-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4 (ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Закупівля проводиться відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями для потреб Львівської обласної прокуратури
Завершена
619 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 097.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 097.50 UAH
Період оскарження:
27.02.2024 17:15 - 06.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
4e809eee930b467fb0097246c0d3b70a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-011613-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Уповноваженої особи Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-27-011613-a.docx 15.03.2024 10:37
- Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80.pdf 15.03.2024 10:37
- Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація.pdf 15.03.2024 10:37
- Скарга UA-2024-02-27-011613-a.pdf 15.03.2024 10:37
- Подача. Додаток 2. ТС. ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн.pdf 15.03.2024 10:37
- Подача. Додаток 2. Mondi SCP letter 2022.pdf 15.03.2024 10:37
- Подача. Додаток 2. ТС. Лист Europapier.pdf 15.03.2024 10:37
- sign.p7s 15.03.2024 10:47
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
19.03.2024 00:04
Пункт скарги
Номер:
317fbd48d56c42108f13ee775a7381be
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника
Опис заперечення:
Уповноважена особа Замовника прийняла неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі п.п.2 п.44 Особливостей, згідно з яким Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п.43 цих Особливостей.
Фактичною підставою для відхилення є відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника наступного документу, який вимагався до надання Додатком № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідно технічна специфікація» за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний А4 80 г/м2): «засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі.
Скаржник вважає, що зазначена невідповідність в інформації та/або документах, є такою, що може бути усунена ним відповідно до п.43 Особливостей.
Фактичною підставою для відхилення є відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника наступного документу, який вимагався до надання Додатком № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідно технічна специфікація» за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний А4 80 г/м2): «засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі.
Скаржник вважає, що зазначена невідповідність в інформації та/або документах, є такою, що може бути усунена ним відповідно до п.43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
1. По-перше, відповідно до п.43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2. По-друге, відповідно до п.43 Особливовстей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не належить до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції з огляду на наступне:
Закон України 4004-ХІІ від 24.02.1994 року «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» втратив чинність на підставі Закону України № 2573-ІХ від 06.09.2022 року «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п.3, 4, ч.2 ст.22 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік документів, які стосуються інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не належить до жодного з них, а отже є іншою інформацією, на яку поширюються вимоги ч.3 ст.22 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з втратою чинності законодавчим актом, який прямо стосувався висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, даний документ не може вважатись таким, що засвідчує технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, оскільки не передбачений законодавством.
У ст. 1 Закону України 4004-ХІІ від 24.02.1994 року «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» наявне визначення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Відповідно до змісту ст.23 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», визначено поняття технічної специфікації, маркування, сертифікатів та протоколів випробування, інших засобів підтвердження відповідності запропонованих товарів вимогам до предмету закупівлі. Медичні вимоги безпеки для здоров’я і життя людини серед них відсутні.
Такі експертизи не проводять дослідження технічних характеристик паперу. Якщо Замовнику потрібно встановити відповідність запропонованого паперу вимогам до предмету закупівлі – наприклад щільність, білизна, шорсткість, вологість та інше, він має прописати конкретні вимоги до характеристик предмету закупівлі, та визначити, якими документами учасник має їх підтвердити. Замовник встановив чіткий перелік документів, які підтверджуються технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасниками товарів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи серед них відсутній.
З огляду на норми Закону, документами, які замовники можуть вимагати на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі можуть бути: протоколи випробувань, декларації та сертифікати.
