-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих М або №2 та підгузки для дорослих L або №3 за кодом ДК 021:2015:33750000-2 «Засоби для догляду за малюками»
Завершена
793 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 931.70 UAH
мін. крок: 1% або 7 931.70 UAH
Період оскарження:
28.02.2024 10:30 - 04.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
144e7e4189534f1e9977f2790a0864d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-28-002523-a.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, у Тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, просимо їх виключити, оскільки у протилежному випадку будемо вимушені звернутися із скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 29.02.2024 13:31
Дата подачі:
29.02.2024 13:31
Вирішення:
Доброго дня.
Вашу вимогу прийнято, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
011eaccc28c94ee0b2a849fb687bb598
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-28-002523-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, у Тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, просимо їх виключити, оскільки у протилежному випадку будемо вимушені звернутися із скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.02.2024 13:11
Опис причини скасування:
не підвантажився документ з текстом вимоги
Дата скасування:
29.02.2024 13:15
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ac63175e36f548e0a7675cae0c879c14
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-28-002523-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись із змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що в свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Згідно Додатку 3 ТД в технічних вимогах предмету закупівлі вимагається система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника, що використовується тільки в підгузках ТМ SENI - є не що інше як маркетинговим інструментом,та не несе ніякого додаткового функціоналу.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, що призводить до зменшення кола потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни в технічні вимоги Додатку 3 ТД, та замінити "система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника" на "систему індикації наповнення для визначення часу заміни підгузника".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 17:24
Вирішення:
Доброго дня.
Вашу вимогу прийнято, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено