• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нафта і дистиляти

Завершена

7 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 700.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2024 14:55 - 03.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація участників

Номер: b3b777b537164628a814548b81d1a9ed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-27-008372-a.a1
Назва: Дискримінація участників
Вимога:
Шановний замовник! Просимо Вас розглянути можливість, щодо внесення змін у тендерну документацію та розділення предмету закупівлі окремо на нафтопродукти (налив) та нафтопродукти (талон).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник звернувся з вимогою щодо внесення змін у тендерну документацію та розділення предмету закупівлі окремо на нафтопродукти (налив) та нафтопродукти (талон). Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Враховуючи вищенаведене Замовник не вбачає підстав для поділу закупівлі на лоти. Отже, дана вимога Учасника щодо внесення змін у тендерну документацію та розділення предмету закупівлі окремо на нафтопродукти (налив) та нафтопродукти (талон) підлягає відхиленню, жодні дискримінаційні вимоги щодо обмеження кола потенційних учасників Замовником не застосовані.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.03.2024 10:03