• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

(ПК-24Т_059_ВО) Миючі засоби

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-02-27-013691-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_059_ВО) ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 383 390,00 грн без ПДВ (один мільйон триста вісімдесят три тисячі триста дев’яносто гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 41 501,70 грн (сорок одна тисяча п’ятсот одна гривня 70 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 383 390.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 833.90 UAH
Період оскарження: 27.02.2024 17:10 - 03.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 469ea9099a3a41ca96dce7678401f817
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-011553-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 16:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.04.2024 14:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: f45d5b8f0f3e423fba350501f4d4b7cb
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС».
Опис заперечення: За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 1 - 12/03-24 від 12.03.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС»

ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-02-27-011553-a в електронній системі закупівель.

За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 1 - 12/03-24 від 12.03.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі по тексту – ТД).

ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» з наступних підстав.

1. Підстава перша

Пунктом 1.1. таблиці «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Розділу ІІІ Додатку 1 до ТД встановлено вимоги до надання документального підтвердження відповідності запропонованих мийних засобів Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717 (далі по тексту – Технічний регламент або Технічний регламент мийних засобів):

1.1. Запропонована продукція має відповідати технічному регламенту мийних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008р. № 717
На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів:
- сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок, тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності;
або
- протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника(у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом) та документ(ти) підтверджуючий акредитацію випробувальної лабораторії виробника;
- декларацію про відповідність вимогам цього Технічного регламенту


Такий порядок надання підтвердження було викладено у ТД виходячи з вимог пункту 20 самого Технічного регламенту мийних засобів:

20. Виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи:

сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності,
чи
протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом)


Тобто у вищезазначеній вимозі йдеться про спосіб надання підтвердження відповідності продукції саме Технічному регламенту мийних засобів залежно від застосування модуля А1 чи F1.

Зазначені модулі детально, відповідно до статті 14 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, описано у постанові Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності»,
у пункті 12 якої визначено, що у випадку застосування модуля А1 виробник складає письмову декларацію про відповідність,
а у пунктах 134 та 137 якої визначено, що у випадку застосування модуля F1 призначений орган видає сертифікат відповідності (декларація відповідності теж складається потім виробником, але вже з посиланням на сертифікат відповідності, виданий призначеним органом, про що зазначено у самій формі Декларації, яка міститься у Додатку 3 до Технічного регламенту).

Отже, відповідно до вимоги Замовника, учасник на підтвердження відповідності саме Технічному регламенту мийних засобів має надати:
або Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок, тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності
або Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, видану на підставі протоколу випробувань, виданого акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом) та документ(ти) підтверджуючий акредитацію випробувальної лабораторії виробника.

Інакше кажучи, згідно вимоги ТД,
- якщо у виробника наявна власна акредитована лабораторія, яка видала протокол випробувань, то він може застосувати модуль А1 і надати від себе (тобто, від виробника) Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів,
- якщо власної акредитованої лабораторії у виробника немає, в цьому випадку Замовником вимагається підтвердження виробником відповідності продукції Технічному регламенту мийних засобів із застосуванням модуля F1 шляхом надання Сертифікату відповідності Технічному регламенту мийних засобів, виданого призначеним органом з оцінки відповідності.

Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК СЕРВІС" не надано відповідне вимогам ТД підтвердження відповідності пропонованих ним засобів Технічному регламенту мийних засобів ані за модулем А1, ані за модулем F1.

Так, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції, зокрема:
1) надано документ «Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів» (від 29.06.2023, файл «16. Декларація про відповідність ТР.pdf»), який не відповідає вимогам ТД до надання підтвердження згідно з модулем А1,
1.1) оскільки у самій Декларації зазначено, що вона видана на підставі протоколів випробувань не лабораторії виробника, яким є ПП «Торговіий дім Донат», а ТОВ «НТЦ «ВНДІХІМПРОЕКТ»»:

що не відповідає вимогам ТД щодо протоколів випробувань саме від власної акредитованої лабораторії виробника;
1.2) крім того, не надано:
-- протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника
-- та документ(ти) підтверджуючий акредитацію випробувальної лабораторії виробника,

2) надано документ «Сертифікат відповідності» (від 29.06.2023, файл «16. Сертифікат відповідності.pdf»), який не відповідає вимогам ТД до надання підтвердження згідно з модулем F1,
- оскільки він взагалі виданий на відповідність нормативним документам (ДСТУ, ГСТУ, а також ТУ на виготовлення продукції), а не на відповідність вимогам Технічного регламенту мийних засобів:


Тобто наданий Сертифікат відповідності отримувався на підтвердження відповідності зовсім іншим вимогам (встановлених нормативним документом виробника (ТУ) на виготовлення продукції, стандартами щодо нанесення попереджувальних написів тощо), і ніяк не надає підтвердження відповідності саме Технічному регламенту мийних засобів.

У сертифікатах відповідності, наданих на підтвердження відповідності саме Технічному регламенту мийних засобів, про це прямо й зазначається, як, наприклад, у наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» сертифікаті відповідності № UA.062.СВ.013-23 від 22.12.2023(файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»):


Отже, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» на вимогу Додатку 1 до ТД НЕ надано документальне підтвердження відповідності пропонованих засобів технічному регламенту мийних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.


2. Підстава друга

Пунктом 2.1. таблиці «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Розділу ІІІ Додатку 1 до ТД встановлено вимоги до надання документального підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
«2.1. Показники технічних вимог у Розділі IІ Додатку №1 підтвердити документом(ами) виробника».

У наданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції документах виробника відсутнє саме підтвердження відповідності пропонованих засобів показникам технічних вимог у Розділі IІ Додатку №1, зокрема,
документи «Сертифікат якості» (№№ 0601-0605 від 29.12.2023, файл «12. Сертифікат якості.pdf»), містять лише перелік вимог, але не містять підтвердження виробника про відповідність засобів цим вимогам (у вигляді конкретних значень показників або позначки «відповідає», або будь-яких інших позначень):


Просто перелік вимог міститься, наприклад, у ТУ виробника, але ж це не свідчить про надання виробником підтвердження виконання заданих вимог.

Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК СЕРВІС" відсутнє підтвердження виконання заданих вимог на продукцію щодо показників технічних вимог у Розділі IІ Додатку №1 документом(ами) виробника.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК СЕРВІС» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.


ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір