-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2024 13:54 - 04.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
a6b4ae9232c44aa1a3b1c345c960ec2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-28-005561-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.docx 13.03.2024 20:25
- 1. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip 13.03.2024 20:25
- 1. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf 13.03.2024 20:25
- 2. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.docx.asice.zip 13.03.2024 20:25
- sign.p7s 13.03.2024 20:26
- рішення від 15.03.2024 № 4755.pdf 15.03.2024 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 № 5445.pdf 27.03.2024 11:59
- рішення від 26.03.2024 № 5445.pdf 29.03.2024 15:45
- ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf 19.03.2024 15:33
- протокол 11 пояснення по скарзі.doc 19.03.2024 15:33
- ТД обслуговування лифтів 2024.docx 19.03.2024 15:33
- протокол 11 пояснення по скарзі.PDF 19.03.2024 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2024 20:53
Дата розгляду скарги:
26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.03.2024 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.03.2024 15:45
Пункт скарги
Номер:
3d4286693efd40799f598b3fe772e2a9
Заголовок пункту скарги:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» Замовником на підставі Протоколу рішення уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської районної ради Миколаївської області щодо визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів) № 10 від «08» березня 2023 року (надалі – Протокол № 10) було, зокрема, вирішено визначити переможцем по закупівлі 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів) (UA-2024-02-28-005561-a) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛВОЛ-ЛІФТ" (ЄДРПОУ 40584242) з ціною пропозиції 139 500 грн. з ПДВ та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості), оскільки Замовником було прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ним.
На підтвердження зазначеного вище Скаржник наводить наступні аргументи.
Відповідно до пункту третього Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 Закону № 922-VIII).
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Зловживання правами забороняється (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до вимог пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 9 від 28.02.2024 р. по закупівлі 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів) (надалі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД).
Відповідно до вимог пункту шостого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток №1 до ТД).
Додаток № 1 до тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (включає в себе перелік обладнання, що обслуговується; перелік послуг з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів; перелік послуг з технічного обслуговування ліфтового обладнання), що відповідно подається учасником процедури закупівлі в складі його тендерної пропозиції як підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено також, що для підтвердження можливості надання послуг, які є предметом закупівлі, учасник в складі пропозиції надає наступні документи:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» містяться, зокрема:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (вих. № 3 від «04» березня 2024 р) у вигляді підписаного Додатку № 1 до тендерної документації;
- Декларація відповідності матеріальної-технічної бази ТОВ “СОЛВОЛ-ЛІФТ” вимогам законодавства з питань охорони праці № 418.48.20 від 16.12.2020р. (надалі – Декларація № 418.48.20).
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» не підтверджено можливість надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме з виконання таких робіт підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів з наступних підстав.
І. Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107), чітко визначено процедуру отримання в органах Держпраці дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу шостого пункту 21 Порядку № 1107 зазначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
В Декларації № 418.48.20 містяться наступні відомості про роботодавця:
- найменування юридичної особи: Товариство з додатковою відповідальністю «СОЛВОЛ-ЛІФТ»;
- місцезнаходження: 55000, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, просп. Незалежності, б. 6, офіс 75;
- код за ЄДРПОУ: код ЄДРПОУ 40584242;
- прізвище, ім’я та по батькові керівника: Директор Волинчик Олександр Володимирович;
- номер телефону, телефаксу: Тел. (096) 622-59-28;
- адреса електронної поiти: e-mail: a.1967@ukr.net.
Перевіривши інформацію про юридичну особу ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242) в Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що міститься на веб-порталі Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, Скаржником встановлено зміни відомостей щодо місцезнаходження юридичної особи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242). Наразі місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зареєстровано за адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.03.2021 р., наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ», встановлено, що станом на 29.03.2021 року місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» вже зареєстровано за новою адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» дотримуючись вимог абзацу шостого пункту 21 Порядку
№ 1107 у зв’язку з настанням зазначених вище відповідних змін, зобов’язаний був подати до органів Держпраці оновлену декларацію, щоб мати право і надалі виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно Декларація № 418.48.20 станом на теперішній час
не надає права ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконувати роботи підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
ІІ. На підставі Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (надалі – Постанова № 77) до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107) було внесено ряд суттєвих змін. Зокрема, було затверджено новий перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Так, до 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» на підставі своєї Декларації
№ 418.48.20 мав право здійснювати технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти, а вже з 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зобов’язаний був, керуючись Постановою № 77, отримати відповідний дозвіл на технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти (п.3 Змін, що вносяться до постав Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 п. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; п.5 групи А видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку № 1107) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357).
Отже, вимоги щодо надання інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконано не у повному обсязі, оскільки ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції не надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів, яка б підтверджувала можливості надання послуг, які є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція даного учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) пункту 44 Особливостей.
Рішення про визначення ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» переможцем Процедури закупівлі повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися на невідповідності вимогам, які чітко і однозначно прописані в тендерній документації. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону та визнаючи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» переможцем Процедури закупівлі, керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи як умови тендерної документації, так і норми чинного законодавства України.
При розгляді тендерних пропозицій учасників Замовник не може надавати неправомірної переваги тендерній пропозиції одного учасника перед іншим з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій має бути об’єктивною, тобто такою, що не залежить від волі чи бажань замовника, та неупередженою, тобто без заздалегідь сформованої замовником думки.
Замовником, при здійсненні даної закупівлі, не у повній мірі було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» та, відповідно, не дотримано принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця Процедури закупівлі. Керуючись абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Скаржник дійшов висновку, що рішення, дії та бездіяльність Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок наведених в даній Скарзі рішень, дій та бездіяльності Замовника порушено право та законні інтереси Скаржника на добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також на об’єктивне та неупереджене визначення переможця даної Процедури закупівлі.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражене у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації.
Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель згідно із приписами Закону і вимог проведення закупівлі.
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості), оскільки Замовником було прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ним.
На підтвердження зазначеного вище Скаржник наводить наступні аргументи.
Відповідно до пункту третього Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 Закону № 922-VIII).
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Зловживання правами забороняється (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до вимог пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 9 від 28.02.2024 р. по закупівлі 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів) (надалі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД).
Відповідно до вимог пункту шостого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток №1 до ТД).
Додаток № 1 до тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (включає в себе перелік обладнання, що обслуговується; перелік послуг з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів; перелік послуг з технічного обслуговування ліфтового обладнання), що відповідно подається учасником процедури закупівлі в складі його тендерної пропозиції як підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено також, що для підтвердження можливості надання послуг, які є предметом закупівлі, учасник в складі пропозиції надає наступні документи:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» містяться, зокрема:
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (вих. № 3 від «04» березня 2024 р) у вигляді підписаного Додатку № 1 до тендерної документації;
- Декларація відповідності матеріальної-технічної бази ТОВ “СОЛВОЛ-ЛІФТ” вимогам законодавства з питань охорони праці № 418.48.20 від 16.12.2020р. (надалі – Декларація № 418.48.20).
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» не підтверджено можливість надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме з виконання таких робіт підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів з наступних підстав.
І. Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107), чітко визначено процедуру отримання в органах Держпраці дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу шостого пункту 21 Порядку № 1107 зазначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
В Декларації № 418.48.20 містяться наступні відомості про роботодавця:
- найменування юридичної особи: Товариство з додатковою відповідальністю «СОЛВОЛ-ЛІФТ»;
- місцезнаходження: 55000, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, просп. Незалежності, б. 6, офіс 75;
- код за ЄДРПОУ: код ЄДРПОУ 40584242;
- прізвище, ім’я та по батькові керівника: Директор Волинчик Олександр Володимирович;
- номер телефону, телефаксу: Тел. (096) 622-59-28;
- адреса електронної поiти: e-mail: a.1967@ukr.net.
Перевіривши інформацію про юридичну особу ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242) в Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що міститься на веб-порталі Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, Скаржником встановлено зміни відомостей щодо місцезнаходження юридичної особи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242). Наразі місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зареєстровано за адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.03.2021 р., наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ», встановлено, що станом на 29.03.2021 року місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» вже зареєстровано за новою адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» дотримуючись вимог абзацу шостого пункту 21 Порядку
№ 1107 у зв’язку з настанням зазначених вище відповідних змін, зобов’язаний був подати до органів Держпраці оновлену декларацію, щоб мати право і надалі виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно Декларація № 418.48.20 станом на теперішній час
не надає права ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконувати роботи підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
ІІ. На підставі Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (надалі – Постанова № 77) до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107) було внесено ряд суттєвих змін. Зокрема, було затверджено новий перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Так, до 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» на підставі своєї Декларації
№ 418.48.20 мав право здійснювати технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти, а вже з 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зобов’язаний був, керуючись Постановою № 77, отримати відповідний дозвіл на технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти (п.3 Змін, що вносяться до постав Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 п. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; п.5 групи А видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку № 1107) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357).
Отже, вимоги щодо надання інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконано не у повному обсязі, оскільки ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції не надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів, яка б підтверджувала можливості надання послуг, які є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція даного учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) пункту 44 Особливостей.
Рішення про визначення ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» переможцем Процедури закупівлі повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися на невідповідності вимогам, які чітко і однозначно прописані в тендерній документації. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону та визнаючи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» переможцем Процедури закупівлі, керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи як умови тендерної документації, так і норми чинного законодавства України.
При розгляді тендерних пропозицій учасників Замовник не може надавати неправомірної переваги тендерній пропозиції одного учасника перед іншим з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій має бути об’єктивною, тобто такою, що не залежить від волі чи бажань замовника, та неупередженою, тобто без заздалегідь сформованої замовником думки.
Замовником, при здійсненні даної закупівлі, не у повній мірі було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» та, відповідно, не дотримано принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця Процедури закупівлі. Керуючись абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Скаржник дійшов висновку, що рішення, дії та бездіяльність Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок наведених в даній Скарзі рішень, дій та бездіяльності Замовника порушено право та законні інтереси Скаржника на добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також на об’єктивне та неупереджене визначення переможця даної Процедури закупівлі.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражене у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації.
Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель згідно із приписами Закону і вимог проведення закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» не підтверджено можливість надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме з виконання таких робіт підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів з наступних підстав.
І. Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107), чітко визначено процедуру отримання в органах Держпраці дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу шостого пункту 21 Порядку № 1107 зазначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
В Декларації № 418.48.20 містяться наступні відомості про роботодавця:
- найменування юридичної особи: Товариство з додатковою відповідальністю «СОЛВОЛ-ЛІФТ»;
- місцезнаходження: 55000, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, просп. Незалежності, б. 6, офіс 75;
- код за ЄДРПОУ: код ЄДРПОУ 40584242;
- прізвище, ім’я та по батькові керівника: Директор Волинчик Олександр Володимирович;
- номер телефону, телефаксу: Тел. (096) 622-59-28;
- адреса електронної поiти: e-mail: a.1967@ukr.net.
Перевіривши інформацію про юридичну особу ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242) в Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що міститься на веб-порталі Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, Скаржником встановлено зміни відомостей щодо місцезнаходження юридичної особи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242). Наразі місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зареєстровано за адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.03.2021 р., наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ», встановлено, що станом на 29.03.2021 року місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» вже зареєстровано за новою адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» дотримуючись вимог абзацу шостого пункту 21 Порядку
№ 1107 у зв’язку з настанням зазначених вище відповідних змін, зобов’язаний був подати до органів Держпраці оновлену декларацію, щоб мати право і надалі виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно Декларація № 418.48.20 станом на теперішній час
не надає права ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконувати роботи підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
ІІ. На підставі Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (надалі – Постанова № 77) до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107) було внесено ряд суттєвих змін. Зокрема, було затверджено новий перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Так, до 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» на підставі своєї Декларації
№ 418.48.20 мав право здійснювати технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти, а вже з 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зобов’язаний був, керуючись Постановою № 77, отримати відповідний дозвіл на технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти (п.3 Змін, що вносяться до постав Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 п. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; п.5 групи А видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку № 1107) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357).
Отже, вимоги щодо надання інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконано не у повному обсязі, оскільки ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції не надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів, яка б підтверджувала можливості надання послуг, які є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція даного учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) пункту 44 Особливостей.
І. Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107), чітко визначено процедуру отримання в органах Держпраці дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до абзацу шостого пункту 21 Порядку № 1107 зазначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
В Декларації № 418.48.20 містяться наступні відомості про роботодавця:
- найменування юридичної особи: Товариство з додатковою відповідальністю «СОЛВОЛ-ЛІФТ»;
- місцезнаходження: 55000, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, просп. Незалежності, б. 6, офіс 75;
- код за ЄДРПОУ: код ЄДРПОУ 40584242;
- прізвище, ім’я та по батькові керівника: Директор Волинчик Олександр Володимирович;
- номер телефону, телефаксу: Тел. (096) 622-59-28;
- адреса електронної поiти: e-mail: a.1967@ukr.net.
Перевіривши інформацію про юридичну особу ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242) в Єдиному державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що міститься на веб-порталі Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, Скаржником встановлено зміни відомостей щодо місцезнаходження юридичної особи ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40584242). Наразі місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зареєстровано за адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 29.03.2021 р., наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ», встановлено, що станом на 29.03.2021 року місцезнаходження ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» вже зареєстровано за новою адресою: Україна, 55002, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ(з), вул. Дружби Народів, будинок 52, квартира 67.
ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» дотримуючись вимог абзацу шостого пункту 21 Порядку
№ 1107 у зв’язку з настанням зазначених вище відповідних змін, зобов’язаний був подати до органів Держпраці оновлену декларацію, щоб мати право і надалі виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно Декларація № 418.48.20 станом на теперішній час
не надає права ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконувати роботи підвищеної небезпеки як технічне обслуговування (експлуатація) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів.
ІІ. На підставі Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (надалі – Постанова № 77) до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) (надалі – Порядок № 1107) було внесено ряд суттєвих змін. Зокрема, було затверджено новий перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Так, до 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» на підставі своєї Декларації
№ 418.48.20 мав право здійснювати технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти, а вже з 10.03.2021р. ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» зобов’язаний був, керуючись Постановою № 77, отримати відповідний дозвіл на технічний огляд та експлуатацію таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки як ліфти (п.3 Змін, що вносяться до постав Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 п. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; п.5 групи А видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку № 1107) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357).
Отже, вимоги щодо надання інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» виконано не у повному обсязі, оскільки ТОВ «СОЛВОЛ-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції не надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки з технічного обслуговування (експлуатації) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – ліфтів, яка б підтверджувала можливості надання послуг, які є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція даного учасника повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
-
Опис доказу:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
-
Повʼязаний документ:
1. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Зобов’язати Замовника торгів, Комунальне некомерційне підприємство «Врадіївська центральна районна лікарня» Врадіївської селищної ради Первомайського району Миколаївської області, по конкурентній процедурі закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-005561-a, за предметом: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів), скасувати Протокол рішення уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство "Врадіївська центральна районна лікарня" Врадіївської районної ради Миколаївської області щодо визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та експлуатації ліфтів) № 10 від «08» березня 2023 року.