-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування
Завершена
16 285 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 427.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 427.50 UAH
Період оскарження:
27.02.2024 17:12 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Номенклатура товару в одному лоті
Номер:
bb31cd3bbe6841128b675850abb15556
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-011585-a.a2
Назва:
Номенклатура товару в одному лоті
Вимога:
Предметом даної закупівлі є товар, зазначений у списку, який складається з 5 позицій., що являють собою один лот.
Основні принципи публічних закупівель , визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентують обов’язок для сторін закупівель дотримуватися максимальної прозорості та законності під час здійснення закупівлі, недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед них. Дотримання вимог, встановлених цим Законом, є обов’язковим для виконання і виступає гарантом держави у забезпеченні відкритих, доступних та прозорих закупівель за державним замовленням.
Об'єднання різної продукції в один лот призводить до порушення принципів здійснення закупівель, принципів конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування – один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, позиції товару, визначені у загальному предметі закупівлі. Умисне згрупування номенклатури в один лот товарів, що за своїми технічними характеристиками, технологіями виготовлення суттєво відрізняються, створює монопольне середовище, для учасника, який може поставити одночасно всі позиції предмета закупівлі, призводить до обмеження кола потенційних учасників процедури та надання переваг певним суб'єктам господарювання. З метою запобігання порушення прав учасника, встановлення дискримінаційних умов процедури закупівлі, недопущення монополізації, просимо внести відповідні зміни в дану закупівлю.
Аналогічна позиція викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11895р/пк-з від 28.08.2019 ( закупівля UA-2019-08-08-000508-a).
Також аналогічна ситуація була з Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» в закупівлі шкарпеток (закупівля UA-2024-02-09-013349-a) в результаті якої було поділено кожну позицію на окремі лоти у відповідності до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.02.2024 12:46
Вирішення:
Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр ЄЗС, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати.
В цілому, розбивка на лоти індивідуального обмундирування на закупівлю може мати ряд негативних наслідків, які можуть призвести до збільшення загальної вартості закупівлі, ускладнення процесу закупівлі, ризику отримання неякісного одягу, зниження ефективності використання ресурсів, а тому необхідність проведення окремих закупівель для кожного лоту може призвести до додаткових витрат на експертизу та адміністрування та разом з тим призвести до збільшення ризиків зриву поставок, адже кожен лот буде закуповуватися у окремого постачальника. Слід зауважити, що при закупівлі одягу одним лотом замовник може отримати оптову знижку, що може значно знизити загальну вартість закупівлі. Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі в порядку та межах компетенції, передбаченої Законом та суворо дотримується принципів недискримінації учасників чим забезпечує рівні умови для всіх учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
terms
Номер:
82ce8a50c62341e493bb4e9f1117fc4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-011585-a.c1
Назва:
terms
Вимога:
You took the templates of the MoD. But excluded advance payment and added fraudulent condition "5.4. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за фактично поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок."
Still trying to gamble? Waiting until your battle staff will run on the fields with bare asses?
=============================
Ви взяли шаблони МО. Але виключено авансовий платіж і додано шахрайську умову «5.4. У разі утримання бюджетного фінансування розрахунок для фактично поставленого товару буде виконано протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок».
Все ще намагаєтесь грати в азартні ігри? Чекати, поки ваш бойовий штаб побіжить по полях з голими дупами?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2024 17:34
Вирішення:
Добрий день, наскільки зрозуміло з Вашого короткого опису, не враховуючі безпідставні погрози та звинувачення, у Вас зауваження до Додаток №10 Проект договору, а саме до «5.4. У разі утримання бюджетного фінансування розрахунок для фактично поставленого товару буде виконано протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок». Прошу більш детальніше пояснити вашу вимогу до вищезазначеного зауваження щодо ризиків які ви вбачаєте в умовах підпункту 5.4. проекту договору. Дякую.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.03.2024 14:19