• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»

Завершена

414 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 070.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2024 16:37 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення

Номер: d7a3fef9e6da47099907b87c4ffee216
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010992-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2024 11:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (прийняте протоколом № ПР2024/118 від 08.04.2024).
Автор: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 8fd4cd7ae1c249deaf25493c4cc90591
Заголовок пункту скарги: Назва заперечення: неправомірне відхилення 1. Підстава 1. Відсутність підтвердження аналогічного досвіду повному обсязі. 2. Підстава.2. Невідповідність сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідності умовам Документації.
Опис заперечення: Опис заперечення
1. Безпідставне відхилення у зв’язку із невиконання вимоги, що передбачена п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Документації (сторінка 8) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.03.2024 р.):
«… . Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання-передачі наданих послуг чи інших документів про приймання-передачу наданих послуг за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів.
Учасник надає лист-підтвердження про те, що до учасника не застосовувались при виконанні попередніх аналогічних за предметом закупівлі договорів оперативно-господарські санкції, відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України, а також не було припинення (розірвання) договорів або внесення змін до договорів, у зв’язку із застосуванням вищевказаних оперативно-господарських санкцій….»
2. Безпідставне відхилення у зв’язку із невиконання вимоги, що передбачена п. 2 Додатку № 1 до Документації (сторінка 1) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.03.2024 р.):
«…2. Послуги включають в себе:
- цілодобову охорону майна та адміністративного будинку, забезпечення пропускного режиму;
- проведення попереджувальної роботи по недопущенню та запобіганню будь-яких протиправних дій зі сторони окремих осіб чи груп осіб на території Об’єкта;
- припинення порушень правопорядку на Об’єкті шляхом здійснення заходів реагування згідно із вимогами чинного законодавства;
- здійснення контролю за пожежною безпекою на Об’єкті.
Зазначені в цьому пункті послуги мають відповідати вимогам ДСТУ ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування», що підтверджується сертифікатом про відповідність, наданим учасниками у складі тендерної пропозиції…»

Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування №1
Опис обґрунтування:

Підстава 1. Відсутність підтвердження аналогічного досвіду повному обсязі.
Скаржником у складі пропозиції було надано підтвердження щодо наявності аналогічного досвіду у кількості 4 (чотирьох) договорів з актами надання послуг та листами-відгуками від наступних замовників:

1. Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня «Психіатрія»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
2. Київський механіко-технологічний фаховий коледж;
3. ТОВ «Домінанта»;
4. ТОВ «Будпромальянс».

Таким чином, Скаржником підтверджено кваліфікаційний критерій у повному обсязі: надано підтвердження не 2 (двох), а 4 (чотирьох) договорів
Вимога про усунення порушення: від 06.04.2024 р. 13:17 год була щодо аналогічного договору від Київського механіко-технологічного фахового коледжу:

«4.2. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір № 23-ОХ від 23.03.2022 із актами без дати (за період квітня 2022 — червня 2022, січня 2023), Договір № 2101/22 від 21.01.2022 без акту за травень 2022.
4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Долучити акти з датами (за період квітня 2022 — червня 2022, січня 2023) до Договору № 23-ОХ від 23.03.2022; акт за травень 2022 до Договору № 2101/22 від 21.01.2022.»
Скаржником довідкою № 04 від «06» квітня 2024 року повідомлено, що акту за травень 2022 до Договору № 2101/22 від 21.01.2022 не існує і у складі пропозиції було надано всі акти, які підписувались сторонами.
Таким чином, було надано пояснення щодо актів по даному договору і більше підтвердження аналогічного досвіду аніж вимагалось Документацією.
Скаржником підтверджено у повному обсязі наявність аналогічного досвіду: надання мінімум 2 (двох) аналогічних договорів з актами та відгуками: КНП «Клінічна лікарня «Психіатрія»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ТОВ «Домінанта» та ТОВ «Будпромальянс», а Замовник відхил Пропозицію без наявних на те законних підстав.

Підстава.2. Невідповідність сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідності умовам Документації.
Скаржником у складі Пропозиції було надано файл «ДСТУ ISO 18788-2017» згідно якого Скаржником підтвердження надання сертифікату (проходження сертифікаційної програми) за ДСТУ ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування».
Замовником вимагалось надання виключно сертифікату без жодної прив’язки до конкретного переліку надання послуг.
Орган з оцінки відповідності вправі видавати сертифікат виходячи з господарської діяльності суб’єкта господарювання.
Скаржник має наступний вид діяльності, що пройшла сертифікацію:

Основний:
80.10 Діяльність приватних охоронних служб (цей клас включає):
• використання броньованих автомобілів
• послуги тілоохоронців
• послуги детекторів брехні
• послуги зі зняття відбитків пальців
• послуги охоронців
Інші:
68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна
43.21 Електромонтажні роботи
70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування
84.24 Діяльність у сфері охорони громадського порядку та безпеки (цей клас включає:
• управління та функціонування регулярних і допоміжних силових структур, фінансованих органами державної влади, а також портових, прикордонних, міліцейських сил, сил берегової охорони й інших спеціальних силових структур, у т.ч. регулювання вуличного руху, реєстрацію іноземних громадян, облік арештів
• забезпечення населення предметами першої необхідності у випадках надзвичайних ситуацій у мирний час
• діяльність із захисту та нагляду за виловом риби
80.30 Проведення розслідувань
80.20 Обслуговування систем безпеки (цей клас включає:
• моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування
• установлення, обслуговування, ремонт і регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів і споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження

Скаржник підтвердив проходження сертифікаційної програми у повному обсязі. Орган сертифікації не може додатково прописувати наступне:

«- цілодобову охорону майна та адміністративного будинку, забезпечення пропускного режиму;
- проведення попереджувальної роботи по недопущенню та запобіганню будь-яких протиправних дій зі сторони окремих осіб чи груп осіб на території Об’єкта;
- припинення порушень правопорядку на Об’єкті шляхом здійснення заходів реагування згідно із вимогами чинного законодавства;
- здійснення контролю за пожежною безпекою на Об’єкті.»

Найменування сертифікаційної програми виходить із наказу УкрНДНЦ «Про прийняття національних нормативних документів, змін та поправок до національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами, та скасування нормативних документів України» № 201 від 31.07.2017 р. :

ДСТУ ISO 18788:2017
(ISO 18788:2015, IDT) Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування - Вперше
Веб посилання: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0201774-17#Text
Додатково зазначається код виду економічної діяльності і все.

Скаржником підтверджено у повному обсязі наявність сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування», а Замовник відхил Пропозицію без наявних на те законних підстав.

Таким чином, відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на право бути визначеним переможцем процедури закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі

Номер: 3294cfb2c78d441389475f2d6bf262fb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010992-a.a2
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.03.2024 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2024 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 12.03.2024 № 4528-р/пк-пз виконано, внесено зміни до Тендерної документації.
Автор: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Номер: ce30d37971034a319065e09d639659ef
Заголовок пункту скарги: Назва заперечення: встановлення дискримінаційних вимог: 1. Надання витягу сформованим не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі); 2. Надання сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Опис заперечення: Опис заперечення
1. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно тендерної документації (підрозділ 1. Зміст та спосіб подання тендерних пропозицій Розділ IIІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) (сторінка 5) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2024 р.): «витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованим не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі);
2. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 8 Додатку № 1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)) (сторінка 5) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2024 р.): «8. У складі тендерної пропозиції учасниками надається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. НАДАННЯ ВИТЯГУ З ЄДР (СФОРМОВАНИЙ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ). Вимога є неправомірною та не узгоджується з положеннями чинного законодавства.
По-перше, згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним..
Абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено схожу норму, за якою замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – ресурс, який знаходиться у відкритому вільному доступі (далі – ЄДР) за веб посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Скориставшись цим сервісом, Замовник безкоштовно може перевірити всю актуальну інформацію щодо будь-якого учасника процедури закупівлі. Вимога щодо надання учасником у складі своєї пропозиції витягу з ЄДР буде порушенням наведених вище норм.
Згідно з ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-searchі), міститься інформація про Скаржника (ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ») - ідентифікаційний код юридичної особи 43198622.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні № 4104 -р/пк-пз від 03.03.2021 р. (оголошення UA-2021-02-09-011381-a.) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія): «Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами частини четвертої статті 22 Закону, що не дає змоги учасникам належним чином оформити свої тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
По-друге, Скаржник має Витяг, що сформований програмним забезпеченням ЄДР (в електронній формі) від 16.11.2022 р. Жодних реєстраційних змін у товариства з 16.11.2022 р. до моменту подачі даної скарги – не відбувалось.
Крім того, встановлення вимоги, щодо оформлення нового Витягу (що сформований не раніше дати оголошення закупівлі (не раніше 27 лютого 2024 р. о 16:37 год) покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витати, що призводить до необґрунтованого підвищення вартості участі, що є порушення принципу здійснення закупівель, а саме – максимальна економія та ефективність.
Так, ч. 4 ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003 р. передбачає плату за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
• 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;
• 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;
• 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі.

Отже, Замовник не має законодавчо встановленого права вимагати від учасників надати ті документи у складі тендерної пропозиції, що вже оприлюднені у формі відкритих даних, а також ті, за які справляється адміністративний збір. Вимога - є надмірною як для учасників загалом, так і окремо для Скаржника.

2. СЕРТИФІКАТ ISO/PAS 45005:2020. Вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які взяти участь в закупівлі, з огляду на нижчезазначене.
Згідно з ч. 5 статті 23 Закону про закупівлі передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
По-перше, учасники не повинні мати сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Даний стандарт не затверджений на території України.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 1236 від 09.12.2020 р. на території України був встановлений карантин. Під час дії обмежувальних заходів, проходження сертифікаційної програми було актуальним явищем для учасників при наданні послуг/постачанню товарів тощо в різних сферах діяльності, але станом на зараз – ні (веб посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1236-2020-%D0%BF#Text).
По-друге, технічними вимогами не передбачено виконання/надання робіт/послуг з посиланням на пандемію COVID-19.
По-третє, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 651 від 27 червня 2023 р. постановлено про відміну з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (веб посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/651-2023-%D0%BF#Text). Пандемія коронавірусу SARS-CoV-2 на території України офіційно також не оголошена.
Скаржник не має ані сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», ані програми протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) на 2024 рік під час надання послуг/виконання робіт/постачання товару, в якій зазначені заходи, які здійснює наше підприємство в боротьбі з коронавірусною хворобою, бо дані документи – є вже не актуальними та не мають жодного відношення до предмета закупівлі.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні Колегії № 5484 від 26.04.2023 р. (оголошення UA-2023-04-10-010830-a.) Колегія зазначила про необґрунтованість встановлення вимоги про надання сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», а саме: «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть сертифікат виданий на його ім’я на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" з урахованням ISO/PAS 45005:2020 "Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19", що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
По-четверте, Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», але без урахуванням ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Отриманий Скаржником сертифікат є акредитований відповідно до вимог ISO 17021:2015 (пройдена атестація сертифікаційного органу).

З огляду на це, Замовником встановлена надмірна вимога, що не має жодного відношенню до предмета закупівлі, адже карантин на території України відмінений, а пандемія офіційно не оголошена, на учасників покладаються додаткові матеріальні витати, що призводить до здороження предмету закупівлі, що є порушення принципу здійснення закупівель, а саме – максимальна економія та ефективність.


Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги до учасників, що оскаржується із 2 (двох) вищезазначених підстав, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на участь в процедурній закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, яка не має відношення до закупівлі

Номер: 3bf12469151e4f88afb4a8925caf0e14
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010992-a.b1
Назва: Вимога, яка не має відношення до закупівлі
Вимога:
Доброго дня. Замовнику, в технічному завданні встановлено вимогу: У складі тендерної пропозиції учасниками надається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Замовнику, Вас не бентежить, що, згідно Постанови КМУ від 27 червня 2023 р. № 651, з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України було відмінено карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. То про яку пандемію ви зазначаєте та яке відношення цей сертифікат має до закупівлі? Вимагаємо виключити цю вимогу зі складу тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно Замовником сформовано та затверджено тендерну документацію на підставі чинного законодавства, а також інтересів Замовника та суспільства. Додатком № 1 до Тендерної документації від учасників вимагається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 2023 № 51 відмінено на всій території України карантин, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Каранти́н — адміністративні та медико-санітарні заходи на обмеження контактів інфікованої або підозрілої на інфікування особи (осіб), тварини, вантажу, товару, транспортного засобу, населеного пункту, на рівні країни або між державами, що застосовуються для запобігання поширенню деяких небезпечних інфекційних хвороб. Пандемі́я  — найвища інтенсивність розвитку епідемічного процесу, що характеризується прогресуючим поширенням інфекційного захворювання з надзвичайно високим ураженням населення на значних територіях материків. Відсутність запровадженого офіційно карантину, не означає відсутність пандемії, зокрема, в медичному закладі підвищеної небезпеки. Комунальним некомерційним підприємством «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» закупляються послуги фізичної охорони в заклад зі специфікою надання послуг, що включає людський фактор спілкування з людьми (в т. ч. хворими). Якщо люди захищають себе від COVID-19, то це допомагає запобігти появі нових варіантів інфекції. До відома статистична інформація із офіційних сайтів МОЗ, Мінфіну: «На 28 лютого 2024 в Україні налічувалося 5557995 занедужавших на коронавірусну інфекцію Covid-19 (пневмонія нового типу), з них померлих — 112418». «З 2 жовтня до 21 січня 2024 року в Україні на ГРВІ перехворіло 2 474 078 українців (54,2% — діти). Зареєстровано 133 724 випадки захворювання на COVID-19: 684 — летальні, із них 4 — серед дітей». «Протягом січня в Україні виявили 42 випадки субваріанту коронавірусу «Дженні, в т. ч. в Київській області». Відповідно Замовника «не бентежить» відміна карантину», оскільки заклад і на сьогодні працює в умовах боротьби з пандемією, а складовою закладу є і фізична охорона. Робота в умовах пандемії потребує вдосконалення безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Тому від учасників вимагається надання сертифікату ISO/PAS 45005:2020. Відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.04.2024 08:01