Також Скаржник зазначає, що Тендерна документація Замовника не встановила, що саме має підтверджувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у той же час Скаржник наголошує на тому, що надані у складі його пропозиції документи повністю та вичерпно підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару та його відповідність технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Так, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі мали підтверджуватись учасниками двома наступними способами:
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
• інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації;
засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) паспорт якості або сертифікат якості на папір, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції виробником товару, із зазначенням усіх технічних характеристик, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника стосовно всіх технічних характеристик товару, зазначених в таблиці 2;
Технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі визначені у Додатку № 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідно технічна специфікація» за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний А4 80 г/м2) та містять наступну інформацію:
1. Найменування товару (учасник повинен був надати інформацію про торговельну марку, назву виробника, країну походження товару, що пропонується учасником, у Таблиці 1)
Скаржник підтвердив дану інформацію у наступних документах:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вихідний № 0305-04/02-03 від 08.03.2024 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація у форматі PDF)
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ від 08.09.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80 у форматі PDF)
ЛИСТ компанії Europapier East Europe GmbH від 26.04.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Лист Europapier у форматі PDF)
ЛИСТ компанії Mondi SCP, a.s. від 26.10.2022 року
(файл Подача. Додаток 2. Mondi SCP letter 2022 у форматі PDF)
ЛИСТ ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн від 29.05.2023 року вих.№ 45
(файл Подача. Додаток 2. ТС. ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн у форматі PDF)
2. Технічні характеристики запропонованого учасником товару (відповідно до вимог Таблиці 2 та абзацу 8 Додатку № 2 Тендерної документації учасник повинен був надати технічні характеристики запропонованого товару у Таблиці 2 та підтвердити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, шляхом надання згоди з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації, надати засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) паспорт якості або сертифікат якості на папір, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції виробником товару, із зазначенням усіх технічних характеристик, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника стосовно всіх технічних характеристик товару, зазначених в таблиці 2)
Скаржник підтвердив дану інформацію у наступних документах:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вихідний № 0305-04/02-03 від 08.03.2024 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація у форматі PDF)
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ від 08.09.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80 у форматі PDF)
Таким чином, Скаржник підтвердив усі технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, встановленим Тендерною документацією, надав усі документи, які вимагались замовником для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно до умов Тендерної Документації та законодавства України НЕ є документом, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, а отже Замовник зобов’язаний надати Скаржникові можливість виправити невідповідність у його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
2. По-друге, відповідно до п.43 Особливовстей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не належить до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції з огляду на наступне:
Закон України 4004-ХІІ від 24.02.1994 року «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» втратив чинність на підставі Закону України № 2573-ІХ від 06.09.2022 року «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п.3, 4, ч.2 ст.22 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік документів, які стосуються інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не належить до жодного з них, а отже є іншою інформацією, на яку поширюються вимоги ч.3 ст.22 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з втратою чинності законодавчим актом, який прямо стосувався висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, даний документ не може вважатись таким, що засвідчує технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, оскільки не передбачений законодавством.
У ст. 1 Закону України 4004-ХІІ від 24.02.1994 року «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» наявне визначення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Відповідно до змісту ст.23 Закону України 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», визначено поняття технічної специфікації, маркування, сертифікатів та протоколів випробування, інших засобів підтвердження відповідності запропонованих товарів вимогам до предмету закупівлі. Медичні вимоги безпеки для здоров’я і життя людини серед них відсутні.
Такі експертизи не проводять дослідження технічних характеристик паперу. Якщо Замовнику потрібно встановити відповідність запропонованого паперу вимогам до предмету закупівлі – наприклад щільність, білизна, шорсткість, вологість та інше, він має прописати конкретні вимоги до характеристик предмету закупівлі, та визначити, якими документами учасник має їх підтвердити. Замовник встановив чіткий перелік документів, які підтверджуються технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасниками товарів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи серед них відсутній.
З огляду на норми Закону, документами, які замовники можуть вимагати на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі можуть бути: протоколи випробувань, декларації та сертифікати.
Також Скаржник зазначає, що Тендерна документація Замовника не встановила, що саме має підтверджувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у той же час Скаржник наголошує на тому, що надані у складі його пропозиції документи повністю та вичерпно підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару та його відповідність технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
Так, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі мали підтверджуватись учасниками двома наступними способами:
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
• інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації;
засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) паспорт якості або сертифікат якості на папір, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції виробником товару, із зазначенням усіх технічних характеристик, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника стосовно всіх технічних характеристик товару, зазначених в таблиці 2;
Технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі визначені у Додатку № 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідно технічна специфікація» за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний А4 80 г/м2) та містять наступну інформацію:
1. Найменування товару (учасник повинен був надати інформацію про торговельну марку, назву виробника, країну походження товару, що пропонується учасником, у Таблиці 1)
Скаржник підтвердив дану інформацію у наступних документах:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вихідний № 0305-04/02-03 від 08.03.2024 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація у форматі PDF)
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ від 08.09.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80 у форматі PDF)
ЛИСТ компанії Europapier East Europe GmbH від 26.04.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Лист Europapier у форматі PDF)
ЛИСТ компанії Mondi SCP, a.s. від 26.10.2022 року
(файл Подача. Додаток 2. Mondi SCP letter 2022 у форматі PDF)
ЛИСТ ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн від 29.05.2023 року вих.№ 45
(файл Подача. Додаток 2. ТС. ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн у форматі PDF)
2. Технічні характеристики запропонованого учасником товару (відповідно до вимог Таблиці 2 та абзацу 8 Додатку № 2 Тендерної документації учасник повинен був надати технічні характеристики запропонованого товару у Таблиці 2 та підтвердити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, шляхом надання згоди з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації додаток 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації, надати засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) паспорт якості або сертифікат якості на папір, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції виробником товару, із зазначенням усіх технічних характеристик, які підтверджують відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника стосовно всіх технічних характеристик товару, зазначених в таблиці 2)
Скаржник підтвердив дану інформацію у наступних документах:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вихідний № 0305-04/02-03 від 08.03.2024 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація у форматі PDF)
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ від 08.09.2023 року
(файл Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80 у форматі PDF)
Таким чином, Скаржник підтвердив усі технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, встановленим Тендерною документацією, надав усі документи, які вимагались замовником для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно до умов Тендерної Документації та законодавства України НЕ є документом, який підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, а отже Замовник зобов’язаний надати Скаржникові можливість виправити невідповідність у його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
5. ЛИСТ ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн
-
Опис доказу:
від 29.05.2023 року вих.№ 45 (файл Подача. Додаток 2. ТС. ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн у форматі PDF)
-
Повʼязаний документ:
Подача. Додаток 2. ТС. ТОВ Монді Пекеджінг Бегс Юкрейн.pdf
-
-
Назва доказу:
4. ЛИСТ компанії Mondi SCP, a.s.
-
Опис доказу:
від 26.10.2022 року (файл Подача. Додаток 2. Mondi SCP letter 2022 у форматі PDF)
-
Повʼязаний документ:
Подача. Додаток 2. Mondi SCP letter 2022.pdf
-
-
Назва доказу:
3. ЛИСТ компанії Europapier East Europe GmbH
-
Опис доказу:
від 26.04.2023 року (файл Подача. Додаток 2. ТС. Лист Europapier у форматі PDF)
-
Повʼязаний документ:
Подача. Додаток 2. ТС. Лист Europapier.pdf
-
-
Назва доказу:
2. СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ
-
Опис доказу:
від 08.09.2023 року (файл Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80 у форматі PDF)
-
Повʼязаний документ:
Подача. Додаток 2. ТС. Сертифікат якості Smart Line Universal 80.pdf
-
-
Назва доказу:
1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
-
Опис доказу:
Вихідний № 0305-04/02-03 від 08.03.2024 року (файл Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація у форматі PDF)
-
Повʼязаний документ:
Подача. Додаток 2. ТС. Технічна специфікація.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги технічного завдання
Номер:
4492f49395f3447589e70d637c710c66
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-011613-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги технічного завдання
Вимога:
Вилучення з тендерної документації дискримінаційних положень про сертифікацію ISO
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ISO 9001.docx 01.03.2024 18:00
Дата подачі:
01.03.2024 18:00
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякую за запитання! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено