-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
хліб (15811100-7 хліб), булочка (15811200-8 булки) код ДК 021:2015 «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Завершена
495 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 956.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 956.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2024 15:26 - 02.03.2024 09:00
Вимога
Вирішена
Оскарження Рішення Замовника про дискваліфікацію ТДВ "Глухівський хлібокомбінат"
Номер:
fa195096a1bf411b8b3019df198c99e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-009185-a.c1
Назва:
Оскарження Рішення Замовника про дискваліфікацію ТДВ "Глухівський хлібокомбінат"
Вимога:
08.03.2024 року відбувся аукціон за предметом закупівлі "хліб (15811100-7 хліб), булочка (15811200-8 булки) код ДК 021:2015 «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», за результатами якого найбільш вигідною пропозицією було визнано Пропозицію ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" в сумі 248000,00 грн.
Але 11.03.2024 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 29 цінову пропозицію ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" було відхилено з підстав відсутності документів, що засвідчують якість товару.
ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" не погоджується з даним рішенням, оскільки в оголошенні про закупівлю, а саме в Додатку 3 до оголошення було зазначено можливість надати будь-який з перелічених документів, що підтверджують якість ( якісне посвідчення або декларацію виробника або посвідчення/паспорт якості або протокол дослідження СЕС).
ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" в складі тендерної пропозиції надало 1 з цих перелічених документів, а семе, Протокол дослідження СЕС на булку (рулет з маком) та хліб (хліб пшеничний Домашній).
За потреби ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" також готовий був надати якісне посвідчення на партію товару, але ніяких вимог про надання додаткових документів та усунення невідповідностей Замовник не пред'являв. А одразу прийняв рішення про дискваліфікацію, незважаючи на наявність одного з перелічених документів, щр надані для підтвердження якості продукції.
Відповідно до ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі" Замовник може відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури не відповідає одному з 4 кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст. 16 цього закону (відсутність обладнання/матеріально-технічної бази, відсутність працівників відповідної кваліфікації, відсутність досвіду виконання аналогічного договору або відсутність фінансової спроможності виконати умови договору) або наявні підстави, встановлені ст 17 даного Закону ( підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі- в цілому), якщо учасник зазначив в пропозиції недостовірну інформацію, або якщо учасник не виправив виявлені Замовником недоліки протягом 24 годин.
У зв'язку з цим, у відповідності до п. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визнаяеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також враховучи вищезазначене, вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ТДВ "Глухівський хлібокомбінат" і скасування Протоколу № 29 від 11.03.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікас ISO 22000.pdf 12.03.2024 16:55
- Посвідчення якості.pdf 12.03.2024 16:55
- ВИМОГА-СКАРГА.pdf 12.03.2024 16:55
- протокол №11-12 хліб житній.pdf 12.03.2024 16:55
- протокол №133-1311 хліб пшен.pdf 12.03.2024 16:55
Дата подачі:
12.03.2024 16:55
Вирішення:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно Додатку 3 до оголошення «Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Вами було надано Протокол дослідження СЕС на булку (рулет з маком) та хліб (хліб пшеничний Домашній). Доводимо до Вашого відома що рулет з маком не був предметом закупівлі. Предметом закупівлі було три позиції: Хліб із борошна пшеничного першого ґатунку який було зазначено в наданому Вами протоколі. На інші два предмета закупівлі (Хліб із суміші борошна житнього обдирного та пшеничного першого ґатунку; Булочка із борошна пшеничного першого ґатунку) ніякі документи про якість не було надано.
Згідно Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі- Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі» № 808-IX від 17.07.2020 (далі — Закон № 808-IX).
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
На підставі Пункт 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р Вам не було надано 24 години на виправлення недоліків.
Пункт 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Тобто в Учасника закупівлі відсутня інформація про якісні характеристики предмета закупівлі що не підлягає наданню 24 годин для виправлення недоліків.
А також зазначаємо що дана закупівля не відкриті торги а проведена відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Вимога не підлягає задоволенню з причин викладених вище.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні