• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Гідросистема для питної води

Завершена

6 286 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 432.10 UAH
Період оскарження: 27.02.2024 16:25 - 02.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо СЕС

Номер: 1045c155d8d54d67b32aa763162ea4b8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010739-a.b3
Назва: Щодо СЕС
Вимога:
Замовник в документації про проведення спрощеної закупівлі встановив такі вимоги: «7. Позитивний(ні) висновок(и) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб.» Нагадуємо, що 01 жовтня 2023 року виробникам нехарчової продукції не потрібно отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що пов’язано зі вступом в дію окремих положень нового Закону України від 06.09.2022 р. № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Норми закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який був прийнятий ще в 1994 році та скасовується 1 жовтня поточного року нормами Закону №2573-IX. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, термін дії яких спливає у серпні-вересні 2023 року – оновлюватися не будуть. З урахуванням викладеного вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Хочемо зауважити, що гідросистема саме для питної води, тобто внутрішня частина даного спорядження має безпосередній контакт з питною водою, яка є харчовим продуктом. Задля уникнення негативних наслідків, під час використання не сертифікованої продукції, нами встановлена вимога надання у складі пропозиції Позитивний(ні) висновок(и) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб. Також, хочемо зазначити, що отримання даних сертифікатів відповідними органами не має складнощів так як починаючи з грудня місяця було розширено коло лабораторій/органів які мають право на видачу висновків на відповідність санітарному законодавству! Будь ласка, ознайомлюйтесь уважніше з чинним законодавством України. Також, наведемо Вам, як приклад, отриманого ВИСНОВКУ від 25.01.2024 виданий ДУ "ІМП НАМН" на готовий виріб з відповідною акредитацією. Враховуючи викладене, гостру необхідність в якісному товарі для забезпечення потреб військовослужбовців, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 1d82b4fe493e408e95c026bca6067fb4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010739-a.b2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовник в документації про проведення спрощеної закупівлі встановив такі вимоги: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника, з підтверджуючим документом відповідної акредитації» Звертаємо увагу Замовника на те, що сертифікація товарів та послуг здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а відтак вимагаємо навести якому технічному регламенту повинен відповідати предмет закупівлі або приберіть дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протокол випробування підтверджує лише якість конкретного одиничного виробу та ніяк не підтверджує спроможність підприємства до серійного виробництва. Лише Орган сертифікації, видавши сертифікат відповідності, може це підтвердити. Якщо продукція не підпадає під дію технічних регламентів, це означає, що замовник немає права вимагати контроль якості цієї продукції. Відповідно до Розділу VI «Оцінка відплвідності» Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" Замовник може вимагати добровільну оцінку відповідності : Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, у будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником та таким органом. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: e1f5a22dfbed427f9de61823f9cf8ffc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-010739-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовник в документації про проведення спрощеної закупівлі встановив такі вимоги: «2. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*. 3. Якщо учасник не є виробником даного товару, надається сканований оригінал в кольоровому вигляді документу який підтверджує взаємодію між виробником та учасником (Договір*, довідка (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника), інший документ який засвідчує співпрацю).» Звертаємо увагу, що відповідно до рішень АМКУ, зокрема, № 17612-р/пк-пз від 02.11.2023 (закупівлі UA-2023-10-23-010256-a), такі вимоги є дискримінаційні до учасників публічних закупівель. З огляду на викладене вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ви порівнюєте закупівлю паперу з закупівлею товарів для забезпечення життєво важливих потреб військовослужбовця під час виконання бойових завдань! Ви робите це порівняння під час війни в державі! Гідросистема для питної води це спорядження яке буде забезпечувати військовослужбовця питною водою під час бойових дій. Враховуючи важливість товару, ризики отримати не якісний товар або не отримати його взагалі, ми, як замовник, який забезпечує потреби оборони повинні бути впевнені у 100 відсотковій гарантії спроможності учасника виконати умови майбутнього договору без зривів та нарікань. Також, хотілось би зауважити, що інформація яка міститься в гарантійних листах не є конфіденційною та забороненою для оприлюднення, а лише дає нам впевненість у відносинах учасника та виробника. Відсутність таких гарантійних листів та договорів про співпрацю ставить під сумнів походження товару, методи виконання умов договору учасником та взагалі його спроможність. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволені вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено