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону передбачено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності зазначеним в ч.2 ст.16 Закону кваліфікаційним критеріям Замовники визначають самостійно та на виконання норм п.2 ч.2 ст.22 Закону зазначають у тендерній документації. У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасників на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає перелік таких документів. На виконання даного положення Замовником встановлено вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції «Довідки згідно таблиці №1 додатку 3 до тендерної документації», «копії вказаного учасником у таблиці договору», «акту/накладної, що свідчить про виконання договору» та «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо». Встановлення вимоги щодо надання позитивного листа-відгука зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання, в тому числі, і виконання їх взагалі. Водночас вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції акту/накладної, свідчитиме лише про факт виконання договору. Разом з тим, лист-відгук – це документ, який свідчитиме про позитивний досвід у виконанні учасником процедури закупівлі взятих на себе зобов'язань за наданим в складі тендерної пропозиції аналогічним договором, зокрема про якість, своєчасність та добросовісність виконання суб'єктом господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору. Тому на нашу думку встановлення вимоги щодо надання учасниками торгів «позитивного листа-відгука, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання тощо» не є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам і нормам Закону. А отже зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації в п. 2

Номер: 13c74aadde754ad880a1e2874765b36e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-000525-b.c2
Назва: Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації в п. 2
Вимога:
Учасник просить усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо накладання електронного цифрового підпису учасником нерезидентом; внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу: «Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, видану банку-гаранту».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c2 від 20.04.2018 повідомляє наступне. На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено. Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України. Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2018 17:30
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.c2 від 20.04.2018 повідомляє наступне. На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону Замовником було зазначено в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема зазначено вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Вважаємо, що вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції банком, у якому обслуговується Учасник, у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта відповідає положенням Закону та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі учасників-нерезидентів. Учасник-нерезидент має змогу надати банківську гарантію від свого обслуговуючого банку у форматі PDF, при цьому накласти ЕЦП у відповідності до стандартів Європейського союзу, оскільки вимог до стандартів електронних цифрових підписів Замовником не встановлено. Разом з тим, норми чинного законодавства України, зокрема, Постанови Національного банку України від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492 не обмежують нерезидентів в оформленні банківських гарантій, а отже отримання банківських гарантій нерезидентами є можливим. Проаналізувавши Постанови НБУ від 30.06.2016 № 351, від 15.08.2016 № 369 та від 12.11.2003 № 492, тендерний комітет не зміг виявити пряму норму, яка забороняє банківським установам надавати банківську гарантію нерезидентам, в тому числі через відсутність у нерезидента зареєстрованого представництва на території України. Стосовно вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії НБУ, виданої банку-гаранту, слід зазначити, що згідно з нормами частини 4 статті 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Водночас положеннями тендерної документації встановлено, що учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу учасник-нерезидент повинен надати разом з тим лист із зазначенням замість якого документу він подав такий документ.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації

Номер: f8b2851928d547349ee3fcd251e83908
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-000525-b.a1
Назва: Вимога щодо змiни Роздiлу 3 Тендерної документації
Вимога:
Учасник просить внести зміни в тендерну документацію, вилучивши із неї вимогу « Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, в тому числі і завірені нотаріально, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.a1 від 20.04.2018 повідомляє наступне. Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.». Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації: - копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару; - договір з виробником; - копія Статуту учасника або іншого установчого документу; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; - копія паспорту громадянина України; - копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності); - копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності); - копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом; - документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження; - витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою. Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною. Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2018 17:16
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2018-03-28-000525-b.a1 від 20.04.2018 повідомляє наступне. Вимогами абзацу 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що «Усі документи, що складаються самим учасником в довільній формі, а також листи-відгуки, гарантійні листи, роз’яснення та будь-які інші документи викладені в довільній формі сторонніми підприємствами, установами, організаціями, повинні бути датовані в термін з дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій.». Тобто, даною нормою встановлено строки лише для документів, що складаються самим учасником в довільній формі, а також лише для листів-відгуків, гарантійних листів, роз’ясненнь та будь-яких інших документів, які викладені в довільній формі, сторонніми підприємствами, установами, організаціями. А тому, на нашу думку, зазначена норма стосовно строків не поширюється на наступні документи, що вимагаються положеннями тендерної документації: - копія сертифікату якості або декларація відповідності від виробника Товару; - договір з виробником; - копія Статуту учасника або іншого установчого документу; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; - копія паспорту громадянина України; - копія витягу з реєстру платників ПДВ (в разі наявності); - копія витягу з реєстру платників єдиного податку (в разі наявності); - копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом; - документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження; - витяг з реєстру власників цінних паперів та інші документи, які викладені за встановленою формою. Стосовно обмеження терміну документів повідомляємо, що документи, стосовно яких в тендерній документації встановлено обмеження щодо строку їх видачі, не мають передбаченого чинним законодавством строку чинності. Тому, з метою отримання актуальної інформації на кінцеву дату подання тендерних пропозицій замовник встановив терміни. На думку тендерного комітету зазначена вимога не є дискримінаційною. Звертаємо увагу, що на нашу думку, учасник має можливість отримати необхідні документи крім національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта», також кур’єрською службою, що дає змогу учаснику не прив’язуватися до граничних строків пересилання кореспонденції «Укрпоштою». На сьогоднішній день територіальне розташування контрагентів не є перепоною для пересилання документів кур’єрською службою, яка доставляє пошту адресату в стислі терміни (1-2 дні), що в свою чергу дає змогу всім учасникам виконати вимоги тендерної документації.