-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_061_ВО) Пральний порошок
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-02-28-010845-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_061_ВО) ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 218 000,00 грн без ПДВ (шість мільйонів двісті вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 186 540,00 грн (сто вісімдесят шість тисяч п’ятсот сорок гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 62 180.00 UAH
Скарга
- Скарга ПК Порошок Победитель..pdf 20.03.2024 21:52
- sign.p7s 20.03.2024 22:00
- рішення від 22.03.2024 № 5216.pdf 22.03.2024 16:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 № 5874.pdf 03.04.2024 13:35
- рішення від 02.04.2024 № 5874.pdf 05.04.2024 12:00
- Інструкція.pdf 25.03.2024 12:16
- Опис.pdf 25.03.2024 12:16
- паспорт якості.pdf 25.03.2024 12:16
- Інформація про склад.pdf 25.03.2024 12:16
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:16
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.docx.asice 25.03.2024 12:16
- Пояснення по суті Скарги 25.03.2024.pdf 25.03.2024 12:16
Пункт скарги
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-28-009458-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 3 - 15/03-24 від 14.02.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі по тексту – ТД).
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» з наступних підстав.
1. Підстава перша відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ»
Відповідно до вимоги підпункту 2.2 пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» розділу ІІ Додатку № 1 до ТД:
«2.2. Показники у пункті 1 Розділу I Додатку №1 підтвердити документом(ами) виробника»
Підпунктом 2.1 пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» розділу ІІ Додатку № 1 до ТД вимагається надання наступних документів виробника:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин»
У пункті 1 розділу І Додатку № 1 зазначено «Обов’язкові компоненти та вимоги»:
1. Обов’язкові компоненти та вимоги:
- аніонні ПАР: 5-15%;
- неіоногенні ПАР: 5-15%;
- ензими: 3-5%;
- кисневий відбілювач: 3-6%;
- норма використання: не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при середньому забрудненні та середньої жорсткості води, не більше 30 грамів на 1 кг. сухої білизни – при сильному забрудненні та високої жорсткості води.
Вимогу щодо норми використання не підтверджено наданими на вимогу ТД документами виробника у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРАПУЗ»:
- «Опис продукції» (файл «Опис.pdf»);
- «Інформація про склад мийного засобу» (№ 312 від 06.03.2024, файл «Інформація про склад.pdf»)
Інформацію щодо норми використання наведено у наданому на вимогу ТД документі виробника у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРАПУЗ»:
- «Інструкція із застосування засобу» (від 02.01.2023, файл «Інструкція.pdf»).
Разом з тим, зазначена у наданому на вимогу ТД документі виробника Інструкція інформація щодо норм використання засобу не відповідає вимогам пункту 1 розділу І Додатку № 1 з наступних підстав:
1.1. У пункті 1 розділу І Додатку № 1 зазначено, зокрема:
норма використання: не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при середньому забрудненні та середньої жорсткості води, не більше 30 грамів на 1 кг. сухої білизни – при сильному забрудненні та високої жорсткості води
Тобто, зокрема, при середньому забрудненні білизни норма використання засобу становить не більше 21 грама на 1 кг сухої білизни.
У п.п. 3.1 наданого учасником ТОВ «КАРАПУЗ» на вимогу ТД документа виробника «Інструкція із застосування засобу» зазначено, що дозування засобу залежить від ступеня жорсткості води та характеру забруднення білизни і наведене у Таблиці 1.
Для легкого та середнього забруднення Таблицею 1 встановлено норму від 20 г на 1 кг до 24 г на 1 кг сухої білизни, що перевищує встановлене Замовником обмеження «не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при середньому забрудненні»:
1.2. У пункті 1 розділу І Додатку № 1 зазначено, зокрема:
норма використання: не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при середньому забрудненні та середньої жорсткості води, не більше 30 грамів на 1 кг. сухої білизни – при сильному забрудненні та високої жорсткості води
Тобто, зокрема, при середній жорсткості води норма використання засобу становить не більше 21 грама на 1 кг сухої білизни.
У п.п. 3.1 наданого учасником ТОВ «КАРАПУЗ» на вимогу ТД документа виробника «Інструкція із застосування засобу» зазначено, що дозування засобу залежить від ступеня жорсткості води та характеру забруднення білизни і наведене у Таблиці 1.
Для води середньої жорсткості Таблицею 1 встановлено норму від 21 г на 1 кг до 28 г на 1 кг, сухої білизни, що перевищує встановлене Замовником обмеження «не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при… середньої жорсткості води»:
1.3. Проте, норми витрат, наведені виробником у дужках, є навіть мінімальними з обрахованих за наданими ним даними, адже розраховувалися виробником, виходячи із завантаження 5 кг сухої білизни, тоді як в розрахунку на зазначені також виробником 4 кг сухої білизни виходять ще більші значення норм використання, які в дужках, а саме для 1 кг сухої білизни, виробником не наведено.
У пункті 1 розділу І Додатку № 1 зазначено, зокрема:
норма використання: не більше 21 грамів на 1 кг. сухої білизни – при середньому забрудненні та середньої жорсткості води, не більше 30 грамів на 1 кг. сухої білизни – при сильному забрудненні та високої жорсткості води
Тобто, зокрема, при сильному забрудненні та при високій жорсткості води норма використання засобу становить не більше 30 грамів на 1 кг сухої білизни.
У п.п. 3.1 наданого учасником ТОВ «КАРАПУЗ» на вимогу ТД документа виробника «Інструкція із застосування засобу» зазначено, що дозування засобу залежить від ступеня жорсткості води та характеру забруднення білизни і наведене у Таблиці 1.
Під Таблицею 1 наведено примітку:
«* Розрахунки приведені для стандартного завантаження пральної машини – на 4-5кг сухої білизни…».
Якщо розділити наведені у Таблиці 1 норми не на 5 кг, а на 4 кг сухої білизни, то стає очевидним, що норми витрат, встановлені виробником, перевищують обмеження, встановлені Замовником.
Наприклад, якщо розділити 150 г порошку на 4 кг білизни (а не на 5 кг, як це робилося виробником для отримання значень у дужках), то це становитиме 37,5 г на 1 кг сухої білизни, що виходить за обмеження «не більше 30 грамів на 1 кг. сухої білизни – при сильному забрудненні та високої жорсткості води».
Якщо поділити для середньої жорсткості води 140 г засобу на 4 кг білизни, теж отримаємо перевищення – 35 г на 1 кг білизни.
Або, навіть, за мінімальної норми для середньо забрудненої білизни 100 г засобу в розрахунку на 4 кг білизни отримуємо 25 г порошку на 1 кг білизни.
Тобто, за зазначених виробником умов (зокрема, для 4 кг сухої білизни) норми витрат засобу перевищують значення, не більше яких вони повинні бути, згідно вимог ТД.
Чому за такої невідповідності норм витрат засобу вимогам ТД тендерна пропозиція учасника ТОВ «КАРАПУЗ» не була відхилена Замовником, зрозуміти складно.
Отже, учасником ТОВ «КАРАПУЗ» запропоновано до закупівлі засіб, який не відповідає вимогам Замовника, а наданими на вимогу ТД документами не підтверджено відповідності продукції вимогам Замовника, зазначеним в Розділі І Додатку 1 до ТД.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
2. Підстава друга відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ»
Відповідно до вимоги підпункту 2.1 пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» розділу ІІ Додатку № 1 до ТД вимагається надання наступних документів виробника:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин»
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРАПУЗ» надано документ «Інформація про склад мийного засобу» (№ 312 від 06.03.2024, файл «Інформація про склад.pdf»), у якому зазначено тільки тип поверхнево-активних речовин (аніонні, неіоногенні), але відсутнє зазначення конкретних інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, як того вимагає пункту 2.1 розділу ІІ Додатку № 1 до ТД:
До типів «Аніонні ПАР» та «неіоногенні ПАР» відносяться сотні хімічних речовин (інгредієнтів), більша частина з яких не рекомендована до застосування у пральних порошках (через алергенність, низьку розчинність тощо).
Тому вимога ТД щодо зазначення не лише типу інгредієнта, але й самого інгредієнта, є не формальною, а обгрунтованою.
Зокрема, у наданому ТОВ «Гренландія НВП» відповідному документі (файл «Склад.pdf») наведено й інгредієнти, які застосовані під час виробництва такого засобу (Кокосульфат натрію, С8-С16 алкілполіглюкозид), і їхній тип (аніонні, неіоногенні, відповідно), як того вимагала ТД:
Отже, надані учасником ТОВ «КАРАПУЗ» на вимогу ТД документи не містять інформацію про склад мийного засобу, яку вимагала ТД.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір